IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 24, 2009

8 JULAI :JIKA ANWAR LARI ATAU 'TERLEPAS', MAKA GAP...

aku membaca keluhan saiful bukhari. KLIK SINI

jelas dan nyata, penulisannya kali ini menggambarkan lara hati yang sedih. aku faham isi hati saiful, dia telah diliwat,dia telah diaibkan oleh keseluruhan penyokong pkr dan pas dan berontakan hati makin bergelocak tatkala anwar attaturk bermain helah demi helah untuk cabut lari..

kamu sudah faham akan cara gap. hari ini aku tiada mahu memanjangkan cerita. anwar diberi layanan cukup istimewa oleh kerajaan dalam hal liwat ini. mangsa si saiful yang setiap detik denyut nadinya merayu agar perbicaraan diteruskan, nampaknya tiada di endahkan.

saiful mahu mempertahankan dirinya, maruah nya. apa akan jadi kiranya 8 julai ini kes digugurkan, dan aku yakin saiful pasti akan ditohmah sampai mati oleh penyokong pkr dan pas !. hak dia untuk mempertahankan diri, mengeluarkan bukti sudah tidak dapat diberi di kandang mahkamah tinggi.

aku memandang kepada wajah pimpinan umno,pejuang bangsa,ulamak. hhhmmm senyum sengih dalam hati melihatkan ketiadaan kejantanan untuk menghentak anwar kiri dan kanan... mereka ini banyak bicara tentang kehebatan sejarah bangsa,simposium sana dan sini,tenghari makan lunch hebat-hebat,berpakaian sut hebat sayang seribu kali sayang, dodoian di kerusi ampuk,sejuknya aircond kereta harier,audi Q7,BMW 7 SIRIS,BRABUS membuatkan mereka terus menerus apla dan longlai.

kepada saiful, 8 julai ini penentu hari. kiranya anwar lepas atau 'terlepas' maka gap akan mencari kamu untuk kita melakukan serangan berani mati. SAIFUL KAU DUDUK DIAM-DIAM BERTAWAKAL KEPADA ALLAH SWT, BIARKAN GAP SERANG ANWAR DI LUAR MAHKAMAH ! aku sedia menerima segala risiko baik disaman berjuta atau apa sahaja demi pertahankan saiful bukhari ! anwar selagi hayat dikandung badan, kami akan lanyak kamu cukup cukup bangsat !

38 comments:

maz said...

teruskan usaha kamu GAP....
kami menyokong .....

Muhammad Azli Shukri said...

sokong...

UlatdanKulat said...

salam gap..

Klu B.A.B.I terlepas pertuduhan..kita pakat ramai2 buat demo besar-besaran pulak..aku dah tak peduli lagi..peliwat mesti di hantar ke sungai buluh..

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Hidup GAP, kebenaran harus dibuktikan dan kejahaatn harus ditentang..dewakampung menyokong GAP 100%

Anonymous said...

Salam Bro:
Teman berasa syukur kepada Allah, bahwa masih ada ihsan seperti GAP yg masih perihatin akan nasib anak2 bangsa Melayu. Semoga Allah yg membalas mngorbanan dan keikhlasan GAP untuk membela nasib anak bangsa Melayu. Semoga jangan ada anak2 bangsa Melayu yg bekerja sebagai "pembancuh kopi" di liwat oleh boss2 mereka tanpa dapat pembelaan, keadilan dan Hak. Seperti yg kita tahu Aljuburi mendapat yg istimewa yg beliau tak bsyukur. Passport beliau tidak diserahkan, beliau menjaja seluroh negeri dan seantero dunia, menjaja yg beliau difitnah oleh kerajaan, yg nak menjatuhkan dan mengaibkan beliau. Seperti seorang zionist beliau akan menggunakan taktik yg sama untuk memburok burok kerajaan, memburokkan ekonomi negeri, semuanya halal pada beliau, kerana maksum dari dosa, pangkat beliau sudah di ibaratkan oleh pengikut Melayu PAS n PKR, sama seperti Mur Shit!!! Dol Ham PAS Kelapa Nik Najis. Saiful adalah mangsa beliau, seprti mangsa2 beliau yg kita sudah tahu, beliau akan memburok burokan mangsa, supaya beliau bebas membuas nafsu serakah. Tapi Allah maha kaya dan adil. Saiful berani di jalan Allah, dan lihat lah kecut dan kepanasan Aljuburi sekarang, beliau tahu sekarang di mahkamah akan terburai lagi telor tembelang Aljuburi, dia tidak bole buat drama mama.Seluar beliau akan terlondeh walaupun dengan berbaris Lawyer2 beliau sampe ke 9 orang, banyak nya duit beliau untuk bayar lawyer sebanyak itu, untuk menegak kebebasan beliau, kenapa sampai 9orang kalau tak bersalah? Berani kerana benar, takut kecut kerana salah. Ishh ishh ishh bang nuar. You can fool people sometimes, but you cannot fool peopls all the times. Marilah kita semua berdoa buat Saiful, anak bangsa Melayu untuk mendapat KEADILAN!!. KEADILAN for SAIFUL!!! Send Aljuburi peliwat tegar to HELL!!!
Jangan ada anak2 bangsa Melayu menjadi mangsa liwat lagi.

