IKLAN BERBAYAR

Friday, August 28, 2009

PROTES MAKIN HEBAT : KEPALA LEMBU DILETAKKAN DEPAN PEJABAT KHALID !






protes penduduk seksyen 23 shah alam terhadap kelulusan pembinaan kuil mega semakin panas. sebentar tadi, dalam keadaan cuaca panas terik penduduk telah berarak dari masjid shah alam menuju ke pejabat SUK shah alam.

khalid berahim yang kebetulan baru pulang dari solat jumaat,menutup mukanya didalam dalam kereta apabila bertembung dengan penduduk !

rodziah adun batu tiga dikabarkan sudah cabut lari. khalid gereja samad menjadi punching bag kemarahan penduduk.

hari ini sudah menjelaskan segalanya,bahawa adun dan ahli parlimen pakatan di selangor adalah melayu barua, sanggup menonggengkan pungkok demi undi india dan cina. melayu begini adalah manifestasi penggadai politik, menjual maruah bangsa demi kemarukkan kuasa.

selama ini aku reservekan serangan aku kepada mereka, dengan harapan agar protes penduduk akan akhirnya membuka mata.

sayang memang mereka sialan. kabaran diterima rodziah dan khalid samad dalam tindakan terbaru mereka telah ke tapak kuil untuk meninjau progress ! BABI SUNGGUH MELAYU PAKATAN INI ! wajar sebenarnya agar kuil besar ini diletakkan di depan rumah khalid berahim,kalid samad,rodziah dan seluruh adun melayu pakatan bangsat !

gap sudah kembali untuk menulis secara paling biadap . aku lebih rela hilang pahala puasa aku daripada aku hilang kesucian agama dan maruah bangsa.


maaf aku hulurkan kepada semua, kali ini aku akan lebih radikal daripada yang biasa. pakatan selangor...pilihan aku dua, samada gap hidup atau kamu mampos !

ps:- gambar akan diupload dalam masa terdekat

51 comments:

Anonymous said...

Kerana kedudukan politik PAS sanggup biar Islam di hina. PAS sanggup membiarkan jadi boneka kepada DAP & Hindraf. PAS gunakan Islam untuk kepetingan diri sendiri. Semasa tazkirah semua PAS buat betul tapi pad hakikat nya telah lari dari perjuangan asal Islam. Sungguh malu jadi ahli PAS!!!

Anonymous said...

Esok letak kepala Babi di pejabat Khalid. Esok letak bontot lembu di rumah Anwar sebab kaki bontot.

Anonymous said...

PAS telah Allah pinjamkan kuasa kepada mereka utk mentadbir tapi didapati telah gagal dalam menjalankan tanggunjawab mereka.Sememangnya Allah memang mengetahui PAS tidak berkaliber dalam mentadbir negeri; sebab itu setelah berpuluh tahun cuma pada pilihanraya ke 12 lalu PAS mendapat byk kemenangan tapi umum tahu itu adalah sebab undi protes rakyat kpd Pak Lah dan menantu .
PAS juga selalu memandang rendah kpd org lain yg tidak sekufu dgn. mereka ; selalu memikirkan diri mereka terlalu alim; sedangkan Islam tidak begitu ..

Pengundi Atas Pagar

joejet said...

aku dgr 50 ribu org turun td angkat kepala lembu...betul ke???he..he...he...wahai gap sudah2 la tu berangan nk amik selangor...percayalah rakyat tidak menyokong kamu...!!jgn lepas ni rakyat yg angkat kepala lu dh le wahai GAP!!!

Junah said...

Salam,

Sekarang baru PAS tahu nak puaskan kedua2 pihak, dulu suma BN buat kafir tak ikut quran, sekarang?, berat mata memandang berat lagi bahu memikul.

Anonymous said...

mungkin satukan kelompok melayu yang anti jualan arak gan melayu seksyen 23 dapat membantu dalam kempen dalam memberitahu kerajaan selangor tentang keadaan penduduk di seluruh Shah Alam

Anonymous said...

