IKLAN BERBAYAR

Saturday, November 7, 2009

KUMPULAN ATTATURK DALAM PAS.

ada beberapa perkara yang menarik berlaku sepanjang minggu ini. aku membawa aksi menarik politik melayu.

anwar attaturk semakin menghampiri ajal politiknya. hari ini dia menepuk dahi di atas keputusan mahkamah yang tidak membenarkan beliau 'mengetahui' bukti dan senjata daripada saiful. mangsa semakin ganteng beraksi. kehadirannya semakin digeruni, anwar kini banyak-banyak lari.

pas pula mengalami permaslahan yang berlainan. hasil daripada kolobrasi 'zina politiknya' dengan sang peliwat, pas menuju kehancuran. ini adalah manifestasi keterbukaan melampau, yang antara player didalam pas semakin galak dan rakus mengejar kuasa pangkat dan harta.

anwar attaturk manusia durjana. kemana sahaja dia pergi, akan mengakibatkan durjana pada teman-teman. hari ini pas merasai kenikmatan syahwat politik palsu yang dihidangkan oleh anwar attaturk.

apa syahwat politiknya ? tiada lain menjanjikan bulan dan bintang kepada segelintir bintang-bintang malap pas sebagai penyambung lidah perjuangan maha songsang anwar attaturk.

kumpulan ini digelar erdogan, aku menyanggah gelaran ini. sepatutnya mereka digelar kumpulan attaturk pas.

mahfuz omar,kalid gereja samad,nizar bintang 3,dr zulkifli,dr lolo,dr hatta dan husam balak antara petualang durjana dalam partai pas. ini adalah barisan GRO dan pelacur politik dalam pas.

mereka adalah soldadu taraf pelacur yang mulai bersinar bintangnya apabila sanggup melanggar status quo partai pas demi mengejar bayang-bayang pangkat dalam agenda 16 september mainan politikal anwar attaturk.

kumpulan attaturk pas ini diangkat dan dijulang oleh propagandis liberalisme dan penghancur islam. kamu nyatakan tapak berita mana, asalkan ia melanggar status quo perjuangan asal pas mereka akan dijulang.

nizar bintang 3,husam balak dan kalid gereja antara attaturk popular dalam arena maya malaysiakini dan malaysiatoday. hari ini mereka dilambung-lambung untuk kesekian kali.

profesor kangkung aziz bari dan joceline tan antara kaki bakar terbaru dalam senarai kumpulan attaturk partai pas. kaki bakar, yang secara terang-terangan menghina presiden pas hj hadi.


pas sudah tidak seperti dulu. pertentangan yang biasanya berada di dalam kelambu sudah dianjak keluar dari gelanggang biasa. jelas aku perhatikan hj hadi umpama 'bangkai' yang semakin galak diserang dubok atau hayeena oleh peyangak anwar dalam dan luar pas. tanpa rasa malu dan segan, seorang yang pernah mengangkat pas sezaman dengan almarhum dato fadhil, boleh digelar sebagai liabiliti oleh manusia-manusia upahan di luar lingkungan pas. aziz bari dan joceline bukan ahli pas.

mereka diangkat sebagai agen propagandis, merosakkan kredibiliti presiden pas hingga ketahap yang tidak pernah berlaku sepanjang partai pas wujud.

aku yakin semangat melawan status quo ini akhirnya akan menghancurkan parti mereka sendiri.ucapan tahniah untuk anwar attaturk kerana berjaya menghancurkan pas !

8 comments:

Demang Lebar Daun said...

Husam balak? Ooo.. maksud awak Husam Minyak tu? Ye ye.. dia ada dua potfolio sekarang.

syedmzazi said...

Lari bang nuar lari,
sampai terkencin kencin,
mana hang nak lari,
mahkamah pangil mari,
apa hang nak jadi,
penjara la..sekali lagi.
Pok amai-amai belalang kupu-kupu
belajaq tinggi-tinggi,
jantan betina hang sapu....
tunggu......saaaat lagi hang mati.

Brader GAP aku banyak senang hati,
mahkamah aku nak pergi...
nak gelak sekuat hati.....

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

TakeRules95 ni mana pergi kena jangkitan najis pula ker atau berlindung balik anom.

