Monday, August 17, 2009

NIK AJIS KATA UMNO TAK MASUK SORGA ?

BUKIT MERTAJAM 17 Ogos — Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata, anggota UMNO tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin. Katanya, terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota UMNO.

“Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka,” katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.
Pengundian ialah pada 25 Ogos ini.


Pilihan raya kecil itu melibatkan calon Pas, Mohd Salleh Man, 52, yang juga Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang, dan calon Barisan Nasional Rohaizat Othman, 38.

Kawasan itu mempunyai 20,290 pengundi berdaftar. - BERNAMA

APA PENDAPAT ANDA ? GAP SEDANG BUAT ARTIKEL KHAS TENTANG STATEMENT STYLE SYIAH INI..NIK AJIS KAMU SEMAKIN...........

51 comments:

najamarine said...

mamat musang berjanggut ni dah macam "TOAN" pulak...

kalau rase diri dah macam "TOAN"..pas ni leh la buat neraka ngan syurga sendiri...dari azali lagi sume tindakan dia compare ngan tuhan..setaraf ngan tuhan ke leh campak orang sesuka hati dalam neraka ke syurga...

kalau ikut PAS masuk syurga..tonggak beer,amalkan rasuah,seks bebas,seks luar tabiei,abaikan anak bini akan masuk syurga jika mengundi PAS...SESATTT..lagi MENYESATKANNN.

Anonymous said...

Nauzubillah.. Moga Allah swt ampunkan dosa orang tua ini.. dia patut duduk rumah beramal dan diam kerana makin lama makin banyak onar dan fitnah keluar dari tekak kering beliau.. saya hormat dia sebagai guru.. namun tidak lagi... dia adalah lawan, kerana ideanya menyeleweng akidah!

Mantan Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

"Ini semua putar belit media ajekk..." kata lebai pas.

dgn bos dan kuncu2nya, semua jenis lidah bercabang cam biawak.

akan kuarlah hukum2 ikut sedap perut depa nak mempertahankan tok gundu depa.

bronaga said...

semoga Allah swt melindungi negara bertuah ini, daripada orang2 yg. Benci kepada kesederhanaan yg. Menghancurkan perpaduan ummah..wallahualam

Lin said...

salam bro GAP

kepada insan yang bernama nik aziz ni dan penyokong tegal mereka sila baca hadith Rasullullah ni kalau masih percayakan hadith lah kan dan faham maksudnya..

Daripada Abu Hurairah r.a, bahawasanya Rasullullah SAW telah bersabda, maksudnya: "Jika ada seseorang berkata: "Orang ramai sekarang ini sudah rosak", maka orang yang berkata itu sendiri yang paling rosak di antara mereka." -H.R. Muslim

harap sedralah wahai pemimpin dan penyokong pas

salam

The Lying Eyes said...

nik aziz , nik aziz, nik aziz..... pintu taubat masih terbuka......

malas dah nk komen ....

Anonymous said...

tolong siasat...
takut2 ada amalan ajaran sesat..

Unknown said...

dulu saya pun hormat kat TGNA sekarang tidak lagi.sungguh berbeza dari dulu...sekarang ni.....hampeh

semanggigunung said...

Tuan Guru. Siapakah tuan nak menentukan orang itu atau ini masuk syurga atau neraka.

Tuan mungkin ada ada ijazah mengenai Islam tapi janganlah lebih-lebih dan pandai-pandai menghukum.

Hanya Allah yang akan menentukan kedudukan seseorang itu di sisiNYA.

semanggigunung said...

Tuan Guru. Siapakah tuan nak menentukan orang itu atau ini masuk syurga atau neraka.

Tuan mungkin ada ada ijazah mengenai Islam tapi janganlah lebih-lebih dan pandai-pandai menghukum.

Hanya Allah yang akan menentukan kedudukan seseorang itu di sisiNYA.

Ninja Turtle said...

TU LA AKIBATNYA MULUT CELUPAQ TAK KETAHUAN HALA DOK KATA ALLAH MACAM-MACAM, LAST SEKALI WAYAR PALA OTAK PUN DAH PUTUIH, ANGGAP AJER NIK AJIS NEY ORANG TUA DAH NYANYOK, UBAT DAH EXPIRED DAN KERETA YANG BOLEH SCRAP.

sasha2020 said...

Entahlah...Nik Aziz ni dah nyanyuk atau dah dipukau oleh orang yg nak memperkudakannya..

Semoga allah beri beliau hidayat dan dibukakan hatinya. Amin.

bakmaipungkoq said...

