Monday, November 9, 2009

LAGI PEMBONGKARAN XAVIER DALAM MASJID !

3 hari kami memerhati tindakbalas mereka. siapa mereka ? pas kota raja yang bersetubuh melakukan zina politik dengan xavier jayakumar, penggerak utama agenda IFC selangor.

kontoversi yang kami lakarkan, mengundang gundah gulana keseluruhan pimpinan pakatan haram kota raja. mana kan tidak, jawapan balas yang dilakukan ekoran kontroversi xavier didalam ruang dewan masjid itu pun dilakukan oleh AJK masjid sendiri .yang lain cabut lari !

mana pergi nazir dan timbalan nazir ? menyorok atau takut.

lihat gambar di atas betul-betul. dalam bulatan itu adalah YDP pas kota raja,cikgu jafar. dia ada didalam masjid dan duduk bersebelahan dengan pailang IFC si xavier. kenapa YDP pas kota raja tidak mengeluarkan sebarang kenyataan ?

nak tahu kerana apa ? kerana dia kabarnya menjawat jawatan timbalan nazir di masjid kontroversi tersebut dan merupakan seorang guru sekolah menengah di sekitar selangor. dia tahu dia sudah melakukan kesalahan besar kerana melanggar tata etika yang menyebut seorang guru tidak boleh aktif berpolitik.

patutlah YDP pas kota raja tu senyap menikus. kalau di mengeluarkan kenyataan dalam media, sudah pasti dia akan terjebak dan terkantoi. alahai pas pas..

ts muhyidin yasin , kami dah buat kerja ni. apa lagi ts, amik aje tindakan disiplin.biar ia menjadi contoh betapa guru-guru kerajaan sepatutnya bersyukur dengan segala nikmat dan kemudahan yang telah kerajaan sediakan. bukannya mejadi petualang .

aku yakin, diluar sana ada ribuan lagi guru-guru yang aktif menyokong gerakan kerja pembangkang seperti diatas..hai lah manusia, gaji tinggi,elaun ada,bonus dapat lagi tak nak jadi umat yang bersyukur.

lainlah macam 'kami'.

email yang aku dapat penuh dengan maki hamun .mungkin daripada pas kota raja. ada yang nak cari aku,ajak 'jumpa' dll.. yang baik pulak dok tanya siapa yang bagi gambar xavier dalam masjid kat aku ? orang pkr kota raja ke ? aku cakap kat dia kadang-kadang 'kawan boleh jadi lawan' terutama seat sri andalas memang menjadi idaman pas.dulu xavier kan bertanding kat ampang ! aku tambah lagi, bodoh la pas ni pi percaya kat pkr !

13 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Salam GAP teruskan pembongkaran,Aljuburi perosak segalanya,kalau dulu kawan baik kini dah renggang,kalau dulu boleh minum dan melawak dikedai kopi dan warung kini dah kurang,kalau dulu anak buah hormati ketua kini dah kurang hormat,kalau dulu melayu cina dan india berkawan baik kini dah muram.Semuanya angkara aljuburi wal-liwati langau hijau mengidam kerusi PM.Pemimpin melayu PR diselangor bukan tak sedar tetapi mereka telah kena picit tlog dgan aljuburi,terpaksa la teruskan wayang tongkol mereka.
Yang hantar mail ugutan tu semua kaki buli bini sebab mereka dah diajar olih pemimpin mereka.Mungkin mereka bertaruhkan bini kalau sesiapa dapat sekat pembongkaran GAP.Kesian kaum hawa dalam PAS.Kaum hawa pkr camna mungkin seronok sebab depan belakang jadi pertaruhan muahahahahahahahahahaa.hu hu hu

Local Fighter said...

Syabas GAP,

Memang diakui ramai guru yang makan gaji dengan kerajaan di luar sana menentang kerajaan.

Didalam kelas pun tabur benih kebencian menentang kerajaan. Jab. Pelajaran jangan goyang kaki.

Ambil tindakan tegas. Buang sekolah cikgu tu!

panglima_sepat said...

kerana politik depa sanggup belakangkan agama.. payah kalo terlalu fanatik.. matlamat menghalalkan cara

Anonymous said...

salam tuan blog,

Saya sebagai salah seorang pembayar cukai MENGHARAMKAN duit pembayaran gaji dan elaun yang beliau perolehi sebagai kakitangan kerajaan bermula dari hari ini sehingga beliau meletak jawatan. Bukan hanya beliau akan tetapi seluruh kaki tangan kerajaan yang merupakan "duri dalam daging". Puak2 pengkhianat ini seharusnya dibersihkan dari sektor kerajaan kerana mengkhianati amanah yang diberi. Saya cabar mereka supaya meletak jawatan serta merta..

gaji & elaun semua amik, siap mintak bonus memanjang tapi pengkhianat... akai ada ka sampai bodo tera tu...

perlop

abe MIE 'TERJAH' said...

