Thursday, October 30, 2008

GATALNYA KHALID BERAHI-M !!!!!



inilah wajah pemimpin mahsyur pakatan rakyat. melihat pada yang HARAM dan berpeluk BUKAN MUHRIM sudah menjadi amalan baru. apa pandangan nik aziz tentang gambar ini ? hj hadi atau dewan ulamak pas ? mana suara komentari pemuda pas selangor..salehin mukhyi tido ke atau buat2 bodoh ? fatwa ini harus atau halal ya sheikh..


dulu melayu pkr kata seks itu sedekah.
dulu anwar yang hari jumaatnya membaca khutbah boleh menari 'kopi dangdut' dengan ah so.
KINI KHALID BERAHI-M mula menunjukkan taring nya..


kini sifat keterbukaan mula terserlah.lepas menjual satu persatu hak islam dan melayu khalid berahi-m kini dijamahkan dengan pelbagai hidangan enak2 DAP.hassan ali melopong je la.


yang pasti ada banyak lagi simpanan gambar2 kandid yang pasti menggegarkan !!!! kita dedah satu persatu.


gambar ihsan bloger medan info...periksa punya periksa rupa-rupanya blogmaster medan info orang kanan somebody..

33 comments:

mimpi916 said...

Masya Allah..

Benda camni la kita xmahu. Kalau betul2 kemaruk, blh kahwen lebih. xsalah..

Che Moq said...

salam gap,

hehe..dulu gambar pak lah abis dikecam hebat pembangkang. Sekarang khalid gagap pulak. apa la kata pkr? bukan hassan ali je marah tak dapat. mesti nuar berahi-m pun marah dia lawan tokey. kalau nuar, gambar bwh tu dua2 dia peluk. jambu apek tu.

Medan Info Kita said...

gap kembali,

tksh kerana promo blog kami,

iya! mmg ada beberapa kandid menunjukkan kebodohan khalid dikudakan oleh pemimpin bukan islam.... tunggu masa

mmg samalah khalid dgn anwar suka dikudakan oleh pemimpin bukan islam

Medan Info Kita said...

http://medan-info-kita.blogspot.com

Demang Lebar Daun said...

Khalid...

Sedingin Salju said...

Encik, apa isi gambak tu? Boleh terang?

Kembara Politik said...

Amoi sedekah lagi ke? Made in China? Melamine free?

Anonymous said...

mana dia ustaz azrul hakim (jwnkuasa sungai besar) yang sering menuduh UMNO,khir toyo yang bukan bukan kata mereka ni teruk .cuba ustaz ulas sikit pasal khalid berahi m ni

GAP KEMBALI said...

mimpi 916
orang tua kemaruk buruk perangai ekk..

che moq
melayu pkr dan pas boleh berebut amoi..kan namanya pakatan.

medan info
kasi keluar gambar lagi..dengar kabar bos kamu ada pita ?

demang
terkedu ke tersedak ?

sedingin salju
gap siarkan gambar kalid gagap peluk ah so..lagi satu gambar kalid pandanh dada amoi..sedingin salju..mesti kau jeles.

kembara politik
zina itu sedekah..fatwa baru pakatan rakyat

beritamalaysiakini said...

blog anda antara blog2 yg saya himpunkan di blog saya :

http://beritamalaysiakini.wordpress.com

dipersilakan jenguk dan memberi pendapat setiap berita yang disiar di blog saya.

tq

GAP KEMBALI said...

beritamalaysiakini

teruskan perjuangan. serangan utama sasarkan kepada bapa penggadai nuar berahi-m

abe MIE 'TERJAH' said...

gemuk tu..minat ke khalid nie? atau kira makan belasah aje..janji kenyang..

kalau gambar amoi atas leh juga... anwar pun tumpang 'sebatang'?

Pok Nik Klate said...

Elok benar lah tu..tengok pada gambar ini yg menggambarkan seribu kata2 maka tidak hairanlah kalau si khalid bengap ni fobia terhadap melayu dan islam. Lepas satu hal satu hallain pulak khalid buat perangai dek ketakutan melampau (fobia) terhadap melayu dan islam.. Sebab itulah saya mengatakan kenapa khalid bengap lebih suka melantik cina2 utk menerajui syarikat kerajaan negeri.

2. Maknanya PAS pun tidak akan ada dalam agenda pembangunan dan pemerintahan Selangor.Sebabnya orang PAS adalah org Melayu dan Islam..Disitulah silap PAS kot. Jadilah PAS tidak ubah spt S46 dlm pemerintahan PAS Kelantan dulu. Bagi TMB2 dapatlah Razali Isohak menikmati elaun2 tertentu tanpa ada apa2 potfolio.. Begitulah jugak senario di Selangor. YB Hassan Ali dapatlah jadi EXCO setakat utk menikmati elaun2 lumayan. Siapa rugi?? UMNO atau PAS?? Tidak usahlah YB Hassan Ali mencalonkan mana2 melayu utk memegang jawatan tertinggi PKNS.. Khalid dah termakan nasi kangkang Teresa Cock.

