Thursday, October 31, 2013

KENAPA SELURUH PENGUNDI MELAYU WAJIB PANGKAH BN ?


pas pada hakikatnya DAH GAGAL untuk pelihara maruah islam dan melayu.

bukan setakat GAGAL, malah mereka antara pemain yang turut terlibat dalam merosakkan hak islam/melayu secara konsisten selama 5 tahun kebelakangan ini.

melayu terutamanya pengundi muda wajib mempengaruhi keluarga di kampung.

cakap perbandingan sebegini lebih mudah untuk disampaikan.

PARTI PAS BUKAN MEWAKILI SUARA ISLAM.
mereka dah terlalu menyimpang jauh..



7 comments:

Anonymous said...

PARTI PAS MEWALILI MELAYU HAM_PAS!!!

Anonymous said...

Kenapa? Kerana UMNO adalah satu-satunya parti politik yang memperjuangkan kepentingan Melayu tanpa membelakangkan keperluan parti-parti lain di dalam komponen kekeluargaan BN.

Itu adalah SATU-SATUnya sebab mengapa UMNO wajar dipangkah di dalam PRK Sungai Limau nanti. InsyaAllah.

Anonymous said...

Setuju Umno Telah Bazirkan RM2 Juta.

Pengundi cina sudah tunjuk kepada kita masa PRU 13, sama ada cina pekan atau cina kampong mereka sepakat tidak beri undi kepada calon2 Umno. Di kampong2 mereka bagi undi kepada Pas, di pekan2 mereka bagi undi kepada DAP atau PKR. Tobat lahum mereka nak undi Umno.

PRU 13 memang sah " Pengundi Cina Tolak Umno ". Ada siapa2 pemimpin Umno berani menidakkan statement ini ?

Yang sebenarnya, RM2 juta itu kalau Umno gunakan wang sebanyak itu untuk membantu mana2 orang melayu khasnya penyokong2 Pas yang rumah mereka elok sikit sahaja daripada kandang kambing atau reban ayam, insyallah satu kampong akan beri undi kepada Umno sebagai tanda terima kasih kerana Umno bantu orang susah.

Tetapi bila Umno sanggup bagi RM2 juta kepada kaum cina yang terbukti " Tolak Umno Dalam PRU 13 " maka saya rasa ramai orang melayu yang bukan ahli Umno dan ahli Umno yang bukan karat hijau yang telah memasang angan2 untuk mengundi Umno pada 4.11.2013 ini akan berasa TAWAR HATI terhadap Umno.

Kalau Umno dan TS Muhyidin Yassin tak percaya, cuba baca dan hayati lah luahan rasa pengunjung2 dalam blog yang pada peringkat awalnya nampak menyampah dengan Pas tetapi kini mula menyampah dengan Umno pulak. TERMASUK LAH SAYA .....

Pendirian saya sekarang adalah. Dalam PRK Sungai Limau ini JIKA UMNO MENANG MELAYU TIDAK DAPAT APA-APA dan JIKA PAS MENANG MELAYU TIDAK RUGI APA-APA.

Bukan mustahil KERANA RM2 JUTA UMNO AKAN TERLEPAS PELUANG MENANG DI SUNGAI LIMAU. Kita tunggu dan lihat hasilnya pada malam 4.11.2013

Jika Umno kalah, TS Muhyidin Yassin adalah penyebabnya. Jika Umno kalah, RM2 juta adalah harganya.

Pak Belalang

tukang telek said...

Sepatutnya suruh pengundi pengundi cina lahap ni undi BN pada pilihan kecil Sungai Limau dulu, dan lihat keputusan ada kah cina cina lahap ni mengundi BN. Kalau cina cina lahap ni undi dan menang kan BN baru lah beri RM 2 juta. Pun tak reti reti lagi pak menteri ni. Jangan tunjuk kita ni menyembah cina biar cina menyembah kita baru betul.

Anonymous said...

saya sgt setuju dgn pak belalang

awang yan. said...

Pak belalang pecacai Pas...hang taktau ka.

Anonymous said...

mahfus dah belanja dia launch... he he