Wednesday, March 11, 2009

GEMPAR ! ANWAR PERANGKAP PAKLAH BERTEMU DENGAN KETUA AJARAN SESAT DI HULU LANGAT !


PERKARA 1
salam untuk semua sahabat bloger dan pembaca. apa yang gap akan dedahkan ini merupakan satu bukti sahih dan benar,perancangan jahat anwar untuk melakukan apa sahaja cara untuk menyesatkan umat islam di malaysia.

sebelum ini kita umat islam telah banyak didedahkan akan beberapa sikap liberal dan munafiknya anwar bin ibrahim memperkuda/merosakkan islam demi mengejar cita-citanya kemaruk kuasa untuk menjadi perdana menteri.

anwar bin ibrahim pernah menyanjungi salman rushdie dalam komentarnya memuji buku satanic verses, anwar bin ibrahim tidak pernah menyatakan BANTAHAN dalam persoalan murtad lina joy, hudud yang selama ini diperjuangkan oleh parti pas kini sudah menjadi bahan cacian karpal singh, kumpulan artikel 11 dan pejuang-pejuang IFC ( INTER FAITH COMISSION) kini sudah kembali 'bertenaga dan bersemangat' setelah anwar secara komited memberikan HARAPAN BARU untuk mereka menyamarata kan hak ISLAM DAN BUKAN ISLAM.

ini adalah beberapa contoh betapa 'terdesaknya' anwar bin ibrahim untuk 'mengejar saki baki masa' yang ada untuk MEROSAKKAN SECARA TOTAL HAK AGAMA DA BANGSA DEMI MEMENUHI TUNTUTAN NAFSU UNTUK BERKUASA MENJADI PERDANA MENTERI KE 6.

dalam keadaan yang cukup menyesakkan nafas anwar ini, hari ini kita telah digemparkan dengan cerita dan gambar pertemuan anwar dan paklah di hulu langat. anwar bin ibrahim adalah pengamal kaedah 'political animal' . kepala munafik ini sanggup bersekongkol dengan sesiapa sahaja untuk memerangkap musuh politiknya, walaupun dengan menggunakan kaedah agama.

hari ini anwar telah memerangkap paklah untuk bertemu dengan seorang tua bernama mahmud bin hj abd rahman (pengasas ajaran aurad ismailiah) yang telah difatwakan sebagai SESAT oleh bekas mufti negeri selangor, almarhum dato' ishak baharom. orang tua ini telah dijadikan medium perantaraan untuk anwar bertemu dengan paklah dan digunakan sebagai 'agenda pemula' anwar untuk kembali menjadi pejuang islam dan ikon perpaduan melayu. sayang perangkap anwar bin ibrahim ini TELAH DAPAT PIHAK KAMI KESAN.

sila baca 2 perkara dibawah sebagai rujukan. gap mohon kepada anda semua baik dari pihak bloger dan pembaca untuk MENYEBARKAN BERITA GEMPAR INI kepada seluruh umat islam di malaysia. sebarkan ia melalui rangkaian blog,website BN dan PEMBANGKANG, email dll cara supaya berita ini sampai.

AYUH DEMI ISLAM,BAIK UMNO,PAS,PKR SILA SELAMATKAN AKIDAH ANDA ! KITA TOLAK PERBEZAAN POLITIK DALAM HAL PENTING INI ! SELAMATKAN AKIDAH KITA DARIPADA DI SESATKAN OLEH ANWAR BIN IBRAHIM !

PERKARA 2
INI ADALAH SALINAN FATWA DARI ALMARHUM DATO' ISHAK BAHAROM YANG TELAH MENGISTIHARKAN AJARAN ISMAILIAH YANG DIBAWA OLEH MAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN ADALAH SESAT !


NEGERI SELANGOR
Warta Kerajaan
DITERBITKAN DENGAN KUASA
GOVERNMENT OF SELANGOR GAZZETE
PUBLISHED BY AUTHORITY

Jil. 48
23hb November 1995
TAMBAHAN No. 23
No. 24
PERUNDANGAN
Sel. P.U 48.

