Tuesday, September 23, 2008

'SAYA NYANYI KERANA KREATIVITI'..KEPALA BAPAK KAU !





penyanyi yang kerap makan babi namawee aka penyanyi yang mengubah rentak lagu NEGARAKU bila ditanya oleh pemberita beliau menjawap sekadar meng xplore kreativiti.dengan penuh senyum dan gembira beliau menyatakan kegembiraan memberi interpretasi yang songsang tentang negara malaysia tentang islam.

melayu dihina sebagai pemalas, azan digelar lagu berentak R & B..yang hebatnya bila cina hina melayu bertolak ansur ! bila cina hina negara melayu diam..bila dato ahmad ismail berkata cina adalah pendatang segala macam lalakan anjing keluar ! lalakan babi pun turut kedengaran..pas atau melayu pkr juga menyahut sama..

mana pergi suara pas ? mana ahli2 borang yang nak syahid ! apa main politik jugak ka !mana salahudin ayub kaki buat repot polis ? mana dpp pas negeri ? diam atau tido ? ohh takut hilang undi..agama kena hina syyyyy...senyap senyapp..hudud kena hina syyyy senyap..NANTI ANA HILANG UNDI SHEIKH !...

seumur hidup aku tak pernah la aku terjumpa dalam mana2 fakta sejarah manusia bertopeng islam yang sehipokrit seperti pas ! nak harap melayu pkr..tak payah lah...satu kapal..

INGAT WAHAI MELAYU YANG BUKAN PAS..MELAYU YG BUKAN PKR..KITA ADA TANGGUNGJAWAP..BERTEGAS PERTAHAN AGAMA ..BERTEGAS PERTAHAN BANGSA..INI TANGGUNGJAWAP KITA !!! HAMBA ALLAH SWT..KULI ALLAH SWT..TUGAS KULI ADALAH TUNDUK PADA KEHENDAK TUANNYA !!!

CUKUPLAH SEGALA PENGHINAAN YG KITA TERIMA..CUKUP..BANGKIT WAHAI BELACAN...BANGKIT !!!

BANGKIT MELAYU BANGKIT !!!!!

17 comments:

Anonymous said...

duduk menumpang wat la cara menumpang... jgn besaq kepala plak org dah bg kerakyatan tuh.... tgk/baca sejarah dulu le... dasar xsedaq diri....

PEJUANG MELAYU said...

Pejuang bangsa sedia menyahut cabaran !!!!

kepala bapak hang kreatif ..inilah wajah cina yg akan mencetuskan huru hara dan pergaduhan kerana ada manusia yg mangkuk dan bengong
dia tak tgk lagi 13 Mei berlaku ,mungkin tok wan dan pak dia dah tgk ...

PAS dan PKR sudah taksub dah dgn Umar Abd Aziz kedua di PP dan ketua muslimat DAP teresa kok . depa sudah tak boleh pakai lagi dah untuk pertahan bangsa dan agama islam ...setakat nama salahudin ayub a.k.a kaki report polis .tok sah dok bangga dgn nama hang spt pahlawan islam .. bila jadi isu ttg agama ,tiada sapa nak pertahan ..

Sedingin Salju said...

Ha encik, PAS dah tersungkur. jatuh gedebuk. jadi, wa ciakap luluk tiam-tiam, lu luluk tiam-tiam. ha tulah.

Kesimpulannya, tahniah kepada pengundi melayu yang undi PKR. Tuhan ada mata. Dia maha adil.

Piggy Singh said...

Salam GAP,

Teringat kenangan lama, zaman 80an dulu, bila pemuda UMNO menjadi suara pembela maruah Melayu. Jika berlakunya kes macam budak namewee, suara pemuda akan lantang mencabar supaya mamat namewee tidak boleh berpijak di Malaysia.

Tapi kini jenis sebangsa ngan namewee ni dah naik atas kepala, ini semua pasal sekor Melayu yang gilakan kuasa hingga sanggup bagi muka kat depa, akhirnya akan tergadai kita. Betul gitu Nuar?

megat said...

Sekarang ni kalau kita sebut bab ketuanan melayu di kata kan rasis

kalau kita bangga dengan bangsa kita pun di tuduh rasis..

kelantangan bersuara mcm tok mat ismail di sebut rasis..

Zul kulim- lawan bar counsil-rasis

cium keris pun rasis..

agung cium keris pun rasis..

RPK Hina ugama islam & nabi - dia seorang yg tidak rasis- open minded & liberal.

teresa cock - hina tulisan jawi-azan- babi- tak rasis..

