Thursday, October 29, 2009

ANWAR ATTATURK BAKAL TERHAPUS SEDIKIT MASA LAGI ?

nak tahu cerita ? cerita ini tentang bangsa aku dan juga kamu. ini cerita tentang bangsa melayu. mengikut kata tun mahathir, bangsa melayu adalah bangsa yang istimewa. pasal apa ? kerana dia meletakkan/mensyaratkan bangsa melayu itu seharusnya beragama islam. melayu itu mesti islam. ini pasangan saling melengkapkan. umpama lelaki dan perempuan,tangan kiri dan kanan,sorga dan neraka,hitler dan mein kampf,anwar dan azmin dan seangkatan dengannya.

bangsa melayu itu istimewa. akhlaknya lembut,jiwanya tenang. melayu sayang agamanya dan melayu juga sayang akan saudara seagamanya.

dalam beberapa hari ini akan berlangsung sidang pertubuhan keamanan sejagat perdana (PGPF) di kuala lumpur. pengerusinya adalah tun mahathir. samada secara kebetulan atau tidak disengajakan, sewaktu ds najib berjaya menundukkan perdana menteri thailand untuk mempertimbang memberi kuasa wilayah autonomi di selatan thailand, tun mahathir juga bertindak melalui persidangan keamanan . keduanya punyai intensi yang sama, mahu menyelamatkan umat dan mahu umat diselamatkan.

pada waktu sidang PGPF ini berlangsung nanti, nun jauh di negara balkan jutaan saudara kita di bosnia sedang kusyuk menonton peristiwa besar. menonton dan menunggu saat jatuhnya hukum oleh mahkamah dunia ke atas bekas pemimpin gila dari serbia iaitu radovan karadzic. radovan karadzic adalah ariktek pembunuhan umat islam di bosnia. ini manusia telah melakukan jenayah perang , jenayah kemanusiaan paling hodoh dan jijik selepas hitler dan pol pot.

radovan karadzic telah menyembelih ratusan ribu nyawa umat islam bosnia. aku yakin kau juga pernah mengingati peristiwa zalim ini suatu masa dahulu, sekitar awal tahun 90 an. radovan karadzic telah ditahan dan kini sedang dibicarakan di mahkamah dunia di the hague belanda. namun rakan beliau, slobodan milosevic masih bebas dipercayai sedang dalam pengawasan tentera elit rusia.

aku pernah membaca satu artikel seliaan CIA beberapa tahun lepas. dalam laporan tersebut ada dinyatakan bahawa tun mahathir,brunei,turki dan arab saudi antara pendokong utama kebangkitan tentera bosnia sewaktu peperangan di rantau balkan. detailnya tidak perlu aku nyatakan, namun tatkala tun mahathir bangun untuk menaikkan maruah umat pada sidang PGPF ini aku terasa syahdu.

orang tua ini tidak pernah berhenti walau sesaat untuk menebus semula maruah umat islam. PGPF lahir untuk mengheret penjenayah perang ke muka pengadilan. secara direct dan jujur, dia mahu pemuka penjenayah ini dikecam di seluruh antero dunia. siapa yang bakal terkena tempiasnya ? tiada lain sekutu kuat anwar attaturk iaitu amarikan,zionis dan britain.

nampakkah kamu apa yang tersembunyi dalam artikel aku ini ?
.............................................................................................................. ? inilah yang aku katakan sebagai serangan halus paling menggerunkan anwar yang sedang dilakukan oleh tun mahathir dan ds najb . tun mahathir sengaja berkias dalam penubuhan PGPF ini, dengan intensi atau niat untuk mengheret kepala pengkhianat bangsa dan agama si anwar attaturk untuk berani tampil mengadakan upacara yang sama !

sama juga dengan intensi ds najib tentang usaha pemberian wilayah autonomi di selatan thailand, yang pada masa yang sama menempelak rakan sekutu anwar iaitu estrada yang berikrar menghancurkan pejuangan pemisah islam di moro !

mampukah anwar attaturk berani untuk tampil untuk mengistiharkan jihad terhadap rakan sekutunya di amarika ? beranikah anwar mengheret rakan seperjuangannya paul wolffowitz yang merupakan arkitek perang di iraq dan afghanistan ke muka pintu mahkamah pengadilan antarabangsa di the hague ?

apa yang berlaku di atas adalah ulangan perilaku rahsia pemimpin bangsa melayu. menebus maruah islam merupakan agenda terbesar dalam perjuangan 'rahsia' pemimpin melayu. sama seperti aksi dan tindakan beberapa raja-raja melayu sekitar tahun 1924.

sewaktu sistem kekhalifahan umat islam hampir tumbang selepas 1500 tahun ia berada di puncak, raja-raja melayu telah bertolak ke kota suci mekah dengan tujuan untuk memegang dan menjawat tampuk pemerintah khalifah islam sedunia. tawaran besar oleh raja melayu ditolak oleh pemerintah syerif(syarif) di mekah, selang setahun, sistem ke khalifahan islam tumbang di tangan pemegang fahaman wahabiyah yang didalangi oleh keluarga saud.

ini rahsia besar pemimpin melayu. akan aku ceritakan beberapa lagi rahsia sulit janji taat setia pemimpin besar melayu untuk menebus semula maruah agama dan bangsa. pesan aku kepada anak muda, anwar attaturk itu perlu dihapuskan dari muka bumi ma-da-yo ini ! inilah si judas iscariot pengkhianat keji dari bangsamu sendiri !

11 comments:

rizuan mh said...

salam GAP..

semakin garang..teruskan usaha.kami sentiasa menyokong GAP.

pencinta kebenaran said...

salam bro...alah raja saud tu bukan nye arab pun..dah lah merampas dr ahlul bait..diorg tu keturunan yahudi!

pakteh said...

Salam..
Satu pengamatan yang menarik
tulisan anda kali ini agak berbeza dan seperti dari blog http://www.mistisfiles.blogspot.com dan sedikit dari www.sangtawal.blogspot.com dan perkaitan raja melayu dan sharif itu seperti dari blog www.sejarahnagarakedah.blogspot.com
Apapun..saya nantikan kesudahannya ANWAR ini...

sri mersing said...

GAP,mana nak cari cerita pasal sultan melayu offer jadik khalifah?Menarik tu.

syedmzazi said...

salam bro GAP...

Tulisan menarik...........tak sabaq nak tenggok macai pkr meracau..saat-saat kejatuhan meraka....aku cuma bagi masa 3 bulan saja.

amieieda said...

abis la spesis lalat ijau nanti yob....banyak la plak nnt lalat hurung taik.. "allah selamatkan tanah melayu...amie"

Anonymous said...

raja saudi dipecayai berketurunan yahudi..baca ni

http://www.daily.pk/are-the-saudi-royal-family-jewish-11725/

Anonymous said...

salam bros sekalian
Aku sokong usaha yg dilakukan..

apa pun blog macam manjung mari perlu disedarkan. bayak yg dilemparkan kepada org muslim dan hina pejung UMNO. Samax hentam blog tersebut..

manan76

Aspirasi said...

menarik.. dedahkan lagi pembohongan Anuwar

mell aziz said...

wehh.. kamal at-tartuk maksudnya kamal bapa kemodenan turi. sebab at-tartuk ialah refer pada turki.

apa kena mengena anwar ngan turki? jgn tunjuk kan anda bodoh yer. ok?

shahbana said...

blog paling bodoh pernah aku jumpa.. cerita tak da fakta... ni lah blog anjing2 umno... baper inggit ko dapat sebulan ni.. pegi ler cari kerja halal... buat kerja haram nak wat pe... insaflah.......