Saturday, August 29, 2009

SELANGOR BANGKIT :AMARAN KAMI ! BATALKAN PEMBINAAN KUIL ATAU KERAJAAN SELANGOR BAKAL TUMBANG !


- The most amazing videos are a click away

10 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Dicadangkan supaya penganut Islam dan hindu siasat apa agenda Xavier seorang kristian nak sangat kuil tu di bina disitu dan disokong pula seorang yang suka perkataan Allah digunakan olih gereja.apa agenda dia nak supaya melayu dan hindu belaga ke

chipsmore said...

video pe 2?? tenet lembap lak cni...xley loading..huhu

chipsmore said...

video pe 2?? tenet lembap lak cni...xley loading..huhu

Aku said...

HATI-HATILAH ORANG MELAYU AKAN PEROSAK BANGSA DAN AGAMA DI ATAS NAMA AGAMA!


""Sekarang sudah ada timbul di Malaya mazhab Khawarij yakni mazhab yang keluar dari mazhab 4 mazhab Ahlis Sunnah wal Jama`ah. Maksud mereka itu hendak mengelirukan faham awam yang sebati dan hendak merobohkan pakatan bangsa Melayu yang jati. Dan menyalahkan kebanyakan bangsa Melayu.""

""Tuan - tuan bangsa Melayu jangan tertipu daya hasutan mereka itu dikeluar hukum - hukum yang tiada terpakai dalam Mazhab Syafie, dan fatwa mereka itu akan masalah yang buruk - buruk, sudah terdengar kepada awam, harapan bangsa Melayu jangan berpecah belah sesama bangsa sendiri.""

-SHEIKH ABDULLAH FAHIM

ejarll said...

org ISLAM SELANGOR HRUS BERSATU TANPA KIRA FAHAMAN POLITIK MENGENAI ISU INI.....

DaVillageBoy said...

Betul ckap NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN...kenapa pembinaan kuil tersebut masih hendak dijalankn..dgn alasan dipindahkan 30-50 dri surau..jauh mane sgt..mest ada agnda perpecahan diantara kaum di Malaysia di sini dgn menggunakan agama...

Jeffry said...

AKU RASE PAKATAN NI MMG NK CETUSKAN ISU BARU..DASAR HARAM "J" PUNYE ANUWAR!!..HARKKK TUIHH!!

hanizam said...

biarkan Khalid Beer a.k.a gagap & the geng dengan labu-labu dorang...

aku mengharapkan, ape yang aku baca dalam blog mengenai Kerajaan PR selangor akan tumbang pada september nanti akan jadi kenyataan..biar padan muka dengan pengundi yang sokong PR hari tu...

kalau nak ikutkan, bukannya PR kuat sangat, tapi pengundi BN boikot dengan pemimpin yang makan rasuah, tak buat kerja...kalau dulu mantan menteri besar buat tak tau je hal ni, tapi sekarang ni, baru nampak dia & rakan-rakan lain yang masih diberikan peluang untuk jadi wakil rakyat untuk buat kerja...dengan kata lain, kerja jeras untuk rampas kemali selangor dari PR...

ikutlah resepi PEKAN "kalau nak memang,buat cara nak menang"

kalau dah menang nanti, jangan lupa buat kerja ye...jangan tidor, jangan makan rasuah, jangan seleweng duit rakyat, dan yang penting JANGAN BAGI PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH KEMBALI SELANGOR...biarlah ape yang berlaku menjadi sejarah hitam...gelap masa depan siot...

boyz said...

Assalamualaikum sumer..
minta tolong klik link dibawah....
http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
tolong yer... terima kasih
TAKBIR!!!

Anonymous said...

hekeleh sikit nyer org tah2 org UMNO (konon melayu sejati) cit podah!!!! tipu......gila