IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 26, 2009

AYUH BANGKIT KITA LAWAN DAN TERUS LAWAN !



sedar tidak sedar, segala hancing politik kini sudah dikencingkan oleh pembangkang.
sedar tidak sedar seluruh ide-ide kehancuran semakin lengkap diwar-warkan.
sedar tidak sedar nasib agama,bangsa dan negara betul-betul berada di hujung tanduk.

kamu sebut apa juga tuntutan dan penghinaan, nama kan mana satu, pasti ia sudah terpancul di bibir lahanat mereka.

islam semakin jijik diperlakukan oleh pas, bangsa semakin hina ditertawakan oleh si pengkhianat anwar. sebut sahaja apa perubahan yang mahu mereka lakukan, secara totalnya ia lebih berupa penghinaan.

ALLAH mahu dijual digereja hanya kerana kemaruk mahukan kuasa, raja dihina hanya kerana mahu mengangkat konsep hak asasi manusia, dari setiap penjuru kita dihenyak diasak sampai ke satu sudut sempit tidak dapat mempertahankan diri.

anwar/pas/dap semakin mencabar keimanan kita.

NAMUN, tuhan memberikan ujian bukan sekadar untuk diratapi. berfikiran di luar kotak maka kita akan dapati bahawa sebenarnya kita adalah di dalam golongan yang cukup istimewa, disajikan dengan pelbagai masalah sedemikian rupa.

baru aku faham, anwar/pas dll adalah indikasi atau tanda ujian yang diturunkan oleh ALLAH SWT untuk kita memperbetulkan semula langkah yang telah lama sumbang.

anwar dan pas berkelakuan penyundal bukan kerana kuasa dan daya mereka, tetapi kerana ia adalah kelangsungan sejarah berupa ujian kepada hambaNya yang mahu memahami erti perjuangan.

memahami konteks hadis betapa istimewanya umat akhir zaman yang telah dijanjikan dalam kitab maka kamu akan mengetahui apa yang sedang berlaku sekarang ini merupakan ujian maha hebat dari illahi !

wahai kawan, inilah dia rupa bentuk ujian yang diturunkan kepada kita. inilah dugaan tuhan yang maha esa. kamu seorang yang berilmu , sudah pasti pernah dalam hidup kamu ketemu isyarat dan amaran sebegini.

aku sebenarnya cukup bersyukur apabila seluruh masalah luar biasa tekanannya ini, terjadi di depan mata aku, berlaku di zaman hidup aku. aku pasti kamu berada didalam situasi yang sama.

biadap mereka pada agama,bangsa dan negara sudah mencapai tahap maksimanya. kita, yang berada di pihak sini haruslah mendepaninya 'once n for all'...

biar kita lawan mereka habis-habisan, ayuh kita bangkit dari lena yang panjang. gunakan apa juga cara untuk menangkis lalu harus kita menyerang mereka.

ingat wahai saudara, jika pada saat ini kita tidak mengangkat jiwa keberanian aku pasti generasi akan datang,mereka pasti tumbang !

inilah masa terbaik untuk kita mendepani masalah dan cabaran. ingat, agama bangsa dan negara kini dalam perhitungan . LAWAN TETAP LAWAN !

17 comments:

TokAyah said...

Biar berputih tulang jangan berputih mata..... pengkhianat dan petualang bangsa jangan dimaafkan. Pengajaran yang mahal harus dibayar oleh mereka sebelum negara ini tergadai. Bangun dan selamatkan bangsan mu agama mu dan negara mu.

UKM fnlYr said...

komen saya:

UMNO juga patut membina semula kredibiliti agar boleh terus dipercayai untuk memperjuangkan agama bangsa dan negara. Bagi dato'2 tinggalkan la hidup sekular dan kembali la kepada cara hidup Islam. Kepada ahli korporat janganla selalu pikir duit,pikirla nasib anak bangsa. Bagi figura politik, kurangkan politiking dan tingkatkan prestasi. Kurangkan kata2 kesat dan lawan dengan hikmah...