ENAKMEN PENTADBIRAN PERUNDANGAN ISLAM 1989
FATWA TENTANG AURAD ISMAILIAH AJARAN MAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN
En. 2 / 1989

PADA menjalankan kuasa yang diberi oleh subseksyen 31(1) dan seksyen 32 Enakmen Pentadbiran Perundangan Islam 1989, Mufti bagi Negeri Selangor, selepas berbincang dengan Jawatankuasa Perunding Hukum Syara' membuat fatwa seperti yang dinyatakan dalam Jadual.

ADMINISTRATION OF ISLAMIC LAW ENACTMENT 1989
FATWA ON AURAD ISMAILIAH AJARAN MAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN

En. 2 / 1989
IN exercise of the powers conferred by subsection 31(1) and section 32 of the Administration of Islamic Law Enactment 1989 the Mufti for the State of Selangor, after discussion with the Islamic Legal Consultative Committee, makes the fatwa as specified in Schedule.

JADUAL/ SCHEDULE
( 1 )
Ajaran Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman didapati menyeleweng daripada ajaran Islam yang sebenar. Oleh yang demikian, umat Islam dilarang mengamalkan ajaran itu.

( 2 )
Orang-orang Islam yang telah menerima ijazah dan mengamalkan Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman di mana-mana jua berada hendaklah meninggalkan dan segera bertaubat serta memohon keampunan kepada ALLAH Subhanahu Wata'alla.

Dibuat pada 25hb Oktober 1995
Made the 25th October 1995.[JAI.Sel.8014/7 Jilid IV; P.U.Sel.AGM/0007.]

DATO' HAJI ISHAK BIN HAJI BAHAROM
Mufti Negeri Selangor


PERKARA 3
INI ADALAH ARTIKEL YANG DIPETIK DARI BLOG MSO BERKENAAN DENGAN PERTEMUAN DAN PERANCANGAN JAHAT ANWAR IBRAHIM UNTUK MENYESATKAN PAKLAH/UMNO SERTA SELURUH UMAT MELAYU !
TIGA jam sebelum Menteri Kewangan, Mohd Najib Razak membentangkan bajet mininya di Parlimen jam 4:00 petang ini, berlangsung satu peristiwa diluar jangka yang penuh tandatanya, iaini Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi duduk serumah dan makan tengah hari bersama Anwar Ibrahim.

Peristiwa bersejarah ini berlaku di Madrasah Nurul Iman, Hulu Langat, Selangor. Abdullah dan Anwar sama-sama hadir pada majlis sambutan Maulid Rasul dan Sambutan Tamat Latihan Kerohanian 40 tahun Syeikh Mahmud Al-Majzub, dan menjadi tetamu kehormat mundir madrasah berkenaan.

Kehadiran Anwar hari ini memang dinanti-nantikan oleh kira-kira 1,000 hadirin dan para jemputan termasuk para ulama dari Asia Tenggara, sebaliknya kedatangan Abdullah secara tiba-tiba itu benar-benar mengejutkan dan di luar jangka.

Abdullah dijangka hadir ke madrasah berkenaan esok untuk merasmi persidangan dan pertemuan para ulama. Kehadiran Abdullah lewat tengah hari ini menjadi tanda tanya sebab pada waktu sama jemputan khasnya ialah Anwar Ibrahim.

Abdullah tiba lebih awal dari Anwar, iaitu jam 12:18 tengah hari manakala Anwar bersama isterinya, Wan Azizah Ismail tiba kira-kira 20 minit kemudian.

Kedua mereka dibawa naik ke rumah Syeikh Mahmud untuk makan tengah hari sama-sama.Abdullah dan Anwar berada di dalam rumah berkenaan lebih 1 jam setengah. Mereka keluar dari rumah berkenaan untuk mendirikan solat Zohor bersama jam 1:40 petang.

Difahamkan semasa di dalam rumah Syeikh Mahmud, pertemuan enam biji mata berlangsung antara Abdullah, Anwar dan Syeikh Mahmud. Satu perundingan juga dikatakan berlaku dengan Syeikh Mahmud menjadi perantaranya!

Semasa mendirikan solat Zohor kedua mereka duduk di saf pertama di mana Abdullah berada di sebelah kanan, Syeikh Mahmud manakala Anwar berada di sebelah kiri Syeikh Mahmud.Selepas solat Zohor, Abdullah diminta memberi ucapan ringkas begitu juga Anwar bagaimana pun Anwar tidak berucap.