Nauzubillah min zaliq,

Org tua nyanyuk macam ini pun ada jugak org nk dengar cakap dia yg nilai tak sampai sepuloh sen tu.

Rumah kata pergi, kubur kata mari, maka baiklah tumpukan kpd amalan dan bertaubat keatas dosa2 yg bertimbun kerana memecahbelah dan mengadudomba umat Islam di Msia ni.

Org macam ni pada aku nilainya tak sampai 10 sen pada aku. Karipap sepotong lebih bernilai dari manusia munafiq macam ini.

GAP KEMBALI said...

JIHAD ! sudah sampai masanya kita menghaposkan pakatan haram ni !

PAS OH PAS KU said...

ala..taktik..! xkan tahu.. org yg paham hakikat palestin.. xkan sekali2 pilih dap .pangkah dap adalah ibarat BETRAY Tanah air sendiri. Palestin pung paham betul benda ni.. MASALAH NYA pas JULANG Dap tinggi2. Harga Diri Pas, nak jadi tunggak dlm PR xnampak.. kalau pas gah dlm pakatan dia xmerisaukan politik tanah air. kuasa islam akan hilang dgn mudah takala undi pas..heran kan! kalau dun ok..kalu parlemen jgn buat main2.. dap mesti jadi parti no3, baru boleh berani pangkah pas ni.rakyat.. monitor benda ni..

Anonymous said...

Sesat lagi menyesatkan.Nik Aziz raja penyeleweng akidah.Kalau Nik Aziz ni mursyid dah lama PAS memerintah Malaysia.Allah akan perkenankan segala doanya.Pahala,dosa,syurga nerhaka bukan kerja manusia menentukannya.Mencaci dan menghina itu kerja Nik Aziz untuk kuasa politiknya.Kemana perginya Ustaz Datok Harun Din dan Datok Ismail Kamus.Kami dah banyak menerima ilmu agama dari ustaz berdua tapi amat bertentangan dengan apa yang dipersembahkan olih Nik Aziz.Pimpinlah dia supaya bolih berjalan betul menuju ke syurga.

Anonymous said...

Gerakan Anti PKR sila tutup blog jika UMNO kalah di permatang pasir

putera said...

pok nik ni tak layak gelaran tok guru tau dok... sebab dia makin LALOK DAN NYANYOK.. selalu mengeluarkan TAGLINE utk menarik populariti dan tak menggambarkan dia tu ulamak.. gelaran ulamak nyanyok amat sesuai..

Anonymous said...

MANA PUAK PUAK YANG SELALU DOK CIUM TANGAN ORANG TUA NI TAK BERBUNYI PUN,SELALU RAMAI JUGA MEREKA DOK JENGOK GAP,.INILAH YANG NAMANYA PUAK LAKNATULLAH.SUDAH TENTU MURSYIDUL NI KETUA PUAK PUAK YANG DILAKNAT ALLAH.KITA TUNGGU LIHAT BALASAN PADA ORANG TUA NI OLEH ALLAH ATAS DUNIA LAGI SAYA YAKIN.BILA HAL MACAM NI PUAK BODOH SEBODOH BODOHNYA PENGIKUT NIK AZIZ YG TOLOL NI BISU TERUS. KENAPA TAK JAWAP.

penyair dari gunung said...

memang le umno tak masuk syurga, pas pun!!! yang masuk syurga orang yang beriman...yang confirm pegi syurga seorang je...David Arumugam (ellycat). tu pun had pintu syurga je.yang lain tu kalau nak masuk syurga buat le amalan banyak2...

Nasionalis1982 said...

Wahai TGNA, DS Najib dah berpesan dulu...

"Jangan lagi melukakan hati orang UMNO"... tapi TGNA degil.

Menurut ulama Salaf as-Soleh yang bersandarkan kepada dalil-dalil syara, bahawa orang yang suka menghukum masuk neraka dan mengkafirkan pemerintah, mengkafirkan penyokong pemerintah tersebut dan mengkafirkan orang-orang yang melakukan dosa besar, kerana mereka (yang mudah mengkafirkan seperti itu) adalah golongan Khawarij dan Muktazilah.

Anonymous said...

SLM BRO..PAK AJIS IS GOIN DOWN BABEHHH!!...WAYYYYYYYYYYYYYYYY DOWNNNN!! HUHUHUHU..PATRIOOOOOT!..NOW IT IS THE TIME!!

Ekeng A/L Etong said...

Tolong pi cakap kat Nik Ajis nyanyuk tu, diri dia sendiri pun belum tau nak masuk syurga atau neraka.

Ekeng A/L Etong said...

Tolong pi bagitau kat Nik Ajis nyanyuk tu, diri dia sendiri belum tau nak masuk syurga atau neraka.

