Thursday, October 29, 2009

PKR SELANGOR BAKAL BERGOLAK ?

UPDATE JAM 5PTG : BADRUL HISHAM UMUM MENJADI ADUN BEBAS DAN MENYOKONG BARISAN NASIONAL :
jika benar adun pelabuhan klang 'dipaksa' oleh kalid gagap untuk melepaskan jawatan, maka 2 calon yang punyai hubungan rapat dengan anwar dan wan azizah bakal diumumkan.

yang pertama disebut sebagai calon favourite adalah ustaz badrul amin, yang satu ketika pernah popular kerana menggelarkan bekas mufti perlis dr asri sebagai syaitan.

kedua adalah seorang peguam wanita bernama faekah husin, loyalist kepada dr wan azizah namun cukup benci kepada anwar ?! detail mengapa faekah membenci anwar hanya bloger x-pkr sahaja yang boleh mengulas..

faekah kabarnya sedang bertugas di unisel. jika benar faekah menjadi calon dan memenangi prk ini, maka ada ura-ura faekah akan merampas profolio exco yang kini disandang oleh yb rodziah 'rm376k'... rodziah kabarnya bakal sangkut dengan skandal 'RM376K'...

ada lagi cerita panas bakal melanda AMK pusat..aku akan keluarkan artikelnya esok.tetapi kita menunggu cerita hangat petang nanti, benarkah badrul hisham akan bertindak balas terhadap kalid gagap ?

klik disini
http://warisan2057.blogspot.com/2009/10/nizar-edan-bom-politik-meletup-di.html

6 comments:

antianwaribrahimdotcom said...

pkr sabah diambang keruntuhan. sama juga pkr di sarawak. ramai pimpinan tertinggi pkr sarawak sudah umum keluar parti. rakyat sarawak ketawa melihat telatah pimpinan pkr sarawak yg bermuka2 tp tak turun kawasan dan tolong rakyat.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

APER!!!!!!!! BADRUL AMIN TEMPAT PAK MERTUA SENDIRI PUN TAK LAKU INIKAN PULA TEMPAT LAIN MUAHAHAHAHA LEBIH BAIK DIA SAMBUNG BALIK BUAT JUALAN LANGSUNG DAN TITLE USTAZ TU GELI LA

TokAyah said...

Ada orang kata PKR parti Bateri 3 AAA. Kalau 3 AAA ada lah juga kuasa bateri. Yang jelas nampak macam Parti Limau Purut Tiga serangkai. Kepada penyokong PKR jangan malu-malu kami terima kesilapan kamu dan sedia memaafkan. Terlajak perahu boleh berpatah balik, terlajak kata pun saya rela maafkan....Hah..hah..

Anonymous said...

SLM BRO..ADE PANTUN SKET WA NAK KONGSI

TUAI PADI ANTARA MASAK

ESOK JGN LAYU2AN

PKR NAMPAKNYE DAH NAZAK

ANUWAR BERAHIM DAH TAK KERUAN

KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

salam.
Bukan setakat telajak perahu maupun kata...terlajak lesong pun PAS maafkan..

Anonymous said...

salam.
Bukan setakat telajak perahu maupun kata...terlajak lesong pun PAS maafkan..