Tuesday, September 23, 2008

HADIAH RAMADHAN ! SYAITAN MASUK ISA AKHIRNYA ! TAKBIR TAKBIR TAKBIR !!!

anak cina yang mengatakan azan macam lagu r & b ni patutnya disumbat ke dalam ISA !biadap..mana pergi pas ? mana pergi melayu pkr ?

anak saudara homer simpson iaitu raja petra aka pete aka stu-pete dengan rasminya telah disumbat ke kamunting untuk menjalani rawatan pemulihan otak selama 2 tahun ! inilah bahana bila ISLAM itu di olah mengikut sesuka hati akal sahaja . meminjam kata hj bakhil kepada labi dan labi...'PADAN MUKA KAU SETANNNNNN'....


19 comments:

Anonymous said...

dia dah masuk penjara? so sweeet :)

SUDAH SEDAR said...

Takbir, Takbir, Takbir.....bagus si Laknat ni masuk Kem Kamunting selama 2 tahun, kepada Tok Guru yang berkesempatan pergi ke Kamunting, bagilah kepadanya Ilmu Islam yang sebenarnya supaya dia bertaubat dan tidak mengulangi lagi menghina Melayu dan Islam.

dinoyps said...

KASI SUMBAT LAMA-LAMA SIKIT

PsyTroopers said...

Alhamdulillah...

Moga dibukakan pintu hidayahnya di bulan yang penuh keberkatan ini...

Pok Nik Klate said...

Tarak bole kasi sikit lama lagi ka ada dalam Kamunting jugak..i say 20 yrs at the minimun..so this fellow with unblessed otak would reform forever..

GAP KEMBALI said...

anonymous
memang sweet..kasi makan batu ulam kayu..bagi dia sedar idup kat malaysia ni untung !

sudah sedar..
aku doakan juga dia tobat jgn hina agama dan bangsa..ikut kepala dia je nak bg fatwa sesat..

dinoyps
berapa lama dinoyps ? 30 tahun cukup hehehe

psytrooper..
harap2 gitu lah..kalau tak leh gak entahlah

poknik klate..
mu ganah pok nik..40 tahun ok tak kasi sumbat ?

PEJUANG MELAYU said...

GAP ..

la patutla tidak boleh masuk blog hang ..kurang ajaq jg geng cyber pkr ..

syukur alhamdulilah RPK dh disumbat ke ISA kamunting ...mmg hadiah ramdhan al mubarak ..

ysnizam said...

Bagulah RPK setan nie dah disumbat dalam penajara ISA kemunting..

Biar dier dok saner sampai biler2 pon takper..

Tahan biar lamer2..

Dasar pembelot mmg kener layan mcm nie..!!!

PEJUANG MELAYU said...

add link aku friend

sejarahmelayu.blogspot.com

GAP KEMBALI said...

sokong ysnizam..

pejuang melayu..dah add bro..cakap kat blogmaster tu..KASI LANYAK PAKATAN RAKYAT NI sampai mati !

Anonymous said...

Patutnya bagi lama sikit,pandai2 aje dia buat rumusan fatwa sendiri ayat2 Al_quran yang datangnya dari Allah swt....langsung xrespect Ugama Islam selamba badak aje ikut mulut celupar dia.

Anyhow, semoga dibukakan pintu hatinya selama dalam tahanan agar beristaghar banyak2 dan insaf dgn apa yang telah dilakukannya.InsyaAllah.

Jgn keluar nti lebih mengganas dan balas dendam pulak hendaknya.

Anonymous said...

puak pas batu kecut ka? diam jer org hina agama...

Sedingin Salju said...

ha encik, sial ni dah pi Kemunting. Eh, aku dengaq, orang PKR dan DAP nak buat rayuan kat mahkamah bagi lepas dialah encik. Eh, tak payah lepaslah. kasi sekeping roti dan secawan ayak cukup.

Ok kan? Ini orang, banyak celaka.

Piggy Singh said...

Salam GAP,

Pernah saya berhujah dengan penyokong bulan, apabila Raja Petra ditahan, kenapa Hj Mahfuz memunculkan diri membantah terhadap penahanan walaupun kemunafikan Raja Petra amatlah terang dalam dia punya penulisan.

Depa tidak ada jawapan.

Itulah mentaliti penyokong bulan, apa yang dilakukan pemimpin semuanya betul belaka, tidak cuba menilai dengan logik akal.

Wassalam.

GAP KEMBALI said...

PIGGY SINGH..dorang dah kena nasi kangkang kot ?

Anonymous said...

Si Botak ni ntah ntah dah bukan Islam lagi..aku percaya basuh bontot pun pakai tisuue aje..main selet aje...bini pun cina..apa mau cerita..itupun ada Melayu bingai yang masih sayang and sokong botak durjana ni...kalau boleh jangan kata 2 tahun tambahkan kosong belakang 2 tu

Anonymous said...

padan muka kawan baik anwar ni ada hati nak jadi menteri...podah....

Anonymous said...

dia fitnah najib kaw..kaw...sebab dia dulu pun askar..tapi pengkhianat....hati busuk lagi jahat...sumbat 10 tahun....samalah dengan hindraf dan teresa...jahat...

GuruBashid said...

"Dia telah menerima apa yang ia mahu selama ini. Bukan salah sesiapa, kerajaan hanya beri apa yang dia hendak. Jika dua tahun masih belum mencukupi, dia boleh meminta tambahan tahun jika dia mahu".GuruBashid