3. Begitu le jugak di Perak.MB dapatlah kpd PAS dengan bangganya. Tapi kuasa eksekutif dapat pada Cina DAP. Kalau PAS masih terus berdengkur di Perak,memanglah lah PAS ni bebal sungguh. Siapa rugi di Perak?? UMNO atau PAS?? Jadilah org PAS terlena dibuai mimpi2 yg dengan bangganya memperkenalkan bahawa mereka sekarang mempunyai 3 MB di Malaysia. Percayalah PR tidak pernah pun menghargai PAS dalam pakatan mereka. Anwar Ibrahim pun hanya berminat mahu menggunakan kekuatan PAS bagi merealisasikan cita2 berahi beliau mahu menjadi PM. Ditakdirkan Anwar dapat menjadi PM, maka percayalah PAS akan menduduki kelas ke 3 dalam keretapi Pakatan Rakyat.

MELAYU AKAN TERUS DIULIT MIMPI

Medan Info Kita said...

pita...?????

ehm ehemm...

tak baik aibkan umat islam

GAP KEMBALI said...

abe mie
kalid pun 'NAK' juga..dapat tengok lurah bukit salji pun oklah..tak dapat takluk pun takpe.

pok nik
pas ? lama tak dengar berita ya..asik2 pkr je.


medan info
ala kasi keluar je la...nak aku bg amoi tak ? sedekah

Sedingin Salju said...

Encik, amoi tua pun dia nak gatai kah?

PM said...

adat sesetengah orang menyentuh orang islam yang tidak mukrim adalah haram.. tetapi apa yang mereka fikir semasa menyentuh insan yang sah-sah bukan mukrim walaupun mereka berlainan agama

xkan kerana ingin menjaga hati sesetengah pihak, sampaikan pegangan kita (agama) pula tergadai

QasehNuryz said...

ihiks...suke la tgk gambau ni ;) hahha..dulu diorang ni suke letak gmbr pak lah pegang situ sini....now ade pulak gambau abe khalid ni bermesra mesra-an..ngeee...x kuasa

GAP KEMBALI said...

sedingin salju
amoi tua ka muda ka..kalid ni kaki sondol..pkr kaki sondol..anwar menyondol..deb dia sondol..bak dialog ali baba bujang lapok waktu tengah pecahkan jamban 'KITA BEDAL DA' !!!

PM
dah banyak tergadai dah..

qasehnuryz
pihak kami ada banyak lagi gambar2 PANAS yang akan dijadikan poster pilihanraya nanti !!!

dengar kabar salah satu pita dpd 5 pita nak keluar ?

yeop perak said...

MASYAALLAH...
GAP kita nengok le ape kate dema semua..

blog BeliBuy said...

yg len tue mmg kita dh nampak tergadai atau yang ingin digadaikan. tetapi xkan agama yang menjadi pegangan atau senjata perjuang politik pun sama ingin digadaikan

Pok Nik Klate said...

GAP..sebagai yg bersimpati kpd perjuangan PAS aku cuba nak bagi ruang sikit kpd PAS supaya jangan terus tido.... Dah jelas si anwar dan khalid ni berkiblatkan cina2 DAP dalam pentadbiran kerajaan negeri malah dalam bab ugama pun nampaknya nak berkiblatkan DAP jugak(sebab tu SEX pun dah di fatwkan sbg sedekah..Nauzubullah himinzalik).

2.Mana pergi pemimpin PAS yg sangat lantang mengkritik UMNO..tang PKR ni semuannya menikus..PAS jangan takut hanya kerana Husam Musa dan Nik Aziz menyokong Anwar utk menjadi PM. Husam ni nampak RM..RM..RM saja.

3. Melayu2 dalam PKR ..cuba buat solat isthikarah sekali sekala. Itu pun kalau masih ingat lagi bagaimana nak mendirikan solat..

megat said...

GAP,

Ini lah jadi nya bila terlalu nampak keburukan seseorang,sendiri bikin tarak apa..

dulu time pilihanraya serangan peribadi PAKLAH poster imam hadhari keluar paklah dgn micheael yeoh..
abis teruk kena belasah..

sekarang dah keluar khalid flinstone punya gambar..(tarak salah,apa pun bleh)

tapi aku rasa khalid ni takde taste la.. tgk paklah kira ok jugak la dgn heroin james bond.. khalid dgn ah so jek.. apa punya low class daaa

rasa nya PKR ni mmg golongan takde taste la.. coffe boy pun balun.. ah so pun balun.. org sedekah china doll pun balun.. janji pukul rata..

