IKLAN BERBAYAR

Saturday, February 28, 2009

PRK 059: BLOG BARU DAN KISAH KEKESALAN NIZAR.

selamat datang gap ucapkan kepada bloger baru dari bukit gantang


makin hebat dan terus hangat. orang umno semakin berbondong-bondong menghasilkan blog-blog baru. medan politik baru ini kini menjadi wadah bicara politik. kaedah politik mat rahmat dan zainudin maidin sudah jauh ditinggalkan. kini ruang maya dijadikan medan pertarungan meyampaikan kebenaran.

fitnah dan berita palsu bloger dan website pakatan semakin tidak mendapat sambutan. 'PADANG KITA' kini menjadi perhatian. padang yang bernama kumpulan bloger anti anwar. agak kasihan apabila ada diantara mereka 'cuba cuba' menyamar menjadi 'kita'. sayang sekilas ikan di air kan ku tahu mana jantan mana betinanya !

apa pun kisah politik yang semakin panas tika ini, baik dari kisah 'celaka karpal',nizar,usul penggubalan aritkel 11 zulkifli nordin,hasan ali dll kiranya kita teliti secara luar kotak insiden, ia akan membawa kita kepada 'game politik' yang bergolak kencang dibawah air yang tenang !

gap akan mengolah satu persatu kisah-kisah ini agar kita dapat memahami situasi ini dan kegusaran maha tinggi hati anwar ibrahim dalam tempoh sebulan yang bakal menjelang.

DEB YANG SEDANG DIHANCURKAN OLEH ANWAR DAN PAKATAN RAKYAT SUDAH MEMAKAN DIRI SENDIRI !

selama beberapa minggu ini kita dilihatkan oleh tuhan akan perangai 'tidak tahu malu' bekas mb perak nizar jamaludin. beliau telah menunjukkan sikap bodoh sombong,tiada maruah dan harga diri tatkala ditolak oleh sultan perak setelah dilucutkan jawatan sebagai menteri besar paling singkat dalam sejarah.

kebodohan mentadbir beliau selama ini kini sudah terlondeh. nizar rupanya menteri besar 10% ! selama 11 bulan pemerintahan beliau, mereka (pas/pkr) telah mengikat perjanjian dengan dap untuk memfaraid kan segala hasil mahsul,kontrak,tender,projek kerajaan negeri dengan perjanjian keuntungan 90% dap dan 10% pas/pkr ! maknanya segala keuntungan bersih walau apapun projek negeri , dap akan mendapat 90% keuntungan walaupun nama pelobinya itu adalah syarikat melayu dari pas/pkr ! di penang guan eng hanya memberikan 1% sahaja kepada rakan-rakan melayu dalam pakatan rakyat , tanda solidariti hak sama rata diantara mereka !

dasar ekonomi baru yang diwar-warkan oleh anwar pada perhimpunan black 14 tahun lepas , tidak langsung menguntungkan 'kumpulan parti melayu' dalam pakatan. wajarlah nizar selama ini berkelakuan cukup bodoh untuk terus mengakui beliau masih lagi menteri besar.rupa-rupanya 'cita-cita tersembunyi' di hati tidak kesampaian.di dalam hatinya pasti terasa kesal teramat kerana DEB yang pernah menolong seluruh keluarga beliau, tidak dapat lagi membantu beliau sewaktu menjadi mb.

pendedahan ini telah dilakukan oleh saudara hamdan taha dihadapan ribuan audien di batu 8 changkat jering baru-baru ini.jelas politik 'ali baba' pakatan rakyat perak telah memakan diri.

27 comments:

Jeffry said...

