IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 26, 2009

JOM KITA SOKONG MOGOK LAPAR NIH !


Sila klik pada gambar untuk besarkan imej

32 comments:

pak malau said...

Tak Jemput Mb Kedah sekali ke bersamasama EXCo.puak2 ni bab kenduri tak tolak.Jangan tinggal kroni !!

saplo182 said...

kekek.. mogok ler sampei tue.. kiteorg tak pedulik ponk

Cucu Tok Selampit said...

Sorry GAP, hari ini saya makan besar tanda protes kepada mogok lapar dan saya pakai baju putih pergi office - contradict dengan puak gila tu.

AnakWatan said...

aku harap nizar...ngeh dan nga mogok lapar sampai mati.....

masih tak puas hati lagi tu....

dulu kata mahkamah bagus.... la nie pe hal beb....?????

itulah padah kalau org bodoh sombong....

bodoh menyusahkan org...
sombong tak nak dengar cakap org...

iskh iskh.....

antipkrsarawak said...

BIARLAH MEREKA TAK NAK MAKAN. ORANG TAK KESAH PUN.. NEGARA KITA TAK KEBULUR TAPI PUAK BARUA NI SIBUK2 PROTES TAK NAK MAKAN. MCM BUDAK2!!!

YANG LAPAR PERUT DIORANG, YANG LAIN KEKENYANGAN.

NIZAR BINTANG TIGA PANDAI PULAK NAK COVER MALU. DIA KATA HARI INI DIA PUASA SUNAT SEMPENA 1ST JAMADILAKHIR.

APE2 LAH NIZAR...

Jeffry said...

KEHKEHKEHKEH.ADOIYAII GAP..AKU TAK BLEY TAHAN DH NI GELAK SAMPAI TEKENTUT2 KEHKEHKEHKEH!!!!...GEREKKK BROOOOO!!!..KASI FAKATAN JULING BIJIK MATE SKET HUHUHU...

norman jr said...

diorang mogok biarkan! biar diorang mampus! aman sikit malaysia! bila menang protest diam, bila kalah macam-macam hal!

Nasir Az-zaki said...

Sama-sama bloggers gap menyokong calon bebas.kak min !!!

Anonymous said...

Dulu Mogok Baring...la ni Mogok lapar plak ..kah kah kah...ikutlah perangai Komunis tu...tap percayalah cakap aku, takkan berjaya punyer...mogok mula pagi, time tengahari dah bukak periuk kah kah kah....

PolanPolan said...

ermm..

terasa macam nak makan satay lak harini..harhar

**cIk KoBiS** said...

kah3....napee lahh mogokk laparrr 3 arii jer...mogokk 3 bulan kerr 3 tahunn ker...biaa cepattt sikit mampuss amannn malaysiaaa nieee tanpaa dorangg huhuhuhuh...
bodohh nyerr seksaa diri...orangg makann kenyanggg doranngg berlpaar.... huhuuhh....
ermmm sedap nyerr ayamm gorenggg......huhuhhu

Anonymous said...

macam2 sekarang ni..

apa cer said...

mogok boleh sebarang mogok,
tpi jngan samakan mogak dgn puasa sunat!!
telan boleh sebarang telan tapi jangan sebar fitnah bertauladan..

nak baring ke nak mogok ke...ada aku pedulik..ari nie lagi nak makan besar sebab kena tangkap dengan yb bodoh gila simpang pulai takde kerja..menyusahkan rakyat jer..lawan polis semua...sibuk nak mogok lapar...

rizuan mh said...

salam ziarah,

saya menyokong penuh mogok tersebut selepas mengambil kira keadaan ekonomi ketika ini, tapi bukan sbb nak sokong tujuan bengong puak-puak ni pulak.

bagus apa nak mogok camtu.bekalan makanan negara pun selamat.puak-puak ni biasa la kalau dah makan kompem membazir je lebih..geng ramai makan besar tu kira no hal laa..sila-silap, depan wartawan ngan penyokong je 'berlapar' tapi belakang, dalam ofis ke kat bilik gerakan ke kenduri sakan..

Kelopak Salak said...

Ajaran mana la yang depa ni ikut? Yang syoknya ex-MB kata dia posa sunat. Niat tu mungkin betui la katanya posa awal bulan, tapi nawaitu macam mana?

Dah alang-alang mogok tak mau makan ni, lajak pi la takat empat lima hari lagi. Dah la depa dok kalut beras tak dak, jimat sikit.