Sharuddin said...

salam.
Kenapa la suke sgt buat fitnah ni.Betul ke berita mcm tu tapi kne la siasat.Buat fitnah ni kan bleh dosa.x takut mati ke.hati bia bersih jgn nak hemtam je...ingatlah sedara seagama ku.jauhkanlah diri kita dari api neraka dengan perbuatan fitnah ni.

odieneology said...

en. SHARUDDIN.. dulu mase gambar paklah kene sebar dulu, nape pembangkang bukan men suke lg wat fitnah?? skarang ni da ade gambar pemimpin kesayangan en. SHARUDDIN lak.. nape?? tak pecaye??

GAP, khalid gagap da tukar name baru ea?? KHALID BERAHI-M..hahak! lawak2!!

GAP KEMBALI said...

belibuy
agama pakatan dah gadai pun. tengok je kalid samad perli zul4kulim pasal isu bar council.

poknik
melayu pkr sembahyang ? sembahyang yang macamana..

megat
ada lagi gambar !

shahrudin
odienology dah jawap.

hafiz said...

macam sial hahaha macam sial hahaha umno sial bn sial kau pun sial hahahahahahaha salam kunjung!

HAFAZ said...

hafiz..name je sedap. tp perangai same mcm yg ko tulis tu. hampes!

bro gap! kami pejuang2 melayu,agama islam, tetap support gap! teroskan perjuangan. endahkan segala caci-maki dari orang2 yg tak bertamadun. hafiz, ko jadi orang tasaday lagi bagus.. hahak!!

Pok Nik Klate said...

Apahal saya tengok si Hafiz tu dah kena histeria??? Mengucap Hafiz.. itu adalh amalan sebaik2 umat Islam..

Sdr Hafiz!!
Kenapa? Tak percaya???
Bot PR dah nak tenggelam..

GAP..
Saya buat cadangan kpd blogger kickdefella(tp dia tak siarkan) utk wujudkan bangsa Malaysia:

a. YB Husam Musa kahwin Teresa Cock
b.YB Khalid Samad/Salahuddin Ayub kahwin YB Poh Kuan..

InsyaAllah boleh wujud bangsa Malaysia.

GAP KEMBALI said...

hafaz
tulisan hafiz menggambarkan personaliti. hafiz tu ada masalah kot.mana tau pernah kena liwat dengan gobalakrishnan..ya tak ? biarkan.

pok nik
idea bagus..bangsa malaysia kasi kawin campur ekk..

habis siapa pok nik nak jodohkan dengan irene fernandez ?

kapal PR karam ? pok nik ni macam nujum pak blalang..ada cerita gaduh besat antara ahli parlimen pkr dengan adun pkr kat selangor !! tahap dah panggil keling dah..tunggguuu..

mimpi916 said...

Blogger kickdefella ni hamba Allah yang menggunakan keta bernombor siam.. Kerakyatan dia xtau la.. wallahhualam.. mungkin Siam kot. Sebab tu dia perlekeh & suruh terbalikkan bendera Malaysia. (Mungkin)

Terbalikkan bendera seumpama menghina Islam kerana mem'bawahkan' simbol Bulan dan Bintang iaitu simbol agama Islam..

Maaf sebab buka cerita lama..

Anonymous said...

Komen yang hafiz bagi tu samalah jugak dalam komen daripada pembaca kepada blog Perak Bangkit.

Pencacai UMNO la, pencacai BN la, sampai kadang2 saya terfikir, inikah ajaran atau didikan yang diberikan oleh ibu bapa dan guru?

Adakah ajaran pihak PR yang menghalalkan caci maki, carut mencarut?

Jika bukan, kenapa terjadi begini? Adakah jiwa mereka kacau?
Adakah orang2 seperti ini yang akan menjadi pemimpin di masa depan?

Anonymous said...

Ingatkan pas dlm pr bolejadi pendakwah. .......pendamai atau pentarbiah. ..rupanya jauh api dari panggang. ....
Kuasa. ..pangkat ....income ..dan putrajaya dorang idamkan. ..duniawi...duniawi gak rupanya.......orang macam hassan ali ditendang. ..macam nasha kena
'blocked'........heheheh....mat sabu?.......dijulang!.......tuan presiden pas ..pening dohh!!!!.........kini kebangkitan
third force@ulamak neutral dlm pas menunjuk kepimpinan lebih takwa....hak dan kebenaran!!...utk melorongkan
acuan yg sebenar hala tuju parti dan pimpinan.........agar pkr dan dap rasa gerun......!

soalnya ada keberaniankah?

ahli akar umbi.... bukan dari golongan ikutan puak anwarinas.....lebih mengikut ulamak yg lebih dipercayai..dinyakini....berlandaskan sekurang kurangnya apa yg termaktub didlm originally perlembagaan parti pas!!.......kerinduan kpd zaman allahyarham fadzir nor akan terubat!........(kini semangat hanya dlm kertas semata... perjuangan dan tujuan berubah)