Thursday, July 16, 2009

SERANGAN GAP AKAN MENJADI SEMAKIN KUAT !


nampaknya semua sudah tahu akan perkara menyayat hati yang berlaku kepada seorang setpol dap. bunuh diri,hahakiri,biar pecah di perut jangan pecah dimulut dan pelbagai tafsiran bermain dikepala rakyat.
kami sedang melakukan serangan terhadap pimpinan kerajaan negeri selangor. sudah aku bgtahu bahawa serangan berani mati akan kami lakukan demi mengembalikan semula mahkota pemerintahan kepada orang MELAYU DAN ISLAM.
matinya setpol dap adalah kehendak tuhan. hari ini aku menyerang exco pkr rodziah ismail. semalam aku melagakan ronie dan wee chee keong.kelmarin aku membelasah azmin ali. kelmarin dulu aku bantai khalid berahim. minggu sudah aku membelasah segelintir pimpinan umno yang kaki tido..dan cerita belasahan ini berterusan..
sudah aku katakan bahawa aku tiada parti, jauh menolak sistem berparti... election 2008 telah memberikan indikasi yang cukup besar, pengundi sedia merobah keadaan bila matlamat perjoangan partisan itu mulai melencong dan tersasar..manek urai signal terbaru daripada golongan anak muda, bahawa partai-partai politikal jangan BERMAIN RETORIKAL POLITIK gampangan..
hari ini aku mendedahkan satu rahasia. berpuluh email dan ratus sms diterima daripada pengundi baru, anak muda yang tiada berparti..
MEREKA MAHU RANGKAIAN KUMPULAN BLOGER GAP MENJADI SUARA MEREKA. KERANA APA ? kerana kami mahu meletakkan islam dan martabat melayu dan pelihara negara sejujur-jujurnya.. adakah politician tidak jujur ? gap kata 3/4 daripada sememangnya tiada jujur.

bila diadakan sesi soal siasat terhadap responden, mereka mahu keutamaan islam didahulukan. MURTAD MASIH LAGI TIADA SELESAI. serangan halus kumpulan liberal pimpinan anwar attaturk bisa merosakkan islam dan melayu...cerita besar ini sudah aku sampaikan kepada beberapa bloger..ayuh pertahan islam dan martabatkan semula melayu, kita angkat semula martabat negara..dan bloger-bloger ini sudah bersedia berjuang bermati-matian ! aku mengocapkan rasa syukran moga ALLAH SWT membalas pengorbanan mereka.

pakatan akan kami serang. umno tiada kami lepas pandang. mereka pernah silap selepas kemenangan besar 2004. kira masih kakinya (umno) tiada berpijak pada bumi nyata, kamu juga akan kami tegur...election ke 13 bisa kembali lagi, masa 2 tahun ini cukup cepat.
INILAH SUARA BARU ANAK MUDA MELAYU ! semua partai politikal melayu harus berwaspada dengan kami !

aku dalam perjalanan berjumpa dengan beberapa orang dalaman pkr..bukan disini tetapi di chalet tepi pantai.. ini adalah perjumpaan paling serius kerana agendanya satu. menggempur keseluruhan adun pakatan di selangor ! aku akan berdialog dengan beberapa kumpulan selama beberapa hari !
kepada anwar sudah tentu aku tiada akan lepaskan, saiful bukhari jangan kamu keluh resah tiada keruan dihatimu wahai adikku, kamu tetap akan gap perjuang dan pertahankan maruah mu ! insyaallah kamu akan menemui kemenangannya !

23 comments:

Ir. MIM ISLAM said...