GAP pun dah bagi pungkok kat Samy ker..tu pasal per tokkong batu caves makin besar masa BN merintah.? saper2 yg berlogo BN sumernyer dah bagi pungkok kat si samy to eh...aper punyer ngok la justification GAP nie

die hard said...

joejet
mungkin mak bapak kau tak ajar tentang cara menjaga bangsa melayu dan islam.

kalau kau menjilat dubur anak indu demi nakkan undi sekalipun... janganlah kau bina kuil besar dalam kawasan melayu pukimak.

kau takde fikir ke kalau timbul masalah sensitif nanti. kuil besar tu jaraknya 200 meter dari surau, wahai joejet akidah anjing.

pukimak bapak kau lah.. apa kau nak kepala gap ? amik kepala aku dulu anjing pakatan !

eN. tEddY said...

apa laa salah kepala lembu tu yg korg gi pijak2 dia..ish3x...

Anonymous said...

teddy
itu lambang melayu akan pijak kepala kalid dan pakatan melayu. bodoh macam lembu gamaknya..ish 3x

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

gap
semangat anda adalah semangat kami juga.teruskan perjuangan.PKR selangor haprak.Bala tuhan mereka belum merasa.kasihan seluruh rakyat selangor.jadi mangsa penipuan PKR.

Anonymous said...

Pembangkang bodoh

TebuHitam said...

Pakatan Rakyat memang pukimak!!!
Anjing sialan!!!
Mompos la korang semua!!!!

Anonymous said...

joejet said...
aku dgr 50 ribu org turun td angkat kepala lembu...betul ke???he..he...he...wahai gap sudah2 la tu berangan nk amik selangor...percayalah rakyat tidak menyokong kamu...!!jgn lepas ni rakyat yg angkat kepala lu dh le wahai GAP!!!

August 28, 2009 4:45 PM

joejet,
kenapa nak sindir org yg mahu tegakkan agama islam.
aku tak kisah sapa-sape nak tegakkan agama islam sebab itulah yg paling baik.
kalau kau rasa umno salah dlm selesaikan masalah agama, tlg bagitau apa salahnya
kalau kau rasa pas salah dlm selesaikan masalah agama, tlg bagitau apa salahnya.
aku pasti umno dgn pas ada betul dan salah dlm selesaikan masalah berkaitan agama islam.
jd joejet, kalau kau tak suka parti tertentu, jgn kau sindir atau hina org islam yg nak tegakkan agama islam.
kenapa?sebab itulah org yg wajib kita dokong maruahnya, diorg berjuang utk islam.
susah sangat ke nak paham antara islam dgn politik, tak payahlah kau campurkan politik dgn segelintir org islam yg nak perjuangkan agama islam.
kau tak malu ke sindir mcm tu, kalau kau kuat sgt agama kenapa kau tak pegi sekali, tunjuk yg kau tu cintakan islam, ni tak, kau pegi sindir lg.
joejet,macam ni lah, kalau kau tak puas hati dgn agama islam, kau keluarlah dr islam, kau cr agama lain yg lagi bagus dr islam.
bila kau dah masuk agama lain dr islam, kau bolehlah sindir, marah atau maki hamun agama islam.
itu lebih baik drpd kau hina org islam yg sedang berjuang utk atau demi islam sedangkan kau sendiri mengaku islam.
joejet, mgkn kau ni bukan islam kot. kau saja nak sakitkan hati org islam.
kau mana satu ni, org islam yg kutuk agama sendiri atau kau mmg bkn islam tp nak kutuk islam.
jawab satu drpd jawapan diberikan ni joejet, kau ni yahudi atau nasrani

Anonymous said...

aku tengok muka khalid tu macam yahudi jee,menampah aku..

Jeffry said...

KLU WA DPT PIJAK2 KEPALE SI SAMAD DGN SI RODZIAH PUN OKEY GAK!!..SIYALANNN BRENGSEKK!!..HARKK PTUIHHH!!!

