Thursday, May 23, 2013

ISTIHAR MEMERANGI YANG DI PERTUAN AGONG : NASIB ANWAR LAHAD DATU SAMA DENGAN AMIN SAUK ?!


kupasan menarik.. KLIK SINI

23 comments:

Anonymous said...

anwar gila kuasa. pencetus huru hara. pembohong bersiri

Anonymous said...

kalau betul ada bukti kukuh. hukum saja org yg terlibat tu. pengkhianat negara jgn diberi muka.

Ayah Man said...

HIGH TREASON IS A CAPITAL CRIME. FUNDING FOREIGN ENEMIES TO OVERTHROW A PROPERLY CONSTITUTED GOVERNMENT OF YOUR OWN IS BEYOND COMPREHENSION. A CRIME WHICH IS NOT PARDONABLE AND CARRIES DEATH PENALTY.

Anonymous said...

ORG MACAM ANUAR PONYOKONG NYA PERCAYA AKU SUDAH LAMA BENCI ANUAR IBRAHIM SEJAK 1970 LAGI PEROSAK BANGSA DAN ANAK MUDA TERUTAMA PELAJAR SAMPAI SEKARANG NAK MEROSAKAN NEGARA SAMPAI MASA NYA ANUAR AKAN TAHU LANGIT ITU TINGGI.ALLAH BELUM TUNJUK LAGI ALLAH MAHU ANUAR BERTAUBAT SATU MASA ALLAH AKAN TARIK SEMUA NYA.

Anonymous said...

SEBENARNYA ALLAH DAH JATUH HUKUM DENGAN MEMBERI ANWAR GAGAL JADI PM, TETAPI RAMAI MASIH TAK FAHAM2. AKU RASA ANWAR NI AKHIRNYA JADI GILA AGAKNYE. KESIAN!

Anonymous said...

DIA DALANG ISLAM PLURISM!!!
DIA DALANG KEROSAKAN MORAL RAKYAT MALAYSIA!!!
DIA DALANG PEROSAK PERPADUAN RAKYAT MAJMUK NEGARA!!!
DIA DALANG BUDAYA RASUAH POLITIK!!!
DIA DALANG PENGGADAI KALIMAH ALLAH KEPADA PENGANUT2 AGAMA LAIN!!!
DIA DALANG PENGAMAL NIPOTISMA DALAM POLITIK!!!
DIA BANYAK BUAT 'DAMAGE' KEPADA NEGARA!!!
SO, APA HUKUMNYA??????!!!!!!

Anonymous said...

kasi gantung macam pemimpin afghanistan najibulllah dululah baru gempak

Anonymous said...

12:49

kat sgor, penang & ktan BN kena jatuh hukum ke..?

Anonymous said...

jgn tabur fitnah...kalu betul Anwar dalang tuduh dia di mahkamah...kalu tak nak tuduh mulut tutuppp...bau busuk

Othaman Ahmad said...

Adakah dia BERSIH? Kalau bersih, kenapakah keaiban tak putus-putus menimpa kepada insan ini? Penzinah? Peliwat? Penghianat bangsa? Pemurtad (Pluralisme)? Penyalah guna kuasa ketika menjadi TPM? Penyamun perbendeharaan negara ketika menjadi Menteri Kewangan? Ini baru hukum di dunia, belum lagi di akhirat.

Justeru impian untuk menjadi PM sampai kini tidak kesampaian, walaupun satu ketika dulu beliau sudah menjadi TPM. Allah SWT telah menganugerahkan beliau ujian dgn memberi nikmat pada awal kerjayanya, tapi beliau hanyut dan menerima musibah di penghujung hayatnya. Ini pun ulamak Pas seperti Nik Aziz & Hadi Awang tidak gagal untuk mengerti, "Dalam Nikmat ada ujian dan Musibah". Amat menyedihkan....!

Salam Hormat
Ex Son of Spura

Anonymous said...

Saya percaya majoriti rakyat Malaysia tidak menyukai Anwar sebagai Perdana Menteri Malaysia disebabkan perangai buruknya. Tetapi atas sebab hendak memprotes pada kerajaan mereka ikut sama dengan Anwar dalam setiap demontrasi yang diadakan. Percayalah wahai rakyat Malaysia bahawqa BN adalah yang terbaik untuk mentadbir negara.

Anonymous said...

Dato Sri Lokman Adam. Penasihat Raja Kiram. Hukum dia..

Anonymous said...

Tunjukkan kepada generasi kini apa itu kedaulatan dan undang-undang.Percepatkan perbicaraan, jangan lewat macam kes liwat.Jika terbukti mereka terlibat,hukumlah mereka.Ramai yang akan lega apabila pengkhianat seperti anwar,sivarasa,tian chua,kit siang dan anak dia digantung sampai mati.Ini lebih baik daripada bangsa Melayu bangkit dan memenggal kepala mereka satu persatu.

Othaman Ahmad said...

PDRM dan KDN dah mula bertindak. Apa yang masih memusykilkan saya adalah di pihak Peguam Negara, pihak Pendakwa Raya dan Badan Kehakiman kita. Saya khuatir ada musang berbulu ayam di kalangan mereka. Walaubagaimana pun, tahniah kepada Zahid Hamidi dan KPN baru yang telah mengembalikan keyakinan rakyat bahawa negara kita ada undang-undang dan selamat untuk rakyat jelata. The first step you guys have taken is the beginning towards peace, stability & success for our nation.

