Friday, August 28, 2009

APA PULA MAKNA GAMBAR INI ? AMARAN GAP KEPADA PAKATAN SELANGOR !







mereka boleh biadap dan menghina islam dan melayu.... dan melayu kena senantiasa bertolak ansur ? bulshit ! tak rasa sensitif atau sengaja menutup mata dan telinga membiarkan sahaja bangsa melayu dihina. jangan lah jadi manusia hipokrit, tiada semangat mahu pertahankan maruah bangsa.

penduduk shah alam lebih panjang akalnya daripada ahli parlimen/adun pakatan even pemimpin barisan. mereka mahu mengelakkan bicara marah melayu kiranya kuil besar ini didirikan di kawasan melayu.

penduduk ini mempertahankan hak, meminta agar ADIL itu diletakkan ditempat yang betul. kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dana seluruh adun pakatan bangsa melayu,kamulah puaka penggadai bangsa. pekakkan telinga apabila rintihan penduduk disuarakan.

kuil besar jaraknya 200 meter dari surau. kepala hatok kau la kalid !

ada orang terasa sensitif bila lembu itu di arak. tapi melayu yang sama juga tiada rasa sensisitf apabila agama dan bangsanya menjadi bahan cacian siang dan malam.

perhatikan sahaja gambar ini, aku cabar mana pergi nya suara melayu dan jagoh hak asasi ? senyap..kita melayu bertolak ansur..rileks bro..bullshit . kita punyai kawan ramai dengan kaum lain, boleh bicara dan gurau senda. tetapi dalam hal hak bangsa dan islam, kita harus punyai sikap yang tegas. tiada kompromi demi mengekalkan undi.SUDAH TIBA MELAYU BERPENDIRIAN TEGAS !

kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dan pakatan selangor..gerakan anti pkr aka GAP beri kata dua kepada kamu ! kamulah punca segala masalah ini. HENTIKAN PEMBINAAN KUIL DI SEKSYEN 23 ATAU KAMU AKAN KAMI TUMBANGKAN DALAM PILIHANRAYA AKAN DATANG !

39 comments:

Anonymous said...

askm. Saudara, saya bersama dgn. Anda! Teruskan perjuangan D'zul melaka///

eXception said...

Ya teruskan perjuangan...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Gambar2 tu tak ada kena mengena dengan pembinaan kuil.Kemarahan petang tadi sepatutnya berkisar tentang isu membantah pembinaan kuil saja bukannya sampai menghina ugama lain.Sekarang sudah jadi kes besar bilamana pemimpin atasan akan menyiasat dalang dan penghasut perhimpunan haram tersebut.

eN. tEddY said...

hehe..namawee dan KJ sama tian chua sama nik ajiz sudah menjadi filem star di 15malaysia....

isu skrg ttg kuil...
nampaknya najib dan kj sudah mengecam tindakan ini...

adakah pihak GAP masih mengganggap najib pemimpin untuk melayu??

ataupun sebenarnya ketuanan melayu cuma bergerak bersendirian tanpa ada platform yg konsisten...

die hard said...

anon 12:52am

inilah bahana bila bicara tak memahami isu. isunya adalah insiden dan reaksi.

gap keluarkan balik gambar itu sebagai manifestasi insiden kurang ajar kaum lain terhadap agama dan bangsa kamu sendiri bodoh.

hari ini mereka react, membantah. tapi mereka sorok kemarahan melayu bila bangsa mereka biadap terhadap melayu.


jangan jadi bodoh, sila buka satu persatu dokumen kuil dan isu yang dimainkan dalam blog ini. cukup lengkap untuk menunjuk jari kepada kalid samad/rodziah kalid ibrahim bahawa merek ini buta dan tuli pada kemarahan penduduk melayu.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=YAYy8ltoXa8

Senjaliza said...

Biar besar mana pangkat. Biar atas mana orang atasan. Apa jua, kebenaran MESTILAH DITEGAKKAN. Demonstrasi kali ini oleh penduduk. Mereka sudah lama mendesak tapi diberikan pelbagai alasan. Bila dia teruskan mogok salah siap?

Nampaknya kerajaan selangor tak sensitif dengan Isu mesjid dan kuil. Mereka hanya sensitif dengan ISU ARAK dan Pelacuran.

Down 2 Abdul kalid.

AN-NISA' said...