SALAM BRO

ANWAR DGN 'DEB'NYA HANYA GULA2 PENYEDAP MULUT JE..TKDE PE YG MENARIK PUN. "ORG LAIN YG MKN DIA YG KENYANG". BOLEH LA DIKATAKAN DEB = DASAR EKONOMI BENGAP BELIAU. NAK MENJAHANAMKN EKONOMI NEGARA 110%!!. DIA BIARKAN RAKYAT TANGGUNG DERITA. DIA LAKI BINI SDAP2 PEGI LUAR NEGARA BUAT FITNAH KT LUAR SANA!!..BAGERO PUNYE BINAWE ANWAR!!. SI NIZAR TU X TAU PAPE PUN!!!..MCM ORG MELUKUT D TEPI GANTANG JE. BALACI KELAS BWHAN!!..KNA CUCUK IDONG MCM LEMBU NGAN SI NGEH KIMAK!..PANTANG ADA PELUANG ASIK NK SONGLAP TANAH ORG MELAYU JE!!!...PODAAHHH!!!..KANINAA LU CHAU CIBAI LA NGEH!!!

megat said...

satu lagi kelahiran Blog BPN.

GAP ,
dah sampai seru aku buat blog..

GAP dan teman teman perjuangan termasuk PR sila melawat ke blog saya

http://pi5au.blogspot.com/

GAP KEMBALI said...

jefry
anwar bagero ? dah lama tak dengar ayat kkasil nih...komentari setaraf hisham rais.beza platform je..balun lagi jef.

megat
sambut sahutan..ayuh rentap kepala munafik anwar brahim !

Pejuang Bangsa said...

blog baru kini makin banyak dan BPN telah hampir untuk menguasai dunia blogger di Malaysia.

kita harap ramai lagi ahli politik BN bersama-sama membina blog2 untuk memperjuangkan UMNO melalui dunia maya ini

GOMO said...

SALAM GAP!!!
FUH...MAKIN LAMA MAKIN TERBAKAR KEPALA AKU NI DENGAN ALJUBURI DAN GENG KUNYITNYA...

NAMUN AKU OK...MASIH COOL JUGAK LAH...

ERRR APA KES YANG DIJANGKAKAN NI GAP??
MAKSUD AKU ISU YANG AKAN CUBA ANWAR AL-JUBURI NI TABURKAN PADA RAKYAT MENJELANG PEMILIHAN UMNO NANTI.

AKU RASA ANWAR KUNYIT NI AKAN MEMBUAT SESUATU FITNAH PADA UMNO!!

ADA MAKLUMAT???

Melayu Berwawasan said...

Apa yang saya harapkan semua melayu mesti bangkit untuk menyokong umno semula supaya tidak lagi dicerca dan di hina...saya rasa dulu masa BN majoriti kerusi dalam parlimen tak pernah sampai tahap macam ni sekali...apabila kaum India macam macam tak puas hati...terhadap Umno.. sedarlah..saya rasa ini kerja ANWAR lah yang ROSAK NEGARA DAN BANGSA SENDIRI.dan ingin jadi PM boleh lupalah.

Melayu Berwawasan said...

Anwarlah penyebabnya kaum india dah besar kepala sanggup semata mata untuk politiknya.saya harap semua orang melayu bangkit untuk menyokong BN supaya tidak lagi dicerca oleh kaum india khas..dah besar kepala kapal singh tu.sedarlah melayu.

TebuHitam said...

Kalau ada Blog baru hari2 pun xper.Kita korek segala kepincangan yg diorg buat.kita korek segala perbuatan terkutuk mereka satu persatu,sampai diorg tak lena tidur dan tak senang duduk.

TebuHitam said...

Kita terjah satu persatu perbuatan terkutuk mereka.

GAP KEMBALI said...

pejuang bangsa
aus dan khazraj telah disatukan oleh nabi saw. maka adalah menjadi kewajipan seluruh umat islam dan melayu bergabung menghapuskan pakatan rakyat dari muka bumi ini !

gomo
memang aku ada maklumat ! bulan mac ini menjanjikan peristiwa kiamat politik ! nanti aku londehkan.

melayu berwawasan
setuju pendapat anda. kerana 3-4 kerat manusia huhara malaysia !

tebuhitam
kita terjah !

Syammil said...

aura perjuangan mempertahankan islam dan melayu mesti ditiup..ia menjadi tanggungjawab kita bersama..

Sasha2020 said...