Tangkap dan humban si pengkhianat-pengkhianat dan penjahanam negara ke penjara tanpa kompromi. Usah takut dgn Bar Council dan jika mereka menghalangi, mereka juga patut disenyapkan.

Anonymous said...

Ada lagi pencacai dan penyanjung Raja Liwat sebagai Pemimpin....boleh jamin masuk syurga ke?????
Heran..heran..heran....

Anonymous said...

ASAL BUKAN ANUAR IBRAHIM(ABIB)SELEPAS KELUAR DARI PENJARA TAK HABIS HABIS MEROSAKAN NEGARA DAN RAKYAT INGAT LAH KITA SUDAH TIDAK LAMA LAGI HIDUP PASTI KITA MATI DARI ITU BUAT LAH YG TERBAIK SEMASA KITA HIDUP BANYAKAN AMAL UNTUK BEKALAN KITA DISANA TINGGALKAN KERJA KERJA YG SIA SIA DAN DILARANG ALLAH KITA ORG BESAR DAN DIKENALI RAMAI KITA CAKAP APA PUN ORG PERCAYA BERCAKAP LAH YANG BENAR LAGI JUJUR ITU YG DISUKAI OLIH ALLAH SANGGUPKAH KAMU TANGGUNG DOSA SEKALIAN RAKYAT YG MANA HARI HARI DISAJIKAN BENDA YG KOSONG LAGI TIDAK BERERTI PADA RAKYAT KALAU KAMU SURUH MAKAN TAHI KAMU RAKYAT PUN MAKAN KALAU KAMU SURUH TERJUN BANGUANAN RAKYAT YANG TAKSUB DENGAN KAMU SAJA YG MAHU TERJUN DAN MAKAN TAHIK KAMU BAWA LAH BERTAUBAT UMUR KAMU SUDAH DEKAT DENGAN LIANG LAHAT SEBELUM KAMU DIKAMBALIKAN KEPADA NYA JANGAN KAMU BERHADAPAN DENGAN NYA WAJAH KAMU HITAM PEKAT. SUBAHANALAH

Othaman Ahmad said...

Alasan Majistret Norashikin Sahat menolak permohonan polis ialah mendapati polis tidak menyatakan individu khusus yang mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan dalam ceramah berkenaan.

Itu hanya kerana sedikit kesilapan teknikal sahaja sedangkan Majistret Norashikin Sahat sudah tahu tujuan kenapa pihak polis menahan beruk-beruk ini. Tak kan pihak polis suka-suka nak tahan beruk-beruk ini.

Dengan pembebasan mereka ini membuatkan pihak polis gagal menangkap dalang disebalik hasutan ini. Majisteret yang menolak penahanan mereka ini juga perlu disiasat kemungkinan mempunyai kaitan dengan keahlian pembangkang.

Anonymous said...

othaman ahmad

kesian kat kau..org tak berilmu brcakap mcm ini lah..lebih baik diam dari berkata perkara yg tidak tahu..kesian..
bertaubat lah sebelum terlambat..
berdosa besar menuduh dan memfitnah..

Anonymous said...

othaman ahmad..

cukup2 lah memfitnah tu..

kesian2..buat solat taubat bnyk2..mohon pada Allah berikan petunjuk dan hidayah ..fikir lah dgn akal yg Allah berikan.

jgn asyik baca utusan dan dengar buletin utama TV3 jer...usaha lah ckit cari info yg lain...
kamu akan dapat jawapannya.

Anonymous said...

Saya yakin yang gila BN. PR sedang berusaha mengambil kuasa datipada orang gila.

BN Sanggup menipu dalam PRU tanpa segan silu. Sanggup bersekedudukan dengan parti yang menggelarkan diri SYAITAN DIKENALI. Dah didedahkan BN memberi ic pada pendatang asing di Sabah. Dan lani diaplikasi di semenanjung.

Anonymous said...

bg ic ikut undang undang..negara...pr..tak tau fakta bnyk kn lah membaca..jgn gila kuasa je

Anonymous said...

ANUAR DI SOKONG OLIH PUAK CINA KERANA DENGAN MELAYU MEREKA BOLIH KERJAR CITA CITA MEREKA SORY LAH APEK ORG MELAYU AKAN BERSATU KALAU NEGARA NYA DI GANGGU GUGAT BANGSA CINA TIDAK AKAN BOLIH GUGAT KERAJAAN MELAYU SELAGI PERLEMBAGAAN TAK DIPINDA JANGAN MIMPI KALAU HENDAK DIPINDA DAPAT PERKENAN 9 RAJA RAJA MELAYU JADI SAMPAI BILA BILA PUN NEGARA INI ORG MELAYU YG PUNYA BANGSA CINA MENUMPANG NEGRA INI UNTUK BERNIAGA SAJA KUASA POLITIK ADA DITANGAN ORG MELAYU YG KAMU DIMENYALAK TU MACAM ANJING MENYALAK BUKIT TAK RUNTUH ANJING YG MATI ITU BANGSA CINA.

Anonymous said...

BISSMILLAHHIRRAHHMANHIRRAHHIM
may 6 2103 hampir Malaysia diRebublik
kan.terhapus sistem Raja berpelembgaan....ketuanan Melayu di
robek Identiti di ubah serta di warta
kan ISA.....
Demi "ALLAH" apa yang di katakan ada
lan, benar.benar! benar!........
aku tak mahu, berkata lebih dari itu,
wahai Juak Juak yang maseh lena
di pangkuan Haramjadah,Khafirharbi
yang di lahnati "ALLAH" jua hendak
nya. AMINYARRABBULALLAHMIN