Assalamualaikum;BERKENAAN PERPADUAN DIANTARA ORG ORG MELAYU ISLAM.... APAKAH ARAHTUJU & KEIKHLASAN SEBENARNYA NIAT PERPADUAN ITU??? ADAKAH UNTUK SURVIVAL UMNO DIMASA MENDATANG??? ATAU UMNO TAKUT KEHILANGAN KUASA DALAM PEMERINTAHAN????DAN SEKIRANYA INI TERJADI,MAKA RAMAILAH YG AKAN HILANG KEPENTINGAN MASING2...MAKA AKAN TERJADI SATU PRECEDENT DI MANA RAKYAT TAK AKAN TAKUT UNTUK MENUKAR KERAJAAN KPD YG LEBIH MEMENTINGKAN RAKYAT DARI DIRI SENDIRI...!!!!! REALITI MASIH TIDAK DITERIMA &”STATE OF DENIAL”SESETENGAH GOLONGAN UMNO.. DAN MULA LAH MEREKA MENAKUT NAKUTKAN ORG MELAYU DGN DAKYAH HURU HARA ORG MELAYU AKAN TERPINGGIR MEREKA DIMASA AKAN DTG..

BUKANKAH ORG MELAYU SUDAH NAIK ROKET PERGI KE ANGKASA???
{BKN DAP PUNYA TPI MILIK RUSSIA!), ORG MELAYU DAH MENERAJUI KELILING DUNIA 500THN DULU??(WALAUPUN FERDINAND MAGELLAN YG DPT NAMA!!)& MELAKA DULU MAJU DIBAWAH KERAJAAN MELAYU??JUGA ASKAR2 MIM DI TUGASKN PBB KE KONGO, BOSNIA, LEBANON, DSB... TAKKAN NAK BINCANG PERPADUAN PUN TAK BOLEH…!!!

##SATU NASIHAT:UMNO KENALAH TUNJUK BUKTI2KEIKHLASAN TERHADAP PERPADUAN INI. UMNO KENA UTAMAKAN PEMBANGUNAN SPIRITUAL ISLAM SEBANYAK MUNGKIN, KURANGKAN PROGRAM2 HIBURAN YG MENONJOLKAN SECULARISMA...
DAN KALAU KERAJAAN PAS KELANTAN MINTA BAYARAN EHSAN(ROYALTI)MINYAK SEBANYAK RM1 BILLION,BAGIKAN, TUNJUKKAN KEIKHLASAN...JGN DOUBLE STANDARD, KEPADA KERAJAAN TERENGGANU,BAGI TPI PD KELANTAN,MCM2 ALASAN...!!! KALAU ADA RANCANGAN2PEMBANGUNAN UNTUK KELANTAN,BAGI DGN IKHLAS,JGN ACAH ACAH...YG DPT REZEKI ORG MELAYU JUGA,TAK BEGITU?????? BARULAH KEIKHLASAN INI AKAN MENUJU KE ARAH PERPADUAN DALAM ERTI YG SEBENARNYA....KADANG2KITA SEDIH MELIHAT ORANG KITA SENDIRI DITINDAS HAK MEREKA,BUKAN KAH KITA SAMA2 ISLAM DAN SAMA2 MELAYU??? BUKA LAH MATA DAN MINDA KITA,NI NEGERI KITE...

KALAU TAK JADILAH MCM DUA PUAK DI MADINAH,YG BERMUSUHAN SELAMA 200 TAHUN (KADANG2 SBB HAL KECIL SAJA),HINGGA LAH NABI MUHAMMAD SAW YG MENYATUKAN MEREKA...& INGAT KITA TAK ADA LAGI RASUL UNTUK MEMBANTU MENGAMANKN KITA;YG ADA CUMA QURAN DAN SUNNAH RASUL SAJA SEBAGAI RUJUKAN KITA!!!

Ir. MIM ISLAM said...

KOMEN POLITIK ORG KITE,MIM ISLAM:
__________________________________

KITA TAK BOLEH GENERALISE YG UMNO MASIH KUAT MENJELANG PRU 13(2012/2013)...dari majoriti kerusi Dewan Rakyat(140 tolak 82 kerusi)BN cuma ada jumlah majoriti UNDI 50000 undi saja pada 50 kerusi... Untuk PRU13,UMNO PERLU DI RESTRUTURE KAN...ADA > 3JUTA AHLI UMNO SKRG.TAK BOLEH KE DIBUAT TALENT SEARCH???KALAU KITA BOLEH CARI FINALIST "MALAYSIAN IDOL" ATAU "ONE IN A MILLION" DSB,KENAPA TAK ADAKAN "PERADUAN PEMIMPIN MUDA" DARI >3JUTA AHLI UMNO??? KENAPA ASYIK ORANG LAMA TU..AJE??? TAK ADA PEMIMPIN MUDA YG BERWIBAWA KE???MCM BARACK HUSSEIN OBAMA DI USA ATAU TONY BLAIR DI UK??