Amunisi- amunisi yang lazim digunakan pihak PR menyerang UMNO ialah dari segi akhlak dan ugama (PAS) dan toleransi kaum (DAP) Walaupun track record BN baik, tapi disebabkan beberapa orang black sheep, imej terus tercalar menyebabkan calon2 tumbang disebabkan propaganda PR yang pandai memainkan isu (padahal mereka pun ada isu).

Saya harap ahli2 UMNO boleh mencapai 'Towering Personality' seperti yang dicanang Pak Lah.

shonzu said...

Mungkin orang tak perasan, tetapi jika dikaji sedalam2nya, mungkinkah (??) Allah telah menurunkan seekor Dajjal yang menyerupai manusia untuk menguji tahap keimanan orang Islam di Malaysia ni.

Kini yang peliknya ada yang mengaku beriman kepada Allah tetapi telah terperangkap secara halus dengan mainan jahat Dajjal ini. Semoga ada mereka yang segera sedar dan kembali ke pangkal jalan.

Apakah Dajjal itu bernama AnWar Ibrahim Al-juburi??? Fikir-fikirkanlah......

Kumbang said...

salam yb GAP,
tuan..
kalau tidak hari ini, esok..
kalau tidak minggu ini, minggu depan..
kalau tidak bulan ini, bulan depan..
kalau tidak tahun ini, tahun depan..
(ikut sama saya)
lawan tetap.......... lawan..

p/s : ait jerit kuat <-- macam biase je hehe

Jeffry said...

AKU X NAK LEPAS PELUANG NAK IKUT GANYANG SI PENDERHAKA LAHABAU 'ANU'WAR DAN KONCO2NYA!!..BPN TAK AKAN DUDUK DIAM SELAGI SI 'ANU'WAR KULI HAPRAK AMERIKA ADA KAT BUMI M'SIA NI!..AYUH MARAA SEMUA!!..KITA KASI 'ANU'WAR & KAKI HAPRAK YG LAIN BUNGKUSSSSS!!!!..YEHAAAAAAA!!!

pak malau said...

Allahuakbar!! Allahuakbar ! Allahuakbar !!

ooo...Tidak !!! Namun berundur tidak sekali!!Akan ku dedah dan bongkar kebiadapan mereka.Kerana Pertolongan Allah kian hampir melondeh kepincangan mereka yang memperalat Agamanya.

Cuma ini adalah ujian Allah pada mereka untuk membukti sejauh mana keimanan mereka bila diberi sedikit KUASA.Hari ini terbukti dan Nyata merekalah Petualang yang bijak bermuka muka merosak agama dan bangsa.

Hari kecelaruan sudah belaku sesama mereka.Cuma kita tunggu masa kehancurannya saja.

Insyaallah.Allah tidak pernah berjanji kemenangan untuk mereka yang bijak bermuka muka.

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP.

Teruskan perjuangan.

menang bukan bererti benar.
kalah bukan bererti salah.

jika kita berjuang demi kebenaran...
mengapa harus menyerah pada jiwa yang tak mudah kalah?

wassalam.

D'Rimba said...

Bangkitkan diri sendiri dari walang kebaratan dan terus melawan nyahkan acuan kebaratan dalam diri sendiri dan kembali sepenuhnya kepada Islam sejati dalam segala hal.

Muhammad said...

Pengajian Kitab bersama Sheikh Muhamad Fuad Kamaluddin(Ahli Majlis Fatwa N.Sembilan),

Hari ini di Surau Kemensah Heights
Muslimin & Muslimat semua dijemput hadir,

Tarikh : 26 MEI 2009 (SELASA – HARI INI)
Masa : Lepas Solat Maghrib & Bacaan Ratib Al-Haddad
Tempat : Surau Kemensah Height, belakang Zoo Negara.