Dalam ucapannya Abdullah menjelaskan sesuatu yang baik itu kalau didoakan ia akan menjadi kenyataan. Selepas selesai solat Zohor dan ucapan ringkas kelihatan Abdullah dan Anwar bersalaman dan masing-masing melemparkan senyum.

Pertemuan dan gelagat kedua pemimpin itu benar-benar mengejutkan para hadirin dan jemaah. Masing-masing tertanya-tanya dengan peristiwa berkenaan kerana ianya dikatakan bukan dirancang oleh sesiapa tetapi mempamerkan keadaan yang sungguh menyenangkan orang ramai.

Orang ramai begitu bangga dan puas dengan pertemuan kedua mereka yang dlihat sebagai bermusuhan selama ini dan diharap dapat berdamai untuk kebaikan negara, bangsa dan agama.
“Apa yang berlaku hari ini adalah sejarah, dan kita harap ianya jadi!” begitulah komen salah seorang ahli jawatankuasa madrasah berkenaan enggan menjawab apakah kedatangan kedua mereka sudah dirancang dan apakah yang dimaksudkan 'jadi' itu?

Abdullah meninggalkan madrasah berkenaan kira-kira jam 2:15 minit petang manakala Anwar jam 2:50 petang kedua-duanya dijangka menuju ke Parlimen untuk mendengar pembentangan bajet mini oleh Najib.

33 comments:

Anonymous said...

salam syeikh...

melihat pd tulisan dan meneliti blog saudara, satu perasaan sdih membelengu jiwa...

menurut tulisan saudara ini
"GEMPAR ! ANWAR PERANGKAP PAKLAH BERTEMU DENGAN KETUA AJARAN SESAT DI HULU LANGAT !"

saya membayangkan ape yg disampaikan saudara, berasas..
di sana sy dpt lihat perjuangan islam dlm diri saudara amat disanjungi.keperihatinan saudara terhadap islam, membuat hati sy pilu..

namun,setelah abis mbaca..sy mlihat pd gmbr2 dlm blog saudara...

satu perasaan terkjut dan tersentak mlihat gmbr2 yg tidak spatutnye dilakukan oleh saudara jika saudara benar perjuangkn agama..

jika saudara bnar2 prjuangkn agama, sy pasti saudara bminat dan berusaha mnguasai agama itu sndiri baik ilmu,akhlak dan amalan..

namun saudara...sy bygkn jika Rasulullah melihat blog saudara, sy pasti bginda akn sndiri juga akn turut sdih.. INI BUKAN AKHLAK ISLAM SAUDARA!!!! menghias dan mengeluarkan kata2 lucah "pkr for dummies 'kiss ass'",fitnah, ISLAM TDK AJAR BEGINI SAUDARA!!!!

INI BUKAN AKHLAK ISLAM SAUDARA!!!
nabi marah dan ALLAH marah atas perbuatan kamu ini..

sy pohon,segeralah bertaubat dan berhentilah dr memburukkan imej ciptaan Allah..

tolonglah saudara..jika benar saudara perjuangkn islam, saudara sedar akan ksilapan ini.

sy mohon maaf atas teguran ini..
sy harap saudara dpt mnerima tguran ini..

akhirkata, truskan memperjuangkn agama tercinta kita dan sy yakin insyaallah syurga dlm genggaman kita..

tdak peroleh apa2 jika kita perjuangkan bangsa kita dan tdk mjamin syurga jika kite perjuangkn bangsa..

Rasulullah sndiri dlm sirah nya tidak pernah memperjuangkn bangsa nya iaitu bani hasyim..malah apa yg diperjuangkan bginda hanya lah islam...

marilah sama2 kita tnduk pd Quran dan sunnah bg mjamin kesejahteraan dunia dan akhirat..

akhirkata..salam perjuangan

wasalam

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
EMMM ANWAR AKAN CUBA SEDAYA UPAYA BAGI MEMBUATKAN MASYARAKAT KHUSUSNYA UMAT ISLAM YAKIN YANG DIA NI LAH PEJUANG ISLAM....

CIT PODAH....
PEJUANG APA....

LAWAN TETAP LAWAN....
BELUM LAWAN DAH LARI....
PELIWAT TEGAR!!!

