Thursday, November 20, 2008

PAS BELA BABI "KINI HALALAN TOYIBAN" ?


UPDATE
3 ari lepas gap ada buat artikel BOCOR 1.isunya tentang rancangan dap/mca/gerakan/konglomerat cina untuk menghalau melayu.menguasai negeri melayu secara sistematik. caranya mudah perbanyakkan kawasan penempatan baru untuk mereka.salah satu kaedahnya meletakkan benda yang menjadi haram pada melayu iaitu babi. di selangor kerjasama babi ini dibuat antara pkr melayu dan dap.lokasinya di ladang tumbuk sepang sebuah kawasan 80% melayu.bila ada babi maka orang melayu secara beransur ansur akan keluar PINDAH dan orang cina perlahan2 masuk.hasil kerjasama celaka ini satu kawasan melayu telah hilang iaitu ladang tumbuk.


kenapa mereka pilih ladang tumbuk gap ? kerana 10km kelilingnya adalah kawasan bakal membangun klia,sepang,cyberjaya dan putrajaya. dlam masa 10 tahun bila babi ada di ladang tumbuk kawasan ini dan sekitar nya telah pun maju.melayu sudah tiada maka senanglah mereka menguasai ekonomi setempat. itulah yang telah terjadi di petaling jaya.pada 1970 80% penduduknya adalah melayu. perlahan lahan cina menyesakkan kawasan itu dengan bangunan kedai,gereja dan hari yang memonopoli kawasan itu adalah cina. subang kini menuju ke arah itu.


ini adalah teori rakan-rakan karkun (jemaah tabligh) yang hingga kini masih menjadi panduan hidup aku. karkun kata " kita kena berhati2 bila berkata..lagi kuat hujah kita berkata lagi laju ujian itu datang". sambung kawan gap si karkun tu " ianya macam bola..perlahan kita baling ke dinding maka perlahanlah impak yang melantun.jika kuat balingan bola itu ke dinding maka kuatlah lantunan bola ..silap aribulan kena tepat kat muka sendiri"..itulah kiasan karkun yang diambil contoh di atas daripada sabda nabi saw yang bersabda kiranya tiada apa yang perlu cakap maka lebih baik DIAM !

dulu masa kes JE dan virus nipah di negeri sembilan sekitar penghujung 1990 an, pas merupakan tukang sorak yang mem propagandakan isu babi..pelbagai gelaran diberi kepada umno.antaranya negeri sembilan darul khinzir,mb kerbau pendek (kebetulan isa samad memang ketot),negara islam pengeluar babi..bla bla bla..sebut sahaja nama mahfuz,mat sabu,hasan ali,dewan pemuda pas semuanya tatkala berada di atas rostrum taman melewar,rumah orang atau mana saja tempat ceramah maka merekalah yang memikul tugas penceramah babi pas. lepas cerita babi kepada pak2 lebai..lepas ceritakan kehodohan umno di negeri sembilan mereka beramai2 akan bertakbir !!!!! tanda puas sebagai pendakwah islam menghina sehina hinanya saudara islam yang lain..jangan risau sheikh..ini tak dapat dosa punya pasal menjadi ahli pas confirm masuk syurga !

masa berlalu hinggalah ke malam tadi..adussss biar betul gap tepuk dahi.PAS KEDAH NAK BELA BABI SKALA BESAR-BESARAN.apa yang dihujahkan adalah mengurus penternakan babi secara profesional seperti cadangan rakan se-per-babian mereka di selangor.lokasinya di kedah.ALASAN TAICINYA MUDAH...meneruskan kertas cadangan kerajaan negeri dulu.

DULU pas begitu marah kepada amerika atas pelbagai sebab.amerika kafir,amerika jahat,serang iraq,bunuh bla bla bla..maka beraraklah mereka setiap jumaat mengadakan demonstrasi di jalan tun razak. tak cukup dengan itu KITA BOIKOT BARANGAN AMERIKA. STARBUCK,MC DONALD,KENTUCKY,COKE DLL..HARAM HARAM MEMBELI BARANGAN AMERIKA.tak cukup dengan itu disebarkan segala info kedalam internet.hehe..hoho macam santa klaus bawak hadiah krismas, tersenyum ahli2 pas membangkitkan semangat anti amerika..siapa hero pas gap ? tak lain mat sabu,salahudin ayob,dr hatta,mahfuz dll..mereka dijulang bagaikan panglima perang badar ! POOOORRRAHHH...lepas kecoh nak boikot tup tup mat sabu jumpa guang eng kat restoran mc donald juga !!!! HIPOKRIT PALING MEMUALKAN !

dulu pas kata babi haram.duit kerajaan negeri haram,gaji haram hasilan penjualan babi.