Anonymous said...

Bintara Muda......
Astga Nik ajis ni biar betul dah buang tabiat agaknya cakap macam itu.kalau macam itu orang islam di Amerika yang terpaksa pilih obama jadi presiden US itu akan masuk neraka lah semua sebab dah tak ada parti islam kat sana. Kepada saudara islam ku semua jangan lah kita terpengaruh dengan ajaran sebegini kerana syurga dan neraka itu ALLAH yang menentukan bukannya nik ajis. Andaikan kita ini tinggal didalam negara yahudi sekalipun kalau hati kita bersih taat pada perintah ALLAH membuat segala suruhanya dan meninggalkan segala larangannya pasti balasan baik yang akan diberikan ALLAH. kerana syurga dan neraka itu hak ALLAH bukannya Nik Ajis dan sesungguhnya ALLAH itu mengethui segala isi hati kita. Semoga kita diberkati ALLAH dan ditunjukan jalan yang lurus olehnya... Amin

ISAC said...

Mudah-mudahan Allah s.w.t bukakan mata dan hati TGNA...Amin..

pakteh adam said...

Tuan GAP

Jangan terperanjat, esok atau 2 hari lagi Farther Nik Ajis akan buat pembetulan, diatas kenyanyokannya.

Retract, bla bla bla ...settle.

Ni semua helah pilihanraya. Masa kempen esok tukang cacai akan keluarkan berita dengan memetik komen daripada blog" tengok dan tuan tuan nilailah budi bahasa penyokong penyokong UMNO nih!!, inilah hasilnya kalau anak anak kalau tidak di didik menyokong PAS,"

Maka terkedip kediplah mata orang orang tua di kampung dan anak anak muda kencing sepatut dah lurus, tapi tak lurus lurus lagi mendengar tukang fitnah daripada PAS hasil berzina dengan DAP dan PKR ni!

Teruskan usaha Tuan. Saya tetap menyokong gerakan Tuan dan kawan kawan.

ISAC said...

Mudah-mudahan Allah s.w.t bukakan mata dan hati TGNA, Insyallah....

Dia perlu kita hormati kerana ilmu, amalan dan umurnya.

Cuma yang sedihnya kebelakangan ini TG telah bertukar menjadi "ahli politik tulin". Demi kuasa dan sokongan apa pun boleh...

Tak taulah kalau TG ni ada mewarisi ilmu Nabi Khidzir a.s., ilmu melihat masa depan...

Tapi pada pandangan saya TG ni dah nyanyuk agaknya....Ya lah umur pun dah lanjut...

prolany said...

Dia siapa yg tahu kita masuk sorga ke tak, hanya amal kita aje yg menentu kan nya. dia dah sesat arrr.

Nik Yit said...

Ayoo tuan guru... ramainya orang Islam kat Malaysia masuk neraka.. Macamana lagi Islam yang betul ni... konpius aku... Tolonggggggg

Anonymous said...

Tak usah pedulikan apa barua tua ni cakap pasal dia ni keturunan kacukan antara anjing+keldai+manusia hasilnya binatang berupa manusia, belajar agama bergurukan syaitan di India.

damak said...

kamu ni blogger upahan dan murahan

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

salam bro

Rasanya Tuan guru ini mungkin nak jadi "TOAN" kot sebab dia boleh tahu orang masuk syurga atau neraka

memang hebat tuan guru PAS ini...moga ALLAH SWT menunjukkan tuan guru PAS ini jalan yang benar

Anonymous said...

"Ambo bulih belako. Gay ko, setan ko, kape ko, sumo ambo wie masok syurgo.. usah gadoh. Tiket ambo jago. Yang lain dok bulih buak gapo2".

QasehNuryz said...

Salam GAP,

Nik Ajis harus bertaubat!(pinjam kata2 Kepal Singh)
Dah melampau2 sangat orang tua ni dalam mengeluarkan kata-kata mahupun pendapat.Semuanya menyakitkan hati orang.Nik Ajis
sendiri ada jaminan masuk syurga ke??
Moga Allah beri orang tua lupa daratan ni petunjuk ke jalan yang benar.

anaklangkawi said...

Salam sahabat..
maaf tapi nak tegur sikit.. walaupun kita nak tegur Nik Aziz jgnlah sampai cut paste gamba mcm ni.. biarlah mereka yg mcm ni.. kita jgn buat..
salam

Anonymous said...

Nik Aziz hendak menang politik dan kuasa.

Yang ruginya umat Islam berpecah.

Islam boleh dihina,alasan tidak faham agama Islam sudah mencukupi.