KENAPA PAS JAUH HATI UNTUK BINCANGKAN PERPADUAN DGN UMNO?? KITA IMBAS KEMBALI SEJARAH:TAHUN 50AN,PECAHAN KUMPULAN YG TAK SETUJU DGN PENYERAPAN POLISI UGAMA ISLAM DLM UMNO TELAH MENUBUHKAN PAS,.. TAHUN 1970AN PAS MASUK BN, DITENDANG KELUAR 1974,PAS BERPECAH JADI 3;PAS ,HAMIM DAN BERJASA. PAS SURVIVE,HAMIM & BERJASA BERKUBUR,SELEPAS MASUK UMNO... TAHUN 1990AN,PAS BERGABUNG DGN S46,PECAHAN UMNO,S46 DIBUBAR MASUK UMNO DAN PAS SENDIRIAN.... JADI KALI INI,2009 UMNO NAK BERGABUNG BALIK DGN PAS... ADAKAH KITA BOLIH JANGKA PAS TIDAK AKAN BERHATI2 UNTUK KALI KE 4??
BAGAIMANA PULA DGN PARTI2 KOMPONEN BN YG LAIN?? MCA ADA KATA NAK CHOW DARI BN,GITU JUGA GERAKAN. MIC,MASALAH DALAMAN DGN AHLI2 YG TAK NGAM DGN SAMY VELLU. GITU JUGA DGN PPP...PARTI2 DARI SABAH& SARAWAK ,TUNGGU DAN LIHAT...
JADI OPTION UMNO,PAS LAH!! MAKE OR BREAK...MEMANGLAH BAGUS KALAU BOLEH BERSATU.BUKAN SEMUDAH YG DIJANGKAKAN. SAPERTI YG SAYA NYATA DIATAS,UMNO KENA TUNJUK KAN KEIKHLASAN YG BETUL2 REAL & MANTAP!!!!!!
UNTUK USAHA PERPADUAN AKAN DATANG;PERLU KITA PERTIMBANGKAN PERKARA2 BERIKUT:..1)serik Dato Tuan Guru Nik Aziz terhadap kerjasama dgn UMNO,dari pengalaman tindak tanduk UMNO kpd ekonomi Kelantan & Terengganu semasa PAS memegang kuasa dinegeri tersebut, 2)Situasi"POLITICAL & POWER SURVIVAL" UMNO;perkara ini nampaknya adalah realiti Umno yg mempunyai masalah image yg semakin merundum tatkala ini. Tanya aje pd anak2 muda skrg,kebanyakan mereka akan berkata UMNO & BN,parti dinosaur yg KORUP!!!

