Saturday, November 30, 2013

KEPADA UMNO PUSAT : PERAK TODAY,MYKMU,SGB,RAKYAT NEWS,NADI RAKYAT DLL LEBIH BERJASA DARIPADA AKHBAR CINABENG !



dah pernah kena kencing dengan akhbar cina,tapi umno masih menagih simpati lagi dengan cinabeng...

BUKANKAH AKHBAR CINA  YANG PALING GALAK MEMAINKAN ISU PENGUNDI BANGLA 3 HARI SEBELUM PRU 13.

penipuan mereka ternyata telah memesong lantas memfitnah BN di saat akhir.

seronok benar ke kena kencing dengan cinabeng ni wahai segelintir pemimpin umno  sampai begitu BESAR HATI MEMBERIKAN RUANG MEDIA YANG HEBAT KEPADA AKHBAR CINABENG BERBANDING DENGAN PORTAL MELAYU PRO BN ?



8 comments:

Anonymous said...

Melayu mudah lupa. Tk mau belajar dr sejarah. Pemimpin umno pn sama jg msh tk cukup keyakinan utk bdiri dgn sndiri. Msh mnagih simpati cinabeng

Aku amir

Anonymous said...

kadang kala aku terasa umno lagi hina daripada babi.....

oh melayuku nasib kita lah ada parti yang sebangsat ni....

Anonymous said...

INI MEMBUKTIKAN PEMIMPIN2 UMNO PENAKUT PADA CINA. TAK MAMPU MENGGALAS PERJUANGAN SENDIRIAN. INILAH CARA NAJIB, MENGAMPU CINA WALAUPUN DIHINA.

Anonymous said...

UMNO merugikan Islam,bangsa Melayu dan tanahair.Mana Pemuda yang sepatutnya tanggalkan tulisan nama-nama akhbar bintang 3 itu?UMNO kini adalah tempat pembiakan si kitol yang menguntungkan cina musuh Islam.

Anonymous said...

Bangang tahap khinzir aku tengok sesetengah pemimpin UMNO ni. Kang di kata bebal tak terima pulak....tapi memang bebal tahap khinzir klu gini gaya....

Anonymous said...

Makin semarak lah akhbar2 cinabeng nie tiupkan api perkauman..perhimpunan umno semestinya menceritakan,membincangkan,mengimpikan masa depan melayu di malaysia,banyak lah agenda2 melayu akan bocor di tangan cinabeng,semakin mudah mereka mengatasi melayu dari semua segi..ape lah yg bermain di akal fikiran su,suk,penerangan,biro politik,umno malaysia..

Anonymous said...

Soalnya... Bn yang bodoh atau cinabeng yang busuk perut atau kedua duanya sekali?

Anonymous said...

Inilah perangai umno. Sewaktu susah...media2 inilah yg menyokong. Dah diberi kuasa....langsung janji di munhkiri. Dasar apa ekonomi yg kos semakin naik menggila ni? Terlalu ramai di bawah ini telah fedup dgm najib.