Friday, July 24, 2009

GAP HILANG ?


aku tak hilang.aku sedang berusaha bersungguh-sungguh merosakkan/menghancurkan anwar attaturk dan pakatan selangor.alhamdulillah berkat usaha dan sokongan rakan bloger dan pembaca untuk kita bersama membenamkan anwar dan pakatan, usaha kita TELAH DIKESAN oleh beberapa kumpulan penting yang datang dari luar UK.aku telah dihubungi oleh beberapa orang/kumpulan untuk bertemu secara personal dengan aku. 5 bulan berhubung email dengan mereka, akhirnya kami ketemu di kota london. sampai di heathrow terus bertemu mereka di restoran melayu sebelah trafalgar square.esok aku kan ketemu informer penting pkr di northampton kota kecil utara london.lain-lain nanti akan diberitahu.

pertemuan aku dengan kumpulan melayu luar negara,organisasi islam dan 'pembekal maklumat dalaman pkr' benar-benar menutup ruang untuk aku menulis pada tika ini. meletihkan namun insyaallah usaha ini akan berhasil.

kepada saiful bukhari, aku sudah menganggap kau sebagai adik kandung aku. perjuangan aku untuk membenam anwar attaturk takkan padam, dan aku cukup yakin semangat luar biasa ini juga ada bersama dengan seluruh rakan bloger,pembaca dan rakyat. seluruh umat mendoakan kejayaan kamu, saiful bukhari tabahkan diri kerna satu hari kita pasti ketemu. anwar attaturk dan pkr insyaallah akan mengalami satu 'kejutan besar' minggu depan !
ayuh support saiful

34 comments:

Anonymous said...

Tiap2 hari saya buka blog saudara GAP. Ada 2 blog saya suka baca. Blog Saudara dan Parpukari. Moga usaha kita berhasil. Sy akan lakukan sedaya saya untuk sebar kebenaran pada orang ramai.

antianwaribrahimdotcom said...

SALAM GAP. KAMI PUN HAIRAN KENAPA LAMA BLOG GAP TIDAK UPDATE. APEPUN KAMI TETAP BERSAMA PEJUANG2 ANTI ANWAR DAN PKR UNTUK SELAMATKAN BANGSA MELAYU DAN AGAMA ISLAM DRPD DIJUAL OLEH ANWAR (SI MURTAD). TERUSKAN GAP!!!

Anonymous said...

Saya pun begitu. Tiap2 hari saya visit blog saudara, Parpukari, Braveheart, dan lain-lain blog BPN. Saya juga visit blog PR/PKR tiap2 hari utk mengetahui apa isi perut mereka. Doa saya utk saudara. Semuga saudara tabah dlam usaha murni ini. Kejayaan saudara adalah kejayaan utk rakyat Malaysia yg cintakan keamanan dan kemamakmuran. Juga saudara harus berhati-hati kerana duri dalam daging, gunting dlm lipatan dan musuh dlm selimut sdng berkeliaran sekarang. May Allah bless you, always! Insya Allah..

pencinta kebenaran said...

saya berharap kebenaran dapat ditegakkan dan hapuskan yang batil..lawan tetap lawan!! teruskan perjuangan GAP!!

Anonymous said...

Salam.Jangan hilang GAP misi belum selesai.Cuma takut di colek saja..

Anonymous said...

salam saudara ku GAP .TERUSKAN PERJUANGAN .

Anonymous said...

salam bro,
Dasyat tu bro gi england.
Ada info dasyat sumbang-sumbanglah pada kawan yang ada di tanah air.Chewah..wakaka

Cucu Tok Selampit said...

Take care of your self buddy. I'm always on your side in this cause.

Nasionalis1982 said...

http://nasionalis1982.blogspot.com/2009/07/sekarang-bukan-lagi-zaman-diam-itu.html

DozzVader said...

Keep up the fight! you'll have my support 100% Anwar and the those bastards in PKR should be brought down! ViVa La Rakyat!
Your message will be spread.

-Alliance Against Anwar-

Godisuno said...

