Sunday, November 8, 2009

ARTIKEL BLOGER 'ANGIN-PERUBAHAN' !

4 comments:

ketiakhitam said...

biarkan, mereka tu bukankah orang2 yang bijak agama!! mula2 kaffir, pastu nanti dibenar bawa anjing dan kemudian babi kot!! nak pancing undilah katakan, apa pun boleh, janji ada undi!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

TakeRules95 dah meninggal ker?Meninggalkan GAP

Heeeee nick ajis akui pas hilang sokongan orang muda.PAS hilang sokongan sebab bersekongkol dengan raja aljuburi wal-liwati,bak kata Ibrahim ali langau hijau kemana pun dia pergi dia akan bawa najis dan akan berulat.Hisshhhh gelinyer bayangkan langau hijau matanya merah berbentuk bujur tertenggek kat kepala.Umpama pas kena tenggek dengan PKR.Aljuburi yang penakut pandai kalau tenggek kat kepala selamat sikit sebab najis terlekat dikaki langau bukan dikepala.Pusing kot mana pun pas juga yang kena muahahahahahahahahaaaaaaaaa hu hu hu.weeeeee wittt

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Penyokong yang masih kekal dalam PAS hanya diantara mereka yang sudah putus wire saja...

bontot tak cebok said...

bangang betul pas ni sampai sanggup gadaikan agama sbb nk kerusi. tak ingat ke siksa akhirat nanti. jgn mcm sis main guna akal saja!