##SATU NASIHAT: Jadi UMNO perlu tukar image,REBRANDING dgn segera dari skrg,jika tidak UMNO akan kecundang mcm parti lama>50thn di Japan,India,Taiwan,Germany, Australia dll... 3)Ada sebahgian rakyat yg ingin melihat terjadinya sistem 2 parti atau 2 coalition di Malaysia;BN vs PR,mcm di USA,UK, AUSTRALIA dan kebanyakan negeri diEUROPE & negeri2 demokrasi lain didunia ini. Mungkin perkara ini perlu dilihat dari sudut,Kerajaan memerintah MESTI diterajui olih MIM...jadi kalau BN,org kita perintah;dan PR, MIM juga perintah!! ...4)Alternatif nya,UMNO,PAS,PKR >>satu gabungan, DAP,Gerakan,MCA >>satu gabungan, & PPP,Makkal Sakti,IMP>>satu gabungan.MAKA JADILAH MALAYSIA SATU DEMOKRASI berunsur PERKAUMAN!!! Mungkin ada masalah lain,yg lama dan yg baru akan timbul,dimasa2 mendatang.....
##SATU NASIHAT:UMNO KENA LAH REVAMP SIKIT..1)GET RID AHLI2 KORUP YG JADI BATU PENGHALANG KPD ASPIRASI PERJUANGAN ORG2 MELAYU &BUMIPUTERA....2)MIM TOLONG MIM DLM SEMUA ASPEK,LGI PUN 90%MIM DLM PEJABAT KERAJAAN..,,3)MATLAMAT EKONOMI:>50% BUKAN 30%,KERANA NI NEGARA KITA,65%MIM &BUMI!!!4)BUAT PILIHAN PEMIMPIN YG MUDA2 UMUR 35 KE 48 UNTUK MENERAJU UMNO MCM OBAMA...
KALAU TAK UMNO AKAN JADI PEMBANGKANG LPAS PRU13,DGN MIM PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH
AMACAM?? NANTI JADI LAH MALAYSIA DUA PARTI SISTEM:BN VS PR..MCM DI USA,UK,EURO DSB...BAGUS JUGAK KAN?? LEPAS TU MENANGIS AIR MATA DARAH PUN DAH TAK GUNA LAGI DAN ORG MIM KENALAH TERIMA HAKIKAT PERIT,MCM PARTI LDP DIJEPUN,CONGRESS PARTY DI INDIA, KUOMINTANG TAIWAN..!!!!JADI CAMNE?? NAK KENA LAKSANAKAN LAH SEGERA PERN DIATAS....BETUL TAK???

MELAYU NUSANTARA said...

GAP KENA EXPAND SKOP KE GADAP (GERAKAN ANTI DAP) ATAU GACAK (GERAKAN ANTI CA & KAPLAM),BARU LAH MIM BOLEH!!!BARU FAIR!!BARU ADA OOOOMMPHMMM...........

Anonymous said...

GAP...LU KASI BUNUH SEMUA BALACI2 sial....hidup kan islam melayu...kami anak muda melayu sanggup syahid menentang musuh2 islam...yg berlindung dsebalik pakatan rojak...

penyair dari gunung said...

aku setuju dan aku sedia jadi part of team...

MEMANG KOMUNIS HABIS DIA ORG said...

ok jgn lupa bawa pistol kat dlm stoking. keris dbelakang pngang GAP.. Anuar dan kit siang sdang menjejak mu.. baca ayat yasin selalu ..yg melintang lalu ko sembur je..

Anonymous said...

SLM BRO..AYUH GANYANG HABIS2AN BROO!!..NO TURN BACK..NO RETREAT NO SURRENDER!!! SUARA ANAK2 MUDA ATAS PAGAR, BWH PAGAR, KIRI PAGAR, KANAN PAGAR SEMUA DH KEDENGARAN!!..SUARA KECIL MULA MEMBESAR DAN LANTANG!..SAAT2 YG DI NANTI2KAN...YEHAAAAA!!!!!!

P/S: pembetulan bro..biar pecah jubor jgn pecah mulut <--- kit siang kata sbb ikut nasihat nuar hehehe

anakbukithijau said...

Alhamdulillah. Doa dan harapan aku selama ini dimakbulkan Allah. Dan rupa-rupanya GAP nampaknya yang ditakdirkan untuk mengepalai perjuangan murni ini.

Ayuh, teruskan seranganmu GAP agar maruah Islam dan Melayu segera dikembalikan ke tempatnya.

Aku dan ramai lagi teman sentiasa bersamamu.

revolusi pedang srikandi said...

salam ziarah..nak join..

Anonymous said...

Melayu dan Islam tidak boleh di pisah. Ibarat isi dan kuku. Kalau Melayu di hina bererti Islam di hina begitu sebaliknya. Apa guna kita hidup semata memenuhi nafsu sekiranya Melayu di hina Islam di pijak dan tidak boleh cakap hak Melayu di tanah Melayu sendiri. Janganlah menjadi bangsa yang hina seperti negara Pelastin

ladybird said...

Teruskan usaha BRO

Anjutend SMBA said...

