Thursday, June 25, 2009

8 JULAI :GAP DAN RAKAN BLOGER AKAN MENGETUAI PERHIMPUNAN TERBESAR RAKYAT MENYOKONG SAIFUL BUKHARI !


bismillahhirahmannirahim dan salam sejahtera,

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

dengan ini adalah dimaklumkan bahawa gerakan anti pkr aka GAP dan rakan-rakan bloger akan mengetuai satu gerakan terbesar rakyat malaysia melayu,cina dan india untuk hadir di mahkamah tinggi jalan duta pada pagi 8hb julai untuk memberikan sokongan tidak berbelah bagi kepada seorang mangsa liwat yang bernama mohd saiful bukhari azlan.

mangsa telah mendakwa diliwat oleh seorang vvip politik bernama anwar bin ibrahim pada bulan jun tahun 2008. saiful bukhari telah tampil dengan berani dan bertanggungjawap dengan dakwaan liwat hingga ke tahap sanggup bersumpah dilaknat oleh ALLAH SWT kiranya beliau tidak bercakap benar.

anwar ibrahim harus menjadi manusia bertamadun,bertanggungjawap dan berani berhadapan dengan saiful bukhari. hentikan segala permainan dan helah politik sampah. anwar bin ibrahim, kamu harus tidak lari dari menjawap tuduhan berat ini di kandang mahkamah.

memang benar kamu orang terkenal,politikal kamu bijak memanipulasi keadaan, tetapi kamu harus ingat dan sedar bahawa KAMI SELURUH RAKYAT tidak kira fahaman politik mahu kamu berdepan dengan saiful bukhari seperti juga konviksi kriminal yang lain. anwar bin ibrahim, KAMI SELURUH RAKYAT tidak sekali menganggap ini tuduhan politikal.

seluruh rakyat sekalian, saiful bukhari harus diberikan PELUANG SECUKUPNYA untuk membela diri di mahkamah nanti,pada masa yang sama anwar bin ibrahim tidak harus terus-menerus lari dari kandang tertuduh di mahkamah nanti.

seluruh rakyat mahu melihat KEADILAN untuk saiful terlaksana. maruah saiful bukhari yang teruk dicerca dan dihina oleh anwar dan penyokong fanatik pkr dan pas harus ditebus kembali.

maka dengan ini, gap dan rakan-rakan bloger menyeru seluruh rakyat malaysia hadir mahkamah tinggi jalan duta bagi memberikan sokongan mangsa liwat seorang vvip politik.

gap akan mengetuai gerakan SOKONGAN SELURUH RAKYAT di mahkamah tinggi nanti. kami mahukan keadilan diberikan kepada saiful bukhari.anwar bin ibrahim jangan lari lagi !

ayuh bangsaku,ayuh seluruh rakyat berikan sokongan anda kepada saiful bukhari pada 8 julai nanti. hadirkan diri anda bersama teman-teman,rakan,keluarga ibu ayah adik kakak dan abang,rakan sekerja,pelajar universiti,mekanik,pemandu teksi,pekerja bank,kerajaan dll MARI BERSAMA KAMI !

GAP AKAN MENGETUAI perhimpunan aman tanda sokongan seluruh rakyat terhadap saiful bukhari..sebarkan email ini,sebarkan poster ini...belilah prepaid RM10 dan hantarkan sms pada seluruh rakyat.arahkan mereka untuk sebarkan sms pada yang lain...AYUH HADIR DI PERHIMPUNAN TERBESAR SELURUH RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG SAIFUL BUKHARI PADA 8JULAI NANTI!

sekian
GERAKAN ANTI PKR aka GAP dan rakan-rakan bloger

22 comments:

Jeffry said...

AYUHH RAMAI2 KITA BERIKAN SOKONGAN PADU KPD SAIFUL!!!..PERJUANGAN BELIAU UTK MENEBUS AIB YG DI LAKUKAN OLEH SI BANGSAT AL-JUBURI TAK SEHARUSNYA DI PANDANG SEPI!. SAIFUL PERLUKAN SOKONGAN MORAL DARI KITA SEMUA!..KITA BUKTIKAN SAIFUL TAK KESEORANGAN MALAH KITA TURUT MENUNJUKKAN TANDA KEPERIHATINAN. KITA JUGA AKAN MENYERTAI BELIAU DI MAHKAMAH!..ALLAHUAKHBARR!!!

