Friday, May 15, 2009

SEBARKAN MESEJ INI KEPADA SELURUH UMAT ISLAM !

RINGKASAN TEMUBUAL EKSKLUSIF MAJALAH MILENIA MUSLIM MEI INI.
JOM BELI..JOM PHOTOSTAT,JOM EMAIL KENYATAAN PENTING INI !

Mereka tidak merampas kuasa, cuma mereka (UMNO) bagi tahu kepada Tuanku Sultan sekarang BN telah mendapat majoriti ahli dewan kerana 3 adun dari PKR dan DAP telah keluar parti dan menjadi adun bebas dan seorang adun kembali keapda UMNO!

Terimalah hakikat itu, tetapi PAS dan DAP tidak boleh terima hakikat, sekarang BN ada 31 ahli dewan. Kalau kita mengasihi orang kafir itu adalah itu haram, kita boleh berbaik dengan orang kafir tapi tidak boleh berkasih sayang dengan orang kafir!

Kenapa PAS lebih menyayangi orang kafir daripada sayang orang islam sendiri? Orang islam PAS sanggup maki hamun, orang kafir kita berpeluk-peluk pula, macam kes Elizabeth Wong memang jelas dia buat maksiat, kenapa ada muslimat PAS dan PKR peluk sampai menangis dan macamana NIk Aziz boleh sokong Elizabeth dalam isu ini sedangkan kita dan Nik Aziz tahu yang DAP tidak akan sokong ISLAM! Tengok Karpal Singh kata apa, langkah mayat saya dulu kalau PAS nak tubuh negara ISLAM!

Petikan dari salah satu wawancara Dato Seri Harussani Zakaria, Mufti Besar negeri Perak dalam majalah Milenia Muslim keluaran bulan Mei!

11 comments:

Anonymous said...

SALAM BRO
SBB APA ORG SUKA PELUK ELI? SBB DPT GESEL PUSAT DIA YG ADA TINDIK TU. TP TOK GURU X BLH PELUK. DPT TENGOK ELI DKT2 PUN DIA RASA DH LAIN MCM KEHKEHKEHKEH YEHAAAAAAAAA!!!!

Anonymous said...

AKU MAHU ROYAK SIKIT NI...DS MUFTI..DULU KAU CAKAP RAMAI SANGAT UMAT ISLAM MURTAD ...MANA PEGANGAN KAU ,LEPAS TU KAU KELUARKAN FATWA...SURE HEBOH TU HARAM,,LEPAS TU AMENO LANGGAR FATWA KAU..KAU ADA TEGUR AMENA...TAK KAU GALAKKAN LAGI ADA LAA...ORG ALIM KUCING MACAM KAU TAK LAYAK NAK TEGUR SAPA -SAPA ....ANTI ISLAMMM

apa cer said...

utk anon yg anti islam tu aku nak cakap sikit...gi la negara yg bukan agama islam agam rasminya.. atau eropah ke..itu sesuai la dengar pendapat kamu ...kat sini kami tak sudi nak dengor...aku yang anti anon ni semua pengecut muka babi..

Anonymous said...

haluljah.....god bless you son...

Generasi Pejuang Bangsa said...

aku setuju jeffry ..haha

bro Gap .aku copy kenyataan ini dr blog hang ..

Mufti Perak sendiri pun tahu siapa golonga kafir ini yang mahu jatuhkan kerajaan islam dan mahu sesama islam bergaduh ...

Anonymous said...

APA CER,PUKI AYAM KO,SIAL HARAM JADAH...NI WA MAU AJAK LU MASUK KAFFIR MEH...TAK PAYAH SEMBAHYANG LIMA WAKTU,BOLEH MAIN 4D,ZINA,ARAK...BES OOOOO

Anonymous said...

SELAMAT HARI GURU TERUTAMA GURU SEK MENTMN TASEK AMPANG 1991

SISWA MELAYU PERAK said...

salam bro...
xpe..
orang mcm Anonymous jangan di layan..
dalam Alquran dan Hadis ada di sebut..
Syaitan makin besar lagi di marah..
so, kita semua sedia maklum makhluk kafir laknatullah, azab NERAKA menanti mereka..

xkisahlah Anonymous islam atau x, moga Allah beri petunjuk n pengajaran buat beliau...insyaallah..
ALLAH MAHA BESAR..

TebuHitam said...

Assalamualaikum DS Harussani.
Semoga DS didalam sihat walafiat dan sejahtera selalu.Semoga allah melindungi kita sekalian umat islam di Malaysia ini.
Dlm Al-Quran ada menceritakan tentang kafir yg takkan memeluk islam memang benar.Seolah-olah Pas dan PKR mengenepikan hal itu demi tamakkan kuasa dunia yg sementara ini.
Berdoalah kita semua agar kafir dan yang sekutu dengannya akan hancur lebur di muka bumi ini.
amin..amin..amin.. ya Allah..

Anonymous said...

Demi kepentingan kedudukan sanggup Pak Mufti mengeluarkan faktwa-faktwa yang mengelirukan umat islam. Apa kah dizaman Nabi Muhammad saw, tiada orang yahudi, nasrani berjawatan ahli dalam bidang-bidang tertentu walhal ianya 'tidak islam'? Apakah berkawan dengan orang kafir itu salah?

Bila dunia mahu kiamat, terdapatlah alim ulamak yang fasik memesongkan akidah umat islam. naauzibillah!!

aku lebih hormat Dr. Maza (bekas mufti Perlis) dalam berkata soal agama!

Hantu Raya said....

Anonymous said...

SISWA MELAYU PERAK...MEH JADI KAFFIR MEH...TAK PAYAH SEMBAHYANG LIMA WAKTU,MAIN 4D,ZINA,MINUM TODI,PAS TU LANGGAR FATWA MUSTI DS PERAK...MARI KITA KE JOM HEBOH...HALLUJAH.....