Go GAP Go.....

Aku juga salah seorang anak muda yang tidak berparti......

No 1 Bagi aku ISLAM yang sebenar....

Bukan ISLAM UMNO.... RASUAH, JUDI DAN LAIN-LAIN HALAL....

Bukan ISLAM PAS... Maki orang halal... orang buat salah tak boleh... PAS buat boleh... Nik Aziz sentiasa benar... walau pun dah terang terang salah... PAS melacurkan ISLAM

Aku nak kan ISLAM yang sebenar.... Berkatalah benar walaupun pahit...

Cucu Tok Selampit said...

I'm always with you GAP. Salam Perjuangan.

hilbert said...

Salam sejahtera GAP,

Garuda yang berani, benar!!!..betul-betul berani menggoyahkan gawang selangor dengan sepakan penalty...caya lah sama lu, satu gol dah masuk hehehe

Teruskan GAP, saya sokong 100%...demi menyelamatkan negeri Selangor Darul Ehsan daripada tangan kongsi gelap kelabu tu...

YB_ajak said...

GAP,

kawan tetap bersama dengan perjuangan anda....HIDUP ISLAM, HIDUP MELAYU....MALAYSIA BOLEH...

kembalikan semula kegemilangan, keamanam, ketenteraman, kedamaian yang perbah dikecapi dahulu.....

GAP kawan bersama mu

Yb Ajak

TAAVEEKUN PERAK said...

R,A,M bersedia mengharungi semua cabaran bersama GAP.InsyaAllah.

GAP KEMBALI said...

rakan rakan bloger
anda punyai tanggungjawap besar mempertahan malah menyebarkan ISLAM yang hak kepada seluruh umat..

ayuh kita angkat semula islam dan martabatkan bangsa, ini malaysia HAK KITA TANGGUNGJAWAP KITA !!!

GERAKAN HULUR SKET KAT GAP... said...

SAMA je !! Aku nengok maksiat kat selangor cam tu jgak..apa nk eksyenn pakatan.. SAMA JUGAK..!! PAS Pulak..Patut nya guna POLITIK utk bagi presure UMNO wat NAHI MUNKAR.TAPI presure UMNO bg muka kat DAP& Hindraf(ikut nasihat brhikmah Hucam&PeliwatBangsa tu)..kan org melayu da MARAH..pastu heboh umno ni maksiat byk.. umno perlu usher sokongan..ingat senang benteras apa2 ke..DAP pun hebat jugak kongsi2 ni xnampak ke..pas ni ke bangang ke apa..harap Hadi je cerdik sket.! yg lain HAPRAK..xde otak..

sasha2020 said...

Kat sini ada satu melayu (Ir MIM ISLAM) yang tak tahulah dia orang PAS atau PKR. Tulisan dia tak mencerminkan dia seorang Islam yg menghayati perjuangan rasullullah.
Cuba tengok kat sini ulasan dia :

--> KITA IMBAS KEMBALI SEJARAH:TAHUN 50AN,PECAHAN KUMPULAN YG TAK SETUJU DGN PENYERAPAN POLISI UGAMA ISLAM DLM UMNO TELAH MENUBUHKAN PAS,.. TAHUN 1970AN PAS MASUK BN, DITENDANG KELUAR 1974,PAS BERPECAH JADI 3;PAS ,HAMIM DAN BERJASA. PAS SURVIVE,HAMIM & BERJASA BERKUBUR,SELEPAS MASUK UMNO... TAHUN 1990AN,PAS BERGABUNG DGN S46,PECAHAN UMNO,S46 DIBUBAR MASUK UMNO DAN PAS SENDIRIAN.... JADI KALI INI,2009 UMNO NAK BERGABUNG BALIK DGN PAS... ADAKAH KITA BOLIH JANGKA PAS TIDAK AKAN BERHATI2 UNTUK KALI KE 4??