Setuju sangat dengan kelahiran blog baru yg memperjuangkan islam dan melayu. Kita ramai ramai tolak PKR dan DAP.

pokjak said...

"kebodohan mentadbir beliau selama ini kini sudah terlondeh. nizar rupanya menteri besar 10% ! selama 11 bulan pemerintahan beliau, mereka (pas/pkr) telah mengikat perjanjian dengan dap untuk memfaraid kan segala hasil mahsul,kontrak,tender,projek kerajaan negeri dengan perjanjian keuntungan 90% dap dan 10% pas/pkr ! maknanya segala keuntungan bersih walau apapun projek negeri , dap akan mendapat 90% keuntungan walaupun nama pelobinya itu adalah syarikat melayu dari pas/pkr ! di penang guan eng hanya memberikan 1% sahaja kepada rakan-rakan melayu dalam pakatan rakyat , tanda solidariti hak sama rata diantara mereka !"

SALAM, BERKENAAN QUOTATION DIATAS. SY DAPATI IA AMAT MENARIK SKALI.. BOLEHKAH SAUDARA BERKONGSI MAKLUMAT (LINK) DENGAN SAYA DARI MANA SAUDARA MENDAPAT FAKTA DI ATAS. MAKLUMLAH SY NI BUDAK BARU NAK BELAJAR, MASIH JAUH LAGI PERJALANAN. INSYALLAH KITA AKAN SAMA2 PERTAHANKAN MARUAH ISLAM DI MATA DUNIA.
SEGALA KERJASAMA SAUDARA SAYA DAHULUI DENGAN UCAPAN TERIMA KASIH.

pokjak said...

"kebodohan mentadbir beliau selama ini kini sudah terlondeh. nizar rupanya menteri besar 10% ! selama 11 bulan pemerintahan beliau, mereka (pas/pkr) telah mengikat perjanjian dengan dap untuk memfaraid kan segala hasil mahsul,kontrak,tender,projek kerajaan negeri dengan perjanjian keuntungan 90% dap dan 10% pas/pkr ! maknanya segala keuntungan bersih walau apapun projek negeri , dap akan mendapat 90% keuntungan walaupun nama pelobinya itu adalah syarikat melayu dari pas/pkr ! di penang guan eng hanya memberikan 1% sahaja kepada rakan-rakan melayu dalam pakatan rakyat , tanda solidariti hak sama rata diantara mereka !"

SALAM, BERKENAAN QUOTATION DIATAS. SY DAPATI IA AMAT MENARIK SKALI.. BOLEHKAH SAUDARA BERKONGSI MAKLUMAT (LINK) DENGAN SAYA DARI MANA SAUDARA MENDAPAT FAKTA DI ATAS. MAKLUMLAH SY NI BUDAK BARU NAK BELAJAR, MASIH JAUH LAGI PERJALANAN. INSYALLAH KITA AKAN SAMA2 PERTAHANKAN MARUAH ISLAM DI MATA DUNIA.
SEGALA KERJASAMA SAUDARA SAYA DAHULUI DENGAN UCAPAN TERIMA KASIH.

Anonymous said...

minta najib bagi elaun lebih sikit bulan ini. nanti boleh rekrut lagi ahli bpn baru.

Anonymous said...

Tuan jangan sedap tulis aje dalam PKR yg tuan anti tu orang MELAYU. Kalau tuan mati,andaikata meraka tahu sekurang kurangnya mereka akan kata Innalillahiwainnailaihirojiun. Pada pandangan saya yang sepit ini parti baik umno pkr pas mic mca gerakan tidak ditanya dipadang masyar kelak melainkan ilmu agama. Jangan terlalu taksub dengan parti hingga kita lupa larangan Allah S.W.T

GAP KEMBALI said...

pokjak
sumber bukan dr link. tetapi 'informer' dikalangan rakan2 nizar sendiri..lepas ni aku londehkan lagi..isu tingkat 1 dan tingkat 2 pej bekas mb nizar al puppet-ton !

anon
aku sengaja lepaskan komen kau.bukan apa sebagai indikator mentaliti penyokong pakatan,dijadikan tatapan..ini maksud kiasan. kalau tak paham jugak tak tau la.

