Wednesday, November 11, 2009

KALID GEREJA MULUT PANTAT AYAM ?!

maaf la, aku bukan nak cerita tak senonoh atau menjurus kepada artikel iras tulisan wahid kasran. mulut pantat ayam pun janganlah kau jadikan kontroversi macam iklan 'potong-potong' wimax yang kecoh kat parlimen semalam.

ni cerita pasal kalid gereja samad, ahli parlimen shah alam yang mejadikan kegemaran seantero bloger antai anwar. nahhh, bukan kalid gereja tu hensem, bukan dia macho. dia jadi punching bag keseluruhan bloger antai anwar pasal mulut dia.

mulut dia tak seksi macam angelina jolie atau artis2 melayu yang cuba tebalkan bibir dia macam angelina jolie. mulut kalid gereja samad bunyinya macam bertih jagung atau popcorn yang jual kat TGV. pap pup pap pup tak renti-renti cakap.

orang tua kata, biasanya orang yang tak berenti cakap ni mulut dia macam pantat ayam. macamtu jugaklah si kalid gereja samad nih.

arini si MSO atau sayuti balun ahli parlimen shah alam si mulut pantat ayam ni. tak habis-habis keluarkan statement yang bodoh dan akhirnya membodohkan diri dan pas itu sendiri.klik sini http://msomelayu.blogspot.com/2009/11/selepas-subuh.html

ari tu dia ada keluarkan statement pasal ALLAH boleh digunakan dalam gereja. sampai hari ni orang pas lari lintang pukang pasal tak boleh nak jawap isu ni.

dek kerana isu inlah, taib azimudin (pas baling) balun si kalid gereja kat dewan rakyat dalam sidang yang lepas.

dalam muktamar pas beberapa bulan lepas, kalid gereja dalam ucaptamanya ada mengkritik SIS pasal teralu liberal dan bisa mengelirukan umat. kalid gereja samad arah SIS diharamkan. selang sehari, lepas kena balun dengan anwar kalid gereja tarik balik.. dia konar punya konar menafikan arahan mohon SIS diharamkan.

beberapa hari lepas, kalid gereja samad sekali lagi menusup masuk masuk cuba menjadi wartawan terjah ala-ala melodi. mulut dia tak berenti cakap, dia kata memang ada bai'ah untuk calon-calon dun/parlimen pas untuk mencerai talak tiga kan isteri-isteri jika mereka khianat pada parti.

dah.. dok bersilat silat lah pimpinan pas menepis isu bai-ah gara-gara mulut pantat ayam kalid gereja .

kes hasan ali,kes kuil pun macamtu jugaklah si kalid bawak mulut pantat ayam dia.

satu soalan yang buat aku tertampi-tampi, adakah kalid gereja sebenarnya memang agen umno atau mamat ni memang ahli parlimen gila glamer ?

ps:- teringat zaman reformasi dolu-dolu, masa ada jambori barisan alternatif kat taman pertanian bukit cahaya alam kat seksyen 8 shah alam. waktu FRU nak masuk serbu tempat perhimpunan.kitorang pun melilau cari sikalid penganjur program...laa ropenya kalid dah ada dalam kereta start enjin dulu daaaaaaa..alaihau kalid..! azwan ali patut pi temuramah dia la, banyak cerita boleh dapat...amboi amboi amboi !

22 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeee bukan pantat ayam tetapi mulut JUBUR ayam,sebab perkataan tu membangkitkan perasaan berahi alJUBURI punahsihat PR.

Anonymous said...

Bai'ah talak tiga ni bukan rahsia parti.

Tapi rahsia golongan2 tertentu dalam PAS yang mengamalkannya,dan disembunyikan dari ahli2 PAS lain.Dan juga umum.

Ianya menjijikkan dan boleh menjahanamkan parti sendiri.

Ini salah PAS sendiri kerana asyik menyalahkan orang lain sehingga rumah sendiri tak terkawal.

Sekarang pula dianggap selesai.Amat mudah sekali,walaupun siasatan belum tamat.

sitihawa13 said...

PAS DAHULU DAN SELAMANYA
Heee bukan pantat ayamlah dia macam nonok lembu. Sebab pakatan tu suka cakap tak serupa bikin. Cakap orang nyanyok. Macam Guru-guru Anuar dijuburi and geng-geng Ching Peng kominis. Kelantan banjir Tuan Guru Nik Aziz menghadiri di KL. Sebagai MB Kelantan selesaikan masalah banjir ini tak. Baik tak mati sakit lemah jantung. Isu jatuh talak 3. YB PAS nanti banyak keluar parti ada can dapat isteri baru. Baik punya. Cadangan nak tubuh kan consultant mana isteri2 YB PAS dah jadi Cina buta kita jual kat Pasar Chow Ket dapat dutikan......Carilah yang muda dah tua bagi kan Anuar...

sitihawa13 said...

