Thursday, November 19, 2009

SKANDAL RM8JUTA AZMIN : IGP SUDAH RESPON DAAA..

klik sini

azmin makin pening. hai la penyamun, kenapa kamu bercakap angkuh lagi sombong. bicara tentang transperansi,integriti,kronisme,nepotisme rrrrupa-rupanya dalam senyap kamu menyamun merampok seluruh harta negara.

kamu punya samun lebih teruk dari kasim baba daaa..habis semua kamu kebas daaa..ini macam takda adil daaa..apa kau pikir ini negara kamu punyaa daaaa..

ini macam tara bagus daa..aku akan panggil sidang tergempar daa..panggil semua kepala penyamun untuk mengadakan satu ketetapan tergempar mengutuk azmin ali yang menyamun harta ismet ulam raja daaa...

ini hari ketua polisi negara sudah bersuara daa..dia kata ini SPRM punya tugas daa..maka bapak-bapak SPRM harus segera menjemput azmin dan shamsidar minum teh di pejabat daa..

bukan apa...hari ini sudah masuk hari khamis...maklumat yang kami terima ini merpati dua sejoli sudah mahu siap pigi haji daaa..pakej haji segera lagi mahal daa..RM66K setiap sorang daa.. susah-susah mau cari, jumpa saja di lapangan terbang KLIA daa..

itu pendedahan saham baru second round daa..ada 3 round lagi dokumen azmin/shamsidar akan kami dedah daa...bloger sudah buat kerja, pimpinan umno bila lagi daa ? MT umno,,pak menteri,timbalan menteri,umno selangor,pemuda,puteri sudah-sudahlah krooghh kroogh kroogh ! haiya ini macam punya olang pun ada daa..tok najib kasi tengok-tengok sama ini list daa..mau menang buat cara mau menang daa.. jangan maraahh haaa..

4 comments:

Anonymous said...

salam.

Pemimpin UMNO?...jangan persoalkan pemimpin-pemimpin UMNO GAP.Mereka hanya menunggu masa di teranjang oleh najib bila KPI tidak mencapai Quota? jgn bimbang daa..kalau najib tidak teranjang mungkin rakyat akan menyepak segelintir mereka ke longkang daa...hari ini rakyat bukan seperti zaman Dato.ON jaafar...hari ini melalui blog sudah cukup membuktikan dan menilai KPI mereka...

Anonymous said...

APE BLEY BUAT DAAA..SEKALI PETI RAHSIA PECAHH SEKALI MUKE AZMIN SUDA BERUBAAAH DAA. ANUWAR TEHEGEH2 AJAK DS NAJIB NGETEH NAK MINTAK NYAWEE DAAA..ANGKAT CAWAN MENGIGIL2 TRRRR...TRRR..TRRRRRR...DS NAJIB TANYE "KNP ANUWAR? TAKKUUUT?

ANUWAR JWB " TAKKK..SEJUKKK..EKON ROSAKK!"..KETAKUTAN PUNYE PSL LA TU SAMPAI JWB PUN X BTUL KEHKEHKEHKEH

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

“There was a similar case which was investigated by the MACC quite some time back, but it was inconclusive due to lack of evidence.

“With the handing over of the documents, the Commission may have new evidence to reopen the case and investigate further,” he said.
------------------------------------------

Apa maksud dengan kenyataan IGP tu? Maknanya siasatan sebelum ini terpaksa ditutup kerana kekurangan bukti ye??? Azmin pernah disiasat tentang hal rasuah pada tahun 1995 dan oleh polis pada tahun 1998.

Bukti2 dokumen, baucer dan resit sudah berada didepan mata. Kalau dulu Azmin berani untuk disiasat oleh BPR dan polis tentang hal rasuah, kenapa kali ini cuba berdolak-dalih pula. Buktikan kali ini yang anda tidak bersalah juga....

Anonymous said...

azmin dah bgtau dier xbersalah dalam pembelian saham tu..


dan p[olis pun belum buat siasatan lagi,jadi apa bukti kukuh ko??
org yg ada pegang dolkumen tu pun ko xkenal,ntah2 propaganda,nie lah melayu,cite skit trus caya dan melenting,pk dalam2...

tunggu penghabisan cite nie,ko rasa malu x tetibe azmin xsalah semua tu agenda jer,malu x selama nie ko jaja cite die bukan2 kan dah fitnah,takat tulis blog ragu2 bley lah,ko tgk org pengalamn tulis blog,die xtuduh tapi ragu2 tp ko hentam mcm azmin tu beli saham pakai duit bapak ko plak..

pikir kehadapan lah