Wednesday, October 29, 2008

TAHNIAH YB NASIR AHLI PARLIMEN KUALA NERUS.

YB nasir( berbaju biru) bersama dato seri najib dan mantan MB

akhirnya perjuangan para blogger untuk 'mencecah' ke tahap 2 berkomunikasi dengan ahli parlimen berjaya dihasilkan.


ucapan tahniah diberi kepada ahli parlimen kuala nerus, YB NASIR kerana berani menjalinkan persahabatan dengan para blogger. tindakan bijak YB kuala nerus ini boleh dijadikan langkah pemangkin untuk blogger-blogger bertukar pandangan,memberi idea,meluah kritikan bernas demi untuk menjamin kelangsungan agama dan bangsa.


semoga YB NASIR berjaya menduduki kerusi majlis tertinggi (MT) dalam pemilihan umno nanti.
INI ADALAH KOMEN BALAS DARIPADA YB NASIR
'terima kasih,alhamdulillah siapalah ahli parlimen tanpa media/blogger,saya berharap jika ada apa-apa isu berbangkit atau mana-mana blogger yang ingin berkomunikasi dengan saya sila lakukan sedemikian jangan takut,insyaALLAH saya akan memberikan respon yang terbaik,tlg sampaikan kepada sahabat-sahabat yang lain'.


sila layari blog

4 comments:

Anonymous said...

semoga yb nasir boleh memberikan sumbangan terbaik untuk agama dan bangsa. diharap segala kesilapan lalu oleh pihak pemerintah tidak diulangi dan bersedialah menerima apa juga timbal balas daripada bloger yang independen.

Tai said...

Ha aku dah masukkan dah. Sat lagi, aku pilah komen.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

bro... nasir menang ketua bahagian ke? mana tok mat said atau klon yb samak bekas pm thailand tu

Anonymous said...

http://gosippolitikmalaysia.wordpress.com/

cuba gap intai2 kut gap ado gambar tu dalam simpanan gap