Wednesday, December 30, 2009

POSTER BARU BERTAJUK : 'CILAKA' KAU 'LARIKAN ANAK ORANG' !


8 comments:

Frodo Baggins said...

huhuhuhuhu ... adoilah, toknik mmg wajib mengundurkan diri secara terhormat sekarang jugak!!! Nama beliau dah jadik legend nih ... siap lagi kes larikan anak orang ala komando tuh!


>>_________<<


happy new year bro GAP

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

GAP kau kata Nik Aziz mencarut mcm mana pula dgn MB Pahang Adnan Yaakob dan MP Kinabatangan?

Anonymous said...

PROPERPADUAN


www.bio-asli.com/daftar.asp?id=yazman01

anakbukitgantang said...

Assalamualaikum,

Kepada Kaum Hawa bawa banyak bertenang. Jika cintakan sangat laki orang, tenguk kiri kanan.

Jangan ikut Kak Wan Azizah, kahwin larikk di sempadan Siam-Malaysia, hidup tak keruan.

Kepada Illani, isteri kedua Dr Rosli, ketenteraman hidup dan doa ibubapa adalah lebih penting dari duit ringgit yang bertaburan.

Ingat pepatah, habis sepah madu dibuang, yang tinggal emak bapak.

lagenda said...

Salam Ziarah.......

Mcam-macam dok jadi dekat PAS la ni tu la doa sangat yang tak baik dekat UMNO la ni dok kata blog celaka pula

Anonymous said...

tu adalah yg mengajornya..kalau tak pun ngikut idola,(siapa lagi kalau tak...tuuuuttt).

Nama je pejuang agama,kena batang hidung hukum hakam boleh bertukar,ikut versi baru.Layan jgn tak layan...Parti hamPAS..hkrrketui

by aramak

jamil said...

Lagi teruk bila org yg kununnya alim dan tawadukk mencarut. Gila ka apa ka.. ada akai ka tak dak.

Anonymous said...

ni lagi satu web celaka!!!yg buat ni btl2 celaka!!!