DAP kempen PRU12
Undi BN=Umno=melayu - tak rasis

Kit siang- ucapan dia di ipoh perak. "kita hancur kan melayu" - tak rasis

Blog Kit Siang- komentar pengunjung di sana gelar kan melayu ialah "malay pig" - manade rasis ok per..

namawee- lagi tak rasis..

temuramah ahli hindraf di BBC(dlm youtube)- "Sekarang melayu sudah takut sama kita,kasi ajar baru melayu takut"


GAP,

salah ker kalau kita bangga dengan bangsa sendiri,pertahan kan ugama kita,hak kita,tanah air kita..

perkataan yg ada bunyi ayat di atas di kata kan RASIS

hooii melayu.. kamu rasis ker??

tapi malang sekali semua tu di kata kan tidak relevan pada masa sekarang dan rasis oleh kaum puak DAP + PKR + PAS

Org PKR & PAS kata apa perlu semua tu.. tak relevan dah.. sekarang semua kena sama rata.. malaysian malaysia..

IFC dah jalan dah di penang.. selangor bila lagi?

skit hari nama jalan di penang dah ada tulisan cina .. sungguh tak rasis..

kalau boleh jangan pakai bahasa melayu la.. rasis semua tu

PsyTroopers said...

Kreatif? Kreatif ke apabila dengan sengaja mempersendakan Lagu Kebangsaan iaitu Lagu Negaraku yang mana seluruh rakyat Malaysia yang cintakan tanahair berdiri megah menghormati lagu apabila dimainkan? Pelik bila ada golongan 'terpelajar' yang bingai dan tidak mengenal erti semangat patriotik dan cintakan simbol negara tercinta. Lagi bodoh bila meyelitkan laungan azan dengan niat menghina dan memperlekeh. Budak bingai ni lah contoh rasist yang perlu dikenakan tindakan keras oleh kerajaan.

PsyTroopers: Gunakan segala peruntukan undang-undang yang ada untuk mendakwa si bingai Namawee!

wokyoh said...

pas dan pkr adalah parti tahi kucing...buat macam mana pun bau tahi kucing boleh dihidu...

akhirat nanti jawablah dengan Allah pasal perjuangan kamu...perjuang islam,cara hidup islam,membangun bersama islam konon....pergi mampus la kamu semua...masuk neraka lebih awal dari orang jahil lagi rasanya...

pas,pkr...pondan semuanya...batu sebutir....takut kat DAP....

GAP KEMBALI said...

KEPADA KOMENTAR DI ATASS..

melayu salah pilih parti salah pilih pemimpin..

PATUTNYA ENGKORANGLAH JADI PEMIMPIN !!!!

HUJAH MENGGUNAKAN AKAL..AKAL YG DILETAKKAN DI KEPALA..

BUKAN AKAL LETAK KAT PERUT KASI BONCIT..

BUKAN AKAL LETAK KAT LUBANG BUNTUT !!

Anonymous said...

selamba betul cara cina celaka ni jawab. takde rasa bersalah langsung.
sokong supaya tindakan diambil ke atas cina celaka ni. buang kerakyatan. tak perlu duduk Malaysia lagi. busuk dan menyemak je. jangan ingat, orang Melayu dah ampunkan cina laknat ni.
amrbt.

Anonymous said...

itulah salah satu produk kepala otak Sahibul Fadilah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi ..

Memang puki mak sungguh mamak seekor itu..

10 puluh tahun aku tertipu dengan retoriknya .. akhirnya aku kembali untuk menentang Al Juburi hingga ke hujung dunia !!

-anti al jub

Piggy Singh said...

Anon, panjangnye gelaran si Anwari, kalau ulamak terkenal dan Agung kita.

GAP KEMBALI said...

ya laa..panjangnya gelaran..

Anonymous said...

Padan la muka Melayu secara generalnya...disebabkan nila setitik (Melayu dalam PKR) habis susu sebelanga rosak....Dah macam ni punya terang dan berani Kafirun ni memperkotak katik Melayu dan Islam, ada lagi Melayu yang nak berjuang politik dengan Kafirun dalam PKR tu...mashaalah....bodohnya dan ruginya bangsa Melayu yang jenis macam ni...tergadai tanah dan negara...

A Mi Manera said...

memang celakalah cina ni..menatang babi punya cina..tak payah hujah hujah dah memang celaka

kumbang said...

Salam,
gua sayang lu la gap, hehe bagus kasi sedar siket depa ni. Kita buat semua salah. Diorang buat? Pasal budak ini, mesti terpengaruh dengan politik sempit pembangkang. Susah kalau china nak lawan melayu sampai macam ini, kalau x terpengaruh ngan puak2 DAP ni, aku baca tadi biografi Tun Razak. DAP adalah antara penyumbang utama tragedi 13 mei. Sekarang dia nak main lagi isu-isu kaum ini dan dihalalkan oleh barua amerika seorang tu..
teruskan membongkar, aku cadangkan siasat apa yang ada dalam buku 50 dalil aljuburi tak boleh jad PM, banyak yang boleh dirungkai.
Wasssalam

Malloryoqkt said...

duduk menumpang wat la cara menumpang... jgn besaq kepala plak org dah bg kerakyatan tuh.... tgk/baca sejarah dulu le... dasar xsedaq diri....

Cristy said...

ya laa..panjangnya gelaran..