LAHKHANAT LAH ANWAR AL-JUBURI NI

Panglima Perang Cyber said...

Anwar nak minta tolong Pak Lah ke ?

Anonymous said...

NAUZUBILLAHHHIMINZALIKKK!!!

ASTAGHAAAA...MINTAK2 UMAT ISLAM CPAT2 SEDARR DGN PENDEDAHAN BRO GAP!!..ANWAR BENAR2 DH MELAMPAUI BATAS2 SBG UMAT ISLAM!!..ASTAGHFIRULLAHALAZIMMMM!!!!

rezqeen hill said...

Huahuahua..

Anwar pkai songkok pun dh senget mcm 'abg angkat' dia si Khalid Brahim.

Huhuhu~

Anonymous said...

GAP ni memang kaki fitnah la...jgn pandai2 tuduh orang sesat.

PARPUKARI said...

BRO, AKU DAH PASTE KAT BLOG AKU DAH

Anonymous said...

Ini lah dia scenario idaman VATICAN!!!!, di akhir-akhir zaman ni kita disuruh membaca surah al-kahfi yang sudah menyuruh kita berjaga-jaga dengan golongan yang mengatakan tuhan ada anak....ini lah zaman tu!!!

Kuasa yang berada di belakang VATICAN itu ialah JESUITS!!! yang baju hitam tu semua, yang baju putih tu semua hanya lah sebagai umpan untuk mendapat simpati termasuk POPE NAZI BENNEDICT tu......jangan tertipu dengan kata2 POPE baju putih tu, konon nya mereka membela umat islam tetapi di belakang tabir sedang giat memurtadkan jutaan umat islam!!! Melaka jatuh kerana VATICAN, agent2 mereka lah yang menjajah kita seperti Portugis!!, FRANCIS XAVIER tu orang kesayangan pengasas JESUITS IGNATIUS LOYOLA!!!!

Vatican dari awal lagi sudah menaja banyak ulama2 islam dan yang bukan islam(contohnya macam kawan si anwar di georgetown university tu John Esposito...) jadian yang akan suite purpose mereka....Georgetown University yang si Anwar pernah mengajar tu salah satu university jesuits utama, ini lah tempat mencari dan melatih badut2 baru JESUITS!!! ATENEO DE MANILA University yang siap bagi pengiktirafan kepada si Anwar tu pun salah satu University JESUITS!!!

Inter-religious dialogue tu salah satu perangkap yang dipasang oleh JESUITS untuk umat islam, ONE WORLD RELIGION menjadi idaman VATICAN sejak lama dah, scenario perjumpaan Pak Lah,Anwar dan beberapa pemimpin agama lain tu sebiji macam yang dibuat oleh Vatican sejak lama dah, Dallai Lama tu JESUITS trained la kawan2....

Setakat Wolfowitz, Joe Biden tu hanya laaaa taraf2 anjing dan kucing saja yang tujuan nya hanya untuk jadi pelakon dan akhirnya jadi scapegoat saja, that's all!! kalau nak cari punca problem di sekitar Middle East tu cari lah KING JUAN CARLOS of SPAIN(KNIGHTS OF MALTA, ni badut2 si GRANDMASTER KNIGHTS OF MALTA yang baru tu MATTHEW FESTING) tu, beliau ditugaskan oleh JESUITS/VATICAN untuk menjaga Middle East...YAHUDI ZIONIST tu semua hanya lah scapegoat saja dalam permainan ni, the real jewish elite hanya sedikit sahaja jumlah nya dalam keluarga2 elite illuminati tu(mereka ni lah keluarga2 yang sama yang ingin membunuh banyak nabi2 dan rasul sepanjang sejarah....), yang lain2 tu hanya lah scapegoat semata-mata......KING JUAN CARLOS of SPAIN tu laaa key player dalam problem di Middle East!!!!

