IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 23, 2009

SELANGOR BANGKIT : CERAMAH UMUM DI SHAH ALAM

CERAMAH UMUM AKAN DIADAKAN DI SHAH ALAM.TAJUK CERAMAH 'KERAJAAN PERPADUAN, REALITI ATAU FANTASI )

TARIKH : 24 JUN 2009 ( RABU)
MASA : 8.30 MALAM
LOKASI : DEWAN TABIKA KEMAS 17 BANDAR, SEKSYEN 17 SHAH ALAM.
PENCERAMAH :
YBHG DATO' KAMAL SAIDIN ( PEGAWAI KHAS AGAMA MB T'GANU)
YBHG SDRA HAMDAN TAHA ( PEGAWAI KHAS MB PERAK )

SEBARKAN MAKLUMAT INI MELALUI SMS.....HAMDAN TAHA PASTI MENGGEGARKAN SELANGOR ! HIDUP PAK DAN !!!!!!!!!!!!!!!KASI LANYAK CUKUP-CUKUP PKR !

7 comments:

Jeffry said...

ADUHAIII..KLU LA AKU DOK KT KL MMG AKU PEGI BRO!!

Cheguman said...

Salam GAP,
MB selangor tu (sapa nama dia? lupa lak aku), macam tikus nak baiki labu. Payah-payah sangat, dibahamnya labu tu.

Orang belah Sabak Bernam cukup menyampah dengan dia.

GAP KEMBALI said...

jef

tada hal bro. jauh..ada info baru pasal pertemuan aku bgtau.teruskan buat gambar lawak.cukup menikam kalbu..

cheguman
nama mb selangor tu aku pun lupa la..theresa ibrahim kot ?

Anonymous said...

apa perkmbngan kes nuaq.da rindu la

Anonymous said...

SEMUA NIE ABANG YANG ATUR...

Anonymous said...

Dulu lagi sepatutnya ceramah penerangan ini diadakan. Takde la peluang barua-barua Penipu Rakyat tu nak jaja fitnah. Bagi tugas penerangan kat orang yang berpengetahuan dan petah bercakap. Tak kisah le sape. Ezam n the gang boleh, tak pun pegawai-pegawai khas MB. Cantas punca segala fitnah sebelum melarat. Barua-barua ni suka menfitnah namun jika diulang berkali-kali rakyat akan percaya itu benar.

Anonymous said...

Malam ni aku gerak ke sane..ape ade hal, x smpai 2 KM dari umah aku..huhuhu.