GAP!!
Camna ayat yg last sekali tu??? Mcm pelik sket lar.. Nk tumbang macam mana tu? Ugutan macam tu tak best la, diaorg ada heran ke GAP ckp mcm tu??
Rasanya dia gelak je.. Kena dedah byk lg la kelemahan dan keburukan PR ni. Lgpun bkn semua org baca blog ni. PAndai2 korang la.
Dedah tu biarla mcm terkesan sket jgn la gempaq je lebih tapi esoknya keluar story yg ala-ala biasa ja. Tak mengancam sgt.
Aku sokong korang ni buat apa2 pun story pasal PR pakatan haram mangkuk hayun al juburi nih. But make sure kasi gempaq la cam anwar suruh SB pi gempaq umi dan azizan dulu. HEHEHE

azrul said...

Betapa bengapnya puak PR berbangsa melayu berugama islam. Mengaitkan kepala lembu dgn penghinaan agama hindu. Kepala lembu diarak melambangkan kepimpinan negeri PR berbangsa melayu yang bodoh serupa lembu. Dicucuk hidung ditarik kehulu kehilir. Kenapa melayu PR beragama islam diam membisu bila Cina dan keling menghina agama serta bangsa kamu. Tidak malukah kamu sehingga sanggup diperlekehkan sedemikian rupa. Kalau dah suka sangat dgn keling serta hindu maka eloklah melayu PR atas nama demokrasi menjadi anjing upahan mereka. Kami penduduk 23 tidak bergenjak walau seinci dgn keputusan kami. Memalukan mempunyai saudara seagama sebangsa yg mudah tunduk serta menjadi bacul kerana kuasa politik. Sy banga kerana ada melayu yg memang benar2 berjiwa melayu yg kuat serta sanggup mempertahankan agama mereka. Bukan seperti penyokong PR yg menjadi barua serta anjing upahan, dibaling tulang mencicit lari. Perlu diingatkan sekali lagi, penduduk 23 tidak sekali-kali bermaksud menghina penganut hindu kerana lemmbu tersebut bukan ditujukan khas kepada mereka, TETAPI kepada kepimpinan negeri yg dipimpin oleh melayu PR yg bodoh seperti lembu.

Anonymous said...

Yup, make noise...I am with you. But please make LOTS of noise not just a whimper....you can't get rid of PKR just by whimpering ....

Anonymous said...

Syabas GAP! Saya yang mencintai bangsa dan negara menyokong saudara 100%.

Sekarang tibalah masanya kita orang-orang Melayu bangkit dan menentang sikap kurang ajar bangsa-bangsa lain terhadap kita.

Amat malang sekali orang-orang serta para pemimpin Melayu/Islam sendiri bersikap seperti BACUL. Bila mereka tunjukkan sikap terlalu lembut, lemah, terlalu bertolak ansur, orang-orang bukan Islam akan naik tocang dan terus berkelakuan kurang ajar. Sampai bila kita harus jadi begini?

Teruskan perjuangan kamu GAP!

kampung boy said...

bravo...pedulikan apa yang dia org rasa terutama si keling-keling tu...apa pulak perarakan tu menghina ugama dia orang... perarakan bawak kepala lembu..bukan bawak patung dewa dia orang..selama ni pun dia orang ngata Islam...boleh lak.apsal orang Melayu buat tak leh...kalau buat banyak2 pun tak pe..kasi ajar keling paria...

sendiri mau ingat

Anonymous said...

Aku taktau la motif sebenar...

tapi, kan NIK AZIZ ada cakap aritu DAP boleh kutuk islam sebab derang tak faham islam...

Ni pun kira kes sama la ni, geng2 ni MUNGKIN tak faham agama lain, so kira boleh la kalau geng ni nak kutuk agama lain...
derang tak faham...nak buat macam mana...

kopiah hijau said...

Istilah melayu Islam tidak pernah ada, yang ada hanyalah Islam tak kira cina, India , melayu , jepun , siam dan lain-lain. Saya rasa blogger umno masih tak serik nak main isu perkauman yang sempit. Ingat ...Nabi tak akan mengaku umatnya jika berfahaman kebangsaan. Masalah di Selangor boleh diselesaikan jika tidak ada mereka yang digelar kaki hasut. Tunjukkanlah keadilan islam yang sebenar. Apa akan jadi kalau org bukan melayu pula bantah bila buat masjid kat kawasan majoriti bukan melayu.. Sebab itulah kita kena bijak dalam hal ini agar tngkahlaku kita mencerminkan diri kita seorang muslim. Kita juga perlu ingat bumi malaysia ni hak ALlah bukannya hak orang melayu sahaja. Jika nak kalah PRU ke 13 saya cadangkan buatlah berita-berita seperti ni. Makin ditulis makin rakyat benci. Dah 7 kali PRK di semenanjung diadakan cuba lihat keputusannya......lu pikirlah sendiri atas nama islam .