General Jesuits yang baru setahun berkhidmat sekarang ialah Fr Adolfo Nicholas SJ, sangat berpengalaman dalam hal ehwal orang ASIA!! beliau tinggal dan mengajar di SOPHIA UNIVERSITY,TOKYO berpuluh tahun lama nya, beliau sendiri pernah datang ke Melaka tu back in the 80s untuk satu upacara ulang tahun sebuah church yang dah bertapak lama disana bersama-sama dengan general jesuits era 60s-early 80s Fr Arruppe(orang ni berada hanya 4km saja dari kawasan sasaran bom nuclear hiroshima tu ketika kejadian dasyhat tu...), di mana ada JESUITS disitu lah ada bala nya!! Hati-hati lah wahai saudara2 islam semua....bersedia lah dengan ilmu2 yang berguna untuk counter-attack pakatan2 jahat ni semua yang ingin merosak kan agama islam sama macam syaitan!!!

YB_ajak said...

Salam GAP,

aku tak tahu macam mane kau dapat info...memang tepat dan pantas...kena bagi award kat hang..

saya ingat Pak lah nie dah nyanyok...tolonglah suruh orang tua tu balik kepangkal jalan...hari nie blog2 PR bukan main lago dia orang berbangga katanya Anwar dengan pak lah ada agenda untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib...

bro kalau ada maklumat lagi sebarkan demi kepentingan Ummah...

komen hang kat YB Zul-kulim bandar baru memang pedas...saya kat belakang anda...

teruskan perjuangan...

YB Ajak

Panglima Perang Cyber said...

Apa agenda mereka ye ?

dijemput bermaulid ke atau ?

yang jelas untung Anwar jika gambar ni disebarkan.

untuk menakutkan Najib agar tidak lagi percaya pelan peralihan kuasa.

sedangkan Pak Lah berulang kali kata Najib bakal PM menggantikannya.

juga untuk menutup kes Liwat Anwar yang baru dipindah ke Mahkamah Tinggi. Taktik memang berkesan dan berjaya setakat ini.

Kena ingat gambar ini dirakam oleh Sayuti Omar, seorang penulis pro Anwar yang sangat jelas.

Itu pendapat saya...

basic_2009 said...

bodoh punya Anonymous ...

"Rasulullah sndiri dlm sirah nya tidak pernah memperjuangkn bangsa nya iaitu bani hasyim..malah apa yg diperjuangkan bginda hanya lah islam..."

betullah tu ...
mestilah Islam bukan Melayu ...
takkan lah tak faham2 lagi pasal perjuangan Islam ni !


cakap macam orang PAS aje ... sterotype ulamak PAS !
tup2 lepas tu kau sendiri yang gadai Islam, gadai bangsa Melayu !!
pirahhhhluuuuu PAS + PKR + DAP ...


kita cerita sekarang ni pasal
ketuanan Melayu Islam ...
di Tanah Melayu ni - Melayu lah bangsa majoriti - bangsa asal - bangsa pribumi
kalau dah tak ada Melayu - tak adalah Islam
kalau Melayu semua dah tak ada lagi - lenyaplah Islam

kalau Melayu dalam parti PAS semuanya dah mampus - lenyaplah Islam dalam parti PAS !!!


siAnwar tu berucap kat sana-sini, di Italy lah, Eropah lah, di Filipina lah ... apa ada ?? apa ada ??
macamlah awak tu Anwar terror sangat !!
nak wakili umat Islam ke ???
porahhhhhhhhh ............

Anwar ... kau bodoh + bangang + celaka !!!!!!!!!!!

GAP KEMBALI said...

anon
sebelum kau rasa 'ssal' dengan gambar2 dalam blog aku, adalah lebih baik KAU MENYESAL TERAMAT di atas perilaku pas melacurkan islam.

mencarut ? aku ikut fat nik ajis, tuhan pun mencarut .

gomo
kasi hantam lagi bro. ini kepala munafik semakin menyesatkan umat.

jefry
istigfar

reez
anwar tahu dia sudah 'kesempitan masa' ?

parpu
tq bro.anda dihargai

yb ajak
dalam list aku ada 10 perkara sulit akan didedahkan. menunggu masa dan tika yang sesuai

pang5
anwar membeli 'insuran' dpd paklah. yang pasti akan akan di checkmate oleh 'somebody' kelak .

aku tidak terkejut pun dengan gambar ini. dr faarish a noor yang pernah menghina nabi saw dengan dakwaan nabi pun melakukan zina, telah anwar ambil menjadi kolumnis SUARA KEADILAN !