Masjid- PAS kata tempat ilmuan Islam. semua orang boleh berilmu dengan masuk masjid bukannya lantik ilmuan karistian.

pkrpasdap.blogspot.com

TebuHitam said...

Salam GAP...
Persetankan mereka yg cuba nak gertak ko.Apa di org boleh buat dgn ko?.Jgn gentar.teruskan usaha mulia ko nie.Ko tak buat salah,ape nak takut.
Aku sokong 300% usaha ko membongkar segala kerakusan yg dibuat oleh mereka.
Teruskan usaha membuka pekong mereka.Biar mereka terkincit-kincit.Biar panas BONTOT diorg tak senang duduk.Biar bontot diorg berkudis dan bernanah.
Ayuh teruskan berjuang GAP.

Anonymous said...

TSMY mesti buat macam PAS buat
Semua penjawat jawatan kerajaan mesti angkat ba'iah taat setia dengan kerajaan dengan meletakkan Rumah, Tanah, motocar, bank accounts dll sebagai pertaruhan.
jangan taruh bini sudah lah.... ini kes nyaya... sian juga tak leh zalim sangat.
Sesiapa yang ingkar maka kesemua harta karun yang dimiliki kepunyaan BN...
harap tak zalim ... hahahaha

Anonymous said...

GAP ,HAMG JANGAN TAKUT,TAKUT KAT ALLAH AJA,.APA MAKLUMAT YANG HANG ADA BONGKARKAN DEDAHKAN,MEMANG BETUI KATA KAWAN KITA DIATAS TERLALU RAMAI SANGAT GURU SEKOLAH MENENGAH DAN RENDAH DAN PEGAWAI KERAJAAN LAIN YANG TOLOL,BUTA PEKAK DAN BISU DOK KEMPEN DISEKOLAH SUPAYA ORANG BENCI KERAJAAN,HARAP PENGETUA TOLONG BUAT LAPURAN DAN GURU YANG PRO KERAJAAN TOLONG BUAT LAPURAN SENYAP SENYAP,KITA ADA CARA NAK CABUT TEMPURUNG LUTUT MEREKA.INI LAH GULUNGAN MELAYU YG TAK TAHU PUN NAK BERSYUKUR.TAPI KEPIAH PUTIH ATAS KEPALA MACAM PAK HARUN DAP MELAYU LEMBAH KINRARA TONGONG WAL BENGONG,PUNCANYA SEMUA ALJUBURI.- zabidaz-

Anonymous said...

berak tak cebok, kongkek/liwat tak mandi wajib.. mari ceramah.. nik najis diam & bakal mengeluarkan fatwa anjing!!!!!!!!!!!!!

srikandi melayu said...

salam GAP..
Anon 6:24..ok gak baiah tu..bole diguna pakai..setuju..setuju..

Daripada simpan depa ni buek abis duit kerajaan..baik bagi kat babi dlm kandang tu mkn smpi mampus..

Biasiswa kerajaan bagi..belajor tinggi2, gaji besor2, bonus lagi mintak, tapi akal lotak kat lubang taik..elok gak depa yg byk guna bantuan kerajaan ni diwajibkn baiah kehilangan harta..kalau bole bankrap terus..

Anonymous said...

ak sokong buang je cikgu 2..
otak letak kt lutut..
bodo tahap tapir da 2 klu sampe bwk msk kapir dlm masjid..
org cm 2 bek sepak je..

Anonymous said...

kepada jabatan pelajaran wilayah persekutuan, diminta mengambil tindakan kepada para guru (agak ramai) yang menanam benih kebencian terhadap kerajaan malaysia kepada para pelajarnya. lokasi: SMK segambut jaya, kuala lumpur. jika pihak jabatan masih meragui laporan tidak rasmi ini, pihak jabatan boleh membuat siasatan terhadap mereka. sekian.

-hamba ALLAH-

Anonymous said...

wah bagi orang yang berumur,komen komen ini seperti ditulis kanak kanak berusia sekitar 5tahun.tahniahlah.