PERSOALANNYA SEKARANG


adakah babi belaan pas nanti boleh bertukar fatwa menjadi halalan toyiban ?

dah takde binatang lain yang boleh dibuat binatang belaan ke ?

lembu kambing dah pupus ke kat kedah ?


SEJARAHNYA


tidak pernah lah dalam sepengatahuan hidup gap..membaca dalam kitab quran dan hadis, atau terbaca dalam mana2 buku sejarah ada pemimpin atau kumpulan islam membela babi sebagai cara penjanaan ekonomi mereka !

nabi musa pun tatkala dijodohkan oleh bapak mentuanya, telah diperisterikan dengan wanita pengembala kambing.begitu juga dengan nabi muhammad saw yang mengembala kambing sewaktu kecil. sebut sahaja uthman affan ra jutawan islam yang punyai banyak ladang kambing dan unta.ahmad albab pun bela kambing dan lembu..mana ada babi ? tapi pas ALAHAI PAS ALAHAI.....ala kasim ala kasim ampunkan mak kasim..mungkin inilah luahan kecewa pengundi pas !!!! arrrrgghhh...aku undi suruh tegak negara islam..dia buat negeri babi !!!

DENGAR KABAR
ketua kumpulan hamas khalid meshal mesti menangis melihatkan gelagat gilakan-babi pas ! osama dan aiman zharawi mesti solat taubat bila baca kiriman email dpd al qaeda cawangan kedah tentang cadangan pas buat kandang babi !
hasan nasrallah,moqtada as sadr dengar kabar sedia menghantar pengebom berani mati untuk mematikan cadangan pas nih !
mungkin juga mullah omar sanggup membutakan matanya yang lagi satu dpd melihat satu lagi projek gila-babi kumpulan pas!

TEPUK TEPUK TEPUK
dap dah stat buat kenduri babi kali ini. bijak cina menguasai otak melayu pakatan.bijak cina singapura.bijak mat salleh...tempat bela biarlah selangor dan kedah..tempat makan tempat aku.janji singapore bersih,janji britain bersih. ada juga orang islam sanggup mati-matian bela babi ..hehehehe..takpa takpa cekkk..demi undi. sistem terbaik bela babi ? kuman babi takkan hilang itulah fakta yang tak boleh dipertikaikan.mungkin pas dah ketemui ubat penghapus babi..mmm mungkin.dalam hati cina sikit hari ini pas boleh kasi check mate...

hehe bisik hati orang cina..baru sikit kata aku mau jadi umar abd aziz..baru sikit baca ayat quran masa pembentangan bajet perak..ini pas sudah kembang jubur.kembang buntut.buntut ada kasi naik lo...baru buat dua ini pas sudah kasi BABI LOOO....aiyah manyak cinang...

akir kata..itulah bala bila mengata orang berlebih-lebih. akirnya pas juga bela babi.betullah kata kawan karkun aku. dalam hati mungkin pas baling bola kuat sangat kat dinding sampai melantun kat muka sendiri !

PAS PIS PUS..SELAMAT MENGGADAI MARUAH KAMU ! HUDUD SUDAH HILANG ENTAH KEMANA..NEGARA ISLAM PUN DAH LUPA.BABI PERJUANGAN UTAMA.ANWAR DAN KALID SENYUM GEMBIRA.HILANGLAH LAGI SATU KAWASAN MELAYU. PJ,SUBANG,LADANG TUMBUK KINI MENDAPAT 'AHLI' BARU.


ini jawapan balas bloger che moq :-

25 comments:

Panglima Perang Cyber said...

hai GAP..panjang betul tulisan ko kali ni.

anyway memang bagus.

Ada masa ko dtglah blog aku...

Ada benda aku nk chat dgn kau...

Kita nak kumpul blogger2 kita...

