Tuesday, November 10, 2009

ZUL4KULIM , APA TUNGGU LAGI ?!

zul, aku nak bagitahu kamu satu perkara. jika anwar sang peliwat bangsat berani untuk memberikan kamu ultimatum (kata dua)..... kau sudah sepatutnya keluar dari PKR maha brengset dan jadi ahli parlimen bebas !

zul, kami tahu keinginan kamu untuk keluar. selama ini kamulah antara beberapa makhluk tuhan yang cukup berani memperjuangkan isu murtad...isu yang menjadi punca aku menjadi bloger !

nak harapkan pimpinan ahli parlimen umno dan pas, jauh panggang dari api ! aku perlu berkata benar, bukan ampu sana ampu sini..

zul, aku sudah lama menunggu kau keluar dari kongkongan pakatan haramjadah ni . aku tak nampak pun walau sekilas ada ahli parlimen melayu yang mampu perjuangkan isu murtad ini sebaik kamu !

mereka semua politiking, hipokrit tak tahu meletakkan kepentingan besar untuk menyelesaikan isu murtad.

zul, rencana aku ringkas. kamu keluar pkr, aku yakin seluruh barisan bloger anti anwar sedia untuk mempertahankan kamu !lihat link dibawah, aku ambil daripada web kafir malaysiakini. betapa mudah dan senang mereka menghina ISLAM !
http://www.malaysiakini.com/news/117036
klik di sini zul4kulim ajak sivarasa berentap !

18 comments:

Grand Marquis said...

Pendapat saya lain pulak. Zul sepatutnya terus duduk dalam PKR. Kalau dia sudah jadi bebas, pandangan dan kritikan beliau sudah tidak berguna lagi sebab beliau akan dilihat sebagai orang luar yang cuba menyerang PKR.

Selagi beliau dalam PKR, pandangan beliau perlu diambil kira, ataupun sekurang-kurangnya memberikan kesan kepada PKR.

amieieda said...

yang hentam hampir semuanya bangsa itam atau sepet base on nickname la mana taknyer YB zul tak sebulu sebab perjuang isu islam maka puak2 nih la yang nak marah pun

Panglima Perang Cyber said...

apakah untung atau rugi jika beliau kekal dalam PKR ?

sama2 kita fikir.

tetapi kita akan sokong siapa sahaja yang membawa aspirasi agama dalam tindak tanduk mereka ..

Anonymous said...

Saya sokong Zul patut duduk dalam PKR.

Siapa lagi dlm PKR yang nak perjuangkan Islam?

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Berani ka Hero Murtad ini bertindak atau mengkritik atau meninggalkan PR...GAP..ingat ! hari ni kerja susah GAP...dah biasa gaji ribu-ribu..makan ikut bulu...masakan sangup tinggal gaji ribu-ribu..???

ghostWRITER said...

Zul 4 Kulim, PKR dah tak lama lagi nak Bubar!! Baik ang blah sebelum PKR dilambong ombak PRU13...

nine said...

KE ADA GAK BAI'AH DALAM PKR
TAKUT TULAH..
HEHEHE

TebuHitam said...

kalau zul keluar aku menyokong kalau dia x keluar pun aku sokong.
Zul nie menjadi duri dalam daging dlm PKR merangkap PR.
setiap tindak tanduk zul akan di perhatikan oleh kapir laknat mahupun melayu yg ingin berkuasa dgn membodek.
hehe...
beginilah kalau islam cuba di satukan dengan kapir laknat.insyaalah x kemana...

Anonymous said...

Biarkan je YB Zul ni kat PKR utk menyakiti mereka-mereka yg tak berani menegakkan kebenaran Islam.

Sepatutnya YB Zuk ni jadi Presiden PKR bila DSAI masok ....

Nanti tak de siapa yg berani angkat muka lagi.

Nani Cheras

melayujantan said...

Pada aku pula, SI ZUL ni masih percaya pada SI ANWAR , ataupun takut pada MAKHLUK SONGSANG ni ...sebab tulah beliau masih berada dalam PKR klu tidak dah lama dah BELAH...Aku setuju ngan GAP agar SI ZUL jadi BEBAS....tanda tanya mengapa BELIAU masih SUKA bertuankan SI MAKHLUK SONGSANG TUH ????????? ADA APA2 KOT

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.
Nak lambung macam mana....entah2 dah bai'ah !!!

Anonymous said...

Assalamualaikum GAP...
1st time aku comment kt cni..
Anyway, aku syukur dgn keadaan skrg..
Teruskan perjuangan dlm mencari kebenaran.. Insyaallah, 1 day apa yg kita smua mau(kebenaran)..
GAP, byk benda yg aku nk share ngan ko n BPN bloggers yg lain.. Insyaallah ada masa kita jumpa.
Mcm mana ngan loan MARA yg ko apply? ada apa2 perkembangan +ve? email kt aku slrbrabus8181@yahoo.com. thanx. Salam.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

HEEEE GO ZULKIFLI GO ROAR LIKE A TIGER AS LONG AS THE TAIPING HILL STAND.YOU CAN CHOOSE BETWEEN RED AND BLACK BUT PLEASE DON'T CHOOSE GREEN COZ YOU BECOME A MEMBER OF GREEN MONSTER.OLD EDWARDIAN WILL NEVER GIVE UP.
KALAU TAK TAU NAK PILIH HITAM ATAU MERAH PI BALIK JALAN SWETTENHAM UNTUK BERSOLOK HEEEEEEEE

Anonymous said...

zul,

keluar tetap keluar sbb PKR semakin mereput, tak mungkin peliwat akan menang. mana mungkin kebatilan kalahkan hak.

tapi sebelum ko keluar ko gasak habis2an anwar sivarasa dll yg dlm PKR kasi bungkam laa, kasi hangusss.

lepas baru ko blah mcm rambo, bakar semua, letup semua baru blah, lepas tu baru aku panggil ko zul rambo, bukan zul kulim , zul moto.

dr.zul

CCTV MALAYSIA said...

Saya berpendapat..Lebih baik letak jawatan bagi memberi laluan prk ..pakat pakat lihat adakah umno/BN boleh menang,,jika dok harap bola cantik dari lawan baru nak tendang kearah gol..Rasa-rasanya tak berani tu,,

Local Fighter said...

Mungkin ada hikmahnya benda ni berlaku kepada YB Zul ini.

Harap dia sudah buka mata dan pintu hati lihat kebobrokan parti yang dikendongnya ini.

Moga beliau sudah insaf dan bertaubat apabila dulu pernah bersekongkol dengan DAP dengan menggelarkan Sultan Perak sebagai Setan Perak di ceramahnya di Gombak 5-6 bulan lepas! Ketika isu kerajaan Perak sedang memuncak!

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

salam

Jika YB Zul perjuangakan Islam dan Bangsa Melayu beliau seharusnya terus menegak apa yang diperjuangkan...beliau juga harus berani melawan kepimpinan PKR yang selama ini umpama duri dalam daging kepada bangsa melayu & agama Islam.

Anonymous said...

betul yb zul, saya sokong kamu perjuangkan islam, hanya B eNd ni yang panas2 isu yang tak seberapa nie, dah tentu orang tu kafir, kite tahu die akan tentang, ptt kite bg penjelasan,'

sedangkan kat dalam BN or UMNO pun ada yang menentang hukum agama, macam mana tue? pelik aku melayu umno nie...,