Anonymous said...

PM PUN BOLEH KENA TIPU MACAM MANA NI.

KALAU SI-ANWAR BIASA LAH UMUM MEMANG TAU DIA TU PENIPU LAGI MENYESATKAN.

ALMARHUM DATO ISHAK BAHRAOM, MUFTI SELANGOR PADA KETIKA ITU TELAH MENGELUARKAN FATWA YANG MENGHARAKAN KUMPULAN TARIKAT "AURAD ISMAILIAH"

APA PM TAK TAU KE?. MEMANG SUNGGUH DIA TAK TAU. MACAM MANA NAK TAU PM TIDAK SUKA BACA DAN BANYAK TIDUR. KALAU DAH TAK SUKA BACA MACAM MANA NAK TAU PERKEMBANGAN. CEPAT CEPAT BELAH LAH JANGAN TUNGGU SAMPAI 4 APRIL 2009.

DENGAN KEHADIRAN SI-LELAH INI, NAMA
KUMPULAN TARIKAT "AURAD ISMAILIAH" YANG DIFATWAKAN SESAT OLEH ALMARHUM DATO ISHAK BAHROM, TELAH MENDAPAT LIPUTAN DAN IKLAN YANG MELUAS.

KEPADA SEMUA ORANG ISLAM DI-MANA SAJA KAMU BERADA INGATLAH WALAUPUN PM TELAH KEMAJLIS MAULIDUR RASUL ANJURAN KUMPULAN TARIKAT "AURAD ISMAILIAH" DI-MADRASAH NURUL DI-HULU LANGAT, AJARAN ITU TETAP SESAT. JADI BERWASPADA LAH AKAN CARA-MEREKA MENGGUNAKAN ORANG-ORANG KENAMAAN UNTUK MENIPU DAN MENYESATKAN KITA.

JUGA NYATA-LAH SEKARANG BAHWA ANWAR TELAH SESAT, SESESAT-NYA.
JAUH KAN LAH DIRI KAMU DARI ANWAR YANG SESAT.

BERDOA LAH KITA SEMOGA ALLAH MEMBERI KITA PETUNJUK PADA JALAN YANG LURUS. AMIN YA RABBAL ALAMIN

ILHAM

AnakWatan said...

aku suka komen basic2009....

ini baru nama melayu

bodoh bin bangang org pkr nie....

muka tak malu... kesian aku tgk...

Anonymous said...

SI SETAN ANWAR NI BABI AH

BUAT KACAU JER KAT MALAYSIA NIH

hatiminda said...

bahasa badan anwar bahasa badan seorang yang PENIPU!!!

hatiminda said...

bahasa badan anwar bahasa badan seorang yang PENIPU!!!

Jeepers Creepers said...

hurmm entahlah aku tiada komen nak beri sebab ini perkara diluar pengetahuan aku.

dan aku nak beritahu aku tidak menyebelahi mana mana pihak sehinggalah terbukti siapa yang benar siapa yang sesat.

pisau said...

GAP,
permainan politic animal Anwar cukup licik,
kalau yang terang hatinya akan nampak lah yang tersirat.


http://pi5au.blogspot.com/2009/03/amal-munkar-nahi-maaruf-skandal-rasuah.html

Anonymous said...

Jika anda nak tengok anak bakal imam baru hadari dan balacinya sila layari http://www.gutteruncensored.com dan lihat pada tajuk The sons of Malaysian Rich and powerfull politician. Anda akan menyesal seumur hidup anda kerana menykong buta tuli. Macam mana nak tarbiah rakyat sedangkan anak sendiri tak dapat hidayah... Layan....

Anonymous said...

Woi, Kalau anak sendiri tak boleh ditarbiah, tak usahlah mengaku konon nya dialah pejuang islam. Pi tarbiah keluarga sendiri dulu baru cakap hal halal/haram. Sila lihat gambar di sini. http://www.gutteruncensored.com. Lihat pada tajuk The sons Malaysia's rich and powerful politicians.
Tengok betapa hebatnya bapak depa mengajar anak........
Itulah yang dicontohi oleh gerakan anti PKR, Perak bangkit dsb

Anonymous said...

gap,AKU SOKONG KAU...DEDAHKAN LAGI

Anonymous said...