Allahu Akbar!!!

Jika benar Anwar itu munafik maka saya doakan usaha saudara berjaya dengan berkat Allah.

Allahu Akbar!!!

Sesiapa yang memperjuangkan kebenaran, jika dia gugur..maka gugurnya syahid.

Allahu Akbar

Anonymous said...

anon 7:43AM

saya setuju.. saya pun suka baca 2 blog tu. ada satu lagi "warisan2057.blogspot.com" pun favourite saya juge.. siap letak dlm blogroll di website saya... heheheh...

melayulupalagi said...

anuar smkin glabah/tkt/meroyan...

bila brite pasal salah guna kuasa exco ngeri selangor d bongkar, brita penipuan anuar n de geng nax tlg pnduduk kg buah pala di penang kecoh ( anuar senyap jek pasal kes kg buah pala / mgkin "buah" anuar da tmasuk kot ), brite guan eng pindah rmh mewah tsiar,

skrg anuar n de geng nax 2ka tumpuan rakyat kpd kes setiausaha politik Y.B DAP yg mati akibat tjatuh dr tingkat 14 ( klu xslp aku ) plax...

nie smua coz anuar tkt temblang die n de geng makin tburai, kes korup, salah guna kuasa, ckp x srupa bikin d ketahui rakyat...

skrg abis polis n SPRM d bedal anuar n de geng...

kes bontot nuar x sttle lg, asyik tangguh jek...

pe cite anuar...

TAKUT ke???

nape xnax jmpe pnduduk kg buah pala,anda yg lobi nax sttle kn masalah pnduduk d sana kalu pembangkang menang d penang mase sbuk kempen PRU lpas..tp skrg mbisu...

anda semua pk la sndiri...

nax ttup skandal yg terang2 sedang d pertonton oleh rakyat dgn hal lain...

anuar pakar provokasi...

Anonymous said...

Ehh... Saiful Bukhari adik kandung awak ker..? Lol Cuba tanya dia, apsal dia rela bagi orang liwat.? Pasni datang la lorong haji taib.. Ramai sangap kat situ.. Ekeke..

P/s: awak bleh join sekali. buat2 lembik. pastu pergi pusarawi ek..

Anonymous said...

SLM BRO..BAK PEPATAH MELAYU BERKATA "DIAM2 UBI BERISI"..TABIK SPRING SAMA LU BRO!..BONGKAR HABIS2AN YEHAAAAAAAAAA!!!

dedak said...

akhirnya umno terpaksa terima hakikat mereka lah yg menjadi punca kehancuran moral masyarakat,tidak hairan suatu hari nanti akan ade pimpinan di msia lahir dari hubungan luar nikah...dulu masa umno utk bercucuk tanam,sekarang masa utk umno menerima hasil tuaian...maka terima lah apa yg umno sendiri bina selama 40 tahun itu...

Ir.MIM NUSANTARA said...

ELEH..KORANG NI..APA SIBUK PASAL SAIFOOL KENA MAIN BELAKANG NI..?? CUBA KORANG LAYAR 'HARDCORE SEX', LAGI TERUK,MENJIJIK KAN DAN PADA SESETENGAH ORANG,MENYETIM KN.....

SO CERITA2 ANWAR LIWAT SAIFOOL NI, CUMA CRITE CRITA SENSATION DAN CUBA NAK MENG AIB DAN MEMFITNAH ORANG AJE,SAMA LAH ORG KATA NAJIB ADA AFFAIR DGN ORG MONGOL TU,(YG SUKA BONTOT NYA DI SODOK..!!!MCM DLM HARDCORE SEX!!!)

DAN KALAU KORANG NI MIM ISLAM,NAPE TERGAMAK KUTUK ORANG ISLAM MCM ANWAR DAN TUAN GURU NIK AZIZ??NAPE TAK KUTUK MIM UMNO YG KORUP2 TU???.
APA SANGAT YANG KORANG BENCI KAT DEPA NI???
SEPATUT NYA KORANG HENTAM 'JIHAD' ABIS ABIS YG KAPIR TU,KARPAL SINGH,TERESA KOK,LIM KIT SIANG DAN LAIN2..!!!KORANG KUTUK DAPAT DOSA AJE...ORG KAPIR SENYUM TENGOK MIMI BEDAL MIM..!!!