Beginilah pemimpin2 Islam PAS sekarang.

Malangnya,tiada ulama PAS sanggup menegur Nik Aziz.Masing2 jaga kedudukan,tutup mata dan telinga.

BiarAkuBerterusTerang said...

salam bro gap..

woi nik ajis, ko ingat surga tu mcm funfair ke, suka2 ko jea tentukan dpt masuk ke tak..ko ingat ko sorang jea ke belajar agama kat muka bumi ni..anak bini ko bleh le ko gempak2 mcm tu..sudah lah....

Kelopak Salak said...

Lepas ni aku nak keluaq UMNO. Masuk PAS. Dah tok garu kata orang UMNO tak masuk syurga.

Ingat, semayang pun payah, posa pun tak payah. Cuma masuk dan sokong PAS saja.

Mudah kan?

Anonymous said...

Salam;

Bila N.Ajis kata Allah mencarut dlm Al-Qur'an; jadik apa pun boleh belaka lepah tuh!

UMNOke, PASke atau M'sia ke; semuanya pun boleh pegi jahanam! Kalu tak neraka jahanam, syurga jahanam pun leh deh?

Puak2 PIS (pati isle) nih akan kona dgn mengatakan ini semua rhetorical/political/mental-masturbation statement N.Ajis jah.

Anonymous said...

hantar memorandom untuk PAS kepada KDN untuk bukak agama baru...
masuk pas baru bleh masuk syurga...

hamPAS!!!!

melayulupalagi said...

ulama' PAS BACUL!!!!!!

banyak kenyataan nix ajis yg menyeleweng psl ISLAM tp kamu dok diam jek...

ulama' PAS hanya berani ckp psl ISLAM bila menyentuh psl UMNO jek, tp kalu psl PEMIMPIN mereka, BACUL MEMANJANG...

2 namanya PAS amalkan POLITIK MENGHALALKAN CARA, walaupn cara 2 HARAM...

HALAL BILA PEMIMPIN PR buat tp HARAM BILA PEMIMPIN BN t'utama UMNO yg buat...

dl nix ajis sruh TDM besara coz katanya da NYANYUK, skrg nie ALLAH nax tunjuk pekara yg sama pd beliau ( mungkin)...jd renung2 kn la...

apa yg nix ajis ckp psl pemimpin UMNO, skrg da t'kene pd batang idung die n kwn2 die...

Anonymous said...

Anwar kaki bontot. Anwar akan masuk syurga walaupun kuat main bontot. Anwar akan masuk syurga walaupun ibu segala penipuan ke? Anwar akan masuk syurga Anwar main bini Azmin Ali?

Anonymous said...

aku pun heran jugak.,. mana pi alim ulama lain dalam pas nie...

tak dak sapa berani tegor nik ajis nie ke....

apa Ust Haron Din ... Ust Ismail Kamus nak dok diam aje ke...

aku paling respek kat 2 org ustaz nie...

mungkin nanti akil hayyi akan backing nik ajis kot....

jgnlah mengkafirkan org lain... awak sendiri belum tentu masuk syurga...

masuk syurga tu bukan kerana undi pas... ... tapi kerana RAHMAT ALLAH...

Zorro said...

NIK AJESSSS...HARUS BERTAUBATTTTTTTTT

Anonymous said...

Hahahahhahahhahah...kelako nik aziz ni, dia amik fakta dari mana? berapa lama dia buat kajian? ke main bantai je?

eXception said...

Nik Aziz dah merampas hak Allah. Hanya Allah berhak menentukan ke syurga dan ke neraka seseorang itu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

SEMUANYA SESAT LAGI BIDAAH BAIK PAS MAHU UMNO SESAT LAGI KEPARAT JAHANAM KAU SEMUA

ntah laaa..... said...

gua setuju dgn TPM dlm NTV7 semalam , serahkan pada ahli agama utk tentukan krn ia ada kaitan dgn masalaah AQIDAH... so buat la debat terbuka utk saksikan kebenaran...

Anonymous said...

yg korang semua dok caci tuk guru korang tau ke fakta sebenarnya, dok baca la statement suratkabar bangang, korang2 sekali jadi bangang

melayulupalagi said...

Anonymous said...

yg korang semua dok caci tuk guru korang tau ke fakta sebenarnya, dok baca la statement suratkabar bangang, korang2 sekali jadi bangang

August 19, 2009 12:46 PM


ALOOO BRO,

KENYATAAN NIX AJIS 2 D SIAR D TV LA BRO...

LU X TGK BERITA KE BRO...

OOO MYBE LU TGK CITE JAM 7.30 PTG - 8.00 JEK KOT...