Saturday, September 27, 2008

SAAT KEHANCURAN PAS SEMAKIN DEKAT !

NI AZIZ..pernah mendoakan kehancuran parti lain..atau ALLAH sedang menghancurkan pas ?


hari ini didalam akhbar sinar harian m/s 2 salah seorang kumpulan 'erdogan' dalam pas iaitu khalid samad secara terbuka menghina,mengaibkan bekas naib presiden pas dan kini masih lagi memegang jawatan pesuruhjaya pas negeri trengganu dato mustapha ali.


ini adalah serangan kedua dpd khalid samad setelah kenyataan dato pa mengenai 'kebodohan' ide 16sept dalam harakah menghiris perasaan ahli parlimen shah alam itu. dato pa sebelum ini menempelak dan memperlekehkan kegilaan sekumpulan penyangak2 anwar dalam pas yg dikenali sebagai kumpulan erdogan yang menggila,mendewakan kepala keparat melayu anwar ibrahim mengenai penubuhan kerajaan pakatan rakyat melalui 'lubang belakang' .


malah kenyataan dato pa ini ini juga disambut oleh seorang lagi bekas naib presiden pas iaitu mat sabu. dalam temubualnya di malaysiakini...mat sabu yang hanya memakai kain pelikat ketawa macam nak gila bila ditanya tentang rasionalnya ide 16sept.


dulu pada petang sekitar tahun 1981 di dewan bahasa dan pustaka ada 3 orang pejuang pemimpin muda pas yang dikenali sebagai young turks terdiri dpd almarhum fadhil noor,hadi awang dan haron taib telah mengepalai satu kumpulan paling besar dalam pemuda pas menumbangkan dato asri . ide yg dipelopori oleh young turks ketka itu hanyalah MAHU MENGEMBALIKAN KEPIMPINAN ULAMAK kedalam pas. mereka berjaya..

KINI..muncul lagi kumpulan young turk atau kumpulan erdogan dalam pas.. iaitu satu kumpulan penyangak profeisonal pas yg pro atau berkiblatkan anwar. kumpulan erdogan ini percaya dengan wahyu fahaman sekular anwar bahawa pada 16september mereka mampu menubuhkan kerajaan baru secara 'lubang belakang'..hasil dakwah bertali arus dpd kepala munafik anwar ini kepada kumpulan erdogan mereka telah dijanjikan satu syurga dunia oleh anwar..sebut sahaja jawatan timbalan perdana menteri,menteri kanan,menteri kesihatan,menteri kerja raya dan segala portfolio tertinggi kabinet malaysia sudah dipaparkan kepada mereka.

namun mereka tidak sedar TAKDIR ALLAH SWT mengatasi takdir anwar..16sept sudah berlalu..anwar semakin serabut dan hampir kehilangan akal..1 oktober pula dijanjikan peralihan kuasa sedangkan hari tu adalah hari raya aidilfitri ! pembiaya2 amerika yang melobi anwar in n out SUDAH KEMBALI MENAGIH JANJI. mana kerajaan mu anwar ? anwar kata nanti dulu..funder2 anwar dikhabarkan SUDAH MEMINTA WANG yang dipinjamkan.

erdogan terus menghenyak anwar..tolong buatlah apa yg patut janji kau PM ! kami dah malu ni..mana nak letak muka..mesyuarat diatur strategi dirangka..keputusan baru diambill..sepakat kita teruskan sahaja 16sept ini sampai bila2..umpama gear kereta yang rosak..diundur tidak boleh ..mereka harus teruskan ide ini walaupun dihati mereka tahu 100% ini takkan menjadi !

maka keluarlah kenyataan khalid samad agar parti mengambil tindakan terhadap dato pa..nak cover malu khalid pusing cerita lain..kononnya kenyataan dato pa ini menghina majlis syura ? sejak bila majlis syura mengeluarkan kenyataan MENYOKONG 16 SEPT khalid ? kalau setakat ini sahaja idea kamu..MAKA apa pula reaksi kamu tentang pemergian kamu dan dr zul ke gereja di kuala selangor dimana kamu mengeluarkan FATWA PERKATAAN 'ALLAH' BOLEH DIGUNAKAN OLEH GEREJA ? itu keputusan majlis syura juga ke atau kamu pandai2 buat sendiri semata2 mahu mengambil perhatian anwar..mahu mencuri hati anwar dengan memberitahu kini pas sudah sekular kepala hotaknya !
kumpulan erdogan yg terdiri dpd kepala besarnya dato kamarudin jaafar,husam musa,khalid samad,salahudin ayob,dr syed azman,dr zul,dr hatta,dr lo lo,mb nizar pelelong tanah,mujahid yusuf rawa TIDAK TAHU bahawa kini sudah muncul KUMPULAN ANTI ERDOGAN YG LEBIH KUAT DAN GAGAH dpd kamu ! mereka ini terdiri dpd 2 kumpulan besar ortodox pas dan kumpulan profesional.sebut sahaja nama hj hadi,nasarudin mat isa,haron taib,mb azizan,haron din,mat sabu,hasan ali,daud iraqi..(nama lain nanti) sudah membayangkan usaha menghentikan kegilaan edogan daripada terus menghancurkan pas..

ada beberapa agenda besar kumpulan2 ini akan didedahkan pada waktu sesuai..
tk kepada pengirim email ..

5 comments:

PsyTroopers said...

Coming soon:

Fight Till The End: Edrogan vs Ulamak

Whatever...

Sedingin Salju said...

ha, tepat-tepat apa yang saya kata. Dulu depa dok kutuk orang. Sekarang, apa yang depa kutuk, apa yang depa cakap, melantun balik kena kat depa. Terduduk o encik.

GAP KEMBALI said...

hehe..bila agama dipolitikkan..bila cakap teori mengalahkan malaikat..

AKHIRNYA..DI UJI OLEH TUHAN..kerana cakap tak serupa bikin..

PEJUANG MELAYU said...

itu la nik aziz sll mendoakan perti lain hancur tp kini pas pulak bagai nak karam

ERDOGAN VS ANTI ERDOGAM '

memang menarik la gap isu ini ...bongkar terus cerita puak erdogan ini .

GAP KEMBALI said...

dengar khalid samad adik si shahrir samad ni akan langgar hassan ali waktu pemilihan nanti !