Saturday, July 17, 2010

ANWAR DATANG 'BULAN' ?

minggu depan kes liwat akan bersambung balik. liwat antara si peliwat bernama anwar ibrahim dan mangsa liwat bernama saiful bukhari.

liwat adalah haram. tetapi anwar tetap melakukan perbuatan songsang.

sepanjang kes berlangsung, sudah hampir 20 kali anwar mintak tangguh.sepanjang kes berlangsung juga,sudah berapa kali karpal singh minta 'sesi diadadakan secara tertutup'.

apa yang perlu kes ini dilakukan secara tertutup aku pun tak pasti.tetapi adakala benda yang tertutup pun akan terbocor jugak.

banyak kronologi kes perlu aku sebut semula,sebagai tatacara mendendangkan semula insiden menarik semasa dan sewaktu berlakunya kes liwat.

anwar takut bersumpah.
anwar pakai tuala putih.
anwar pakai ky jelly.
anwar arah mangsa guna pasword mokhtar untuk masuk bilik.
anwar makan karipap.
anwar hadiahkan seluar dalam.

apa pula akan didedahkan semula oleh saiful selepas ini ? lebih menggemparkan mungkin,mengikut sumber tertentu.

aku yakin di saat saiful nak dedahkan kes secara detail, sudah pasti karpal akan ulangi ayat soalan yang sama. apa dia ? adakah kamu sudah sampai ke tahap 'itu' ? jika ini di iya kan oleh saiful,maka cepat-cepat karpal minta sesi perbicaraan tertutup dijalankan.

atau mungkin pada kesekian kali, iaitu pada 19 julai 2010 anwar akan mintak hakim tangguhkan kes sekali lagi. anwar pasti datang bulan pada 19julai dengan ini kes akan tertangguh lagi
.

9 comments:

Unknown said...

salam GAP ...

pasti anwar akan meroyan apabila saiful dedahkan sepenuhnya satu persatu apa dilakukan , pasti anwar akan menjelajah satu negara kata itu karangan saiful dan konspirasi jahat kerajaan keatasnya ,

apapun , kita kena pantau keadaan saiful jgn sampai dia terpedaya dan terlalai dgn permainan anwar dan konco2nya , saya percaya GAP lebih dekat dgn saiful dan mampu berhubung secara langsung dgn saiful .
tdk mustahil anwar akan melakukan sesuatu terhadap saiful [atau oleh anjing2 belaan anwar ]apabila didapati anwar sudah tidak punya lobang utk meloloskan diri ,

dedahkan habis semuanya , biar satu malaysia tahu apa dan bagimana kejadian sebenar , biar rakyat jadi hakim penilai paling adil , dedahkan segala pembohongan dan tembelang anwar , jgn disembunyikan satu pun ..

anwar harus dibalas setimpal dengan kejahatan dan pembohongan yg dia lakukan , segala sesuatu ada batasnya dan kejalangan Anwar harus dihentikan , wajib !!

Anonymous said...

hahahaha...anwar,anwar..silap ko cuma satu jer,gila pungkoq.kalau tak dah lama semua rakyat malaysia ikut ko jatuhkan UMNO.

Anonymous said...

Likes!

Anonymous said...

Kunyit Anwar dah banyak bertabur dan bersepah-sepah tengah jalan siapa mau tutup dan bersihkan itu kunyit....tak apa Tong Najis kan ada.....Hu huhuhuhuhuh uhuhuh

Wake UP! said...

Jangan lupa nak masuk ada password Mokhtar. hahaha

Anonymous said...

mesti dia spin pasal harga minyak naik pulak nak buat demontrasi

Abu Garcia said...

Kaum biseksual mcm Anwar gila seks ni mana layak jadi PM. Yang hairannya, ramai pulak pengikut biseksual kat malaysia ni. Ada yang dah bagi bini kat dia demi kelangsungan politik. Ada yang "sua" pungkok kat Anwar dan pastinya kena ikut telunjuk Anwar sebab dah terlanjur.

Sapa dia tak tauuuuuu?

amieiezam said...

bukan depa dah minta tunda...karpal singh pulak sakit.. respiratory problems ke apa tah...

joecharlie said...

Nik ajis sakit najib lawat KAPAL SAKIT TAKANLAH TAKNAK LAWAT ??????tu takadil namanya