Kenapa tak expand blog ke GABUNGAN ANTI DAP(GADAP)ATAU GACAK(GABUNGAN ANTI CA & KAPLAM)!!!!!PIKIR2LAH...

ANNA MONTANA said...

CUBA TENGOK KES SETPOL CA DAP,TEOH..SEMUA NAK TUMPANG SEKAKI!..NAK POLITICAL MILEAGE, TPI BILA ANAK MELAYU KEMALANGAN.., TAK AMBIL 'POT' PUN...APA MARUAH ORANG MELAYU NI TAK ADA HARGA KE??
MALAYSIA NI DAH IKUT AMERIKA... DISANA KEPENTINGAN YAHUDI DIJAGA, DI MALAYSIA,KEPENTINGAN CINA DIJAGA...MACAM LAH MENGHARAPKAN SGT SI CA DAN KELING KEPARAT...
KESIAN MIM,MCM SAYA DAN AWAK AWAK!
TAK SAPA KISAH PUN!!MUNGKIN ADA ANAK ANAK MIM YG CAKAP2 BYK DLM BLOG GAP NI BUKAN PENGUNDI BERDAFTAR,KOT...!!!!

S.A.Raman said...

aku rasa blog ini lagi munafik dari org yg korang katakan. kasihan orang melayu terlalu berpolitik, berpuak2, rasuah. aku org melayu pun dah bosan dengar cerita pasal bangsa aku!! tak habis2!! aku lebih suka cari cerita orang islam dari cerita pasal bangsa melayu!! kalu macam nie lah orang melayu, memang melayu hilang di dunia!!! Hidup Islam!!!!

Anonymous said...

Salam Bro:
Semoga masih ada orang2 Melayu yg berjiwa kental dan kuat jatidiri seperti bro GAP yg rela berkorban jiwa dan raga untuk maruah bangsa. DAn masih perihatin akan nasib anak2 bangsa yg miskin dan kerdil seperti Saiful. Agar2 anak2 bangsa masih dapat bernaung di bawah payung ISlam dan Bangsa Melayu. Agar anak2 bangsa Melayu masih dapat pembelaan dan keadilan di dalam negeri nenek moyang mereka dan tidak merempat di tanahair sendiri. KEADILAN for Saiful !!! Keadilan for anak2 Bangsa !!! LETS SEND Aljuburi, peliwat2 bangsa dan perogol to Sg Buloh forever and ever !!! Let Them them rot in Sg Buloh. To pengikut tegar Aljuburi " You can fool people sometime, but you cannot fool people all the time "

Saudara seislam said...

Salam Saudara ,

Alhamdulillah saudara sudah kembali. Saya juga salah seorang dari pengikut setia blog saudara. Semoga usaha gigih yg tidak pernah kenal erti putus asa akan membuahkan hasil , inshaallah. Kalau saudara ada kelapangan bolehlah hubungi saya di alamat f_ley@hotmail.com. Saya kini berada diluar negara dan serious mengikuti perkembagan malaysia dari sini. Tk.

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

salam bro,
Teruskan bro.....jangan berhenti selagi Anwar masih hidup...

Anonymous said...

GAP , AKU ASALKAN PROJEK NAK BENAMKAN ANWAR AL PUNGKOQ WAL JUBRI TU ,APA SAJA GAP BUAT MESTI AKU SOKONG. SYABAS DAN TAHNIAH. ANWAR LANGSUNG TAK FIKIR MASA DEPAN BANGSA MELAYU AKAN DATANG.APA JENIS SPESIS PUNYA MANUSIA PUN TAK TAU.YA ALLAH TUNJUKLAH BALASAN PADA ANWAR DIATAS DUNIA NI, AGAR BANGSA MELAYU SEDAR.

Anonymous said...

wah... menarik nie. bole bg hint x??