Sebarang pertanyaan sila hubungi En. Maznor di talian 019 662 3826.

http://pondokhabib.wordpress .com

ros minna said...

Gerakkan seluruh nusantara. Bangunkan semangat anak bumi kita. Agama, bangsa, negara harus dibela agar 'takkan Melayu hilang di dunia' menjadi nyata.
Selamat berjuang...

Anonymous said...

ilir-ilir

lir-ilir, lir ilir
tandure wus sumilir
tak ijo royo-royo
tak senggunh temanten anyar

bocah angon, bocah angon
penekno blimbing kuwi
lenyu lenyu penekno
kanggo mbasuh dodot iro

dodot iro, dodot iro
kumitir bhedah ing pinggir
dodomono jlumatono
kanggo seba mengko sore

mumpung padhang rembulane
mampung jember kalangane
yo surak'o surak hiyoo...

rauna said...

salam bro GAP..

Manusia hanya merancang, kesudahannya Maha Esa juga yang menentukan. Biar apa juga perancangan syaitan yang dibuat oleh lanun2 tu, janji tuhan kita pegang 'buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat', justeru sebagai insan yang cintakan kedamaian, insan yang mendahulukan agama, bangsa dan negara kemungkaran wajib ditentang sehingga berkecai badan sekali pun..dayus kita memejamkan mata melihat kebinasaan dan kemunafikan bermaharajalela..

Pengkhianat sudah kita kenali, strategi musuh sudah kita amati, siapa kawan dan siapa haiwan sudah kita kategori.

Dengan itu bingkas lah kita bangun berdiri teguh untuk mengajar pelacur2 agama, bangsa dan negara yang tak sepatutnya wujud di bumi Melayu ini..

Kehidupan hari ini adalah untuk hari esok, jangan biarkan generasi akan datang mencerca kebaculan kita menentang kemungkaran sambil kencing di pusara kita..

Cukuplah dengan kesilapan pemimpin2 terdahulu ( yang sudah dimaafkan) yang kurang bijak membaca helah dan muslihat jangka masa panjang lanun2 yang bertopengkan ulama, pak syeikh, sami dan dewa..

Ujian yang ALLAH S.W.T sajikan kepada kita ini, bukan untuk kita tangisi, tapi untuk kita tempuhi dengan kejayaan..Definisi ujian adalah untuk mengetahui kebijakan, kecerdikan, menduga kesungguhan, kebenaran dan mengetahui buruk baiknya sesuatu perkara itu, bukan sesekali untuk kita gagal dan kecewa.

Jangan biarkan anak, cucu, cicit kita mengungkap kata2 'kenapalah aku dilahirkan di Malaysia'.

Kita sahut ujian dari ALLAH S.W.T ini dengan keikhlasan dan berjuang habis-habisan..

Mandailing Rangkuti said...

MELAYU MACAM ANWAR IBRAHIM MESTI DICINCANG HALUS-HALUS KEMUDIAN DICAMPAKAN KEDALAM KANDANG BABI.

YB_ajak said...

GAP,

kawan menyahut perjuangan ini
demi agama, bangsa dan negara tercinta...

YB Ajak

Anonymous said...

hentam sama mrk...

Lawan ttp lawan

basic 2009 said...

terbaru di Penanti:

" Malam tadi lebih dua ribu orang hadir di ceramah Kak Min, satu record yang bagus untuk seorang calon bebas. Anwar Al-Juburi kurang senang dengan kehadiran sebegitu ramai pengundi Penanti ke ceramah calon bebas tersebut. "

habis kau PKR - lingkup !!!



Anwar Al-Juburi + PKR + DAP + PAS = bodoh + bangang + mogok tak makan + mogok tak liwatttttt !!!!!

anakmudakita said...

mana lg kurang ajar
naik atas meja
atau halau speaker sah kluar dewan?
lu pikir la sendiri....