Monday, August 31, 2009

PENAKUT RUPANYA SI KALID GEREJA !


dokumen kelulusan kuil ditandatangani sendiri oleh kalid gereja dan rodziah !

kerajaan pakatan haram selangor telah mengarahkan pihak PKNS dan MBSA untuk mengadakan perbincangan dengan seluruh penduduk seksyen 23 shah alam dalam menyelesaikan isu kuil.

sama seperti kes buah pala, anak komunis guan eng taichi masalah yang tidak dapat dia selesaikan dengan rakyat kepada kerajaan persekutuan.

kenapa kalid berahi-m, kalid gereja dan rodziah 376k takut untuk hadir ? takut kena sembur dengan melayu ke ?!

sekali lagi aku keluarkan bukti, dokumentasi lengkap menunjukkan bahawa KAMU lah pailang durjana pengkhianat bangsa !

klik disini untuk dokumentasi lengkap turutan kontroversi kuil besar di kawasan melayu. pakatan haram, ADIL itu biarlah diletakkan di tempat yang sepatutnya.

7 comments:

Jeffry said...

KHALID DGN RODZIAH TGH SIAP2 DGN CANGKOL & BATU BATA NK BIKIN "PERASMIAN" KUIL TU BRO HEHEHE

anakbukitgantang said...

Tahniah kepada rakyat Selangor yang terlalu pandai pilih Kerajaan Negeri

Tahniah kepada PAS yang dah tak boleh berbuat apa=apa tetapi menabur seribu bintang kepada penyokongnya

TAHNIAH JUGA KEPADA ORANG mELAYU YANG MASIH BANGGA BERGELAR ISLAM SEBAB SELEPAS INI TERLALU SUKAR MENGEKAL AKIDAH JIKA SIANG MALAM ASYIK KENA MANDRAM DENGAN LAGU DARI KUIL

Catatan kenapa Isu Yoga diharamkan boleh dirujuk

MANTRA OMMMMMMMM - keluar bunyi Tuhan Hindu Omm dari mulut tapi sami berdoa om, rama, krshna.....dari perut

Tahniah PAS FOR ALL.

Anonymous said...

bro gap..artikel ni mmg menaikkan kemarahan ak kat 3 org YB mangkuk otak lembu nih...teruskan pembongkaran...dah buat kesilapan, hendak cuci tgn dengan menyalahkan UMNO plak..

bronaga said...

Aku sokong saudara yang bawak kepala lembu tu, tak kisahlah bangsa asing terasa ke tak? Tapi tu kepala babi campak kat kwsan. Org. Melayu tu siapa nak jawab? Bangsat punya Pakatan Jahanam! KJ JGN. Jadi ketua takda telor bahlol! Pemimpin melayu mmg. Bacul..hoi nik najis apa kamu nak kata lagi? Org. Sek23 aku sokong korang dgn. Cagaran nyawa untuk pertahankan agama suci Allah!

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

terima kasih.
teruskan perjuangan murni tuan!

wassalam.

ejarll said...

nix ajis cm sial,

bler SEKUTU die yg wt hal, MNE PEGI NIX AJIS NEI??????

Anonymous said...

beb lembu tu lambang kesucian hindu

apa maksud demo tu

bodoh cam lembu ke
cam bapak sami hindu .. which one

tp bila lembu disembelih
kaum hindu tentu mare beb