Jeffry said...

KLU ADE CHAN KEPALE SI JOEJET PUN AKU NK PIJAK2 KEHKEHKEH..PEDULIK HAPE KLU DIA DH BYR FITRAH!!! (ITU PUN KLU DIA BKN ISLAM LAA)

Anonymous said...

kenapa tak bawa kepala babi tadi..

The 6th Musketers said...

Demi kuasa PAS sanggup jadi lembu. Itu simbolik!

Anonymous said...

Salam.
Inilah akibatnya bila orang -orang yang mengaku Islam tapi tak bersatu.Allah tak mengubah nasib sesuatu bangsa jika mereka sendiri tidak mengubahnya.....Perkara begini tidak pernah berlaku semasa Tun Dr.Mahathir Mohamad .Sebabnya orang-orang melayu dulunya bersatu.fikir-fikirkanlah.....

Im. yg memerhati

Dee said...

Salam Saudara Gap. .

Setiap kali saya baca artikel gap luahan penuh emosi smgt juang sentiasa konsisten. menaikan smgt jiwa yg lemah. . Perjuangan yg ikhlas dgn iringan doa yg tulus insyaALLAH. .akan menemui sinarnya jua. .Satu hari nnti kebenaran akan tersingkap jua. . Teruskan perjuangan. .!!

P/S: Selamat menjalankan ibadah puasa buat Gap dan umat islam sekelian. .

Anonymous said...

joejet said...
aku dgr 50 ribu org turun td angkat kepala lembu...betul ke???he..he...he...wahai gap sudah2 la tu berangan nk amik selangor...percayalah rakyat tidak menyokong kamu...!!jgn lepas ni rakyat yg angkat kepala lu dh le wahai GAP!!!


wahai joejet,
kalau kau nak sokong sangat pembinaan kuil uh elok lah kau duduk bertahun2 dalam kuil tuh nanty baru kau tau ape perasaan kau..ni la tanda2nya islam akan terhapus kerana org lain yang tak mahu membela agama suci itu sendiri.saudara tak fikir bagaimana org yang tinggal dkt situ?sye pun duduk dlm kwsn subg.biarpun jauh dgn shah alam.tapi saya juga dpt merasai betapa peritnya bila kuil tuh da bina..sedarlah wahai joejet..mereka bukn sekadar mahu buat demo murahan macam anwar aljub yang buat tuh.mereka ada makan..niat suci lagi tuh....

ni la kalau bagi PEMBANGKANG takbir..haruu!!bodoh punya khalid!

-atas pagar

ISLAMforALL said...

salam semua :

Firman Allah s.w.t. bermaksud: Janganlah kamu mencela atau memaki hamun sembahan mereka selain Allah, nanti mereka juga akan memaki hamun Tuhan kamu kerana marah tanpa sebarang ilmu pengetahuan. (al-An'am: 108)

Ipoh Marley said...

ini la melayu bila INDIA tampar muka polis MELAYU biarkan..bila CINA DAP nak batalkan azan subuh MELAYU biarkan..bila MELAYU bersuara sikit kata macam2 termasuk la MELAYU PENGKHIANAT..xkan sampai KUIL dlm kawasan melayu pn nk diam..jgn jadi bangang..sedarlah wahai melayu sampai bila kita nak diperbodohkan..ni bukan perkara kecil..SELEPAS NI MCM2 LAGI PAKATAN HARAM AKAN BUAT KONONNYA KESAMARATAAN ANTARA KAUM..TUNGGU DAN LIHAT LAH MELAYU MENANGIS DI BUMI SENDIRI

Ezad said...

rakyat selangor nak pembaharuan..

inikah yang dimaksudkan?

agama jadi balaci kpd kuasa?

kalau ini yg dimaksudkan, tahniah!

selamat maju jaya rakyat selangor!

eN. tEddY said...

huhu...masa umno perintah dulu aku dengar ada satu gereja besar nk bina kat shah alam..apecer ngan projek tu??

ketuanan melayu berjaya stop ke??

