Thursday, December 17, 2009

AZMIN ALI/SHAMSIDAR DIPANGGIL SPRM ?

semalam anuar shaari telah dipanggil mengadap ke pejabat SPRM di putrajaya ekoran pendedahan skandal saham yang mencurigakan yang dimiliki oleh azmin ali,shamsidar dan keluarga.

pada waktu kes ini sedang panas, azmin ali secara tergesa-gesa mengambil keputusan untuk mengerjakan haji. sekarang azmin bergelar haji azmin ali, harap azmin ali tak lari sekuat hati lagi sekali bila SPRM panggil pak aji.

bukan apa pak aji, kalau benar kamu tak bersalah harap tolonglah menjadi gentleman buat pertama kali.

mengikut sumber, haji azmin ali bertambah panas tak terperi bila mahkamah dah overruled keputusan lama yang mengatakan SPRM tak boleh siasat selepas waktu pejabat. aduh berpeluh lah si laki bini.

nanti kalau SPRM dah panggil azmin ali, aku mintak agar staf SPRM tolonglah tutup rapat-rapat tingkap tandas dan opis..paham paham sendiri lah ! bukan apa, takut anwar pulak yang lompat nanti, hahaha maklumlah azmin ali dan samsidar kan kekasih yang amat dikasihi !?

klik sini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/11/skandal-rm8juta-azmin-dokumen-saham.html

7 comments:

TebuHitam said...

GAP!! HARI AHAD NIE 20hb DEC PUKUL 9 MLM SILA DTG KAT TEMPAT AKU.ADA CERAMAH DARI PR YG NAK BUAT FITNAH LAGI.MARI KITA BERAMAI2 DENGAR FITNAH DARI BANGSA KITA SENDIRI.
BIAR BERBUIH2 MULUT MEREKA.
DTG JGN TAK DATANG.

Anonymous said...

SEPETANG DI PERKARANGAN PEJABAT SPRM ANTARA ANUWAR DAN AZMIN:

AZMIN: BANG NUAR SYG. JIKA APA YG TERJADI KAT DIRI SAYA, SUDIKAH ABG JAGE SHAMSIDAR

ANUWAR: EH. SUDAH TENTU LA MIN. ABG DH ANGGAP DIA MCM BINI ANGKAT ABG SENDIRI!!

KEHKEHKEH

Anonymous said...

RM600.000 dikirim Rosmah di Dubai

Ahli parlimen PKR Tian Chua mendakwa individu yang tidak dikenal pasti telah menghantar RM600,000 melalui pengurup wang kepada Datin Seri Rosmah Mansor ketika isteri perdana menteri berada di Dubai, Ogos tahun lalu.

Tian Chua berkata, beliau mempunyai dokumen yang membuktikan berlakunya transaksi yang melanggar undang-undang tersebut.

Beliau bagaimanapun, tidak tahu tujuan wang itu digunakan.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini, Tian juga mendakwa bahawa dua tokoh korporat melakukan kesalahan yang sama.

Beliau mendakwa Datuk Abu Sahid Mohamad telah menghantar RM22.2 juta ke United Kingdom antara Jun dan Ogos 2008, melalui pengurup wang Salamath Ali. Ia didakwa untuk membeli hartanah.

Tian juga mendakwa ahli perniagaan Syed Mohammad Syed Nursin pula menghantar RM1.19 juta ke UK melalui Salamath Ali, juga untuk tujuan membeli hartanah.

SPRM tak nak siasat ke?

1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diutamakan

GAP kalau berani postkanlah kat blog kau

Anonymous said...

aku tgh tunggu SPRM siasat Rosmah Perempuan Puaka

Anonymous said...

mula2 mesti shonzu akan kata fitnah tgkla nanti

Anonymous said...

Agak2 Azmin akan beri alasan apa ye tentang wang yg berjuta2 juta dia terima dan sapa lah memberinya wang sebanyak itu, dgn gaji belaiu yg hanya RM2,000 sebulan. Nak tanya kenapa lah belaiu sanngup beli katil Italy yg berharga RM20K, katil super King Size, agaknya macam mana rupa katil macam gitu? Bole golek2 4-5kali koott. SPRM harus bongkar sampe ke lobang cacing. Aljuburi Yahudi dah macam cacing kepanasan. kahh..kahh.kahh..kahh..kahh

secret ID said...

kalau nak photoshop tu agak2 la...
\mbt fitnah no 1..!!!!