RAZUAN NGISAK said...

Jika berpeluang, mahu saya menyertai. Namun apakan daya. Tapi sokongan tidak berbelahbahagi kepada mu Tuan GAP jangan di risaukan.

RAZUAN NGISAK said...

Perjuangan mu sungguh hebat

Anonymous said...

ish, patut la malaysia hancur..sokong kepada orang kena liwat, rogol dsb.siap nagku lagi tue. malu r saper dapat laki cam ni.aper ker LEMBIK sangat ker si sepul tue??? patut r muka pun cam xblh pakai pun...

M.H.A Hamzah said...

keh..keh...keh....

Jeffry said...

KEHKEH SI ANON 10.47 TU AGAKNYE BEKAS SONDOLAN SI JUBURI GAK KOT..ERR DAH BAPER INCI PERSEGI LUBANG MONTOT SEDARE?? 'ANU'WAR PASTI MENJILAT JARI KEHKEHKEH

apa katamu melaka said...

kita msti ada stand kukuh.. aku lebih takutkan kemurkaan ALLAH.. ada 3 kbrankalian palng munasabah 1.sepul dah kena liwat tp dberi hadiah, Tawaran hebat, tp kmdian kecewa. 2.Sepul mmerangkap anuar TEST real nafsu sbnarnya, dgn hasrat sbg PROOF trakhir.(bukti dsimpan) 3.Sepul brpakat dgn anuar.mengku kerana STRategi mnumbng BN. ttuduh merelakn x marah. jg tawaran hebat.atau LILAHITAALA .. ketiga2 ni valid utk BERANI SUMPAH LAKNAT.. yg paling aku tkut no3. sbb cepat betul dia p k.turki

mann said...

anony June 25, 2009 10:47 AM..
ko lagi bahlol sokong peliwat
kita patut sokong mangsa utk dapat keadilan dan pembelaan
bukan sokong penjenayah...

Anonymous said...

YES JUSTICE FOR SAIFUL...

Oh Me said...

hahaha...ada yang lari lagi ke Embassy Turki ni kah kah kah...
Drama Queen betullah

noi/moi said...

Atas dasar mereka ini sudah dibutakan mata, hati dan perasaan maka terwujudlah beberapa pihak yang masih terhegeh-hegeh kononnya ingin membela "Saiful Liwat" itu. Biarpun Majlis Peguam Negara (Bar Council) sendiri mengesa kerajaan menimbang kembali perbicaraan kes tersebut, kerana dari sudut perundangan ia jelas bertentangan dengan amalan undang-undang negara hatta antarabangsa sekali pun. Maka satu kumpulan blogger pembela negara yang dikenali sebagai Gabungan Anti PKR (GAP) akan mengetuai satu gerakan terbesar rakyat Malaysia yang terdiri dari kaum Melayu, Cina dan India untuk hadir ke Mahkamah Tinggi Jalan Duta pada 8 Julai 2009 ini, kononya bagi memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada Saiful Bukhari Azlan uang dikayakan sebagai "mangsa liwat". Anehnya, kumpulan itu tanpa merujuk kepada laporan perubatan doktor pakar HKL masih terkinja-kinja untuk membela Saiful Bukhari. Bukankah "bangang" namanya !! Khabarnya kumpulan yang turut akan disertai oleh barisan blogger dan rakyat itu akan hadir beramai-ramai bagi mempertahankan Saiful yang didakwa menjadi mangsa Anwar. Paling melucukan mereka menggelarkan himpunan aman yang bakal dilakukan itu adalah "himpunan rakyat", bahkan mengajak rakyat tanpa mengira kaum serta fahaman politik untuk sama-sama hadir pada hari tersebut. Bukankah ini jelas membuktikan bahawa puak-puak ini sebenarnya "buta sejarah" dan "tidak mahu menerima kebenaran" sebenarnya. Seolah-olah mereka ini lebih hebat daripada doktor pakar yang mengesahkan Saiful tidak diliwat itu. Malah mereka ingin mempertahankan seorang individu yang telah menjatuhkan maruah dirinya sendiri gara-gara akuan sumpah "diliwat" itu sebenarnya.

