Friday, January 17, 2014

PENTING WAJIB SEBAR..UMAT ISLAM JE.. YANG DALAM PAS TERPULANGLAH KALAU NAK SOKONG.


KLIK SINI

14 comments:

Anonymous said...

TO TERESA COCK & ANDARTU PAKATAN LAIN

Dia tak kawen main Gigolo semata2 menumpukan perjuanagn BENCIKAN MELAYU..

Padahal bapak dia mmg berasal dari NEGARA KOMUNIS..hidup tak selesa duduk di tanah Melayu..

Sekarang China bukan komunis apa lagi BALIK LA..Melayu lagi 100 tahun lagi mmg mcm ni..Tak boleh lu nak bagi MASUK KRISTIAN..

British, Portugal Belanda pun Redha Melayu bersama Islam..Cinabeng sial mahu Melayu Masuk KRISTIAN..bodo


Anonymous said...

PAS, Parti Islam Akan HADHIR bagi aktiviti yang dianjurkan DAP, PKR Dan BERSIH SAHAJA.
PADA PAS MEREKA INI LEBIHISLAMIK.

Anonymous said...

Mana ahli UMNO yang 3 juta tu. Tak sign petition pon. Patutnya bukan setakat sejuta.... 3 juta pun boleh... apa... raa

Anonymous said...

UMNO babi tarik balik saman terhadap Tien Chua & Mustafa Ali. Sial betul UMNO ni penat je sokong, pi mampos, undi akan datang bukan kepada BN, lancau lah UMNO pukimak betul, kita orang dah susah payah defend & sokong lu orang cam sial.

Anonymous said...

Ni komen org Pas.... mmg umno slah dlm kes tarik saman tp x steruk kes hj Hadi yg mmperdagangkn kalimah Allah. Aku ttp sokong umno.

Koru said...

Skurang2ny umno dh gerakkn kempen benci comango.. dulu semua kata golongan yg truk je skong umno. Skrg ni dh trbalik... org yg skong bagi kalimah Allah digunakan tuk agama lain ade dlm golongan pmbgkg dn mcm2 lagi. Golongan cam azwan ali pun rmai dh myokong puak2 ni. Sdih tgk puak2 pmbgkg mmperli je org islam lain yg mmprthnkn Allah. Smoga Allah mmbri hidayah kpd mrka. Kla x nk trima jgk, moga Allah mlaknat golongn ni. Allah ttp satu dan maha esa.

Anonymous said...

Saifuddin Abdullah, Marina M.Mohamad dan Lim Chee Wee di jemput menghentam kerajaan dalam laporan keparat cinabeng Straits Times Singapura semalam, Jumaat 17/01/2014.

Wartawan keparat gampang C. (Bo) Hong menaikkan kebencian kerajaan Malaysia lagi dengan mencedok komen dari ketiga pengkritik kerajaan yang menunjukkan kebodohan mereka.

Betina sial C. (Bo) Hong menulis:
• Ramai yang menyalahkan politik adalah penghalang besar bagi penyatuan Negara dan ini mengharukan jawatan kuasa yang dilantik boleh menyelesaikan masa’alah kepincangan perpaduan.
• Kecenderongan politik menyebabkan kesukaran untuk maju kedepan menyelesaikan perkara yang rumit, seperti sekolah kebangsaan dan kesah Kristian menggunakan kalimah “Allah”.
• Pemimpin politik kerap mengambil kuasa dalam perkara yang tersebut bagi kepentingan politik mereka.

Kata baral Saifuddin Abdullah:
“Kami dari National Unity Consultative Council harus menerangkan kenapa kami mesti berani dalam kerja kami dan tetap menegakkan kritikan kami dengan terbuka. Kalau tidak, buat apa kita bentukkan jawatan kuasa ini ?”

Lim Chee Wee, keparat baral gampang peguam yang telah letak jawatan dari Presiden Peguam Malaysia bersetuju dengan pendapat Saifuddin keparat.

1. Kerajaan Malaysia berdasarkan politik “race-based” atau kepentingan bangsa mesti dihapuskan.
2. Hapuskan diskaun khas bagi pembeli rumah bumiputera kerana ini bukan dalam perlembagaan dan jaminan khas untuk kedudukan orang Melayu.
3. Saifuddin menambah majlis perpaduan mesti menimba jalan baru bagi meninggalkan system kepentingan kaum Melayu kepada kepentingan kaum yang memerlukan, dengan ini kerajaan mesti menghapuskan ruang dalam borang permohonan kerajaan yang ada item “bangsa”.
4. Majlis ini juga mesti menawarkan penyelesaian tentang kes 350 Kitab yang menggunakan kalimah “Allah.” Pengerusi Majlis Samsudin Osman berasa kesal terhadap Kitab yang di rampas dan mengharapkan kesederhanaan dan kehormatan bersama.

Padanlah cina naik kepala kerana pehak Melayu keparat dan pembelut membela kaum bukan Melayu seolah-oleh mereka ini cerdik sangat. Inilah yang menyebabkan permulaan runtuhan kerajaan Melayu Malaysia yang diperjuangkan oleh Umno.

Anonymous said...

Berbuat dan bercakap benar tampa ada apa apa muslihat, masing masing juga ada hak dalam apa amalam hal ugama dan bersikap waras dalam apa apa perbuatan as any action tak salah kalau ada reaction. Paling baik cari jalan yang terpuji dan terbaik yang dikehendakki semua ugama. Jangan berselindung atas nama ugama untuk kepentingan lain

Anonymous said...

Yang kutuk umno tu adalah RBA.

hangkedee said...

Kangkong bin kongkang ah jib got

Anonymous said...


cinabeng sindrom virus babi, itu yg banyak jadi otak komunis.

pas serupa melayu komunis, disini ketua komunis pon melayu dan mereka dah lahirkan melayu babi, lebral, sosialis, lbgt dan serupa denganya.

jangan peduli melayu - layu.
melayu jati tetap junjung islam, pertahan kemelayuan dan raja berlembagaan,

Anonymous said...


cinabeng sindrom virus babi, itu yg banyak jadi otak komunis.

pas serupa melayu komunis, disini ketua komunis pon melayu dan mereka dah lahirkan melayu babi, lebral, sosialis, lbgt dan serupa denganya.

jangan peduli melayu - layu.
melayu jati tetap junjung islam, pertahan kemelayuan dan raja berlembagaan,

Anonymous said...

UMNO lembikkkk
Aku Benciiiiiiiii

Anonymous said...

Puak PAS boleh d kategorikn sbg puak trbangang Dan bengongg DLM malaysia