Ulasan saya : kenapa cerita lama dijadikan alasan untuk tidak bersatu. Dulu pemimpin lain dan sekarang pemimpin lain. Dulu senario politik di malaysia tak sama dengan senario politik sekarang yg memerlukan orang Islam bersatu dan kuat. Dulu Rasulullah di hina, di baling batu, disakiti hatinya, diseksa, tapi tak pernah berdendam. Sebaliknya, sentiasa bersabar dan berdoa. Tengoklah hasilnya, mereka banyak yg masuk Islam. Saya tak faham, kenapa Si Nik Aziz ni terlalu berdendam. tak ada sifat ulamak langsung. Saya tabik kat Hj Hadi dan Nasaruddin. Mungkin mereka inilah yg akan membawa perubahan dlm PAS. Nik Aziz telah diberi informasi yg salah oleh orang kiri-kanannya dan juga si kepala PKR liwat tu.

Si Ir MIM ISLAM, saya rasa dia ni memang syok sendiri.

sasha2020 said...

Si Ir MIM ISLAM kata:

DAN KALAU KERAJAAN PAS KELANTAN MINTA BAYARAN EHSAN(ROYALTI)MINYAK SEBANYAK RM1 BILLION,BAGIKAN, TUNJUKKAN KEIKHLASAN...JGN DOUBLE STANDARD, KEPADA KERAJAAN TERENGGANU,BAGI TPI PD KELANTAN,MCM2 ALASAN...!!! KALAU ADA RANCANGAN2PEMBANGUNAN UNTUK KELANTAN,BAGI DGN IKHLAS,JGN ACAH ACAH...YG DPT REZEKI ORG MELAYU JUGA,TAK BEGITU?????? BARULAH KEIKHLASAN INI AKAN MENUJU KE ARAH PERPADUAN DALAM ERTI YG SEBENARNYA....KADANG2KITA SEDIH MELIHAT ORANG KITA SENDIRI DITINDAS HAK MEREKA,BUKAN KAH KITA SAMA2 ISLAM DAN SAMA2 MELAYU??? BUKA LAH MATA DAN MINDA KITA,NI NEGERI KITE...


--> Ulasan orang yg tak faham apa yg sedang berlaku di Kelantan. Sebenarnya byk pembangunan dilakukan oleh kerajaan persekutuan di Kelantan. Sama aje, kerajaan negeri atau persekutuan, yg penting ialah rakyat dapat pembangunan. Apa guna bagi duit kat kerajaan negeri, lepas tu duit tak sampai ke rakyat dan lepas tu gigit tangan orang yg memberi. So, kalau kerajaan persekutuan nak bantu rakyat kelantan, mereka akan salurkan sendiri terus kepada rakyat kelantan melalui agensi kerajaan persekutuan. Kalau kerajaan negeri nak bantu rakyat kelantan pun boleh, tapi carilah duit dan pendapatan sendiri. Tak kan nak mintak dgn orang yg mereka hina dan keji. Bila dah bagi, gigit tangan kita pulak.

Sebenarnya tiada siapa yg ditindas. Ini hanyalah kenyataan politik. Kerajaan negeri bantu rakyat guna duit mereka. Kerajaan persekutuan pula bantu melalui duit persekutuan. Yang mendapat kesenangan ialah rakyat kelantan jugak. So, siapa yg tertindas.
Kerajaan negeri yg dah memerintah selama 20 tahun, apa yg mereka boleh banggakan? Berapa byk pelaburan yg dibawa kenegeri mereka? kalau tak tahu dah memerintah, berikan kepada mereka yg pandai dan yg boleh bekerjasam dgn kerajaan persekutuan. Baru rakyat dapat manfaat yg besar.

penyair dari gunung said...

mula cari dana...PRU 13 semua bloggers yang mahukan islam sebenar bertanding pilihanraya tiket bebas

Budak Kuning said...

Saya pon nak join..:D

Anonymous said...

Buat GAP dan rakan2 teruskan usaha murni anda. Dedahkan segala onar yang dilakukan oleh pakatan yang suka merosakkan rakyat. Buat pemimpin dan ahli UMNO yang masih tidur, letak jawatan dan bagi kepada mereka yang masih bersemangat untuk mengembalikan Selangor ke pangkuan Barisan Nasional.