sulhairil hafiz hj sulaiman said...

Hidup GAP kebenaran harus dibuktikan dan kejahatan harus ditentang,,,kamu di sokong 100%

takbir Allah Maha Besar

Oh Me said...

Sokong...sentiasa dibelakang GAP...

Anonymous said...

Aku pon sokong 100% bro gap..Tp ni aku nk tnye pndapat korang plak..Td ade sorg ppuan saiko msg aku tnye aku mazlan ke x..Aku ckp r die slh no..Pastu die x cye die tnye lg..Aku pon bls r 'lantak awk r..k bz'..pastu die ckp aku kuang aja bab ckp cmtu..Korg rse kuang aja ke tu..Aku dh jwb baik2 mule2 pastu die yg x phm bhs..Die ckp lantak tu t'lampau kasar n die nk bls demdam kt aku kononnye gune undang2..Die ckp aku xknl die spe.Aku tergelak r..Korg rse cmne..Logik ke lau die nk saman aku or bwk g mahkamah..Bro gap sile komen ye..

Anonymous said...

Salam GAP,

Terasa amat bangga dan bersemangat dengan adanya pejuang utk pengkhianat bangsa dan agama ditanah air kita. Dengan kekuatan dan semangat kental teruskan perjuangan. Allah akan memberkati saudara-saudara ku sekalian! Ayuh kita lawan habis-habisan dgn segala kudrat dan strategi. Juga, saudara harus panjangkan pejuangan ini keseluruh tanahair iaitu GAP Pahang, GAP Trengganu, GAP Kelantan, GAP Perak, dsbgnya. Inilah barisan kita. Mara terus mara..

Anonymous said...

Salam.

Semuga Allah akan memberkati perjuangan murni GAP. Erti GAP haruslah diperluaskan meliputi keseluruhan Pakatan Rakyat bukan setakat PKR saja. GAP adalah Gerakan Anti Pakatan Rakyat...GAP juga mesti digerakkan untuk meliputi keseluruh negara iaitu GAP Pahang, GAP Perak, GAP Kelantan, GAP Trengganu, GAP Johor, GAP Sabah, dan sbgnya. Ayuh, mara kedepan saudara-saudaraku, inilah barisan kita...Takbir!

Anonymous said...

Salam GAP,

Terasa amat bangga dan bersemangat dengan adanya pejuang utk pengkhianat bangsa dan agama ditanah air kita. Dengan kekuatan dan semangat kental teruskan perjuangan. Allah akan memberkati saudara-saudara ku sekalian! Ayuh kita lawan habis-habisan dgn segala kudrat dan strategi. Juga, saudara harus panjangkan pejuangan ini keseluruh tanahair..

kesedaran said...

Buat Saudara GAP

Alhamdullilah dgn sikap tuan ini. Sekiranya ini berlaku maklumkan kpd sy juga agar dpt kita sama-sama bantu mencari keadilan ( bukan PKR tau ) utk mangsa. Sy sanggup bersama berdemonstrasi sekiranya yg bresalah terlepas.

Semoga ALLAH memberi rahmat keatas kita sekiranya perkara yg benar kita tegak kan.

DR 1221 said...

