IKLAN BERBAYAR

Thursday, January 15, 2009

PRK-P36. AKHIRNYA ANWAR ITU SAH MUNAFIK !



selama 11 tahunseparuh daripada umat melayu di tipu oleh anwar ibrahim. anwar dipecat pada 2 september 1998 dan ditahan di bawah ISA pada 20 september 1998. 18 hari yang digunakan oleh anwar ibrahim adalah mengajak seluruh bangsa melayu melakukan demostrasi besar-besaran di seluruh negara. sebut sahaja di batu pahat, di kota baharu semua umat berkumpul mendengar cerita-cerita anwar.


selama 18 hari itu anwar membawa melayu untuk mempercayai ceritanya. dr mahathir itu adalah firaun dan dia cukup zalim. taraf dr mahathir pada waktu itu sama sahaja nilainya dengan kelakukan binatang ! anwar terus menerus menanamkan bait-baik kebencian yang yang cukup dahsyat kepada dr mahathir dan hampir seluruh rakyat mempercayainya...


pada petang 20 september selepas asar di masjid negara anwar sekali lagi melakukan provokasi. di perkarangan masjid negara dan kemudiannya di dataran merdeka sekali lagi anwar menabur cerita keburukan dr mahathir....

TAPI RRRUUPA-RRUPANYA .....

anwar itu bercakap bohong. mulutnya busuk bangkai. dalam keadaan 18 hari yang cukup huru hara itu , secara senyap senyap anwar ibrahim mengutus surat 'melutut' di kaki dr mahathir !

anwar ibrahim..kalau kamu benar-benar YAKIN bahawa tuduhan ke atas mu itu tidak benar, mengapa kamu perlu mengutus surat damai ?

sila rujuk pada blog ini untuk membaca dengan lebih lengkap pendedahan surat damai ini !

15 comments:

Medan Info Kita said...

t ksh GAP....

QasehNuryz said...

Salam GAP.
Thanks atas pendedahan ni.
Baru pas bace blog medan-info.

Harap ada perubahan undi di KT ni dgn pendedahan Ezam.
Cuma takut kalau pihak yg membangkang jadikan isu surat ni setakat surat biasa yang tidak membawa makna.Dan memburukkan2 kan lagi Ezam.
Komen yg mengkondem sgt byk sy terima hari ni.Tugas kita utk menerangkan bende yg tersirat.Sebab mereka ini susah nk di fahamkan.

Kita doakan kemenangan BN di KT:)

TAIPINGMALI said...

Kalau zaman Jepun dah 10 tahun lalu dah boleh penggal kepala dia.

Sedingin Salju said...

Eh tapi bila ditanya kat orang tua ni, dia tak mau ulas encik.

GAP KEMBALI said...

sedingin salju

memanglah dia taknak ulas, pasal dah KANTOI.

dengar cerita tun mahathir senyum dengan pendedahan ini !

Pejuang Bangsa said...

thanks GAP ..jelas Ezam mengotakan janji dengan menunjukkan bukit anwar hipokrit dan menipu rakyat msia

Anonymous said...

TAIPING MALI. itu kalau sepuloh tahun lalu, kalau dalam zaman Maharaja Qing di Cina, Aljuburi ini di hukum utara, timur, selatan dan barat, makananya bukan saja di dipenggal malahan seluruh keturunannya dan keturunan sebelah bini juga dihapuskan sama sekali.....lagi teruk

Sedingin Salju said...

Ha, Tun diam. Adalah tu encik. Mungkin strategi dia.

gotahlantun said...

SALAM.

SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI,
NUAR DAH LA PEMBOHONG DAN GEMAR MENCURI..

Taminsari said...

Salam GAP..

Anwar Noda Sumpah

Pada tahun 1999 Peguam Negara, Allahyarham Tan Sri Mohtar Abdullah, wajar mengambil tindakan yang sepatutnya ke atas Anwar Ibrahim, jika perlakuan bekas Timbalan Perdana Menteri itu boleh dikaitkan sebagai melanggar Akta Rahsia Rasmi (OSA).

Perbuatan Anwar yang menyimpan surat dan dokumen Kerajaan di luar negara menunjukkan betapa dia telah memungkiri ikrar atau sumpah simpan rahsia yang diperuntukkan perlembagaan sebelum seseorang Timbalan Menteri atau Menteri menjalankan tugas seperti mana di bawah Artikel 43 (6) Perlembagaan Persekutuan.

