IKLAN BERBAYAR

Thursday, October 22, 2009

KETUA MILITAN PAS NAK COVER DOSA

artikel aku ni ringkas. ketua militan pas nasrudin tan-taik semalam buat bising. dia kata kalau SUHAKAM tak mengambil tindakan di atas protes dewan pemuda pas berkenaaan undi pos di bagan pinang, ketua militan pas nak bawak isu ni ke sidang komanwel atau PBB.

macam-macam alasan dia bagi untuk kononnya menyedarkan masyarakat antarabangsa akan kecelaruan undi pos.. dia protes undi pos terlalu tinggi kat bagan pinang. aduhai tan-taik dah memang dun bagan pinang tu memang tempat tinggal kem tentera, memanglah jumlah undi pos tu tinggi. sama juga dengan jumlah undi pos di kem sungai udang melaka.

aku gelak kenapa ketua militan ni bising, tapi pada pengamatan aku dia ni nak cover kesilapan dan kelemahan jentera pemuda pas ,itu sahaja. pimpinan dia lemah dan takde kredibiliti, mengajak orang lain melakukan jihad fisabilillah ke atas orang umno merupakan antara punca pas di tolak di bagan pinang..

takpelah ketua militan pas tan-taik, hang bawaklah apa juga bukti yang ada. kumpulan bloger antai pembangkang dah ada banyak video dan dokumen untuk kita pertahankan kemenangan isa samad.kicik punya hal.

11 comments:

ISAC said...

Salam Bro,

Kawan kita ni belajar pasal ilmu agama...Matematik kurang pandai kot...Sebab tu X tahu nak kira ada berapa ramai tentera, polis dan keluarga mereka kat sana...

Hasrat kerajaan nak menamakan PD sebagai Bandar Tentera Darat patut dipercepatkan sepaya kita tu tak "confuse"...kesiahan dia...

Ini perlu diikuti dengan "Bandar Tentera Laut" di Lumut dan lain-lain kawasan di negara yang menempatkan kem-kem tentera....

Tentera kita ada dekat 200,000 masuk dangan keluarga mereka dan polis...ramai tu....

durian balikpulau said...

Salam GAP ,

Malaun ini sepatutnya dihantar ke palestin saja biar askar zionis sembelih hidup2 manusia yng tak pernah kenal erti kesyukuran. Kalau dah kalah tu mengaku saja dan buatlah post morterm kenapa kalah dan bukannya menyalahkan sesiapa. Bila BN kalah senyap saja tapi kalau PAS atau Pakatan Haram jadah kalah ada saja isu yang hendak dimainkan. Aku dah menyampah dengan mainan politik bodoh sekarang ini. Yang bagusnya keldai2 yang dibawah buat kerja macam nak mampus sampai meniarap dan tidur atas jalan tapi yang untungnya ketua2 bodoh mereka. Itu pun manusia2 semacam ini masih lagi dok tidur dan lena dibuai mimpi indah disiang hari. Gelaran ketua militan cukup afdal kepada mamat ini dan sepatutnya dihumbankan kedalam penjara kemunting secepat mungkin.

ejarll said...

mamat sekor nie barua bangsat yg bodoh lg bangang...

org yg x reti bersyukur n berterima kasih mcm si bangang nie mmg banyak dlm PAS n PKR x lupa gak dlm DAP serta parti pembangkang yg len...

KO DAH KALAH 2 BUAT LA CARA KALAH BARUA OOIIIII...

DAH TELUCUT KE SELUAR KO DEK KEKALAHAN YANG MEMALUKAN KN LAGI MENYEDIHKAN D PRK BAGAN PINANG 2...

KALU KO MENANG LA, AGAK NYE KO BUAT X PEKARA CM NIE

GAP KEMBALI said...

isac
sila buat blog..kami perlukan suara kamu.

durianbalik pulau
tak sangka kau sependirian dengan aku..sungguh..

ejarll
my hitman !

Muhammad Syukri Sa'adon said...

Salam GAP..

Masa berkempen mereka yakin akan dapat undi yang banyak daripada tentera..sikap terlalu yakin itulah yang menyebabkan mereka kalah..

Kalaulah PAS menang kat Bagan Pinang, mungkin isu ini tak akan muncul..serupalah isu pengundi hantu masa PRU 2004, tapi bila PR menang banyak kerusi isu pengundi hantu pun hilang..

Saya amat malu apabila melihat mereka yang berserban dan berkopiah terpekik terlolong menjerit dan memaki hamun saudara seagama mereka sendiri..fitnah tu jangan cerita lagi la sebab dah jadi darah daging perjuangan mereka..

GAP KEMBALI said...

muhammad syukri
7 hari aku berkelana di bagan pinang..aku dapati perbualan pas di sana dah macam pas kota baru dan bukannya hoben jang hoben..

kita punyai masa suntuk, kita hentak pemikiran melayu sampai lumat, sampai mereka tolak pakatan perosak ni..ini tanggungjawap kita semua..

blog anda sudah dilinkkan dalam segemn 24 jam artikel update..

Melayu Berwawasan said...

zaman sekarang ni apa boleh jadi semua...tak semestinya berserban itu kuat agama..dan beriman sebagainya tapi cakap bab politik sudah jadi lain dah..untuk menghasut sesama islam..lidah kena jaga baru orang respect.

srikandi melayu said...

Salam GAP

betul kata isac..mamat sekor ni tk belajar metametik kot..kalau tanpa undi tentera pun..depa puak PAS ni ttp kalah jugak...
hanya rakyat yg tk bole mengira dan bodoh jer yg dgr ckp puak hampas ni

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.
Mana ada puak-puak PAS ni yang reti bersyukur...??? anak pinak,cucu cicit mereka yang masih hidup bergantung dalam UMNO pun masih belambak,,,,sedaqlah !!!

Anonymous said...

Aku dulu antara pemerhati yang condong pada Pas ,sejak dua menjak ni disebabkan buta hati Pas sanggup melondehkan apa saja,rasa diri tu maksum ,orang lain semua salah dan bodoh,dia je yg baik dan betul dan pandai.Aku sebenarnya dah lama tak guna perkataan ni..kalau tengok cara terkini mereka ni memang...B.NGSAT.
by Aramak

Anonymous said...

Saya kata maju, depa maju, saya kata mundur, depa mundur, saya kata tonggeng, depa tonggeng!

Itu lah dia, betapa power nya al tanntaiyik