PAS DAHULU DAN SELAMANYA
Heee bukan pantat ayamlah dia macam nonok lembu. Sebab pakatan tu suka cakap tak serupa bikin. Cakap orang nyanyok. Macam Guru-guru Anuar dijuburi and geng-geng Ching Peng kominis. Kelantan banjir Tuan Guru Nik Aziz menghadiri di KL. Sebagai MB Kelantan selesaikan masalah banjir ini tak. Baik tak mati sakit lemah jantung. Isu jatuh talak 3. YB PAS nanti banyak keluar parti ada can dapat isteri baru. Baik punya. Cadangan nak tubuh kan consultant mana isteri2 YB PAS dah jadi Cina buta kita jual kat Pasar Chow Ket dapat dutikan......Carilah yang muda dah tua bagi kan Anuar...

sitihawa13 said...

PAS DAHULU DAN SELAMANYA
Heee bukan pantat ayamlah dia macam nonok lembu. Sebab pakatan tu suka cakap tak serupa bikin. Cakap orang nyanyok. Macam Guru-guru Anuar dijuburi and geng-geng Ching Peng kominis. Kelantan banjir Tuan Guru Nik Aziz menghadiri di KL. Sebagai MB Kelantan selesaikan masalah banjir ini tak. Baik tak mati sakit lemah jantung. Isu jatuh talak 3. YB PAS nanti banyak keluar parti ada can dapat isteri baru. Baik punya. Cadangan nak tubuh kan consultant mana isteri2 YB PAS dah jadi Cina buta kita jual kat Pasar Chow Ket dapat dutikan......Carilah yang muda dah tua bagi kan Anuar...

amieieda said...

amik obat!!!!
dah aku kata sarang tabuan jangan di jolok...kau degil kau jolok jugak!!!

amik obat

House PK said...

MUAHAHAHAHAHA BRO, SI KHALID GEREJA NI MEMANG SIAL DAN MEMALUKAN JE, TAPI ORANG PAS MEMANG MACAM TU BRO...

SEMUA TAK BOLEH PAKAI, MEREKA MENJADIKAN ISLAM SEKADAR ALAT!

PAS SEMAKIN HANCUR...

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Memang sudah jadi dasar orang PAS cakap tidak serupa bikin..si Khalid Gereja ini belajar dgn Tok Guru dia la si Nik Aziz sebab....Tok Guru dia NIk Aziz pun cakap mcm Khalid gak esok cakap lain..hari ini cakap lain & sama seprti Anwar Al-Juburi...kesimpulan pemimpin perosak rakyat (PR) cakap tidak serupa bikin

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Bukan dia saja lebih ramai lagi macam di kedah contohnya ada lidah2 diantara mereka sudah bertaraf lidah bewak...pemutar belit dan penipu juga masih tetap menjadi sanjungan mereka.

Anonymous said...

Khalid Samad dan geng2 liberal akan menjahanamkan PAS.

Mungkin akan bertambah kuasa sementara macam sekarang,tapi perjuangan Islam PAS akan tercemar.

AloQStaQ said...

Kalaulah ada 100 orang Khalid Samad dalam PAS ... WAHHH! termuntah darah lagi la orang tua nyanyok tu! ....

Khalid Durja said...

best artikel ni GAP..santai ajer bila baca sambil aku menahan gelak yg tak terhingga sehingga akhirnya gelak itu mesti dilepaskan jua.. budak2 opis aku tgk aku gelak..derang tanya apasal, lalu aku cakaplah; sbb KHALID GEREJA MULUT PANTAT AYAM..hahahaha...

hanizam said...

tergelak aku tengok tajuk isu ni...sampai ulasan dari pembaca pun lawak-lawak belaka, tapi kena tepat pada Khalid Gereja...

memang kena dengan tajuk diatas sesuai untuk mulut seperti Khalid Gereja...sama jugak dengan Khliad 1 lagi tu, lagi hina, lembu digelarkan...

dah macam-macam gelaran yang pimpinan PAS dapat, semuanya nak tunjukkan betapa bodoh & dungu bila ape yang mereka cakap, tak kira hanya untuk cari publisiti & ceramah, hanya cakap semata-mata, lepas tu lupa ape yang telah diucapkan...

lepas tu mulalah nak salah pihak lain, konon buat cerita...lawak..lawak...kalau binatang tu boleh bercakap, dah lama kena serangan jantung...

mulut seperti bontot ayam, lembu..lidah lak bercabang macam biawak...ular..