Anonymous said...

masih ada lagi melayu bodoh kat sini yg. Tak mengerti bila masa bangsa diserang secara halus dari segenap sudut! Apa yang berlaku sekarang di selangor adalah akibat kebodohan orang selangor memilih pakatan jahanam pada pru12 yg. Lepas..pembinaan kuil ini adalah bayaran yg. Perlu melayu selangor bayar akibat kebodohan kamu. D'zul

anaklangkawi said...

Elokla..
pada mereka yg depa ja murni.. org Islam kena berkorban

The 6th Musketers said...

Saya percaya ada puak PR yg terancam dgn kebangkitan rakyat Selangor skrg ni. Kita boleh tengok komen negatif mereka dalam artikel ni.

Selamat berjuang GAP!

Anonymous said...

Najib , KJ kenapa nak kecam mereka ini??? Kenapa tidak endah bila ugama islam diperkotak katik?? Kenapa membisu kes kepala babi disagkut di pagar org islam. kenapa najib & KJ tidak melenting babi yang diletak dlm masjid??? Suci benarkah babi bagi Najib & KJ??? Aku ahli umno tapi akan tentang jika ketidakadilan terhadap melayu & islam berlaku. Sensitiviti kaum kepala hotak kalau sensitiviti malayu & islam tidak dijaga. tapi kaum lain dijulang . Sebab tu la org asing makin berani KJ tu indu ker???

Anonymous said...

Kenapa pemimpin atasan tidak ambil berat bila puak2 PR buat demo?? Siasat lah sampai lubang cacing. jgn panas taik ayam jer. mcm perhimpunan anti isa ari tu......... sejuk dah ker pemimpin atasan oiii..........atau takutkan

EM said...

GAP .... jangan lupa serang anuar....
Hari2 nya dahmakin dekat ni. Anu War makin sedap lena bila blogger2 dah sejuk berbicara hal dia ..... TERUSKAN SERANGAN GAP

DR NOVANDRI HASAN BASRI said...

Salam,

Teruskan perjuangan saudara.

http://novandri.blogspot.com

Anonymous said...

Mana PAS? Mana Hadi Awang? Mana pergi Islam adalah asas perjuagan PAS? Semua cakap tak serupa bikin dalam keadaan realiti. PAS ceramah perdana pandai nak selesai masalah penduduk Islam dah seperti nak kahwin lagi. Hadi Awang ada 3 bini duduk bini muda masuk hospital oxygen tak nak ke kepala. Sekarang turun lah ke padang anak buah PAS Khalid Samad buat hal. Hasan Ali dah jadi boneka DAP. Yang tinggal Pemimpin PAS. Tolong bantu, PAS

UMNO CWGN SRI SELAYANG SATU said...

sampai ble kita bertolak ansur lagi...?? x abis2 nk kne hormat org lain sdgkan agama dan bangsa kina dihina dan dsokong plak tu oleh org2 trtntu. ( cam nik aziz ). pijak lagi kepala lembu tu.....!!!!!

Anonymous said...

GAP; ngko marah kat PM ker? PM suruh ngko cool down la bodo... ntah2 PMak dah pakat dgn PKR la wei...ngko jerit kat sini nk wat per? jerit kat putrajaya la...GAP - Gerakkan Anak PONDAN!!!

Anonymous said...

salam gap..
Aku sentiasa meneliti perkembangan yang berlaku....bila kepala babi dicampak di pantai ,digantung pada pagar masjid diletakkan dalam surau UM....semua tokoh politik haram jadah diam.....ada sorang lagi ulamak sesat bila gambar katun mengenai rasullah disebarkan kat luar negara kan main dia hentam,hasut supaya orang turun demo....
Tapi bila orang hina agama islam ....apa dia kata ...tak pa depa tak faham islam.
aku tengok islam semakin di hina....kita diam ,sabar tambahan bulan puasa.
Islam akan bangkit bila dihina
Tiba masanya kita besarkan kembali
perkataan....JIHAD..JIHAD

WARLORD said...

Jadikan isu kepala lembu ini detik-detik pengambil alihan kuasa seperti di Perak .....

WARLORD said...

Jadikan isu kepala lembu ini detik-detik pengambil alihan kuasa seperti di Perak .....

PANDAI MACAM KANCHIL said...