Anonymous said...

Kerana Pas lah.... tidak melayu hilang didunia.... nak harap Umno.... hancur lumat. tolong jawab berapa banyak lagi tanah rizab melayu yang tinggal kerana kerakusan Umno diatas nama pembangunan.... Kenapa anak Pak Yassin tak berani saman majalah Asiaweek tentang skandal tang Johor dengan Stamford Holdings..... beliau takut saman pasal banyak lagi skandal akan terdedah.... apa yang Umno tinggalkan untuk orang melayu ialah kereta api tanah melayu dan baju melayu sahaja. Bila dari kecil sampai dewasa diberi makan dengan hasil yang kurang halal.... maka pemikiran mula tidak berapa betul. Tahniah Umno kerana telah mengkhianati bangsanya sendiri. Nasib baik wujub Pas.... untuk menahan kerakusan pemimpin Umno.

Anonymous said...

si joejet tu haprak Pas yang berselindung dengan janji syurga..

Khalid pinjam duit bank Islam..bank yang ditubuhkan atas dasar UMNO, nak songlap duit tu dan kini nak donate lah kepada pembinaan kuil harammejadah kau Khalid
Melayu Johor serik nampak apa yang terjadi diSpura.

MERBOK TIMES said...

TERUSKAN PERJUANGAN PARA SAHABAT!!!
Cukup tepat kepala lembu diletak depan pejabat Khalid. Kalau dapat diusahakan kepada lembu diletak atas atas kepala Khalid kerana dia bodoh macam lembu.

zeqzeq said...

qahhh qah qahh..gelak

gela lepas kena MAKI..bayk saham makian2 ni.

eN. tEddY said...

aduhai org islam yang mempertahankan islam...
indahnya bahasa kalian...
buat protester tu..aku nk tya projek tu dah konfem ke belum??mcm kes kandng babi kat kedah laa...padahai kerajaan kedah baru buat plan tetibe puak2 umno buat demo murahan...
last2 projek x jadi pun...

Anonymous said...

adakah penggunaan kepala lembu satu simbolik yang dalam? maksudnya berkaitan dengan orang India?

p/s: saya sokong GAP guna bahasa kasar bila menulis pasal depa

Anonymous said...

Nak bantah tu aku sokong tapi nampak tak beradab sangatlah kepada ugama kita bila kepala binatang sembelihan tu dipijak pijak.

kembara putih said...

Marina Mahathir marah betul ngan korang sampai keluar perkataan babarian. Baca sini;

http://rantingsbymm.blogspot.com/2009/08/barbarians-at-gate.html

kembara putih said...

KJ pun kutuk tindakan korang. Baca sini;

http://www.malaysiakini.com/news/111678

Anonymous said...

www.youtube.com/videosamakita

joejet said...

aloo bro die hard...lu jgn borak lebih...kalau nk jd hero bkn dlm bllog tmpt dia.ko turun g berdepan terus ngan org yg ko x puas hati...bpk ko x ajar ko beradab ngan agama lain ke???nk tegakkan agama ada cr dia mangkuk...///

Assaad said...

Salam GAP.

Bagi saya Islam itu agama yang suci lagi murni. Nabi Mohd menyebarkannya dengan cara berhikmah dan sangat bijaksana.

Buatlah iktibar. Walaupun TGNA menuduh UMNO kafir dan bermacam-macam lagi, itu tidak berhikmah dan bijakana. Islam akan tergenjut penyebarannya kalau semua Tuk Guru, ustaz-ustaz, para ulama dan pendakwah semua melakukan itu.

Cuba ambil contoh Nabi Mohd, telah dihina bermacam-macam oleh seorang yahudi yang buta, tatkala Nabi memberi ia makan. Tetapi setelah wafatnya, bila Saidina Abu Bakar mengambil alih tugas Nabi, memberi makannya. Baharulah yahudi itu tahu, Ia telah membuat khilaf. Lantas yahudi itu masuk Islam. Banyak contoh-contoh seperti itu.