Heeee aljuburi aljuburi setelah berjaya gunakan pencacai utama dia ia itu geng erdogan melanyak habis-habisan Hj hadi n geng ulama,kini masuk fasa nak buang tangga buruk pula.Setelah puas gunakan nik ajis aljuburi dah mula nak tendang nik ajis pula.melalui pencacai husam dubuk,sikit demi sedikit mereka nak pecahkan lubang kroni2 nik ajis.Husam dubuk melalak sambil mencari populariti tentang wang ehsan.Kononnya dia lah hebat mempertahankan nik ajis tetapi kat belakang pencacai2 dubuk dah bersedia dengan strategi seterusnya.
Lunyai ahli2 pas terutama kumpulan ulama kena main dengan aljuburi.Yang kemut keliling aljuburi relax je mainkan inikan pula yang terkemut-kemut muahahahahahahahahahaaaaaaaa hu hu hu

Syammil said...

tahniah untuk pemimpin pas kerana bkrjasama dgn anwar utk merosakkan parti sendiri..

parang13mei said...

PAS DAH SEMAKIAN BERANI MELACURKAN AGAMA DEMI POLITIK.. LIHAT JAWAPAN JAHIL DARI AJK MASJID AR RAHIMIAH KLANG... http://parang13mei.blogspot.com/

BEKAS PENYOKONG said...

Jangan kita lupa jasa seorang wanita yang berani mendedahkan kemungkaran Anwar sewaktu dia masih berkuasa sebagai TPM Malaysia.

Dia boleh diibarat sebagai serikandi negara kerana peranannya telah dapat menghalang Anwar daripada menjadi PM Malaysia.

Dia ialah UMI HAFILDA MOHD ALI. Adik kepada Azmin Ali orang kanan Anwar Ibrahim. Dia telah berani menulis surat terbuka kepada Dr. Mahathir mendedahkan hubungan sulit kakak iparnya dan moral Anwar yang tidak melayakkannya jadi PM. Walaupun pada mulanya Dr. Mahathir tidak percaya tetapi apabila siasatan polis terhadap buku "50 Dalil kenapa Anwar tidak boleh jadi PM" kebenaran surat Umi Hafilda itu terbukti.

Maka punahlah hasrat dan cita2 besar Anwar hendak menggantikan Dr. Mahathir. Alhamdulillah Malaysia terselamat.

Cubaan kali kedua Anwar untuk menjadi PM juga akan gagal apabila seorang lagi mangsa liwat iaitu Saiful Bukhari Azlan telah membuat report di balai polis bahawa dia telah diliwat oleh Anwar.

Walaupun perbicaraannya telah ditangguh beberapa kali atas kemahuan Anwar tetapi tindaktanduknya mutakhir ini telah menunjukkan tembelangnya yang sebenar. Nampak sangat dia takut untuk menghadapi perbicaraan itu. Sungguhpun dia mendapatkan khidmat 12 orang peguambela tetapi dia tidak yakin untuk menang.

Kalau dia dipihak yang benar apa perlu sampai 12 orang peguambela. Memadailah dengan seorang peguambela sahaja.

Apabila dia dicabar supaya bersumpah mubahalah, dia juga tidak berani. Mesti ada sebab dia takut.

Malang sekali, PAS meletakkan dia sebagai ketua mereka dalam PR. Kononnya Anwar akan dilantik PM sekiranya puak PR menang pilihanraya 13 nanti. Orang yang PAS sendiri tidak percaya waktu dia berkuasa dulu sekarang hendak dijadikan pemimpin mereka.

Saya percaya ramai ahli-ahli PAS yang boleh berfikir dan mahu muhasabah tidak mahu Anwar jadi PM sebab mereka kenal siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Selain daripada moralnya tidak melayakkan dia jadi PM, perangainya suka berbohong juga tidak dapat diterima untuk menjadi pemimpin negara.

Bintang tiga tolak satu said...

nizar bintang 3,husam balak dan kalid gereja antara attaturk popular dalam arena maya malaysiakini dan malaysiatoday. hari ini mereka dilambung-lambung untuk kesekian kali.

-----------------------------

Hahaha GAP, aku nk tergelak sakan baca nama2 tiga ekor ni..mmg patut pon derang digelar mcm tuh..hahaha

bakmai said...

kesian tguk ngok2 pas yg kat bawah2 ni yg otak dia dh jem. pas yg kat atas2 tu hidup senang lenang gunakan ngok2 bangang melintang jalan.