Saturday, April 27, 2013

JOHOR BANGKIT TOLAK RASIS : KHALED NORDIN AMALKAN GAYA PERPADUAN KAUM !










3 comments:

Pengundi Johor said...

Org Pasir Gudang, most of us, no problem with different races. My badminton team multiracial, we have Malay, Chinese, Indian and play together no problem. Maybe YB can sponsor the dewan.
Pasir Gudang voters, vote for BN !

Anonymous said...

Tahniah Khaled Nordin..!!

Unknown said...

1. Lester Kong sial melapurkan dalam artikelnya di Straits Times Singapura pada 25/04/2013, Khamis, dia meracuni fikiran pembaca bahwa keyakinan BN meletakkan Sabah sebagai Negara ‘fixed deposit’ akan berubah.
2. Lester Kong sial menceritakan seorang Kadazandusun, Fred Marukau, pesara di kampung Tuarid Taud lebih mendengar cakap pembangkang. Beruk sial wartawan ini menyiarkan percakapan Jeffrey Kitingan, kepala State Reform Party,” Terpulang kepada kami semua menjadi ‘kingmakers’ di Sabah.
3. Bagi pembangkang, mereka kata Sabah mesti membentuk Sabah-based party dan berkuasa dengan kemahuan masa depan mereka.
4. Wartawan sial ini mempaparkan lagi seorang penjahat yang bersikap bangsa harus berbudi Kadazandusun Hibert Mana, berumur 38 tahun. “Wang BR1M adalah tidak menguntungkan kerana pelancung yang dating di sini mendapat keuntungan yang sama.”
5. Wartawan sial yang sentiasa menunjang jari kepada BN, kerana wartawan ini makan babi tidak sama dengan kepemimpinan Umno.

Dalam scrolling text Channel News Asia Singapura semalam ada menunjukkan ‘3 pembangkang terlibat dalam pencerobohan Sulu di Sabah’, tetapi pagi ini aku tengok sudah dipadamkan. Text yang lain masih disiarkan. Tidakkah media sial ini takut dengan pakatan ranap atau DAPigs dari Johor menentang CNA? Tentu ada sebab jahat mereka.