Macam budak-budak. Orang pilih hangpa masa pilihanraya suruh bela nasib rakyat, bukan jadi pak lawak tak dak bintang.

Anonymous said...

mogok sampai mampos lagi baik...kah2

mcm budak budak tak akil baligh

aku rasa baik diorang mogok masa bulan puasa.tol x?

Anonymous said...

aku x heran kalau diorang mampos.

aku lagi kisah kalau kucing kat rumah aku lapar.

kah3.mcm bahlol

Anonymous said...

tp kalau nak mogok sampai mati kunci camry tu bg la kat saya.

megat said...

GAP.
ni yang aku marah.tayang gambar bogel tanpa pakaian.

lucah sungguh abg gap kita haha

Anonymous said...

nizar + mat awang ni puasa krn ngikut "sunnah" @ ngikut puak2 kapior tuh? Innamal a'maalu binniyyah wa innama likullimriin ma nawa. so, nizar, apa niat ko puasa tu? anyhow, slmt bbuka puasa. (err.... apa lauk bbuka?)

Anonymous said...

aku sokong depa ni buat mogok lapaq supaya depa cepat mampuih, bukan boleh bagi muka sangat kat cina komunis tu, biaq mampuih sekali dgn nizar bintang 3, dia pun mcm komunis jugak

Anonymous said...

MasyaAllah,.. Takut nanti seperti melakukan sembelihan haiwan yang halal tapi nak guna untuk 'jamu, jembalang... Moga Allah memberi hidayah kepada kita..Amin

basic 2009 said...

ha ha haaaa ... kenapa polis menangkap mereka yang mogok lapar?


Jawapan:
Untuk mengelakkan mereka berbohong dengan makan dan minum ketika mogok lapar.
Apabila disumbatkan ke dalam penjara, baru betul-betul tidak boleh makan dan minum.



Anwar Aljuburi + PKR + DAP + (PAS + Eli. Wong) = bodoh + bangang + celaka + siallllllll !!!!!

Saiful KONON said...

Salam,

Sokong Penuh!

Tp DS Najib bek hati suruh polis halang.

Klu aku biarkan aje.

X tahulah kot2 ade political impact ker.

morfast said...

dap mogok lapar tapi bole minum susu,pas mogok lapar(puasa sunat)lepas azan magrib bole berbuka.apeke jadahnya mogok lapar ni.kalau setakat 72jam tolak tidur,masih takleh lawan anak perempuan aku yang darjah satu tahun lepas puasa penuh 30hari.

bijen moretti said...

esok aku nak jalan2 depan dorg sambil makan eskem sedap2 ahh..
xpon sok aku bawak eskem beniaga kat situ..
tgk depa beli x..
haha..

http://bejahnz.blogspot.com

Media Siber said...

pengecut giler...! cess..! telor takda ka?? hahahaha!

sikucingsiam said...

salam...
semalam kucing terlupa yang ada debat hujah di tv9,sebab mlm tadi pi airport bayan lepas sambut keberangkatan pulang kdymm tuanku sultan dan sultanah kedah...lepas tu terus ronda-ronda dgn wife..
sememangnya bacullah mereka yang melarikan diri daripada medan perang!!!
begitulah perangai org2 yg bermuka-muka sebab bangkai kancil seberang sungai nampak, tapi bangkai gajah depan mata buat tak nampak..
hidup ezam!!

AnakWatan said...

aku heran tgk pakatan gay nie,.....

mula mula baring atas jalan.....

pastuh bersidang bawah pokok....

la nie... mogok lapaq pulak....

apa nak jadi dgn puak2 3 suku nie arrrr...

makin pelik dan aneh je kelakuan depa nie....

mcm nie ke dikatakan pemimpin ?????

Harun said...

sahaja aku mogok lapar kerana menunaikan arahan yang di fardukan keatas ku kerana ngeh dan nga

Anonymous said...

ada yg mati dah ke?

mcm org gila....org gila pun tahu lapar.

Anonymous said...

Dari mogok lapar baik puasa sunat dapat gak pahal. Itu pun Nizar x boleh pikir ke. Kata tau hukum hakam agama. Taik la ckp kat dia. Yg dua ekor kominis dgn keling paria tu biar dia mampus !!! Bak kata Ibrahim Ali, nak mogok lapar biar sampai mampus lepas tu ramai ramai kita taruk bunga atau kencing atas kubur dia org !!!!