Anonymous said...

kepada pemilik blog, saya ada gambar yang agak panas untuk diberikan..
nak tak?
kalau ada token lagi bagus.heheh

TakerRules95 said...

Mamak Zambry Ingat Rakyat Bodoh

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) pelik dengan catatan terbaru di dalam blog rasmi Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir yang jelas memperbodohkan rakyat Negeri Perak khasnya dan rakyat Malaysia amnya malah seluruh dunia yang melihat sendiri apa yang telah berlaku semasa Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak pada 28 Oktober 2009 yang lalu.

DPPN Pk akan terus mempersoalankan kedudukan Datuk R. Ganesan yang jelas tidak mempunyai kuasa sebagai seorang Speaker yang sah kerana tiada tindakan dengan peruntukan yang ada sebagai Speaker bagi menghukum Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) yang dikatakan melanggar Peraturan-Peraturan DUN Perak sehingga hari ini. Ganesan sebagai seorang peguam jelas tidak memahami kedudukannya di dalam perkara ini.

DPPN PK juga cukup hairan dan pelik melihat ADUN-ADUN UMNO yang sebelum ini di lihat begitu garang termasuk Zambry menjadi jinak dan terlalu baik semasa di dalam Sidang DUN baru-baru ini. Perkara ini jelas menunjukkan mereka gilakan kuasa dan sanggup berlakon untuk membuktikannya.

DPPN Pk yang pernah melihat gelagat Dato Seri Diraja Haji Mohammad Tajol Rosli Mohammad Ghazali, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar, Datuk Hasbullah Osman dan ramai lagi pahlawan-pahlawan yang garang semasa sidang DUN Perak dahulu terlalu baik dan sopan di dalam sidang DUN pada 28 Oktober baru-baru ini pula. Inilah rahsia ADUN-ADUN UMNO setelah merampas kuasa dan cukup pandai berlakon demi menipu rakyat.

lagenda said...

Salam Ziarah......

Apa pun Puak-puak Pakatan Rakyat ni memang tak boleh pakai la.Pada sapa-sapa yang berhasrat nak menyokong depa lupakan sajalah yer.........

Anonymous said...

2rm..pantat ayam goreng..lemak berkrim..memang sedap dimakan..
awet muda..mari-mari pantat ayam
goreng..murah-murah..bodoh punya
AP Shah alam..

GAP KEMBALI said...

anon
kalau ada gambar panas, email aku.pasal token aku usahakan.

gapkembali@yahoo.com

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Looo hidup lagi ko TakeRules95.Dah dapat habuan la nieh dah buat kopi ke belum,kalau belum lepas keje gi buat kopi muahahahahahahahahahahaa

amieieda said...

taker,

msa perak jatuh ke tangan kerajaan campuran yang tak bermenteri besar ader ker adun2 Bn

*terjerit-jerit masa masuk DUN
*mengamuk patahkan microphone
*meraba ADUN perempuan ataupun jantan kerajaan campuran?
*makan minum dalam DUN
*belasah bentara/hempas fail
*guna laluan tuanku, biadap
*panjat meja DUN
*maki hamun ADUN kerajaan campuran.

korang jer yang buat record..heheh

apasal datang sidang DUN?? kata nak boikot...mana berani!!... boikot la, kasi kosong kerusi tuh dapat la buat berpuluh-puluh pilihanraya kecik ada berani??? mana tau bleh regain semua post!!

hanizam said...

berkoko lagi mamat takerules ni ye...ingat dah mabuk dengan beer...

YB BN tak payah nak ikut rentak YB pembangkang...dah macam kera @ cipan @ sewaktu dengannya terlepas dari Zoo
Taiping...rakyat boleh menilai ape yang berkalu di perak ketika ini...

puak-puak PR je sedang meroyan semacam nak dapat balik tadbir PERAK...macam kucing hilang anak...satu lagi seperti PR ni giler sebab kena talak 3...orang dah tak suka, terhegeh-hegeh mintak belas kasihan...

Anonymous said...

Org pakatan memang macam tu...bangsa tak boleh terima takdir.dar gelangang politik sampai padang bola.
Perangai macam cipan..