Thursday, October 29, 2009

BADRUL UCAP TERIMA KASIH PADA EZAM !

8 comments:

antipkrsarawak said...

alhamdulillah... satu lagi kemenangan bagi kita... 2 di sabah, 1 di sarawak, 1 di selangor, 3 di perak.. ramai lagi rekod yg tak disenaraikan di sini. tahniah!!!!!

al johari said...

Ada Tujuh perkara besar yang menyebabkan rakyat mula beralih arah daripada menyokong Anwar Ibrahim:

1. Anwar Ibrahim terbukti pembohong besar apabila dia berkata akan mengambil alih kerajaan daripada BN pada 16 Sept.2008. Apabila ia tidak menjadi kenyataan orang ramai mula hilang kepercayaan. Mereka rasa tertipu oleh Anwar. Hanya tinggal harapan sahaja.

2. Anwar mempunyai hubungan rapat dengan pemimpin2 barat khasnya Al-Gore yang terang dan nyata musuh umat Islam. Apabila Anwar pergi ke Amerika pada hari Raya dipercayai ramai orang yang tidak dapat terima. Pada Hari Raya sepatutnya Anwar berada bersama dengan pengundi-pengundinya di Permatang Pauh, bersama ahli keluarga dan bersama ahli-ahli parti PKR.

3. Bila Anwar cuba mengelak daripada perbicaraan atas tuduhan meliwat Saiful (walaupun dia dibela oleh lebih 10 orang peguam yang terhandal di negara ini) membuatkan rakyat mula bertanya kalau yakin tak bersalah kenapa takut untuk dibicarakan. Siapalah SAIFUL yang dia nak takut. Bekas pembancuh kopinya.

4. Apabila diminta untuk bersumpah mubahalah, Anwar memberi berbagai alasan untuk dia tidak melakukannya. Sekali lagi orang bertanya kenapa. Kalau benar-benar tidak melakukannya bersumpahlah seperti yang dilakukan oleh Saiful. Banyak orang yang dah bertanya kenapa takut untuk membuktikan kebenaran. Atau pun takut kerana bersalah? Pada peringkat mulanya, ramai orang marah dan maki hamun Saiful. Tetapi cuba layari blognya sekarang, ramai yang telah bersimpati padanya. Diakhir postingnya Saiful menutup dengan kata-kata 'YANG HAK PASTI BERDIRI YANG BATIL PASTI JATUH'

5. Pendedahan dua orang sahabat karibnya iaitu Dato Nallakarupan dan Ezam Mohd Nor yang mana sanggup masuk penjara untuk membela Anwar telah membuka pekong boss mereka tentang moralnya dan lain-lain perkara. Sebagai sahabat yang lama dan rapat tentu tahu banyak cerita dan mereka tidak akan berbohong seperti yang telah terbukti hujjah2 didalam mahkamah dahulu.

6. Pendedahan dan pengakuan mangsa-mangsa Anwar yang begitu ramai dapat ditonton di U-Tube. Mereka pasti tidak berbohong kerana apa faedahnya mereka tidak berkata benar. Salah seorang daripada mangsa liwat Anwar telah mengaku dihadapan bekas Imam Masjid Negara yang sekarang Ahli Parlimen Baling.

7. Penyokong-penyokong PAS tahu tentang moral Anwar kerana yang mula mendedahkannya adalah Panglima PAS iaitu Mohd Sabu dan Mahfuz Omar. Merekalah yang mendesak Dr.Mahathir supaya mengambil tindakan terhadap Anwar kerana moralnya semasa dia menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO.

Banyak orang PAS yang mengaku bahawa mereka tidak mahu menyokong Anwar kerana tidak mahu bersubahah dengan menyokong pemimpin yang melakukan perbuatan seperti kaum nabi Lut.

Nasihat pada Anwar kembalilah ke pangkal jalan sementara masih bernyawa. Jangan rosakkan perpaduan umat Islam kerana ingin mengejar kuasa. Tinggalkan politik dan bertaubat nasuha. Kasihanilah anak isterimu dan keluargamu!

Ya ALLAH Berilah petunjuk dan hidayah pada Anwar Ibrahim. AMIN! AMIN! AMIN!

Anonymous said...

tahniah atas ysaha semua....semoga dibalas dengan rahmat dari Allah swt.

manan76

Anonymous said...

badrul keluar pun x de membawa makna yg besar dalam BN(X CUKUP NK RAMPAS MCM PERAK)HANG Tolong cakap dgn badrul lain kali bawak lh kwan2 keluar sekali(baru boleh demand lebih skit MANGKUK

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.

Sikit-sikit lama-lama jadi padang jarak padang terkukur dari terus dengan omong-omong kosong "we have a number"...
Jangan lupa Bahagian PKR Padang Serai kubu kuat PKR Kedah sudah terima surat pembuburannya..kemana agak2 ahli PKR...?????????

Semuanya gara-gara "We have a number" !!

Yang Pasti Padang Serai sedang menunggu sejarah Bagan Pinang 2 di Kedah.

Anonymous said...

kenapa YB ni tak kata nak masuk PAS???kerana dia pun tahu perjuangan PAS telah menyeleweng juga.telah menjadi HamPAS.tak masuk DAP???..jangan kau nanti mampos Melayu jadi macam Melayu diSingapork....eh brader, bini YB ni cun melecun lah eh..

Anonymous said...

haha..orng2 sarawak tu bleh la kene hasut..x habis2 kene suap media munafik..orang2 bandar dah taw la ksah2 yang terkini,mana betul mana salah..cth di kuching..kalau berani approve la this comment..telus la!!

Anonymous said...

nak tawan selangor..haha!