Sunday, December 28, 2008

SALAM MAAL HIJRAH..SERANG ANWAR HABIS-HABISAN !



INI JANJI AKU..AKU AKAN HANCURKAN ANWAR DAN KONCO-KONCO KEPARATNYA SAMPAI KE LUBANG KUBUR ! SATU PER SATU AKU G.A.P AKAN BONGKARKAN KESIALAN MAKSUD TERSIRAT 'PAKATAN RAKYAT'..SATU TERMA LAHANAT DARIPADA ANWAR IBRAHIM, MENERUSKAN SATU MUSLIHAT BERTERUSAN KAFIRIN DAN MUNAFIKIN SELAMA 1400 TAHUN MENGHAPUSKAN ISLAM DI MUKA BUMI...

JANJI IBLIS DI HADAPAN RABBULALAMIN..' AKU AKAN MENYESATKAN ANAK ADAM A.S SAMPAI HARI KIAMAT' ..ANWAR ADALAH KELANGSUNGAN LIDAH-LIDAH MEREKA !
DI SAAT 'KUMPULAN MEREKA' SEMAKIN BERPECAH..DI SAAT 'KUMPULAN MEREKA' SATU PERSATU MENYERTAI KITA NANTI...AKU TETAP AKAN MENYERANG ANWAR DAN KONCO2 KUATNYA SAMPAI MEREKA TERDUDUK..DAN TETAPKAN AKU HENYAK MEREKA SAMPAI MEREKA SUDAH TIDAK BERDAYA...TIDAK MAMPU LAGI BANGKIT..DAN SITULAH KITA AKAN TALKINKAN PARA2 MUNAFIK 'PAKATAN RAKYAT' ONCE N FOR ALL !

SERANG ANWAR HABIS-HABISAN !!!!

15 comments:

Taminsari said...

Salam Maal Hijrah 1430.
Semuga apa yang kita lakukan ini mendapat keredaan dari Allah swt.
Insya Allah.

Salam perjuangan
Taminsari

Unknown said...

Teruskan usaha sdr sya turut menyertai anda.

Anonymous said...

Whoa !! Bersemangat sunggoh !!

GAP yg Azmin Ali ganti kan Khalid tu jadi ke tak jadi. Dah lama dah ni ?

Tai said...

Encik, satni kena ISA amacam?

Anonymous said...

kasut dan selipar akan menanti org ini..pastikan selipar dan kasut buruk anda jng d buang sekiranya tdk d guna..sediakan berkarung-karung untuk d leparkan kepada org terkutuk mcm ni..sediakan juga kasut utuk org yg menulis blog hina nabi kita..pastikan d bawa ke makamah sekiranya org atau c penulis ini d tangkap lepar dia d makamah kelak..semoga dia tertangkap cepat amin..hati panas membara memuncak sudah ini..

GAP KEMBALI said...

taminsari
amin

paktam
anda kena sertai kami

adam
ketinggalan nampaknya..kan azmin kelam kaut nafikan kenyataan gap..hahaha..banyak lagi banyak lagii

sedingin salju
jangan risau..kita cuit dia biar depa melatah..nanti gk siapa yg masuk ISA

ANON
aku memamhami perasaan kau..tapi kau kena ingat..selama ini tiada orang sebegitu berani hina islam hina bangsa..

BILA ANWAR SUDAH JANJI HAK SAMARATA..SEMUA KELUARKAN TARING2..

ANWARLAH PUNCA SEGALA PENGHINAAN KEPADA ISLAM DAN MELAYU..

ANWAR KITA SERANG HABIS-HABISAN

Tai said...

ya betoi. Semua ni Anwar punya pasai orang berani hina islam.

Anonymous said...

salam gap.Aku berada betul betul disebelah hang.Aku juga akan serang anwar dan koncu-koncunya, semakin hari semakin membuak buak kemarahan aku kat dia cukup aku kena tipu dengan si penipu tu sekali sejarah takkan berulang.

syedmzazi

Anonymous said...

gap baru tadi saya dapat maklumat dari kawan d pkr betul kah anuar d luar negara pasal 2 perkara,pertama elak jwb pasal hudud, dan kedua pergi dapatkan dana dari luar utk pilihan raya KT....OPSSS bocor lagi.jeng jeng bongkar gap....

PAPA GOMO said...

PEH... MENGGANAS NAMPAK AYAT KAU NI!!!
APA-APA PUN AKU SOKONG!!!
JANGAN DIBIARKAN ANWAR JUBOR NI BERKUASA.
JIKA TIDAK NEGARA KITA AKAN MUFLIS!!!
HABIS DIJUAL NYA NANTI!!!
TERUSKAN USAHA ANDA G.A.P

Lord Garam said...

salam maal hijrah,
aku sokong 150 peratus perjuangan mulai nie..

Anonymous said...

Anwar al JUBORI dan yang sewaktu dgnnya insyaALLah akan pasti dibinasakan oleh TSUNAMI BESAR yang akan menimpa Malaysia tidak lama lagi.

Anonymous said...

yes,yes,yes !!

aku pun dah memulakannya semula di sini

http://www.youtube.com/user/MediaMelayu

Nor Singa said...

Salam untuk saudara Islamku di Malaysia. Saya sokong awak menentang Anwar habi-habisan. Dia nie dah menghancurkan keharmonian rakyat Malaysia. Dia nie hanya mementingkan diri sendiri dan tidak kisah pada bangsa Melayu. Dia sanggup menggadai negara Malaysia untuk kepuasan dan dendamnya terhadap kerajaan. Dia sanggup menjadi dalang Al Gore dan bangsa lain demi kepentingan wang dan ringgit. Di Singapura, Anwar sentiasa menerima wang yang di masukkan ke dalam accountnya di Singapura. Dalang2 Anwar, di kota singa nie mahu melihat bangsa melayu pupus dan tidak berkuasa di bumi Malaysia. Ayuh bangsaku Melayu, bangkitlaa dan bangun laa dari tidurmu. Sudah tiba masanya anda semua berjuang mempertahankan hak melayu di malaysia. Hancurkan Anwar and kuncu2nya yang lain.

Salam
Nor Singa

Anonymous said...

DAJJAL DIMALAYSIA