8 mesti jadi

Jeffry said...

SIAP LA LU 'ANU'WAR KEHKEHKEH

maz said...

gap .... kami semua bangga dengan kamu.

Anonymous said...

Lain kali, kalo ada kes rogol, terduduh rogol pun boleh buang kes ke sebelum dibicarakan?

Yang sibapa rogol anak sendiri, pun mangsa dah beranak dan sah DNA baru boleh bawa kes?

Macam nih apa nasib mangsa, mana ada time nak ambik gambak macam EliWong sbagai bahan bukti?

Hairan

Anonymous said...

SALAM BRO GAP....

Insya'allah, dgn izin Allah, segala kebenaran akan terbukti pd 8July kelak.....semoga tergerak hati2 mereka berlaku jujur dlm mahkamah kelak....jika benar DSAI bersalah,berlapang dadalah kamu & terimalah hukuman dunia,sementara hukuman akhirat yg lagi pedih akan menantimu disana..tetapi jika sebaliknya, hendaklah Saiful Bukhari juga berlapang dada bertaubat & insaf akan segala perlakuan & perbuatannya....selagi pintu taubat masih terbuka...pd yg lain2 tak perlulah kamu mencaci maki tuan guru Nik Aziz kalua tak setuju ngan beliau...

-ajb-

-ajb-

Anonymous said...

habislah kau nuar

Anonymous said...

Apakah apabila kes digugurkan baru dinamakan mahkamah berlaku adil?

Menafikan hak Saiful di Mahkamah adalah mencabul undang-undang negara.

Berlaku adillah kepada yang terinaya.

Anonymous said...

kalau kes liwat ini digugurkan...
tanpa ada perbicaraan utk mencari keadilan...
tengoklah nanti...(aku bimbang)
ianya akan menjadi permulaan kepada kes2 yg x akan dapat diadili seadil adilnya...kerana ia sudah x relevan lagi untuk mencari keadilan...

Glory said...

Aduhai.. aku bace entry ko kali nie bro GAP.. lagi membuak2 perasaan aku nak hentam kepala anwar diu..
celaka buat malu lahir2 sbgai melayu pegi mampos pegangan hidop dah ke laut sudah2 la anwar sial sampai keturunan2 ko sure kne keSIALan ko smue sbb ko..
hidup x aman akhirat lu pikir la sendiri...
nice GAP.. May God Bless U..

rizuan mh said...

alhamdulillah...

entry gap sgt jujur n ikhlas..

saye semakin bersemangat meneruskan perjuangan ini.

semoga Allah membuka pintu kebenaran kpd hakim2 kelak

jgn terasa lak said...

aku pro UMNO. TP AKU Xtau lah betul adakah seful diliwat.sbb mhkmah blm menentuknya lg. LIWAT atau xliwat . LEWAT ada la.. kalu kta caya anuar meliwat. kita jgn provoke dia sumpah.. gila namanya..Tuhan perati je kita..siap kita nanti.. nasihat yg benar la bkn apa k..

Junah said...

Salam,

Ak pun berat nk percaya anwar liwat,

tp lg berat nk caya klu Saiful menipu, sumpah laknak tu, mustahil seorg Islam berani main2,

sdgkan anwar sumpah pun xberani, klu xde yg disembunyikan knp tkt? cerita madu 3 ke?

GOMO said...

SALAM BRO....
WE ALL SEMUA BELAKANG LU BRO...
DEMI MEMPERTAHANKAN NEGARA DARI TERUS-TERUSAN DI LIWAT OLEH ANWAR NI KITA SEMUA AKAN TERUS MENYERANG PELIWAT TEGAR SI ANWAR AL-JUBURI NI

TERUSKAN PERJUANGAN KITA BRO

nuar bekas banduan said...

Heeeee aljuburi pokaimak macam lemas nak mampus. dah suruh puak2 pencacai kempen seluruh negara punya la takut nak pegi mahkamah.kali ni muka dia dah naik biru hijau biru hijau kalau masa buat kerja liwat asyik kuning warna kunyit.

Pinjam dari BLOG DEPA KATA:
"Berucap dalam satu majlis anjuran Chevening Alumni of Malaysia, bekas Presiden Majlis Peguam, Datuk Ambiga Sreenevasan berkata, kredibiliti kerajaan BN akan pulih jika pilihan raya semula diadakan di Perak.