Untuk mengelakan ini berlaku dan bagaimana nikmatnya keamanan dan perpaduan. Tindakan yang keterlaluan haruslah di hindarkan. Demontrasi dengan kepala Lembu Sangatlah sensitif sekali. Harap hindarkan perkara serupa itu.

Bahasa-bahasa kesat yang keterlaluan juga harap dihindarkan. Kekadang daripada orang menyokong akan menjadi kebencian pula. Saya banyak membaca blog, janganlah kita ikut bahasa-bahasa yang keterlaluan yang di gunakan oleh mereka yang pro DS Anuar.

Semuga cita-cita kumpulan GAP akan lebih mendapat sambutan dan sokongan yang begitu menyerlah, Insya-Allah. Majulah 1Malaysia, sukseslah Datuk Sri Najib dalam membawa Malaysia kenegara maju dan di segani di seluruh Dumia.


Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.formor.com
http://saatjais.wordpress.com

chegarMD said...

korang tak tingut apakata khairi
lupakan pas,pkr,dap kalau pemuda
umno sandiri mengecam tindakan kamu
yg teramat buduh.kamu membahayakan
keselatan negara. sepatut nya isa
di kena terhadap penganjur, mana abang polis, buduh sangat ke abang
polis tunggu pm bersuara baru ambil tindakan.kerja ni kerja buduh
harap2 abang polis lebeh bertangong
jawab sedikit di masa depan.kalau
dgn pr buleh ambil tindak,mengapa
dgn umno tak buleh bertindak, ini
nama nya duble standard.

anaklangkawi said...

Saya tak setuju kepada lembu digunakan utk protest.. kerana jelas ia mcm menghina binatang tersebut..

kita pun ada adab protest.. tapi ni bukan caranya..

Anonymous said...

Yang bawak & letak kepala lembu tu gua memang respek...berani gila...at least tak la macam kat Melaka dulu...letak kepala babi malam2...takut ka...

rakyat bawahan said...

Khalid oh Khalid..

Dulu aku ingatkan kamu ni lebih Islam daripada Abang mu (Dato Shahrir Samad).
Alasan biasalah, Orang UMNO..kan tidak seIslam orang PAS. Tak sehebat spt kamu semua.
Sebab itulah AKU undi kamu. Berbagai cerita dan momokan ditawarkan pasal Islam sehingga
akhirnya AKU terpedaya. Dan akhirnya setelah 3 pilihanraya barulah ALLAH beri kemenangan kepada mu.

Rupa-rupanya kamu ni lebih teruk rupanya. ISLAM yang kamu gunakan hanyalah utk memancing UNDI.
Kamu memang TERUK saudara Khalid, memang teruk. Aku amat malu, marah dan menyesal mengundi kamu. Sangat marah.
Kamu sebernanya lebih liberal pasal ISLAM berbanding UMNO.

Kami penduduk disini kalau membantah apa saja tindakan kamu, dikatakan penyokong UMNO, sikit-sikit
penyokong UMNO. Itulah alasan BODOH dan KEBUDAK BUDAKAN kamu.
Tak sangka seorang lulusan ENGINEER begitu pendek akal dan dangkal sekali otak kamu.

Utk saudara-saudara ku di kawasan Sek 23 dan kawasan sekitarnya spt Seksyen 19,18,24,17 dan 16
yang mejoriti penduduknya beragama Islam, marilah kita sama-sama menyokong dan bersatu hati menentang projek ini.

