IKLAN BERBAYAR

Thursday, August 27, 2009

SELANGOR BANGKIT : DEMONSTRASI DI MASJID SHAH ALAM ESOK

satu demonstrasi membantah pembinaan kuil di seksyen 23 shah alam akan diadakan secara aman . bila ? esok selepas solat jumaat di masjid shah alam. demonstrasi ini akan berarak menuju ke pejabat SUK .

sila berkumpul di pintu keluar arah bulatan (persiaran masjid) selepas solat jumaat.sebarkan.

19 comments:

surangani said...

Bukankah demonstrasi itu budaya Anwar Ibrahim?

Anonymous said...

abg anti pkr..jgnla wat demo..tu kan budaya anwar..knape nk ikut..kah..kah..kah..

kangkoeng dan terbongeng..

AnakWarisan said...

Betol tu surangani.

Ekeng A/L Etong said...

Kalau demontrasi aman, ok. Yang tak ok demontrasi dan rusuhan.

joejet said...

x pyh la g bro...aku ingat ada la dal 30 org kut coz x da nasi bungkus.ha..ha..ha..

ejarll said...

PAKATAN RAKYAT kn SUKA WT DEMO, jd xpe la klu wt kt negeri d bwh pemerintahan mereka...

Jeffry said...

KNP ANON?..SLH KERRR?..KEHKEHKEH

Anonymous said...

sy sokong tu, kalau kita kata depa tak betul.kenapa sampai masa kita pula ikut depa yang tak betul.

kita tetap dengan perjuangan UMNO yang tak berjuang melalui demonstrasi macam tu.

kita tak kan "cakap tak serupa bikin"!

mintak abg anti pkr ubah pendirian! dan teguh dengan ungkapan kita! Hidup Umno!

Tungaklangit said...

salam

saya setuju supaya kita adakan demo untuk menunjukkan bantahan kita terhadap pemimpin yang menipu rakyat dan kepentingan agama mereka sendiri...

dalam mempertahankan islam janganlah kita berpecah inilah kejayaan DAP sebenarnya yang tidak diketahui oleh MelayuPAS dan PKR

salam

pak uteh said...

Demo 2 budaya PKR..Lu kan anti PKR..Apesal nk tiru plak.X tetap iman punya org..cari la idea lain contohnya buat parti cocktail ke,mlm pesta mudamudi ke,mabuk2 ke..nnti satu malaysia ckp buat demo 2 bagus & betul..kah.kah.kah

Anonymous said...

lain bebb....anwar demonstrasi tunjuk jubo diaa....tertonggeng2 dikhalayak ramai.

umno demonstrasi bersopan santun. lintas jalan pun tunduk.

Abg Bakar

kembara putih said...

Ni perhimpunan haram ni, polis patut bertindak kejam, sekatan jalan raya boleh la dibuat mulai hari ni. Peniaga2 tak merungut perniagaan mereka bakal rugi berjuta2 ke?

Seksyen 7 mali said...

Bro gua ingat lu buang masa ngan tenaga arr.. bro bulan2 posa nie..
last2 lu balik berbuke lepas smyg jumaat jer jwbnye..
baik lu berikhtikaf kat masjid Shah Alam tu.. ade gak pahale.. sejuk aircond plak tue.. layan.. dari layan panas ptg..

Anonymous said...

bIASALAH KITA KENA IKUT GAYA DIA BERSILAT, BIAR DIA RASA BILA ORANG BUAT KAT DIA, INGAT DIA SAJA BOLEH, ORANG LAIN BOLEH BUAT LEBIH HEBAT LAGI, CUMA MASIH ADA SOPAN SANTUN LAGI, KALAU MASIH TAK RETI2 LAGI, HAH ..BIAR SAMA2 PUTIH MATA, BARU PUAS HATI..TAPI SANGGUPKAH KITA..

House PK said...

Wah bro GAP, nampak sangat penyokong pakatan haram takut bila kita semakin kuat la bro!

Aku akan join esok bro!

ejarll said...

kembara putih said...
Ni perhimpunan haram ni, polis patut bertindak kejam, sekatan jalan raya boleh la dibuat mulai hari ni. Peniaga2 tak merungut perniagaan mereka bakal rugi berjuta2 ke?

August 27, 2009 11:21 PM

NIE BKN DEMONSTRASI CM PEMBANGKANG BUAT BRO...

Anonymous said...

Kami orang Johor memang mengharapkan supaya orang Selangor menunjukkan kejantanan. Kami orang Johor sentiasa mendoakan semuga orang Islam Selangor bersatu dijalan ALLAH SWT.

Pedulikan mereka-meraka yang sewaktu dengan Anwer yang tidak mahu hendak menunjukkan kemarahan kita terhadap penghinaan mereka terhadap rumah ALLAH.

Cheerio.

Jimmy Hillhead
Makkah.

Anonymous said...

bunyi cam bagus tapi aku rasa yg membela dan di bel kena pikio dulu sapa nyer taik tu dulu pas tu org lain yg kena cebokan tuk dia napa bangang sangat

Anonymous said...

org lain kentut org lain bau tu pasal nyer