Saturday, December 26, 2009

VIDEO ANWAR KENCING KENYATAAN YUSOF QARDHAWI !


TOLONG SEBARKAN STATEMENT INI KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA.BETAPA JAHATNYA ANWAR MEMANIPULASI KENYATAAN YUSOF QARDHAWI ! klik sini
http://penembak-tepat.blogspot.com/2009/12/edisi-liwat-video-syeikh-yusuf.html

6 comments:

Anonymous said...

SLM BRO...PADAN MUKE AL JUBOREE! SELAGI ADE ORG YG BLH DIA KENCINGKAN DIA AKAN KENCINGKAN JUGAK. TAK KIRA LA DIA TU MUFTI KE, ULAMAK KE, RAJA KE, SULTAN KE, WAIMA SAPE JUGAK YG DIA RASA DIA BLH KENCING DIA AKAN BUAT BROO! ANUWAR DH SESAK NAPAS..MINTAK NYAWAAA!...MINTAK NYAWAA!!..KEHKEHKEH!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Sebenarnya ulama Yusof Al-Qardawi tak bersalah pun kalau dia menyokong AnWAR. Maklumat yang diterima olehnya tidak menggambarkan situasi yang sebenar. Beliau juga tidak pernah berjumpa dengan Saiful, orang yang membuat tuduhan diliwat oleh AnWAR.

Jika ulama ini berjumpa dan mendengar cerita dari kedua2 pihak(AnWAR dan Saiful), pasti beliau akan mengeluarkan kenyataan yang berkecuali dan berserah semuanya kepada Allah.

Jika beliau ingin membawa isu qazaf ke peringkat antarabangsa sekalipun, di mahkamah manakah pengadilan ini dibuat??

Apakah tuduhan tersebut perlu mengemukakan 4 orang saksi sebagai bukti, jika tidak ada bagaimana?? Apakah ini keadilan yang Islam anjurkan??? Bagaimana pula dengan kemajuan sains dan teknologi tak boleh dijadikan bukti juga ke??

Jika ini yang berlaku, kita sebenarnya memberi LESEN kepada para peliwat dan perogol untuk melakukan kerja2 jahat mereka. Abaikan bukti2 saintifik, kemukakan 4 orang saksi, jika tiada hukum si pendakwa.

Orang berpandangan demikian sebenarnya cuba menjauhkan Islam dari hati orang bukan Islam sahaja. Keadilan hanya wujud dalam kitab2 saja la.....

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Inilah kehebatan yang ada pada AnWAR, cuba memutar belitkan suatu perkara supaya nampak dia adalah orang yang dirahmati dan tak bersalah.

Salah seorang yang cukup SELESA bila mendengar kencingan AnWAR ialah TakerRules95 yang sekarang berubah menjadi ***** ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM


Jom sokong BTN - "Bersatu Tolak N-war"

Anonymous said...

antara 100 pemikir terbaik le katakan...asyik dok fikir cara yahudi laknat,(fikir nak lingkupkan org,fikir nak manipulasikan org utk kepentingan).Yg aku dok heran tu,ade pulak `bingai` tahap cipan yg dok ngikut./Memang betul dikatakan yg yahudi dianugerahkan pandai./Tapi pandai menyesatkan org.(yg tertipu si bingai tu).
by aramak.

TANPA NAMA said...

BRO!!!...BACA KAT SINI..KITA JANGAN CEPAT BERASA LEGA....BAGAIMANA KALAU NANTI DEPA BETUL2 BAWAKAN BUKTI, ATAU YUSUF QARDAWI BETUL2 AKAN BERSUARA MEMBELA ANWAR, KITA YANG DAPAT MALU!...

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2009/12/anwar-agen-dunia-islamanwar-talibarut.html

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5531#129903

SEBENARNYA ADA DUA PERTEMUAN YUSUF DGN ANWAR/PR..

PERTAMA SECARA TIDAK RASMI DI MASJID SHAH ALAM, KEDUA SECARA RASMI DIPUTRAJAYA...RAMAI ANTARA KITA TAK TAHU PERTEMUAN KEDUA LAH SI YUSUF MELAFAZAKAN SOKONGAN TERBUKA KPD ANWAR..SIAP BERJANJI NAK HEBOHKAN SESELURUH DUNIA..

KITA JANGAN MUDAH TERPERANGKAP!!!...

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Salam Tanpa Nama,

Mereka juga terlupa bahawa dalam blog Nik Nazmi (klik sini) , ada menceritakan DIMANA kononnya ucapan Yusuf Al-Qardawi mengenai AnWAR itu dituturkan.

Baca dengan teliti, bukan di rumah MB, bukan semasa perjumpaan kepimpinan PAS/PR di Putrajaya. Tapi di masjid Shah Alam!!!....

Sebarkan komen ini untuk menangkis penipuan mereka. Salin ayat2 dari blog Nik Nazmi tu. Ada kemungkinan mereka akan hapuskan bukti untuk terus menipu rakyat.

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all