IKLAN BERBAYAR

Sunday, December 27, 2009

DEMONSTRASI TAJAAN ANWAR GAGAL !

gambar kat atas adalah mesyuarat khas GKPPNS(gerakan kesedaran pengundi pas negeri selangor) yang pernah bermesyuarat pada 12 december 2009 di mandarin court hotel KL. tujuannya untuk menubuhkan NGO yang kononnya mewakili pengundi pas negeri selangor mendesak adun pas selangor keluar dari pakatan haram selangor.

betulkah mereka pengundi pas selangor ? haha..pada malam mesyuarat tu gap,det dan kgc menyelinap masuk untuk mendengar agenda mereka.dari mula dan sampai mesyuarat, jelas penubuhan NGO ini memang agenda anwar mahu merosakkan nama umno selangor.

NGO bengong tajaan anwar ini punyai beberapa matlamat 1) mahu membuang terus hasan ali n co daripada pentadbiran kerajaan negeri. 2) dengan terpelantingnya hasan ali n co, maka pembahagian seat dun pada pru ke 13 akan dimonopoli sepenuhnya oleh pkr/dap. nama pas sudah busuk pada ketika itu.

PERHATIKAN VIDEO INI. PADA MINIT KE 1:25 HINGGA 1:27..MAMAT BAJU BIRU TU ADALAH PEGAWAI KHAS KEPADA EXCO SELANGOR SI XAVIER . DATANG NAK CHECK OPERASI SULIT BODOH NI. MESTI BAWAK BALIK REPOT KAT BOS KATA DEMO TAK MENJADI LAGI BOS. ! YANG PAS PULAK BODOH, PI PERCAYA SI PKR !

7 comments:

jiwakita said...

salam....

haa...tu..tu yg pegang poster besar rmxxx
kongsi 2 tu..extra poster kecil rmxx..
nasib tangan dua jer mau lebih extra
masukkkk...

****tak terpikir ke dia poster gantung
kat *** nyer!..cun punya lah!****

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

dalam video ni mesti anjing suruhan bawah Khir Toyol termasuk GAP a.k.a Gerakan Akhlak Perosak sekali

ruang bicara faisal said...

hebat...
hebat...

siap hantar spy...

tahniah gap !

shonzu said...

Hahahaha.... pencacai hamPAS nampaknya terkedu bila fitnah menyatakan UMNO yang mendalangi demonstrasi gagal tu sebenarnya tajaan orang hamPAS sendiri.

Ermm... saudara GAP, boleh dapatkan lebih ditir tak siapa sebenarnya ketua kumpulan demonstrasi tu, si Wan Hilman Wan Abd. Rahim. Salahudin Ayub dalam berita semalam tak mengaku tu ahli hamPAS. Ada cubaan untuk spin balik siapa ketua kumpulan tu.....

Anonymous said...

NAJIB ALTANTUYA..KAU DOK SIBUK CKP ORG ANJING..KAU PLAK ANJING SIAPA..YG DOK MELALAK RATA CEROK..TAPI AKU RASA KAU NI ANJING KACUKAN BABI..SBB MAK KAU MAIN NGAN BABI DAPAT KAU TU YANG JD MCM NI..MAK KAU MMG JALANG..GILA SEX..

Anonymous said...

tahniah GAP..TERUSKAN PENDEDAHAN..

Anonymous said...

Hidup seorang ahli PAS di gelar uztaz pergi menunai haji dan umrah tiap tahun, baca surah Yasin tiap tiap malam tapi peragai macam anjing suka membuat fitnah, mencarut, sanggup membiarkan Islam di hina bangsa Melayu di pinggirkan demi kuasa politik dan banyak isteri.