Anonymous said...

Abg GAP ni mcm Bruce Willis laa DIE HARD betul...apa pun kebenaran dengan bukti mesti Abg GAP simpan elok elok ditempat yang dirahsiakan, mana tau kot kot laa ada yg teringin nak ambil dulu bukan leh percaya ni. Jgn war-warkan dulu nanti siap pulak dihantar agen CIA "culik" Abg GAP oooo..ni ANuWAR the next Presiden of USA...ahahahahah

Aku Gembira1 said...

Selamat KEMBALI..! Yg Menympah Betul ngm anuar punya ramai .DAN Yg SAYANG pun ramai gak. Bagus la kita bersatu dlm blog ni. atleast brtemu kan.

tobeng said...

Ok GAP,aku sokong ko!Misi pertama jatuhkan anwar ibrahim dan Pakatan Rakyatnya.Misi kedua satukan Melayu Islam tak kira parti.Misi ketiga betulkan kerajaan.

Mungkin ada yang tak faham kenapa sibuk sangat nak jatuhkan anwar.Untuk itu,mula2 kena 'kenal' dulu siapa anwar(tak kenal maka tak benci),apa misi anwar dan apa kesannya terhadap kuasa politik orang Melayu Islam.

Selagi tak faham perkara2 tersebut,susahlah nak faham perjuangan gap yang disokong oleh kami semua.

Anonymous said...

aku sokong ko 100 peratus bro GAP..teruskan perjuangan..hanya manusia yg buta hati je sokong al juburi tu....STEADY GAP....

Anonymous said...

abg gap sedap tak tala bontot saifol nie..tentu dia kemut baik..pemuda umno lain nak join jugak...kalau chek ada kesan bole cakap anwar yg lewat...he he

najamarine said...

salam bro..

hati2 bro..diaorg main kongsi gelap tu..silap haribulan parang kat belakang tengkuk..ahahhahahahaha

berjuang kerana Allah bro..negara kita ade undang2.barani kerana benar,takut kerana salah...Allah sentiasa bersama hambanya yg teraniaya..

kitaorg memang tunggu kegemparan yg bro nak ulas nanti..berjuang lah demi anak cucu kita nanti agar tidak terpesong dengan fahaman politik songsang..agar keturunan kita tak kan menyalahkan kita kerana membiarkan kerosakan yg sedang di lakukan ANWARIBRAHIM YAHUDIII...

Tak Hilang DAP Di Dunia.. (..Anua) said...

BAHAYA Pakatan DAP & Kongsi2 .Hoi jaga2,!!Skrg ni kalau kongsi DAP ni,campak anua kat mahkamah.. sure BN kena buat inkues,Suruhjaya.Kalu xbuat pasti BN yg campak nua ni.DAP berjaya! Yeah! MemPerandakan sesama KITA.TAHNIAH DAP..TAHNIAH SINGA-PURA2.. TRIMA KASIH BYK2..kerna bawa kongsi terang kat mesia.MELAYU JOM..pg ROSAKkan Negri china plak..bawa Anua skali..Kita ajar org2 ini.Kita tubuh Parti Keadilan ChnPeng kat sana..Nak tgk bangsa meka ada nak rosak tak BANGSA SENDIRI.Anua cepat kasi janji2 BALA anda..

oh DAP ku.. said...

kes teo roni sudah hampir siap. RUPA2 istilah yg paling tepat bukan hal rasuah tp rompakan! yg geli hati nya..sekitar ratus ribu sudah sangup bunuh org. kenapa? http://t4tbh.blogspot.com/2009/07/daps-corruption-modus-operandi-in.html

GAP KEMBALI said...

teruskan usaha membenamkan anwar sahabatku. masa makin singkat, jangan berlengah. kita lipatgndakan usaha agar islam melayu kembali berkuasa !

YB_ajak said...

GAP,

kawan pun ingak nak tanya gak..dah berapa hari kawan check hang punya blog...sunyi jer....

anyway whatever it is kawan be with you....

miss you GAP....

YB Ajak