Itu masih tak apa. Yang 'apanya' ialah bila Ambiga kata, semua tuduhan ke atas Anwar Ibrahim juga harus digugurkan kalau BN mahu meningkatkan keyakinan rakyat terhadapnya.

Tu dia, sampai tara tu".

http://depa-kata.blogspot.com/2009/06/gugurkan-tuduhan-ke-atas-dsai-dan.html

Heeeeee wayang keling dah mula.
Kreeeeeeeeeekkkkk tuiiih ko nijar

Anonymous said...

jgn terasa lak...

wamkaru wamakarallah

M.H.A Hamzah said...

tau plak ttg keadilan bila x dibicarakan.

samada anwar meliwat,atau saiful menipu,mahkamah dunia cuma putuskan apa yg manusia putuskan.
mahkamah Allah,Yg Maha Pencipta akan mengadili makhluk2NYA.dh tentu disini xkan terlepas sesiapa pun.

TokAyah said...

Syabas GAP !!!!!!!!!!!! Teruskan perjuangan kita. Saya sentiasa bersama-sam anda demi keadilan untuk Saiful. Anu Al Juburi harus dibawa kemuka pengadilan. Minta maaf kepada keluarga Al Juburi perasaan kami sukar di kawal. kami juga sudah menanti sekian lama sepertimana Saiful. Kami juga terkena tempiah penghinaan keatas Saiful kerana kami yakin beliau mangsa Al Juburi. ALLAHHU AKBAR!!!!!!!!!!!

rauna said...

Saudara ku bro Gap, aku sanggup tua dipenjara daripada membiarkan binatang tu berkeliaran dibumi malaysia ni..

Anonymous said...

syabas saudara,kita buktikan anwar adalah seorang PELIWAT sebenar...

The Hobbit Frodo said...

BRO GAP ~ FRODO IKUT MEMBARA !!!! PERLUKAN BANTUAN?? BUNYIKAN SAJA SEMBOYAN PERJUANGAN DI BLOG INI! WE WITH U!!!

TAKBIR!

Pejuang Bangsa said...

PB sentiasa menyokong Saiful dalam menuntut hak beliau yang dianiaya ..

Ibarat mahu melawan arus dan seekor gajah memang sukar bagi saiful jika beliau seorang melawan . Kita semua harus menyokong saiful walaupun pelbagai tanggapan mengatakan tidak yakin tuduhan saiful terhadap anwar. Hanya allah sahaja yang tahu dan kita rakyat mahu kes ini dibicarakan !!

GAP KEMBALI said...

salam..

GERAKKAN KEBANGKITAN RAKYAT UNTUK HADIR SOKONG SAIFUL PADA 8 JULAI NANTI..

GAP AKAN MENGETUAI PERHIMPUNAN BERSEJARAH INI..

INSYAALLAH DARI RAKYAT ANWAR NAIK, DENGAN KEBANGKITAN RAKYAT JUGALAH ANWAR TUMBANG !

Apakatamu melaka.. said...

kita msti ada stand kukuh.. aku lebih takutkan kemurkaan ALLAH.. ada 3 kbrankalian palng munasabah 1.sepul dah kena liwat tp dberi hadiah, Tawaran hebat, tp kmdian kecewa. 2.Sepul mmerangkap anuar TEST real nafsu sbnarnya, dgn hasrat sbg PROOF trakhir.(bukti dsimpan) 3.Sepul brpakat dgn anuar.mengku kerana STRategi mnumbng BN. ttuduh merelakn x marah. jg tawaran hebat.atau LILAHITAALA .. ketiga2 ni valid utk BERANI SUMPAH LAKNAT..

Bulan Malap said...

Teruskan matlamat perjuangan GAP untuk menentang PKR.

-bja-

Dee said...

Salam Gap.

saya telah bca artikel Gap diatas. . Semangat berkobar kobar. Sokongan dan doa dari jauh. ..

Moga Jaya! !

Salam Perjuangan. .

Anonymous said...

takbirrrr....allah uakbar. 8 julai berbaju putih depan mahkamah tinggi tanda sokong saiful....