Monday, May 25, 2009

HUJAH TV9 : EZAM (UMNO) LAWAN HUSAM (ERDOGAN PAS) !


SAKSIKAN PERTARUNGAN 2 PEJUANG MUDA, EZAM PENENTANG KUAT ANWAR ATTATURK BERHADAPAN DENGAN KEPALA ERDOGAN HUSAM MUSA !

8 comments:

Pejuang Bangsa said...

ezam ke datuk zahid hamidi ??? sy tengok iklan dlm tv9 zahid ..mungkin tukar kepada ezam kot ..

harap dpt confirmation betul ..

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

Boleh tak letak foto Husam yg nampak baik sikit? Aku rasa semacam je tengok foto dia.

Anonymous said...

ezam la br gempak skit...sy br sms dia.terberak husam@musang mlm esok...

ezam kan anak didik nuar tp dia x selamanya ditipu.skang ni tinggal saifuddin dan azmin yg tune lari skit

Anonymous said...

husam xde telur..xmuncul pun kat hujah

Anonymous said...

kalau Malaysia perang,makhluk PR la lari dulu,cth Anwar.mesti lari kar amarika atau turki.x pun ,Israel

Anonymous said...

kenapa husam musa tidak muncul.sepatutnya zahid hamidi dan husam musa tetapi yg keluar ezam???

pak malau said...

CERITA APA? Kata ESAM dalam smsnya pada aku Si Huzam tu dah sampai cabut balik!!! Apa ni Husam?? Dah sampai sepatutnya masuk ja lah.

Mungkin bimbang Ezam bongkar kes Balak ke? jangan risau jika Ezam tidak bongkar Ramai akan bongkar.Sampai masa terserlah juga kemungkaran kalian dan kuncu kuncu Erdogan.

Syabas, EZAM!

Anonymous said...

Bukan tak muncul dah muncul pun,SMS ezam pada aku lepas forum.Tapi kata ezam dia cabut balik.!!!

Kalau betul apa yang Ezam sms pada aku.Bermakna elok letak saja jawatan jadi rakyat biasa sajalah.