Bukan utk mengangkat senjata, tetapi kalau tidak mampu marilah kita sama-sama berdoa semoga
pembinaan kuil tidak dapat dilaksanakan. Sempena dibulan Ramadhan mubarak ini diberkatikan oleh Allah. Amin

Shah Qamary said...

kesian bila perjuangan Islam sendiri diabai. kesian bila perjuangan Islam sendiri xbersambut. kesian bila perjuangan Islam sendiri dikutuk.

kepada yg xtau ape maksud setiap tindakan, silalah bertanya dulu. kerana anda telah tersesat jauh sebab malu bertanya. knapa dorang arak, pijak dan letak kepala lembu di dpn pjbt khalid?

smuanya ade maksud. jgn simply judge by akal dangkal anda. cetek sgt pemikiran tu. faham ke kenapa dorang buat bantahan besar2an tu? bukan semata2 psl 'kuil' atau agama. ini pasal kesucian Islam dan umatnya di kawasan tu.

ape susah sgt ke nk pikir hal yg mudah camni?

kepada yg menulis:
-----------------------------------
ISLAMforALL said...

salam semua :

Firman Allah s.w.t. bermaksud: Janganlah kamu mencela atau memaki hamun sembahan mereka selain Allah, nanti mereka juga akan memaki hamun Tuhan kamu kerana marah tanpa sebarang ilmu pengetahuan. (al-An'am: 108)
-----------------------------------

anda salah memilih ayat Quran. jgn mencari ayat Quran dgn niat mempertahankan pendirian cetek anda.

Islam skrg dipertikaikan oleh pakatan. Islam skrg dihina oleh dap. penghinaan terhadap Islam memuncak bila pembinaan kuil ni diluluskan oleh dua org yb pkr beragama Islam ni.

apa yg perlu kita buat bila wujud diskriminasi terhadap Islam di kwsn majoriti Islam?? diam je? buat bodo je? kalau kita umat yg akal dangkal, elokla diam je. tunjukkan kebodohan kita dgn memijak Islam dan menyanjung tinggi agama lain..

Shah said...

Mana PAS? Mana Hadi Awang? Buat lahceramah perdana di Shah Alam Sek 23 kalau berani? Cakap kosong boleh. Kerana nak kuasa politik sanggup biarkan Islam di hina dan jadi boneka kepada DAP. Sanggup Melayu tak ada hak di Tanah Melayu

Shah said...

Mana PAS? Mana Hadi Awang? Buat lahceramah perdana di Shah Alam Sek 23 kalau berani? Cakap kosong boleh. Kerana nak kuasa politik sanggup biarkan Islam di hina dan jadi boneka kepada DAP. Sanggup Melayu tak ada hak di Tanah Melayu

Anonymous said...

Rasei kan kou rang dah ado parti yg bagui untok kaum..kou olang pandei2 calon gabongan partai paknandek..skrg menagis di siang hali pulak ? kenape yang ?..baik punye kepal lombu buek sop..okey lah kou olang leh makei samo2 lah ye..Datuu khalid tq for understanding og motto..""1MALAYSIA..Datuk najib ..ado idea balu untok pecah kan rujung yg ado untok semua lagi ke..

Anonymous said...

Tolong tengok kuil di seksyen 16 lagi tepi sekolah agama dan tepi masjid...Keluarga India berapa kerat je..

Anonymous said...

LEBIH BAIK MEMPERJUANGKAN ISLAM BERSAMA PAS...
DARI AKU BERSEKONGKOL NGAN PARTI MELAYU YANG MEMPERJUANGKAN ISA DAN MENYEMBAH NAJIB KAT BATU CAVES...
(ala.. yang kat tepi dewa muruga tu.. dewa najib kot..)

Anonymous said...

TOlong tengok semua kuil seluruh malaysia... pada zaman mana kah ianya dibina dan siapakah meluluskannya...

hidup islam..

alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan..

Anonymous said...

nak rampas selangor?haha toksah berangan lah weh..pg la pk mcm mane nk pertahan prk ke 9 nie haa..haha pegi jahanam lah umno bn!

Anonymous said...

joejet ni aku rasa bukan islam la... mungkin keling kapir tak pun cina kapir.. sbb tue beria menyokong... menyamar la tue... tak pun pernah kena jubor ngan Bro Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I)...