Pendedahan yang dibuat oleh Anwar ini dan lebih-lebih lagi sebagai Menteri beragama Islam, sumpah itu yang dimulakan dengan lafaz, Bismillahi, Wabillahi, WatallahiIa, amat jelas dan nyata Anwar bukan sahaja telah menodai perlembagaan tetapi juga merupakan seorang yang hipokrit dan tindakannya itu semata-mata bermotif jahat.

Pendedahan yang dibuat oleh Anwar itu adalah semata-mata taktik untuk mengalih dan mengabui perhatian rakyat dari kes liwat Anwar – Sukma – Azizan, yang sedang dihadapinya dan dia semakin gelabah dengan pendedahan satu persatu perlakuan buruknya, selain cuba meraih simpati murahan dari rakyat.

Anwar adalah pakar taktikal. Dari dulu lagi dia telah menjaja dirinya ke seluruh negara bahawa dia akan ditangkap, kemudiannya dia akan dipenjarakan dan seterusnya dianiayai. Dia memang merancang supaya dirinya dilihat seolah-olah dizalimi.

Namun, Peguam Negara harus bertindak tanpa prejudis dalam menjalankan siasatan terhadap perbuatan Anwar ini. Tan Sri Mohtar sendiri pernah menegur Anwar di Mahkamah pada 8 Februari 1999, bahawa Anwar harus berhati-hati dalam memberikan keterangan bagi kepentingan dirinya (Anwar) dan tidak mendedahkan perkara yang melanggar OSA.

Sebelum itu, bekas Setiausaha Politik Anwar, Mohamad Ezam Mohd. Nor, mengakui bekas Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan itu kini menyimpan berkotak-kotak dokumen Kerajaan di luar negara. Menurut Ezam, tindakan itu dilakukan kerana tiada tempat di negara ini yang benar-benar selamat untuk menyimpan segala dokumen berkenaan yang berjumlah tidak kurang enam kotak.

Anwar sepatutnya boleh dikenakan tindakan dibawah OSA sepertimana yang telah dikenakan terhadap Ezam sebelum ini.

Salam perjuangan..

Taminsari said...

Salam GAP..

Kenangan lalu....

GEMPAR!!! HUBUNGAN SEKS
ANWAR -SUKMA

Pengakuan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja mengenai hubungan homoseksnya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dibuat pada 17 September 1998 di hadapan majistret Abdul Karim Abdul Jalil. (INI ADALAH KENYATAAN ASAL).

"Saya ingin menyatakan hubungan sejenis saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Dia bermula dari tahun 1976 atau 1977, saya tidak berapa ingat. Tidak ingat berapa haribulan tapi pasti tahunnya.
Saya datang dari Indonesia bersama ibu dan ayah saya untuk menetap dan bersekolah di Kuala Lumpur. Ibu dan bapa saya menyerahkan saya kepada Datuk Ibrahim dan isterinya dalam jagaan mereka sewaktu pangajian saya di Malaysia.

Saya tinggal di No. 27, Jalan SS 1/43, Petaling Jaya. Dengan secara kebetulan saya mendapat bilik berkongsi dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Suatu hari, tidak ingat berapa haribulan dan waktu yang tepat, saya merasa berahi dan ingin melakukan onani. Dalam satu bilik saya tidur sekatil dengan dia, secara kebetulan badan dia melekat pada badan saya termasuk kemaluan dia berada di telapak tangan saya. Dengan otomatik saya menguitkan kemaluan beliau dengan tangan saya dan dalam beberapa saat air mani dia keluar tetapi air mani saya tidak keluar. Itu detik-detik permulaan perhubungan saya dengan dia dan berterusan dalam seminggu sekali kurang lebih dalam setahun.

Selepas setahun, hubungan kami semakin intim dan bermulalah hubungan oral seks, saya melakukan terhadap dia.
Selepas setahun kemudiannya dia ada melakukan liwat terhadap saya dengan menggunakan baby cream. Dia berlaku berselang-seli di antara onani, liwat dan oral.

Setelah Datuk Seri Anwar Ibrahim berkahwin, beliau berpindah ke rumah sewa di Seksyen 17. Saya sekali sekala datang ke rumah beliau. Di rumah ini dalam jangka tiga atau enam bulan saya tidak mempunyai hubungan apa-apa dengan dia. Tapi selepas itu kami ada menjalinkan hubungan berselang-seli di antara liwat, oral atau onani dan kurang lebih sebulan sekali atau dua.