GOMO said...

ANON SAID...
minta najib bagi elaun lebih sikit bulan ini. nanti boleh rekrut lagi ahli bpn baru.

WAH BAGUSLAH TU ANON!!!
SEBAB SELAMA NI PUN KAMI TAK DAPAT APA-APA...
IKHLAS....

EMMM BLOGGER PAKATAN RAKYAT BERAPA DAPAT SI HUSSAM MUSA BAGI???
SEBULAN RM 5000???

ATAU ANWAR BRAHIM BAYAR DENGAN SEKS???

Sedingin Salju said...

Ni semua Nuar dan geng dia punya pasai. Habeh bergaduh satu Malaysia. Dajai betoi.

Anonymous said...

Salam Anti PKR,

Kau nak salahkan Anwar aljuburi buat pe, UMNO pun bangang gak, perosak DEB, sokong Pak Lah yang kaki tido, si Najib yang takut bini, woi, lu pikirla, jangan sokong parti buta tuli je, UMNO memang penakut, blog kau ni hanya nak menyedapkan hati orang UMNO je.

Anonymous said...

Salam Anti PKR,

Kau nak salahkan Anwar aljuburi buat pe, UMNO pun bangang gak, perosak DEB, sokong Pak Lah yang kaki tido, si Najib yang takut bini, woi, lu pikirla, jangan sokong parti buta tuli je, UMNO memang penakut, blog kau ni hanya nak menyedapkan hati orang UMNO je.

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

Assalamualaikum.. Salam Perjuangan. Sahabatku, kami dari UMNO Caw. Gombak Selatan begitu bangga dan rasa terharu atas pembabitan anda dalam mengikuti perkembangan politik melalui Blog. Kami sentiasa bersama anda..

Hidup UMNO.. Hidup Malaysia..

IKHLAS DARI,
UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN
BAHAGIAN WANGSA MAJU

p/s : Blog anda dlm senarai link kami

Anonymous said...

Hello Bro,
Ni mak bedah kuala nak celah jap....teman pun ada informer proxy nizar nie selalu keluar masuk kediaman MB, bukan 10% je banyak lagi, Kuari dilulus nizar nasib baik PTG sekat tapi mamat proxy cangkul juga skrang nizar tak de tau takut....Balak usah cakap le kalau tuduh org UMNO bukan main lagi padahal paku dulang paku serpih, deme lebih lagi wah oii...Nama nya ehemehem...

Salam mak Bedah bt bedol

indraputra80 said...

Bila gua baca blog ni .,

Gua terasa macam cerita iblis menemui orang dalam nazak.,

Die bole menyerupai ayah kita malah pada satu ketika die menyerupai ibu kita.,

Memberikan segala cerita cerita lunak mengambarkan pada kita berbagai bagai gambaran kehidupan masa lalu.,.

Ada yang menyeronokan ada yang menyedihkan dan ada yang menjadikan kita simpati dgn nya.

Metelamat nya hanya satu untuk menyesatkan anak adam.

Yang akan menjadi temannya di NERAKA.

Ini lah BLOG ANDA.

Jgn Maree!!!!!!

sepitengah said...

salam bro

saya risau keadaan di malaysia. semua org jadi panas telinga, panas hati. sampai bila ya?

ejarll said...

tp aku btl2 xphm dgn penyokong PR nie,kalu BN wt slh or d laporkan wt slh tp x d buktikan kesahihannya,habis d maki seranah pemimpin2 BN nie...sebaliknya kalu PEMIMPIN die yg dah TERANG2 PELAHAP, BARUA, d diamkn jek n satu perkataan akan kelua dr mulut d'org, NIE SEMUA ANGKARA BN...

ejarll said...

indraputra80...

blog2 pro pmbangkang 2 cmne lax citer bro???

berkapal2 ayat AL-QURAN ke yg ade kt ctu...

klu mkn guna idung cm 2 la korang bro....