[Jika tiada aral melintang, kami juga akan menghantar beberapa orang krew kami untuk hadir menyaksikan sendiri situasi perbicaraan Anwar pada 8 Julai 2009 ini. Apa yang pasti, kini ramai pihak yang mula meragui akan ketelusan mahkamah dalam kes perbicaraan ini. Namun, ada juga yang mengatakan apakah Anwar yang terlewat untuk menyediakan segala bahan-bahan bukti bagi menyokong pembelaannya, setelah hampir setahun kes ini bermain dibibir rakyat. Apakah satu perbicaraan yang adil dan saksama akan terjadi jika pun kes ini diteruskan. Atau apakah mungkin juga, perbicaraan kes liwat ini akan dibatalkan selepas mahkamah mendapati tiada asas yang kukuh untuk mendakwa Datuk Seri Anwar].

shonzu said...

Biasa la Noi/Moi, bila kalah kata mahkamah tak adil mengikut kata kerajaan, balaci kerajaan. Kalau menang pula, ini petunjuk dari Allah yang membuktikan AnWAR tak bersalah.

Kalau betul berani, desak AnWAR ke mahkamah tanpa perlu menimbulkan persepsi negatif kepada pihak pengadilan atau pihak berkuasa. Kita baca setiap kata-kata yang dikeluarkan oleh AnWAR, Saiful dan saksi2 lain. Nilaikan seadil2nya percakapan mereka. Jika benar AnWAR bersalah, terima dengan hati terbuka dan kembali ke pangkal jalan. Dan jika AnWAR menang, kami takkan persoalkan tentang tu. Tetapi ingat, mahkamah dunia mungkin tidak terlalu adil, di akhirat kelak, tiada siapa yang yang terlepas dari mahkamah Allah yang Maha Sempurna.

Kepada GAP, saya akan terus menyokong perjuangan saudara untuk menyelongkar tingkahlaku pengkhianat Malaysia ini, AnWAR Al-Juburi wal Iblisi.

mai la said...

no moi aku adalah penykong anua oi.gila punya idola anuarsm..2hari2mlm xblh tido 1998 dulu. la ni aku da xkisah liwat atau x liwat. tp dia da jd peliwat bngsa dan agama dah.. baru aku rasa dulu dia ni PELIWAT NEGARA tercnta ini.. duit jatuh..suka gila..petrorism TARAK!!. La ni CING PENG Konon!! PELIWAT BANGSA.!!.sokong majlis peguam isu agama..nasib baik Zul Nordin ada..PELIWAT AGAMA.. Dulu main rasuah..skrg marah plak..kwn ng tokey judi. buku pas kata ada hari msti ilang punya....He got 1000 faces...

AntiHero said...

bro minta izin nak gunakan poster selangor bangkit di blog saya antihero2009.blogspot.com

Glory said...

Cayalah GAP...
Tunjuk siket rakyat kasi sokongan kat Saiful..
nie la masa smue org2 politik ke ape2 yg smenagat2 politik bersatu menentang Anwar xkira la parti laen2...
janji bantah Anwar... apa dia ingat die maha dewa ke 16 tahap maksum ke leh buat reformasi gitu je.. cis..
kalo gua dkat malaya mmg sure gua turun bro.. xde hal...
harap2 kes x tangguh lagi kalo tak nuar si nafsu serakah tahap kritikal nie lagi tambah2 la nafsu die sampai satu tahap binatang pon dia sanggup.. muehahaha..
FU nuar scheisse...
Cheers GAP.. May God bless U..

kerisku said...

jom tgk DAP MELAYU di penantibangkit.blogspot.com

GAP KEMBALI said...

teruskan sebaran ini.8 julai

anti hero teruskan bro

tok-malau said...

mohon izin utk copy artikel ni ke blog saya

-pelawat- said...

Peliwat Bangsa...itu saja komen saya..sekian terima kasih.

-bja-

Anak Dedap said...

hi

keraspedal said...

ada permit dak?

ceh.

Anonymous said...

Lihat kes perarakan kepala lembu disini
www.shahalamkini.com/v2