Ada masa kita conference alam siber ramai2..

Ok.jgn lupa download YM lah yer.

Razif AR Al-Marbawi said...

apa kata kita hantarkan sahaja khabar 'menggembirakan' ini kepada mereka yang saudara sebutkan di benua asia barat sana. pasti pengsan berjuta kali apabila membaca nya

;>

QasehNuryz said...

Uhh GAP..cayo lah.meh slap 5!

Baek punya pnya planning dorng buat ye.Ni lah pnyokong PR suka sgt.Pnjm artikel ni nk copy n send kat 99.9% sahabat handai qaseh yg pro PR.

PAS ckp x serupa bikin.Part kutuk mngutuk,perli-perli ni smua bg dorang,la ni kne btg hidung sndiri.poyoss!

add said...

Yang sebenar nya pemimpin ni lah yang BABI sebenarnya. Memang BABI betul.

PasMuda said...

Aku baru je puji semangat juang Ustaz Azizan, timbul benda ni pulak...

Jgn sampai koluar fatwa Pas yg baru, sudah la...

Babi tetap haram...

abe MIE 'TERJAH' said...

BABI dah digantikan hukum hudud...rock punya pemerintahan PAS

Anonymous said...

GAP

panas dengar laser kau ni. aku pun hairan dengan pas pis pus, kalau dah benda haram kenapa nak dijadikan alasan 'kerajaan dulu' yang luluskan ?

hipokrit yang ini tepat. boikot mc donald akhirnya makan mcdonald dengan guan eng. memalukan sahaja.

ruginya undi.

Al-Rashid Zulkefli said...

agaknya da hilang hukum "haram" yg dibanggakan pas dulu. tak pon, mmg da jadik tradisi melayu kene bodohkan nuar berahim... adui, Melayu ku....

Che Moq™ said...

Tak susah nak salahkan orang..diselangor pun kata meneruskan projek serajaan sebelum..kedah pun nak guna alasan tu bagi nampak penyokongnya yang buta hati percaya..kalau masa jadi pembangkang, itulah ditentang..bila dah dapat memerintah, itulah yang diteruskan...dunia..dunia..dunia..

Anonymous said...

Diorg ingat diorg hebat, inilah masanya kita tunjukkan kuasa kita. Org kafir kaya kerana melayu islam ni ler juga. Kalau xder kita, takder nyer org nak beli brg2 diorg.

Kalau kedai kafir yg tak gajikan org melayu last buy ler bg aku. Tunjukkan kuasa beli kita.

Kalau kedai-kedai mamak tu jangan percaya sangat, kekadang sengaja jer letak ayat suci kekonon restoran muslim padahal india tulen.

Yg penting, jangan bazirkan duit kita utk org2 kafir ni...

Che Moq™ said...

Salam Gap,

Che Moq buat posting utusan jawapan kepada persoalan kenapa kambing dan lembu tak dipilih kerajaan pas kedah untuk dimodenkan. jemput ke laman che moq.

GAP KEMBALI said...

pang 5
hati panas pasai tu panjang.ym aku sokong.nanti join skali.ini cara baru 'kumpul' dan 'serang'..aku bantu bgtau ya.

ar marbawi
takut taliban dan hamas gabung serang malaysia amacam gara2 kebodohan melayu pr.

qaseh
kasih taruk sama dorang cukup2.masa defensive sudah tamat.

add
yang ini ke ? Brother Anwar Bin Ibrahim ?

pasmuda
konsistensi dalam perjuangan makin hilang dalam pas.hilangnya sepantas air sungai deras yang mengalir.

abe mie
hudud dan digantikan dengan carburator dung !!! yeeahh baby jilat jilat jilat

atas pagar
hehe..bila nak jatuh pagar ?

meet uncle shah
pas ialah spesis manusia yang paling pelik dalam sejarah politik dunia.

kodeng
sokong kodeng.ade sekali aku minum kedai mamak datang seorang pelayan dr india. aku tanya dia sembahyang jumaat ari apa ? dia jawap ahad ! sah anak indu !

che moq
gap link kat artikel.memang cun..kuat betul babi tu hv seks ya ?

Admin said...

