Friday, December 25, 2009

AMARAN UNTUK UMNO SELANGOR ! JANGAN HADIR !

sms aku terima :
'satu perhimpunan mendesak pas selangor keluar daripada pakatan rakyat akan diadakan pada 27disember jam 9 pagi, di pejabat perhubungan pas selangor. no 13c,tingkat 3 blok 1, worldwide business park, seksyen 13 shah alam'.

harap maklum, ini agenda anwar attaturk yang mahu MEROSAKKAN NAMA UMNO SELANGOR.kononnya cuba menumbangkan kerajaan pakatan selangor ala-ala agenda 16 september.

hoi samdol, jangan nak menang cara senang la ! rakyat dah bersedia menumbangkan pakatan selangor pada pru ke 13 nanti, tak perlu lompat-lompat..

sila baca aritkel yang aku siarkan beberapa hari yang lepas bertajuk 'xklusif-projek-pertama-anwar-diselangor'...kat sini

14 comments:

shonzu said...

Bagus GAP, kuburkan projek pertama AnWAR selaku Punahsihat Ekonomi 1 hengget Selangor. Rakyat Selangor akan bangkit menolak Pengencing Rakyat pada PRU-13 nanti. Tak perlu tergesa2, biar Khalid Gagap meneruskan dengan agenda 'merosakkan' partinya itu.

MctHeory said...

Apa lagi si anuwar nak buat? tak sudah2 dengan putar alamnya

YANG GAMBI said...

Salam bro, setuju sangat dengan pandangan tuan...... rancangan ini juga telah tersebar luas dalam facebook...... beerhati-hatilah penyokong UMNO, jangan mudah terpedaya dengan ini semua....

GAP KEMBALI said...

shonzu
aku setuju saranan kau..kalau ada snap election kat selangor, aku cukup yakin selangor bakal dapat kerajaan solid melayu (umno).

mctheory
mamat ni segalanya di amhu putar.

yang gambi
tolong lah bgtau gang2 facebook. tak perlu kita lompat2.pru ke 13, insyaallah menang besar !

Anonymous said...

Assalamualaikum,

YB UMNO maseh tidor ke?, mana pegi YB Subahan dan YB Syukor, pada 23/12/09 kami penduduk Dataran Templer "A" buat jamuan makan malam akhir tahun, kebiasaannya YB kami yang dulu akan hadir untuk beri sepatah dua kata tapi kali ini sorang pun tak nampak batang hidung, wakil pun tak mari dah tak nak undi dari kami ke???. Kami di sii nak tahu juga sape YB Syukor tak kenal pun dan tak pernah jeguk kami, kepada yang berkenaan tu tolong le fikir-fikirkan. Tq.

ruang bicara faisal said...

benar gap. aku pun ada terima juga sms tersebut. jika benar sekalipun,harap umno jgn terlibat dgn perhimpunan berkenaan. biarkan mereka terjun dgn labu-labunya

Anonymous said...

bro,

share info psl si peliwat

http://jebatmustdie.files.wordpress.com/2009/06/the-encyclopedia-of-anwar-ibrahim.pdf

http://jebatmustdie.wordpress.com

Anonymous said...

Mana kau tahu ni agenda Anwar? kau mimpi basah dapat petunjuk dari Nujum nan sebatang ke ? ahhahaa

Anonymous said...

ada blog klakar kuar surat BALAci brsumpah. minta ANU plak bsumpah .dia dah penat jadi BALAci. BALA trpaksa jd BALArealReward takala kes liwat nak tersebut Jan. ni. Dlm surat bsumpah tu Bala minta Nuag plak bsumpah,dia dah penat...dah penat jd BALAci. kah kah kah... -PeliwatBangsa-

Dollah said...

Mimpi ker... aper, kalau election bila2 masa BN akan menang. Kah!....3x

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

setuju jika PR ditumbangkan di PRU13.ambil kuasa secara sistem.Jauhkan krisis perlembagaan.mantain keamanan.Laknatullah PAS<DAP<PKR.

Anonymous said...

rm1 utk penasihat ekonomi
rm1 utk penangkap tikus di shah alam

sama level la.. pengotor!

shonzu said...

Salam saudara GAP,

Telahan saudara mengenai hal ini adalah tepat. Angin fitnah menyatakan UMNO cuba mendalangi perhimpunan mendesak pas selangor keluar daripada pakatan rakyat esok (27 Disember) telah berlaku.

Sila lihat pautan ini....

Umno anjur perhimpunan desak PAS Selangor keluar Pakatan, ambil alih Selangor Januari ini.

Harap maklum....

Anonymous said...

panglima_perang_underground:-

Pelik juga mengapa Anwar sendiri mempengerusikan mesyuarat di Mandarin Hotel tsbt. Covert program sebegini biasanya diuruskan oleh third party kerana risiko kebocoran. Biasanya mesyuarat dengan ketua2 yang dipercayai sahaja dipengerusikan Anwar, bukan nya mesyuarat strategik dengan Mamat Mamat dari Kelantan..