Monday, May 25, 2009

BLOGER SELATAN TANAH AIR ,AYUH SUPPORT BLOGER JEFFRY !

Kawan-kawan dari selatan tanah air especially dari johor,n9,melaka sila berhubung dengan bloger jefry untuk operasi menggempur kawasan pembangkang di selatan tanah air !

sila klik ke blog beliau


11 comments:

amirhamzah64 said...

ok bro......dah follow..

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Gap
Bila nak support my blog?
dok jeles nih.hehehe

D'Rimba said...

Gempur pejuang bahasa jauh lebih berkesan...Hahahaha.......

leman said...

harap dapat tuan dan blog pro umno sokong kempen no2anwaribrahim916 dan naikkan logo no2anwarivrahim916 TQ silalayari http://no2anwaribrahim.blogspot.com

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

menyahut seruan

rauna said...

salam bro GAP..

Aku nk ambil kesempatan ni nk ucap selamat berpuasa mogok lapar kepada Pakatan Rakyat yg tak berapa berpakat ni..kepada mereka2 yg nk beribadat puasa mogok lapar esok jgn lupa bersahur malam ni yea..tp jgn lupa berniat lak..mana yg tak biasa puasa mogok lapar ni,lafas niatnye ' sahaja aku berpuasa mogok lapar kempunan menjadi MB, 3 hari kerana kiyai nizar,pak syiekh AnWar dan ustaz Nga'.

lawak betul la Pakatan Rakyat yg tak berapa berpakat ni..aku harap JAIP pantau dorang ni,kot2 ada yg makan dikhalayak ramai lak..kalau ada yg buat mcm tu,tangkap dan sumbat dorang dlm van jenazah..

GAP KEMBALI said...

amir 64
tk bro.

rahman ahchong muniandy
aisey bro, aku terlepas pandang. mohon derhaka pada kau.haha..aku link kan. maaf tuan.

cheguman
otai..kasi calling2 jefry

rauna
tolong buat blog . kasi perhebatkan serangan !

rauna said...

insyaallah bro..blog gua akan menyusul ASAP..tq

pak malau said...

Walau diselatan maupun di Utara.Tujuan dan matlamat kita sama Hancur dan lingkupkan politik DAJAL mereka.Agama bukan DANA politik untuk menghalal cara mereka.

Hari ini mereka berkongsi DANA bersama DaJAL2 bangsa untuk mencapai cita cita kotor dan jijik pemimpin yang gilakan Kuasa.

Hari tidak Perlu kita menungggu Al-Quran dan Ulama dibuat penyapu.Dan Rakyat masih tergaru garu dengan permainan politik Dajal mereka.

Demi Agama tiada masa lagi untuk kita menonton perjuangan sesat mereka yang didalangi Yahudi Lknatullah.Sudah Sah dan terserlah Bukan Islam dan Hukum yang mereka teroka.Tetapi Kuasa,kantung dan Perut semata mata.

Agama dijadikan DANA untuk menutup segala kepincangan Politik Dajal mereka.Mereka sebijak Yahudi yang berwajah manusia bernafsu BABI.

pak malau said...

Walau diselatan maupun di Utara.Tujuan dan matlamat kita sama Hancur dan lingkupkan politik DAJAL mereka.Agama bukan DANA politik untuk menghalal cara mereka.

Hari ini mereka berkongsi DANA bersama DaJAL2 bangsa untuk mencapai cita cita kotor dan jijik pemimpin yang gilakan Kuasa.

Hari tidak Perlu kita menungggu Al-Quran dan Ulama dibuat penyapu.Dan Rakyat masih tergaru garu dengan permainan politik Dajal mereka.

Demi Agama tiada masa lagi untuk kita menonton perjuangan sesat mereka yang didalangi Yahudi Lknatullah.Sudah Sah dan terserlah Bukan Islam dan Hukum yang mereka teroka.Tetapi Kuasa,kantung dan Perut semata mata.

Agama dijadikan DANA untuk menutup segala kepincangan Politik Dajal mereka.Mereka sebijak Yahudi yang berwajah manusia bernafsu BABI.

pak malau said...

Walau diselatan maupun di Utara.Tujuan dan matlamat kita sama Hancur dan lingkupkan politik DAJAL mereka.Agama bukan DANA politik untuk menghalal cara mereka.

Hari ini mereka berkongsi DANA bersama DaJAL2 bangsa untuk mencapai cita cita kotor dan jijik pemimpin yang gilakan Kuasa.

Hari tidak Perlu kita menungggu Al-Quran dan Ulama dibuat penyapu.Dan Rakyat masih tergaru garu dengan permainan politik Dajal mereka.

Demi Agama tiada masa lagi untuk kita menonton perjuangan sesat mereka yang didalangi Yahudi Lknatullah.Sudah Sah dan terserlah Bukan Islam dan Hukum yang mereka teroka.Tetapi Kuasa,kantung dan Perut semata mata.

Agama dijadikan DANA untuk menutup segala kepincangan Politik Dajal mereka.Mereka sebijak Yahudi yang berwajah manusia bernafsu BABI.