Erm...gambar ehsan keris? Alamak...keris pun cilok..
hehehe...
teruskan perjuangan bro...aku rapati dari belakang...

odieneology said...

pas mmg da melupakan perjuangan dorg. sape2 yg undi pas dulu mmg rugi. tah2 da ade n\yg nyesal tak sudah.

org kedah ingatkan ley dapat projek mega kat kedah. upenye dapat projek yg teramat mega a.k.a BABI MEGA. wuih! beso tol bunyinye tu.

zizan...zizan.. cukup ar selangor korg da bg babi. jgn lak ko nak tambah babi lg. n most important thing, jgn jd MELAYU BABI. sebab org yg camni mmg patut ditentang habis2an. korg pun da sedia maklum spe melayu babi tu sape kan? lu pikir la sendiri!!!

Anonymous said...

Aku memang setuju sangat ngan artikel u ni. sy dah nampak mmg kerajaan Penghancur Rakyat (PR) tu berselindung dibalik Ungkapan manis masa PRU12 hari tu. Masukkan artikel ni dalam tranungkite, biar sedar sikit pencacai2 PR tu.

Anonymous said...

bagi aku baik umno ke pas ker korang sendiri yg bodoh kerana tidak hidup berlandaskan islam/org macam korang semua ni yg sebenarnyer kena cermin balik diri sendiri sebelum hidup nak mencari kesalahan org umno pun satu bodoh dah diberi peluang memerintah dgn baik buat rakyat marah

add said...

saya cadangkan kandang/ladang babi yang nak ditubuhkan/dibina selepas ini WAJIB dibuat/dibina sebagaimana syarat PBT iaitu tidak kurang 300meter dari kawasan kediaman iaitu KEDIAMAN MENTERI BESAR /KETUA MENTERI(Tak kirala MB selangor, kedah, penang, perak,kelantan,NS,mELAKA dan lain-lain negeri).Baru dia tahu elok ke tak elok BABI ni...Memang dasar BABI... Tengok singapura negara yang cerdik, rakyatnya makan BABI tetapi hanya reti makan je,bukan tak reti nak bela tapi orang cerdik ,dia tahu kalu bela BABI ni banyak Tak baik dari baiknya...

pisau said...

GAP,
Tahniah Kedah,berjaya mengorak langkah dengan menyahut seruan kerajaan selangor, anda boleh kami pun boleh jugak.

caya la pengaruh ustaz guang eng kuat..

takpa la.. asal kan halal..
sok ni kena keluar tanda halal baru
sah diperakui 'PAS' .
tanda JAKIM tak bleh pakai dah..nanti HARAM!

Tai said...

Aku tepuk dahi bila dengak kedah nak bela babi. Punyalah bodoh kerajaan kedah. ya betoi depa kata kerajaan terdahulu yang luluskan. ha la ni dah memerintah, cancel sajalah. Ni pasai apa nak teruskan? Takkah ini lagi bodoh? Inikah parti yang mengaku memperjuangkan islam?

dohwie said...

Arggg!!!! Marah pulak org PR ni bila projek BABI diaorang kena bongkar. Rileks laa kawan, mcm tak biasa peel PR ni. Nanti rakan separti (PAS) bolehlah keluarkan pensijilan 'Halalan Toyiban' untuk ternakan binatang spesis ni demi kesejateraan PR. Lepas tu takde lah isu haram halal lagi. Tak usah risau pasal puak UMNO tu. Diaorang memang kakti botol pun dan dicap kapir oleh PAS, tapi binatang type BABI tu diorang alergik. Ko pikir sendili lah yer.

Anonymous said...

seronok juga masuk blog pembangkang negeri ni ya.
nanti saya masuk lagi,if welcome,and give comments.

perunding adalah ahli PAS.

Anonymous said...

gap...aku ingat nak buka secara besar besaran seluruh selangor, pineng,dan kedah gerai burger daging babi halal,khas untuk ahli PR melayu pas dan keadilan anwar akan rasmi pelancarannya.mzazi.

Tai said...

Wah lepas tu keluaq kat tv kan? Bila orang luaq tengok, depa pun tak terkata apa.

GAP KEMBALI said...

perunding,dohwie,megat

mari bersama belasah mereka ! umat akhir zaman cabarannya hebat.jadikan KIT salah seorang peserta menentang munafik anwar

Tai said...

Ya betoi tu encik.