IKLAN BERBAYAR

Monday, August 31, 2009

AHLI PAS EMAIL KAT AKU

bodoh macam lembu
maksudnya : memang bodoh macam lembu.
contoh ayat : semalam kalid samad kata kat ceramah pas , dia bodoh macam lembu.ramai orang pas bertepuk tangan dan mereka gembira.

penyakit lembu gila
maksudnya : ayat 'gila' khas untuk kalid samad sahaja.
contoh ayat : kalid samad telah menyaman kesatuan penternak lembu kerana merampas ayat 'gila' daripadanya. kata kalid dalam ceramah pas bahawa gila itu milik dia. ramai orang pas bertepuk tangan dan mereka gembira.

OTAK LEMBU :maksudnya : otak tu lembu punya...contoh ayat : kalid samad kata kat ceramah pas otaknya macam lembu. orang pas gembira dan mereka bertepuk tangan.

TAHI LEMBU : maksudnya :sisa makanan yang keluar dari dubXX lembu...contoh ayat : kalid samad kata dalam ceramah pas, dia ahli parlimen taraf taik lembu. orang pas gembira dan mereka bertepuk tangan.

SENGIH LEMBU :maksudnya : suka tersengih bodoh 24 jam...contoh ayat : kalid samad kata penduduk seksyen 23 shah alam pernah menuduh dia macam ahli parlimen lembu, dan kalid samad tersengih lembu suka dengan gelaran itu.orang pas gembira dan bertepuk tangan.

1 comment:

Anonymous said...

tuan,
aku amat hairan dengan maha tolol orang melayu moden ini,zaman sahaja moden tapi fikiran haprak...kuno...kenapa da sangat orang melayu yang menyatakan umno sangat perkauman...kalau bukan kerana perjuangan umno yang sebegitu rupa maka orang melayu tak kan duduk begitu maqju sekarang...kuasa politik melayu hilang dan dijajah oleh orang cina, india atau bangsa lain barulah nak cabut keris kata melayu penduduk asal tanah melayu...apa lu semua fikir dap tak perkauman ke...mereka lebih racis sebab menuntut yang bukan2 vs perlembagaan...hai orang melayu yang menyokong dap...lu ingat lu masuk syurga dengan menyokong dap....kalau dap dah berkuasa cucu atau cicithampa akan jadi pengemis dinegera sendiri...lu pi thailand n indon...atau mana2 negara ada yang tak racis ke bro...utak udang...la ni melAYU GADUH CINA DAN INDA GELAK BESAR....TAHNIAH KEPADA PAS ATAS SUMBANGAN ANDA KEPADA PERADABAN MELAYU DAN ISLAM ...KAPIAK LU PELUK ISLAM LU GELAR KAFIAK....MASUK PAS MASUK SYURGA ...TAK YAH RUKUN ISLAM.....LU SEMUA INGAT VS KESULTANAN MELAYU PENDOKONG ISLAM MENGIKUT PERLEMBAGAAN TU ISLAMIKLAH....MANA HOTAK ORANG MELAYU NI...DPD ORANG BUMIPUTERA BUKAN MELAYU