Apalah punya PM..free saje anuar pergunakan..hai, PM nk kemana2 main redah sahaja ke..xde ke inteligent, penasihat2 ke nk bg panduan..

Rosak PM aku ni..nasib baiklah sampai 3/4 ni jer.."tuan Guru" yg dia pegi jumpa tu, tak tahu ke ajarannya dh difatwakan sesat..mana pegi penasihat agama dia..inilah pasal main redah sahaja..protokol pun tak ikut..

Org PKR skg pun dh syok sendiri..

Macam manalah PM aku ni boleh jd PM..macamana dia boleh jd PM? Sila tanya Dr Mahathir dan semua perwakilan UMNO termasuk juga semua orang melayu..!!!!

Anonymous said...

Anon:

tak payah dedah pasal hal anak orang,pasal korang pun belum tentu anak sapa,ntah beribu bapakan pakatan haram,akhlak ntah kemana,

itu la hasilnya hati perut jadi busuk,makananya fitnah tiap hari

Anonymous said...

Gap,

Tahniah! ko layak ku gelar sampah agama, bangsa dan negara..syabas, teruskan usaha gigih, beruk2 sentiasa dibelakangmu.

Anonymous said...

orang melayu yg beragama islam di malaysia ni paling paling bodoh sekali di dunia ni.
contohilah indonesia negara islam juga .. lihat bagaimana disana orangnya boleh berkahwin tak kira ugama kerana ugama itu adalah pendirian seseorang - bukannya dipaksa bahlul !
di sana juga boleh menukar agama tak sesusah kat sini
KKKHHUAAKKKK PPTHHUUIIIIII BE_END

Tai said...

Amboi, banyaknya komen. mai aku nak copy artikal ni dan sertakan dua artikal kat dalamnya.

Anonymous said...

apelah bangang sangat penuh hasad dengki laknat sumpah seranah. mamat dua orang ni makan semeje pon salah ke? ade ke diorang pegi menuntut ilmu kat situ? abeh kalo takde nak bising ape sini? macam cakap ngan orang bangang je memasing. membazir bandwidth ku.

Tai said...

Ha Joyah, yang hang marah sangat tu pasai apa?

Anonymous said...

kau org tak payahlah nak katakan org lain sesat ,kau tanya diri kau sape kata kau betul ,jawabnya kau sendiri kata diri kau betul,yg mengeluarkan fatwa tu sape pula kata dirinya tidak sesat ,tentulah dirinya sendiri ,jadi kesimpulannya siapa pun tak berhak nak mengecap sesiapa pun sesat ,yg pastinya semua sesat didlm diri masing2 ,siapakah yg terbaik disisi allah hanyalah yg bertakwa kpd allah ,baik hatinya tak pernah rasa benci,dengki kianat kpd bukan saja manusia malah setiap makhlok dibumi suci ini,renungkan pd diri mu sejauh mana baiknya diri kamu yg mengecap org lain sesat,cukupkan sembahyang lima waktu dulu.. fikirkan

Anonymous said...

betul tu Ahmad supri sapie

Warta dan fatwa dari manusia..
Hakikatnya hanya tuhan saja yang tahu.

Kalau orang kata sesat, tp Tuhan kata tidak, kita tak tahu. Kita mati nanti barulah tau mana benar mana salah. Masa tu nak menyesal pun tak guna. Oleh itu berawaslah setiap kata-kata.

Abu Sa’id Al Khudri menuturkan bahwa Rasulullah saw bersabda :
“Hendaklah kamu banyak berzikir kepada Allah (mengingati Allah), sehingga orang –orang mengatakan bahwa kamu telah gila (sesat).” (HR Al Hakim dan menilainya sahih, Ahmad,Ibnu Hibban dan Al Baihaqi)

cookiesfrenz said...

aku benci sungguh ngan Bro Anuar Bin Ibrahim ngan konco nyer2...
dia ada lah perosak bangsa melayu...halau jer daribumi malaysia tercinta nih..

Anonymous said...

lagi satu
kalau sheikh mahmud tu tergolong dalam apa yang rasulullah tu sabdakan..
jadi mereka yang kata sesat dan tulis sesat dan post statement dia sesat tu golongan mana pulak?

Pikirlah sendiri..