Kemudian kami berpindah ke Subang Jaya. Di sini saya hanya tinggal bersama dia dua bulan pertama dan satu bulan terakhir dalam setahun. Kerana saya kembali ke Indonesia pada waktu itu selama sebelas bulan. Perjalinan ini berterusan tetapi berkurangan.

Selepas setahun Datuk Seri Anwar tinggal di Subang Jaya kami berpindah ke Seksyen 14 Petaling Jaya. Di sini terjalin juga hubungan di antara saya dan dia dalam sebulan sekali atau dua.
Kami berpindah kemudian ke No. 8 Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara, iaitu kediaman rasmi peribadi beliau.

Di dalam rumah ini saya mendapat bilik sendiri dan hubungan ini tetap berlaku dalam satu atau dua kali sebulan.
Dalam kurang lebih, kami menetap di Bukit Damansara selama tiga setengah tahun, kalau tidak silap.
Kemudian kami berpindah ke rumah rasmi Kerajaan di 47, Jalan Damansara, Damansara, KL. Selama di sini hubungan sejenis saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim agak renggang kerana saya berpindah ke rumah peribadi saya di 10/7/2 Tivoli Villas Bukit Bandaraya. Walau bagaimanapun jalinan ini tetap terjadi, walau sekali-sekala. Ini kurang lebih dalam tahun 1991/92.

Di rumah 47 Jalan Damansara, Damansara, saya pernah memperkenalkan secara tidak langsung kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim kawan saya. Kami bertiga melakukan hubungan sejenis dengan cara oral dan onani tetapi saya berperanan hanya sebagai penonton. Datuk Seri Anwar Ibrahim cuba meliwat… tetapi ianya gagal kerana salah kedudukan. Ianya berlaku atau keadaan ini sebanyak tiga kali setiap minggu. Di kejadian ketiga saya tidak lagi melihat perhubungan beliau dengan… kerana saya menunggu di bilik air.

Semua kejadian ini berlaku di bilik tetamu (bilik tidur tamu) yang mana saya pun tidur di bilik ini apabila saya berkunjung di rumah ini.
Dalam lebih kurang dua atau tiga tahun yang lalu, waktu dan tahun yang tepat saya tidak ingat, saya pernah membawa Datuk Seri Anwar Ibrahim ke rumah saya untuk bertemu Azizan (pemandu kereta Datin Seri) di rumah saya atas permintaan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk melakukan hubungan sejenis. Rumah saya ini di Tivoli Villas tadi.

Dianya terjadi seperti begini. Saya membuat janji kepada Azizan agar beliau datang ke Tivoli Villas pada 7.15 petang, kurang lebih, dan pada 7.30 petang, Azizan datang ke rumah saya dengan kenderaan beliau sendiri. Setelah kami bertiga bersama, Datuk Seri Anwar dan Azizan membuka baju masing-masing untuk mengadakan hubungan sejenis. Saya ada melihat hubungan mereka berdua sekejap-sekejap. Di antara hubungan mereka ianya terjadi oral dan liwat iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim melakukan ke Azizan dengan menggunakan cream baby tanpa menggunakan kondom.

Selepas air mani Datuk Seri Anwar keluar Azizan mengajak saya untuk melakukan liwat terhadapnya. Tapi saya tidak mencapai ke tahap maksimum. Semasa saya melakukan liwat ke atas Azizan Datuk Seri Anwar berada di bilik air. Kejadian ini berlaku tiga kali di rumah saya di Tivoli Villas tetapi kali yang ketiga saya tidak menonton atau melakukan hubungan sejenis bersama mereka. Mereka hanya melakukan berdua dan saya menunggu di luar kamar.

Selepas dari kejadian ini, Azizan pernah meminta pinjaman wang sebanyak RM7,000 daripada Datuk Seri Anwar. Datuk Seri Anwar memberikannya melalui saya. Saya memberikannya kepada Azizan sebanyak RM7,000.

Sepanjang perhubungan saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim saya hanya berperanan sebagai pasif dan Datuk Seri Anwar sebagai aktif. Posisi kedudukan seks saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, saya sentiasa melakukan secara mengiring atau menyerong dan meniarap. Selama hubungan saya dengan beliau, beliau tidak pernah menggunakan kondom.

