Friday, December 26, 2008

TEMUBUAL EKSKLUSIF 'MALAYSIAN INSIDER' BERSAMA EZAM.



gap mengajak semua pembaca meneliti kenyataan yang dikeluarkan oleh ezam mohd noor dalam temubual eksklusifnya bersama laman web yang semakin meningkat naik iaitu 'MALAYSIAN INSIDER'.

temubual diantara wartawan terkenal baradan kupusamy bersama ezam ada mendedahkan beberapa maklumat penting tentang senario politik di malaysia antaranya game politik kotor anwar cuba menjatuhkan kerajaan malaysia secara un demokratik berserta kenyataan sokongan saudara ezam menyokong penubuhan SURUHANJAYA PENCEGAHAN RASUAH MALAYSIA.
umum mengetahui akan pengorbanan besar ezam mempelopori usaha membasmi rasuah secara besar-besaran beberapa ketika dahulu sehingga pernah meringkuk di penjara sungai buloh dan penjara kajang selama 2 tahun.

berdasarkan maklumat gap, laman web malaysian insider yang berpangkalan di singapura ini kabarnya menjadi rujukan popular dikalangan pembaca internet di kawasan urban area. dalam masa terdekat laman web ini dijangka dapat mengatasi hits tertinggi mengalahkan web malaysiakini.

8 comments:

Panglima Perang Cyber said...

Salam GAP.maaf lama tak ziarah.sibuk sikit..

Jumpa lagi.

Tai said...

Encik, alihbahasalah encik, kita tak pandai sangatlah english encik.

Berpeganglah kepada kata-kata, jikalau kebenaran telah mula menjelma, bersiap sedialah untuk menghapuskan segala kejahatan.

Anonymous said...

mmm...ok lah tapi yg pelik sgt1000000000000000x nye kenapa perlunya 'berpangkalan' di singapura?? ke laman web ni ada agenda lain??

Unknown said...

Salam,

nanti GAP tolog sebarkan kepada semua rakan BPN mengenai blog Malaysian Insider tu ye.

Tq.. Selamat berjuang dan terus membela agama bangsa dan negara.

empayar-malaya.blogspot.com

Harapan Baru Untuk Munafik said...

salam gap,

tolong promo blog aku...

gtau kat member2 yg len skali....

promo blog aku..

http://harapanmunafik.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam GAP

bagus mereka siarkan kenyataan Ezam.
benar kata medan info kita, Ezam sibuk di Indonesia.

juga mengulas isu sama
http://analisisringan.blogspot.com/

Generasi Pejuang Bangsa said...

thanks gap melaporkan berita mengenai Ezam .. aku memang minat dengan Ezam sewaktu di Permatang Pauh dulu .. Ezam akan gegarkan di KT pulak nanti ...

Christian King said...

Encik, alihbahasalah encik, kita tak pandai sangatlah english encik. Berpeganglah kepada kata-kata, jikalau kebenaran telah mula menjelma, bersiap sedialah untuk menghapuskan segala kejahatan.