Tak kira hormat atau tak hormat agama Hindu, Keraaj baik pakatan rakyat ataupun BN perlu buat keputusan atau cadangan yang mempunyai justifikasi. Jangan buat keputusan bodoh yang tiada JUSTIFIKASI, seksyen 23 kan kawasan ribuan Melayu, mana justifikasinya. Tan Sri Khalid Ibrahim dan YB Khaled Samad MEMANG BODOH .............. macam LEMBU !!!!

Pengadil said...

hidup melayu dan islam. khaled samad dan rodziah BODOH besar. Kawasan majoriti Melayu nak buat kuil ... bangang!!!

Anonymous said...

bro GAP, kena buat satu kronikel yang menyenaraikan semua salah laku kerajaan PR dan edarkan secara hardcopy kepada semua masa solat jumaat, pasar tan, pasar malam dan sebagainya, kena pandai main perang saraf. tektik yang sama yang pas dulu buat, bukan semua orang baca blog, terutamanya yang kat kg dan bukan semua orang sempat nak layari internet lepas office houre.

BOCAH KAMPONG said...

Bocahkampong sokong pendirian GAP.

Anonymous said...

awat nak hina agama orang lain?
baik buat gerakan anti DAP...DAP biadap

Anonymous said...

Pakatan Rakyat = Pakatan Bangsat. Anjing Kurap DAP.

anti barua said...

Hina apa??Najib ke sape ke.apahal baru nampak kes hina menghina ni??Bila Islam bila Melayu kena hina,kena pijak kepala kemana korang pergi?Bila Melayu bawa kepala lembu kenapa baru nak bersuara?Kenapa nak ikut rentak bangsa pendatang dan pembangkang?

Yang undi korang semuanya Melayu Islam,tak payahlah dok nak mengampu bangsa pendatang berlebih2 pulak.Macamana korang buat pun diorang tak akan berpatah balik dah.Cita2 lee kuan yew dah nak tercapai,buat apa nak u turn.

Ada lebih baik PM menjaga Melayu Islam drp sibuk2 nak memenangkan pendatang.

Anonymous said...

....padan muka melayu yg undi PR ari tu....skrg hasilnya telah korang sket sket perolehi....bila bukan melayu mendapat sedikit kuasa, lihatlah perangai dan sikap mereka terhadap melayu & Islam....BUKAN MAIN KURANG HAJAR LAGI...bagi aku punca mereka kuran ajar ni sebab 1 org melayu yg bernama Si Kitol al Juburi tu yg membuatkan mereka naik lemak...

rauna said...

salam bro GAP..

Kepada Kopiah hijau,jangan le nak tunjuk alim kat sini..kerana org2 macam ko gan si nick ajis le bangsa lain nk pijak bangsa melayu,bila bangsa melayu dipijak sinonoim nya sama le dgn agama islam di tanah melayu ni diperkotak katikkan..pandai ko cakap bumi malayisa ni allah yang punya,tp bila ckp pasal surga dan neraka korang set Nick ajis yang punya..lu pun kena pikir la sendiri hadis dan surah mane yang mention org2 pas saje yang masuk surga..ada bukti ke...ko tau tak yg menangkan PAS tu org2 cina dan india,majoriti org2 melayu dah meluat dgn Pas,cuma sekor dua jea yg perasan mcm ko ni..kopiah hijau konon..piiraah

ejarll said...

kopiah hijau...

kesian la ko nie beb, ko g semak brape banyak UNDI MELAYU lari ke BN d semua PRK sblum ie...

2 la ko main 2lis ikut sedap ko jek...

Anonymous said...

Bangkit! bangkit! Bangkit! MELAYU
Bangkit! Bangkit! Bangkit! MELAYU

Bravo kepada semua yang terlibat dalam demo tempohari, bravo kepada pencetus idea nak bawa kepala lembu. Satu isyarat yang jelass! Selama ini orang duk pijak kita, orang duk cabar kita, depa tunggu kita petik suis saja. Bila kita petik suis (kepala lembu) tengok macamana reaksi...semua pakat duk kalut!! Tau pun takut. Barua sungguh. Tahniah kepada NGo yang turtu serta, proven hangpa ada teluq, bukan macam NGO yang duk melalak dalam surat kahbar utusan tapi pengecut (pandai buat statement untuk galmer, tapi habuk pun tarak). KITA PERLUKAN LEBIH RAMAI PELAMPAU!!!!

Anonymous said...

GAP = Gerakan Anjung PONDAN; menyalak dlm nie jer..apa brg? Punya la tak pakai hotak; setuju dgn PONDAN seksyen 23, pijak kepala lembu...tak hormat kat binatang yg disembelih ker? Kat akhirat sok..lembu tu yg pijak kepala ngko rang pulak..