Sunday, July 29, 2012

JOHN CENA, TRIPLE H,THE ROCK DAN UNDERTAKER DI MALAYSIA.

4 comments:

Anonymous said...

.
BILA AYAM KARAN BERKOKOK

triple h -- hijau
the rock -- biru muda
the undertaker -- merah
the blue blazer -- biru tua

ULASAN SELARI:

undertaker: "tripple h, ko beri kerusi kat aku, aku dominan, biar aku yang hempuk blue blazer"

tripple h: "eh, mana boleh, kalau ko hempuk nanti nampak sangat rasis, guru aku dan blue blazer sama...makanya biar aku yang hempuk...tak nampak rasis, kan kan...nah, ko"

the rock: "hold on, wait, tripple h, mana boleh ko yang hempuk...sungguhpun ko dan blue blazer guru sama tapi ko kan kata ko tak lagi training dengan guru yang sama...kalau cam tu ko juga akan nampak rasis...haha nampaknya akau saja yang layak hempuk si blazer ni...hah ketepi sikit"

the undertaker: "wah, wah...banyak cantik...tunggu dulu rock...ko tu orang panggil dajal iluminati...kalau ko yg hempuk lagilah nampak sangat rasisnya...hmmm bak sini"

referee: "jangan gaduh-gaduh...kalau semua tak layak beri kat aku saja...biar aku yang jadi proksi untuk balun si blazer ni, he he"

lajum mukin (penonton): "yes, yes, yes! biar referee yang balu, setuju, setuju, setuju!"

KIK KIK KIK

Anonymous said...

APA KATA CINA DAP
Sebelum ini ialah Karpal Singh dan Lim Guan Eng. Selepas itu ialah Shamsul Iskandar AMK yang memberi amaran kepada Ketua Pemuda PAS. KLIK SINIYang terbaru ialah kenyataan Timbalan Pengerusi DAP pula yang menafikan hasrat Nik Aziz dan seluruh ahli dan penyokong PAS.Sila baca di bawah :Hasrat PAS yang mahu melaksanakan hukum hudud di negara ini sukar untuk direalisasikan kerana parti itu perlu terlebih dahulu meminda Perlembagaan Persekutuan, kata Timbalan Pengerusi Kebangsaan DAP, Dr Tan Seng Giaw.Beliau yang juga ahli Parlimen Kepong berkata untuk meminda perlembagaan bukan sesuatu yang mudah kerana ia memerlukan majoriti dua pertiga di Parlimen. "Nak hudud mesti ada pindaan di Parlimen. Dia (PAS) tahu nak dapat majoriti dua pertiga itu mustahil," katanya. Malah, katanya sehingga hari ini Enakmen Undang-undang Kanun Jenayah Syariah (II) 1993 (Hukum Hudud) yang diluluskan oleh Dewan Undangan Negeri Kelantan pada 1993 juga masih tidak dapat dikuatkuasakan.Beliau berkata demikian apabila diminta mengulas kenyataan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang juga Mursyidul Am PAS pada Rabu lepas yang mengulangi pendirian parti itu untuk memperjuangkan hukum hudud walaupun tidak dipersetujui DAP.Menurut Tan, isu hudud merupakan satu perkara yang rumit terutama dalam sebuah negara yang terdiri daripada masyarakat majmuk dan ia tidak sepatutnya dibangkitkan. "Jangan kita bangkitkan perkara yang boleh menimbulkan porak-peranda terutama kepada perkara yang tak boleh dilaksanakan," katanya. Mengulas mengenai pendirian DAP itu, bekas Timbalan Presiden PKR, Dr Chandra Muzaffar berkata pendirian PAS untuk memperjuangkan hukum hudud walaupun tidak mendapat restu DAP menunjukkan kedua-dua parti tersebut banyak perbezaan dan tidak sealiran.Beliau yang juga presiden Pergerakan Keadilan Sejagat (Just) berkata kedua-dua parti berkenaan hanya berpakat kerana mereka mempunyai 'musuh' tertentu yang menghalang hasrat untuk merampas kuasa di peringkat persekutuan dan negeri."Ini menunjukkan hubungan mereka satu hubungan yang beroportunis kerana mereka nak berkuasa, tak ada sebab lain," katanya. Dr Chandra juga berkata tindakan PAS yang memberi keutamaan kepada hudud apabila berkuasa menunjukkan seolah-oleh bahawa hukuman tersebut mencermikan tamadun Islam.
"Ini tak betul kerana yang mencerminkan kegemilangan Islam adalah ilmu pengetahuan dan keadilan," jelasnya. - Bernama.
...........................
PARLIMEN MALAYSIA 222
NAKKAN 2/3 PAS KENA MENANG 167 KERUSI;;

Anonymous said...

Azrin Aziz Abdul Karim · SubscribeSubscribed · Chief Executive Officer
kita tak boleh cakap apa2... kami penyokong DSP Lajim, tapi tak semestinya kami akan ikut jejak langkah dia... ini adalah kerana kami punya kuasa mutlak untuk menjatuhkan atau membangunkan beliau. kami kenal siapa dia dan karenah pengundi sekitar kawasan... tunggu sahaja pru13 apa yg akan terjadi dengan dia... biar rakyat yg tentukan.... bn akan terus kekal di sabah...

Anonymous said...

Bolo punye olang-olang hijau, biru muda dan merah loket. Kerusi pun mau rebut-rebut ka?