Hubungan seks terakhir saya dengan beliau kurang lebih di antara bulan Mac atau April 1998 disebabkan kesibukan kerja beliau.
Itu saja yang hendak saya katakan mengenai pengakuan saya terhadap hubungan seks saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim."

Majistret: "Ada apa-apa lagi hendak kamu tambah?

Sukma: "Daripada hubungan seks saya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim kebanyakannya atas permintaan Datuk Seri. Saya hanya memberi atas permintaan. Saya tidak mahu membuat apa-apa pindaan.

Catatan Majistret: "Saya percaya yang akuan salah ini dibuat dengan sukarela. Ini diambil di hadapan dan pada pendengaran saya sendiri dan telah dibacakan balik kepadanya dan dia mengakui betul serta mengandungi isi-isi yang penuh dan benar mengenai apa-apa yang disebutnya."

Komen: Disebabkan ada kesilapan teknik, terlepas lagi Anwar...macamana dengan Saiful nanti?

Salam perjuangan..

Taminsari said...

Salam GAP..

X-File 2!
Kamaruddin Jaafar Sorok Buku ‘Belasah’ Hudud!

Hello! Berita dari sumber dalaman Institut Kajian Dasar (IKD), mengatakan insan yang popular dengan panggilan KJ ini telah menyorokkan buku tentang hudud Pas yang ditulisnya beberapa belas tahun dahulu.

Dia ni memang tak tahu malu. Dulu dialah juara UMNO yang menentang habis-habisan hudud Pas. Sampai dibukukan segala fakta kenapa Pas tak boleh laksanakan hukum hudud di Kelantan dan Malaysia. Bahan-bahan kajian sudah tentu hasil perahan otak mangsa penipuan peserta-peserta siri kursus dan seminar anjuran IKD.

Last-last nama dialah yang tertera sebagai penulis buku tersebut.
Buku yang tidak dijual itu cadangannya hendak diedarkan kepada perwakilan UMNO sewaktu dia bercita-cita nak duduk dalam Majlis Tertinggi UMNO. Satu taktik lapuk untuk menunjukkan kepada perwakilan bahawa KJ ini adalah intelek orangnya…

Malangnya, dia tidak sempat mengedarkannya atas sebab peraturan berkaitan politik wang yang diperketatkan oleh Majlis Tertinggi UMNO sedikit masa dulu. Kemudiannya, buku-buku tersebut dijadikan cenderamata kepada sesiapa yang berkunjung ke IKD. Tetapi sekarang ini tentunya buku-buku yang sedang disorokkan itu akan dibakar pula…

Bila dah pakai baju Pas, agaknya buku apa pula yang KJ akan keluarkan. Adakah dia akan keluarkan satu lagi buku berkenaan hudud Pas, tetapi diterbitkan sebagai ‘buku ralat’ bahawa Pas boleh laksanakan hukum hududnya!
Lihatlah sajalah gambar KJ mengangkat tangan dengan Ahli Parlimen Tumpat, Wan Jamil Mahmud, dia dah macam manusia tak ada hidung.

Masa bertanding untuk kerusi Parlimen Tumpat dulu, bagai nak rak dia serang Wan Jamil. Tajuk favourite tentulah tak relevannya hudud Pas dilaksanakan… Eeh! Eeh! Saifuddin Nasution pun ada… Satu lagi manusia tak ada hidung yang agak-agaknya terlupa nak pakai kopiah. Atau kopiahnya disimpan dalam poket… sebab dia orang KeADILan katakan… parti elite!

Kini, kita akan saksikan episod politik KJ lagi dan lagi apabila dia mula menjilat habis-habisan air liur basi nostalgia politik songsangnya bersama hingus-hingusnya sekali!

Sayonara dan awas KJ 99 (nombor plat Range Rover yang selalu ada kat depan IKD)!

Salam perjuangan..

Anonymous said...

The only way to stop future genocide is to fight back our way. The cowards use drones and missiles. No suicide bombs. Use snipers and hitmans. Pay them to kill their ambassadors and their families, their company ceos and their families. They kill our children. List down the numbers they have kill and we try to reach that number. An eye to an eye. Hit them anywhere in this world, from Brazil to Mongolia.
Distribute this comment to as many people as possible all over the world.

Sedingin Salju said...

Wah encik Taming, macammana hang dapat berita ni dari a sampai Z encik?

Lestari said...

haprak aja magkok anwar nih.
mengporak perandakan negara!

Ahhhhh sal org2 KT nih sangat tak dapat bukak mater yang maner benar yang maner salah!!!